Vanhanmallinen SIM-kortti

Anonyymi-ap

Laitoin tämän jo toiselle palstalle, mutta kysyn täältäkin, jos saisin apuja.

Minulla on vanha Nokian kännykkä ja siinä vanhanmallinen iso sim-kortti (Mini). Elisan mukaan se on vanhentunutta tekniikkaa ja lakkaa pian toimimasta ja sain postissa uuden sim-kortin. Uudessa sim-kortissa oleva siru on pienempi kuin vanhassa.

Uudessa sim-kortissa on samassa kaikki korttikoot Mini, Micro ja Nano, joten kortin saa sopivan kokoiseksi vanhaan Nokiaan. Ongelma on nyt sirun koko.

Elisan myymälässä olivat sitä mieltä, että uusi kortti käy tässä Nokian luurissa. Jäin kuitenkin vähän epäilemään asiaa ja luulen, että nyt pitää ostaa uudempi puhelin.

Kiitos, jos jollain on jotain tietoa asiaan.

2

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uudet kortit käyvät kaikkiin puhelimiin aina 90-luvulta lähtien. Pitää vain valita ja taittaa oikea korttikoko.

• Anonyymi

Sim-kortti tulee kahden "sovittimen" kera. Täydessä koossaan se on mini-sim. Se käy sun puhelimeen. Seuraava koko on micro-sim, kun isompi sovitin poistetaan. Pienin on nano-sim, kun myös pienempi sovitin poistetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      172
      2700
    2. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      151
      1773
    3. Hyvä kuolema?

Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o
      Sinkut
      118
      1570
    4. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      262
      1419
    5. Miten tämä

Päättyy sitä pohdin
      Ikävä
      90
      1164
    6. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      73
      1133
    7. Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona

Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata
      Ikävä
      59
      1069
    8. Kuhmon pikku s. Matket

Eikö. Osata päivää sanoa / tervehtiä.
      Kuhmo
      28
      1028
    9. Haluaisin, että oisit jotenkin minun elämässä

Tuntuu, että olet sielunkumppanini.
      Ikävä
      47