Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Musiikilla valtava voima...

Anonyymi-ap

378

3144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­y­m­f­­­o­­­m­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Laita Johnny B Good soimaan. Se piisi on matkalla jo satojen miljoonien kilometrien päässä kaukaisessa avaruudessakin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaanpa biisi soimaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=T38v3-SSGcM

        kylmätotuus

        Rock on rajaton riemu!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rock on rajaton riemu!

        Nosto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rock on rajaton riemu!

        Niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rock on rajaton riemu!

        Remus tai Agents


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rock on rajaton riemu!

        Tykkään rocks


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On kai 'häiriintynyt' piisi....?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Iloa!


    • Anonyymi

      Yllätys, yllätys, näin hienoa, ennen kuulematonta musiikkia voi löytää muutamalla hiiren klikkauksella ja vielä ihan kotimaista.

      https://www.youtube.com/watch?v=g6W5ScOEv2c

      entinenmiäs

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kova yhtye, no ei!


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tässä lyriikat pitää unohtaa (syvältä), kaikki muu vaan niin mahtavan nautittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä lyriikat pitää unohtaa (syvältä), kaikki muu vaan niin mahtavan nautittavaa.

        "mut löysin vanhan vanhanpiian, sitä kerron nyt"


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää viikonloppua sinulle.

        Iltaa kaikille.


    • Anonyymi

      Johan liikkuu uuden onnen löytänyt mies syvissä vesissä :(

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos, että linkitit tuon hienon laulun!

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, että linkitit tuon hienon laulun!

        kylmätotuus

        Laita jotain Jan Rohdelta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Outoja on kaikki nää, itse en kuuntele ollenkaan nykymusiikkia, vain vanhoja hyviä.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei näköjään ymmärrä tunteista yhtikäs mitään.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mitä sinä mahdat ymmärtää musiikista, ihmisluonteista, tunteista. Ei kaikki ulkopuolella ole sitä, miltä se ajatusmaailmaltaan rajoittuneen henkilön mielestä tuntuisi olevan.

        "Very Well Mind uutisoi kyselytutkimuksesta, jossa yli 36 000 osallistujaa pyydettiin rankkaamaan musiikkityylejä ja vastaamaan lisäksi kysymyksiin, joilla mitattiin ihmisten luonteenpiirteitä viiden suuren persoonallisuuspiirteen (neuroottisuus, ekstroversio, avoimuus uusille kokemuksille, sovinnollisuus ja tunnollisuus) teorian mukaisesti. Näin pyrittiin selvittämään, mitä musiikkimaku kuuntelijastaan oikeastaan kertoo.
        Tutkimuksen mukaan rockia ja metallia kuuntelevat ovat hyvin erilaisia persoonia kuin mitä kuuntelemansa musiikki edustaa tai millaiselta se muiden silmissä ja korvissa esittäytyy. Vaikka raskas musiikki edustaa usein vihaa, uhmaa ja aggressiota, ovat sen kuuntelijat tutkimuksen mukaan yleensä kilttejä, luovia ja introvertteja. Lisäksi useimmilla on matala itsetunto.

        Esimerkiksi popmusiikin kuuntelijat olivat keskimäärin ekstrovertteja, ahkeria ja heillä oli korkea itsetunto, mutta he olivat vähemmän luovia ja rauhattomampia kuin muiden tyylien kuuntelijat. Kantrimusiikin kuuntelijat olivat muita vähemmän avoimia uusille kokemuksille, kun taas indiemusiikkia kuuntelevat olivat keskimääräistä introvertimpiä ja älykkäämpiä, mutta vähemmän ahkeria ja kilttejä. Lue lisää tutkimustuloksista täällä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä mahdat ymmärtää musiikista, ihmisluonteista, tunteista. Ei kaikki ulkopuolella ole sitä, miltä se ajatusmaailmaltaan rajoittuneen henkilön mielestä tuntuisi olevan.

