Elikkäs missä lahdessa voisi, esim. vesijärven rannalla kaydä kalastamassa? Mistä hankkia kalastuslupa? Kiitos vastauksista!
Mihin kalaan?
7
987
Vastaukset
- jouko
Onki tanaan ja kaverille kans!
- paikkaa
vesijärven rannalla.Jos haluut kalaa saadakkin.Ehkä mato-ongella voit saada särkiä tai pieniä ahvenia.kalastus luvat voit hankkia posteista.Ite en viitsi moisia lupia edes hankkia kun ei sieltä kalaa edes saa ilman venettä.Kala onnea.
- Onki ojoon
Ruorinimestä tulee s'''tanan isoja lahnoja rannalta....jotain hormoonihirviöitä :)
Karjusaaressa voipi onkia kalliolla ja naatiskella auringosta samalla :) - Siimahäntä
Jos ei kalan merkillä, eikä puhtaudella ole merkitystä, niin mene mato-ongelle vaikka Porvoonjoelle. Saalis on taattu! Kyllä ne kissalle kelpaa...
- hupsista
meijän mökille...
;) - Anonyymi
Tuolla tuntuu olevan kalastajia tuhottomasti päivisin ja illalla. En itse kalasta mutta ohi siitä aina ajelen niin huomannut. Ei kai ne turhaankaan siellä ole eli jotain kalaa sieltä tulee. https://maps.app.goo.gl/WNzCYLCAokFoLqUr6
- Anonyymi
Hei kiitti vinkistä, hyvä mesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291