        "Very Well Mind uutisoi kyselytutkimuksesta, jossa yli 36 000 osallistujaa pyydettiin rankkaamaan musiikkityylejä ja vastaamaan lisäksi kysymyksiin, joilla mitattiin ihmisten luonteenpiirteitä viiden suuren persoonallisuuspiirteen (neuroottisuus, ekstroversio, avoimuus uusille kokemuksille, sovinnollisuus ja tunnollisuus) teorian mukaisesti. Näin pyrittiin selvittämään, mitä musiikkimaku kuuntelijastaan oikeastaan kertoo.
        Tutkimuksen mukaan rockia ja metallia kuuntelevat ovat hyvin erilaisia persoonia kuin mitä kuuntelemansa musiikki edustaa tai millaiselta se muiden silmissä ja korvissa esittäytyy. Vaikka raskas musiikki edustaa usein vihaa, uhmaa ja aggressiota, ovat sen kuuntelijat tutkimuksen mukaan yleensä kilttejä, luovia ja introvertteja. Lisäksi useimmilla on matala itsetunto.

        Esimerkiksi popmusiikin kuuntelijat olivat keskimäärin ekstrovertteja, ahkeria ja heillä oli korkea itsetunto, mutta he olivat vähemmän luovia ja rauhattomampia kuin muiden tyylien kuuntelijat. Kantrimusiikin kuuntelijat olivat muita vähemmän avoimia uusille kokemuksille, kun taas indiemusiikkia kuuntelevat olivat keskimääräistä introvertimpiä ja älykkäämpiä, mutta vähemmän ahkeria ja kilttejä. Lue lisää tutkimustuloksista täällä."

        Otan kantaa tuohon tutkimukseen, vaikka kommenttisi onkin osoitettu nimimerkille "entinenmiäs".

        Mielestäni kyselytutkimuksen otanta on niin pieni, ettei sen pohjalta voi tehdä luotettavia tutkimustuloksia.

        Persoonallisuuden piirteiden tutkiminen ja tulkitseminen on niin monimutkainen ja työteliäs prosessi, etten usko pelkän kyselytutkimuksen riittävän luotettavan tutkimuksen tekemiseen.

        Tässä linkissä on asiaa persoonallisuuden piirteistä ja testi omien omien piirteidensä "löytämiseen".
        https://www.evermind.fi/viisi-suurta-persoonallisuuden-piirretta/

        En tehnyt testiä, mutta luettelemistasi piirteistä 3 viimeistä tunnista itsessäni, mutta neuroottinen en ole ja olen ambivertti.

        Musiikissa olen lähes "kaikkiruokainen". Jazziin en ole päässyt sisälle monista yrityksistäni huolimatta.
        Ajatusmaailmaanikin pyrin laajentamaan jatkuvasti.
        Minun kohdallani tuon tutkimuksen tulos ei pidä paikkaansa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan kantaa tuohon tutkimukseen, vaikka kommenttisi onkin osoitettu nimimerkille "entinenmiäs".

        Mielestäni kyselytutkimuksen otanta on niin pieni, ettei sen pohjalta voi tehdä luotettavia tutkimustuloksia.

        Persoonallisuuden piirteiden tutkiminen ja tulkitseminen on niin monimutkainen ja työteliäs prosessi, etten usko pelkän kyselytutkimuksen riittävän luotettavan tutkimuksen tekemiseen.

        Tässä linkissä on asiaa persoonallisuuden piirteistä ja testi omien omien piirteidensä "löytämiseen".
        https://www.evermind.fi/viisi-suurta-persoonallisuuden-piirretta/

        En tehnyt testiä, mutta luettelemistasi piirteistä 3 viimeistä tunnista itsessäni, mutta neuroottinen en ole ja olen ambivertti.

        Musiikissa olen lähes "kaikkiruokainen". Jazziin en ole päässyt sisälle monista yrityksistäni huolimatta.
        Ajatusmaailmaanikin pyrin laajentamaan jatkuvasti.
        Minun kohdallani tuon tutkimuksen tulos ei pidä paikkaansa.

        kylmätotuus

        Tein "testin", sovinnollisuutta ja tunnollisuutta tarjosi. Vaikea vain ymmärtää, että joku näiden musiikkilinkkien perusteella alkaa arvioimaan toisten kykyä kokea tunteita, näin erityisherkkänä ihmisenä. No, mitä väliä, kaikki eivät ole kykeneviä tuntemaan yhtä syvästi, eikä siten ymmärtämäänkään. Tutkimuksia ja "tutkimuksia" on moneen lähtöön, mutta elämä on. Nautitaan musiikista.

        Vähän samaa vikaa, että jazz ei ole lähinnä sydäntä, mutta joskus sopii taustalle tällainen leppoisa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos meininki.

        https://www.youtube.com/watch?v=hiQ0uyqySBg

        entinenmiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein "testin", sovinnollisuutta ja tunnollisuutta tarjosi. Vaikea vain ymmärtää, että joku näiden musiikkilinkkien perusteella alkaa arvioimaan toisten kykyä kokea tunteita, näin erityisherkkänä ihmisenä. No, mitä väliä, kaikki eivät ole kykeneviä tuntemaan yhtä syvästi, eikä siten ymmärtämäänkään. Tutkimuksia ja "tutkimuksia" on moneen lähtöön, mutta elämä on. Nautitaan musiikista.

        Vähän samaa vikaa, että jazz ei ole lähinnä sydäntä, mutta joskus sopii taustalle tällainen leppoisa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos meininki.

        https://www.youtube.com/watch?v=hiQ0uyqySBg

        entinenmiäs

        Sävellys ei ainakaan ollut liian monimutkainen.

        Parasta on antaa noiden arviointienkin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

        Musaketjussa kun olen, niin sitä sitten linkitän.

        https://www.youtube.com/watch?v=04ditgdn4Fk

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sävellys ei ainakaan ollut liian monimutkainen.

        Parasta on antaa noiden arviointienkin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

        Musaketjussa kun olen, niin sitä sitten linkitän.

        https://www.youtube.com/watch?v=04ditgdn4Fk

        kylmätotuus

        Joskus, aika usein on hiljaisuus parasta 'musiikkia'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus, aika usein on hiljaisuus parasta 'musiikkia'.

        Olen samaa mieltä.
        Nautin suuresti hiljaisuudesta ja tarvitsen sitä. Silloin voin ajatella syntyjä syviä, tai antaa aivojeni levätä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä mahdat ymmärtää musiikista, ihmisluonteista, tunteista. Ei kaikki ulkopuolella ole sitä, miltä se ajatusmaailmaltaan rajoittuneen henkilön mielestä tuntuisi olevan.

        "Very Well Mind uutisoi kyselytutkimuksesta, jossa yli 36 000 osallistujaa pyydettiin rankkaamaan musiikkityylejä ja vastaamaan lisäksi kysymyksiin, joilla mitattiin ihmisten luonteenpiirteitä viiden suuren persoonallisuuspiirteen (neuroottisuus, ekstroversio, avoimuus uusille kokemuksille, sovinnollisuus ja tunnollisuus) teorian mukaisesti. Näin pyrittiin selvittämään, mitä musiikkimaku kuuntelijastaan oikeastaan kertoo.
        Tutkimuksen mukaan rockia ja metallia kuuntelevat ovat hyvin erilaisia persoonia kuin mitä kuuntelemansa musiikki edustaa tai millaiselta se muiden silmissä ja korvissa esittäytyy. Vaikka raskas musiikki edustaa usein vihaa, uhmaa ja aggressiota, ovat sen kuuntelijat tutkimuksen mukaan yleensä kilttejä, luovia ja introvertteja. Lisäksi useimmilla on matala itsetunto.

        Esimerkiksi popmusiikin kuuntelijat olivat keskimäärin ekstrovertteja, ahkeria ja heillä oli korkea itsetunto, mutta he olivat vähemmän luovia ja rauhattomampia kuin muiden tyylien kuuntelijat. Kantrimusiikin kuuntelijat olivat muita vähemmän avoimia uusille kokemuksille, kun taas indiemusiikkia kuuntelevat olivat keskimääräistä introvertimpiä ja älykkäämpiä, mutta vähemmän ahkeria ja kilttejä. Lue lisää tutkimustuloksista täällä."

        Itse pidän kaikenlaisista musiikki tyyleistä jokaisesta löydän mielihyvää, joten mihkähän kastiin minä sitten kuulun .


      • Anonyymi

        Aloittaja on ihan pihalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on ihan pihalla.

        Vastaan itselleni: Pihalla on hyvä olla.ä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Linkittämisen laillisuus tuntuu olevan hukassa.

      t. soittaja

      • Anonyymi

        "Ilman asianomaista lupaa tekijänoikeuden suojaamaa musiikkia ei saa soittaa "


      • Anonyymi

        Jos musiikin linkittäminen olisi laitonta, niin kaiketi ylläpito olisi puuttunut asiaan.

        Olen ollut palstalla useita vuosia ja aina täällä on ollut musiikkiketjuja, joihin ihmiset ovat linkittäneet musiikkia. Niin olen tehnyt myös minä.

        Laittaisitko linkin siihen lakiin, jossa linkittäminen kielletään?

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos musiikin linkittäminen olisi laitonta, niin kaiketi ylläpito olisi puuttunut asiaan.

        Olen ollut palstalla useita vuosia ja aina täällä on ollut musiikkiketjuja, joihin ihmiset ovat linkittäneet musiikkia. Niin olen tehnyt myös minä.

        Laittaisitko linkin siihen lakiin, jossa linkittäminen kielletään?

        kylmätotuus

        En linkistä lakia, enkä musiikkia.Elämä opettaa.


    • Anonyymi

      Olkaa tarkkana, kysykää lupa, muuten voi tulla " maksumuistutus"

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kopio laskustani, kiinnostaako.

        Tietysti kiinnostaa.
        Sekin kiinnostaa, että oletko sinä saanut laskun musiikin linkittämisestä, vai laskutatko sinä minua linkityksistäni.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kiinnostaa.
        Sekin kiinnostaa, että oletko sinä saanut laskun musiikin linkittämisestä, vai laskutatko sinä minua linkityksistäni.

        kylmätotuus

        Rohkea mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rohkea mies.

        Ketä miestä tarkoitat?

        kylmätotuus


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kiinnostaa.
        Sekin kiinnostaa, että oletko sinä saanut laskun musiikin linkittämisestä, vai laskutatko sinä minua linkityksistäni.

        kylmätotuus

        " Rangaistavaksi toiminta muuttuu silloin, kun videota jaetaan eteenpäin"

        " Tämä kikka voi olla laiton " ILTALEHTI.

        Kun joku ilmoittaa, niin silloin................. voi tulola vaikkeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Rangaistavaksi toiminta muuttuu silloin, kun videota jaetaan eteenpäin"

        " Tämä kikka voi olla laiton " ILTALEHTI.

        Kun joku ilmoittaa, niin silloin................. voi tulola vaikkeuksia.

        Et nyt ymmärrä asiaa. Jos lataa youtubesta koko musiikkitiedoston omalle laitteelleen, niin sen jakaminen voi olla laitonta. Pelkän linkin jakaminen ei ole laitonta.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joku juoruaa, niin alkaa selvitys kuka hän on joka linkittää.

        Ylläpito kyllä tietää, kuka minä olen. Sitä tietoa ei jaella ihan kenelle tahansa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kotitöitä tehdessäni mieleeni tuli tämä laulu. Keskeytin työni ja tulin koneelle linkittämään sen jokaisen halukkaan kuultavaksi.

      https://www.youtube.com/watch?v=aVn1gTvgMxU

      kylmätotuus

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tämä esitys on pakko laittaa.
      Biisin ovat esittäneet suuret ulkomaiset tähdet, mutta kyllä Suomestakin löytyy laulaja, joka tämän biisin vetää todella ammattitaidolla. Ääntä tällä naisella riittää vaativiinkin lauluihin.

      https://www.youtube.com/watch?v=M6a4ZDCBA74

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Aivan, kyllä Laura tässä ihan hyvin pärjää Celine Dionin ja Jennifer Rushin rinnalla, lauluteknisesti. Mutta... minulle Lauran laulut vaan ei mene sinne sieluun asti, se jokin tunne vaan jää puuttumaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=b_zHQ6kFuQ0

        entinenmiäs


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt täytyy tunnustaa, etten ymmärtänyt sanoituksen merkityksestä yhtään mitään, vaikka löysinkin biisin suomenkielisen sanoituksen. Raskasta tekstiä oli se vähä, mitä jotenkin tajusin.
        Ei ollut mun musaani tuo kappale.

        Mieluummin kuuntelen vaikka tätä biisiä ja sen esittäjää.

        https://www.youtube.com/watch?v=sEE6nFjbpMo

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt täytyy tunnustaa, etten ymmärtänyt sanoituksen merkityksestä yhtään mitään, vaikka löysinkin biisin suomenkielisen sanoituksen. Raskasta tekstiä oli se vähä, mitä jotenkin tajusin.
        Ei ollut mun musaani tuo kappale.

        Mieluummin kuuntelen vaikka tätä biisiä ja sen esittäjää.

        https://www.youtube.com/watch?v=sEE6nFjbpMo

        kylmätotuus

        Yleensä metallimusiikissa sanoitukset sellaisia, etten edes yritä niitä ymmärtää, mitä raskaampaa musaa, sitä suuremmalla syyllä. Se juttu on vain se musiikki ja laulajan ääni on osa sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä metallimusiikissa sanoitukset sellaisia, etten edes yritä niitä ymmärtää, mitä raskaampaa musaa, sitä suuremmalla syyllä. Se juttu on vain se musiikki ja laulajan ääni on osa sitä.

        Täytyykin sitten jatkossa ottaa aivan uudenlainen asenne metallimusaa kuunnellessani.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Hyvänen aika mitä sontaa.

      • Anonyymi

        Ketju on saatava poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju on saatava poikki.

        Helppo juttu.
        Jos tämä ketju sinua harmittaa, niin lopetat vaan sen seuraamisen ja asia on kohdaltasi ok.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Oletko ja tilannut ajan. Nopeammin pääset yksityiselle.

      • Anonyymi

        Onko kommenttisi mielestäsi asiallinen?

        Minusta ei ole.
        Olisit mieluummin laittanut linkin sellaiseen biisiin, josta pidät.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kommenttisi mielestäsi asiallinen?

        Minusta ei ole.
        Olisit mieluummin laittanut linkin sellaiseen biisiin, josta pidät.

        kylmätotuus

        Niinpä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu kauniin musiikin kera.

        Nyt laitan tämän viikonlopun antia Vain elämää ohjelmasta.

        https://www.youtube.com/watch?v=nnS-tqgJ7CM

        kylmätotuus

        Vain elämää on parasta TV:stä, ilman sitä olisi niin monet musiikilliset nautinnot ja tämänkin hienon laulun tekijän mahtavat tuotokset jääneet ikuisiksi ajoiksi kokematta.

        entinenmiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno juttu kauniin musiikin kera.

        Nyt laitan tämän viikonlopun antia Vain elämää ohjelmasta.

        https://www.youtube.com/watch?v=nnS-tqgJ7CM

        kylmätotuus

        Nyt pitää tarkentaa, että ko.ohjelmassa oli mies, joka on tehnyt tuon linkittämäni laulun, muttei esittänyt sitä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain elämää on parasta TV:stä, ilman sitä olisi niin monet musiikilliset nautinnot ja tämänkin hienon laulun tekijän mahtavat tuotokset jääneet ikuisiksi ajoiksi kokematta.

        entinenmiäs

        Tuo laulun tekijä bändeineen esittää seuraavankin biisin.

        https://www.youtube.com/watch?v=nDdJ0xhbYpE

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitää tarkentaa, että ko.ohjelmassa oli mies, joka on tehnyt tuon linkittämäni laulun, muttei esittänyt sitä.

        kylmätotuus

        ??? Niin, eikös tämän kauden Vain elämäässä mukana ollut A.W. Yrjänä ole kyseisen biisin tehnyt ja ohjelmassa sen versioi ihailemani, nuoremman polven laulaja/lauluntekijä Ellinoora.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ??? Niin, eikös tämän kauden Vain elämäässä mukana ollut A.W. Yrjänä ole kyseisen biisin tehnyt ja ohjelmassa sen versioi ihailemani, nuoremman polven laulaja/lauluntekijä Ellinoora.

        Noinhan se on, kuten kirjoitit.

        kylmätotuus


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeastaan hävettää tunnustaa, että nyt vasta olen löytänyt A. W. Yrjänän ja CMX:n musiikin, kiitos Vain elämää ohjelman. A. W. Yrjänä on yksi hienoimmista ja aidoimmista musiikintekijöistä Suomessa ikinä.

        https://www.youtube.com/watch?v=L8MJKwA9LZo

        entinemiäs

        Älä huoli. Minä olin yhtä tietämätön.

        Olen kuunnellut linkittämäsi laulun lukemattomia kertoja Veskun esittämänä, mutta koskaan en ole tullut ottaneeksi selvää laulun tekijöistä.

        Vain elämää ohjelmaa sietää kiittää monista uusista tuttavuuksista musiikin maailmasta.
        Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia jotain uutta.

        https://www.youtube.com/watch?v=H-ha7NE1FH4

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ??? Niin, eikös tämän kauden Vain elämäässä mukana ollut A.W. Yrjänä ole kyseisen biisin tehnyt ja ohjelmassa sen versioi ihailemani, nuoremman polven laulaja/lauluntekijä Ellinoora.

        Yrjänä, Jukka-Poika, Musta Barbaari, Salminen & Koirat.
        Siinä Suomen huippulaulajat.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Omituista,, tällä palstalla pitäisi olla musiikkia,,,,,

      mutta en löytäny ainuttakaa jota voisi sanoa musiikiksi, kaikki oli ihmeellistä JOLLOTUSTA ja kitaran rämpytystä,
      nämäissä kappaleissa ei ollu musiikista tietoajaan,
      sori,
      nykyisin ei enään ilmeisesti OSATA tehdä musiikkia josta ihminen nauttis,
      ennen vanhaan osattiin tehdä jopa musiikkia ja kauniita SÄVELLYKSIÄ
      SÄVELIÄ joista edeleenki voi naitti,

      surku juttu ettei nyky ihmiset OSAA tehdä musikkia, jollottaa ne osaa rääkyä ja huuta mutta ei musikkia,

      • Anonyymi

        Sibelius
        Motzar
        jopa iskelmien tekijätki osasi muinoin tehdä musiikkia

        mutta nämä tällä palstalla
        näissä kappaleissa ei ollu musiikista tietoakaan
        vielä vähemmän sävel osaamista, surku,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sibelius
        Motzar
        jopa iskelmien tekijätki osasi muinoin tehdä musiikkia

        mutta nämä tällä palstalla
        näissä kappaleissa ei ollu musiikista tietoakaan
        vielä vähemmän sävel osaamista, surku,

        Laittaisitko linkin sellaiseen teokseen, jota pidät musiikkina. Kuuntelisin sen mielelläni.

        kylmätotuus


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt juma_lauta lopettakaa nämä älyttömät linkitykset.

      • Anonyymi

        Ystävä kallis, älä kiusaa itseäsi seuraamalla tätä ketjua.

        Minulla ei ole pienintäkään aikomusta lopettaa linkkittämistä, ellei ylläpito sitä kiellä.

        Linkkejä käytetään muissakin aloituksissa mm. tietolähteen ilmoittamiseen.

        Kirosanojen käyttö kommentissa kertoo yllättävän paljon sen kirjoittajasta.

        kylmätotuus


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt linkittämäsi laulun esittää biisin tekijä itse.
        Laulun sanoituksessa on kohta, jossa viitataan mustasukkaisuuteen. Se on sellainen piirre ihmisessä, jota en ole voinut koskaan sietää.

        https://www.youtube.com/watch?v=yo5foC3lNdc

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt linkittämäsi laulun esittää biisin tekijä itse.
        Laulun sanoituksessa on kohta, jossa viitataan mustasukkaisuuteen. Se on sellainen piirre ihmisessä, jota en ole voinut koskaan sietää.

        https://www.youtube.com/watch?v=yo5foC3lNdc

        kylmätotuus

        Kun olimme vielä nuoria, alle 35, niin vaimolla tuli hirveä halu päästä pari kertaa vuodessa Kreikkaan D.vitamiinin takia. Vein aina lentokentälle ja hain. Hakumatkalla huomasin kuinka parin viikon loma oli saanut aikaan suuren muutoksen ja silmiiinpistävän iloisuuden vaimossani.

        Totuus matkoista selvisi, kyse ei ollutkaan D-vitamiinin puutteesta, vaan .......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olimme vielä nuoria, alle 35, niin vaimolla tuli hirveä halu päästä pari kertaa vuodessa Kreikkaan D.vitamiinin takia. Vein aina lentokentälle ja hain. Hakumatkalla huomasin kuinka parin viikon loma oli saanut aikaan suuren muutoksen ja silmiiinpistävän iloisuuden vaimossani.

        Totuus matkoista selvisi, kyse ei ollutkaan D-vitamiinin puutteesta, vaan .......

        Keskinäinen luottamus on parisuhteen kivijalka. Jos luottamuksen menettää, se on parisuhteen loppu. Niin olisi käynyt ainakin minun kohdallani.

        https://www.youtube.com/watch?v=4ynXgOKfKBI

        kylmätotuus


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paista aurinko, mutta muuten on oikein hyvä sää.

        Yhden laulun linkitän ja sitten lähden ulos kävelylenkille.

        https://www.youtube.com/watch?v=o4EPkLvx3Aw

        Mukavaa päivää kaikille!

        kylmätotuus

        Yksi vielä, sitten voit lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi vielä, sitten voit lopettaa.

        Voisinhan minä lopettaa, jos haluaisin. Pitäisihän sinun tietää, etten pidä komentelusta, joten jatkan linkittämistä.

        Lauseestasi tuli mieleeni tämä rallatus.
        Ole hyvä!
        https://www.youtube.com/watch?v=1atRBdba9Ps
        Voit laulaa mukana, jos rallatuttaa.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinhan minä lopettaa, jos haluaisin. Pitäisihän sinun tietää, etten pidä komentelusta, joten jatkan linkittämistä.

        Lauseestasi tuli mieleeni tämä rallatus.
        Ole hyvä!
        https://www.youtube.com/watch?v=1atRBdba9Ps
        Voit laulaa mukana, jos rallatuttaa.

        kylmätotuus

        Samalla linjalla jatkan.

        https://www.youtube.com/watch?v=Cao3UfDTfOY

        Asian ytimessä alkaa kohta, joten siirryn TV:n ääreen.

        kylmätotuus


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä rehellisesti sanottava, että kahden edellisen laulun esittäjää en vapaaehtoisesti suostu kuuntelemaan;)

        https://www.youtube.com/watch?v=q1FnC9vyxHE

        entinenmiäs

        Pitäähän sitä olla jokaiselle jotakin, eikö niin? Olen yrittänyt laittaa vaikka minkälaista musiikkia, mutta eivät ne ole kelvanneet. Kokeilin, josko Irwinistä tykkäisivät ja saisivat siitä voimaa.
        Sinä et näköjään voimaantunut Antin lauluista tippaakaan, vaan motkottamaan rupeat minulle. Taidan ottaa itkut.

        Nyt on itkut itketty ja annan surulle kyytiä.

        https://www.youtube.com/watch?v=OAx8W5V4SpQ

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä(kin) kelpaa kuunnella.

        https://areena.yle.fi/1-63503330

        entinenmiäs

        Totisesti kannatti kuunnella ja katsella Vesterisen loistava esitys. En olisi ikinä uskonut hänen pystyvän noin mahtavaan vetoon.

        En ole nähnyt tuota esitystä aiemmin, vaikka olen mielestäni katsonut jokaisen Elämäni biisi ohjelman. Sainkin selville, että tuo Katri Helenan valitsema laulu on esitetty silloin, kun olin sairaalassa viime syksynä.

        Kiitos, että linkitit tuon laulun!

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totisesti kannatti kuunnella ja katsella Vesterisen loistava esitys. En olisi ikinä uskonut hänen pystyvän noin mahtavaan vetoon.

        En ole nähnyt tuota esitystä aiemmin, vaikka olen mielestäni katsonut jokaisen Elämäni biisi ohjelman. Sainkin selville, että tuo Katri Helenan valitsema laulu on esitetty silloin, kun olin sairaalassa viime syksynä.

        Kiitos, että linkitit tuon laulun!

        kylmätotuus

        Ole hyvä! Minäkin olin sairaalassa viime syksynä, mutta menin vasta itsenäisyyspäivänä. Itsekkin yllätyin tuosta Vesterisen upeasta tulkinnasta. La Boheme kyllä niin hieno sävellys, että kelpaa kuunnella tällaisena pianoversionakin.

        https://www.youtube.com/watch?v=HJu7fsVJvBg

        entinenmiäs


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eihän tästä musiikista nautiskelusta taas meinaa loppua tulla. Ja "genrellä" ei väliä, menty aloituksen doom metallista tänne neoklassiseen pianomusiikkiin. Pääasia, että musiikki tuntuu ja siitä nauttii. Kaikenlainen musiikki on herkän ihmisen "etuoikeutettu" nautinto, jota luonteeltaan päinvastaiset ihmiset eivät kykene ymmärtämään.

      https://www.youtube.com/watch?v=K8fR45CR4cE

      entinenmiäs

      • Anonyymi

        Musiikin kuuntelu hoitaa sekä kehon että mielen.

        Piano on hieno soitin ja kuuntelen usein pianomusiikkia. Moni muukin soitin minua miellyttää, mutta kitara on minulle kuitenkin se soittimien kuningas. Saattaa johtua siitä, että aikoinaan "soitin" itsekin kitaraa.

        https://www.youtube.com/watch?v=Iqu41w3JtOI

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikin kuuntelu hoitaa sekä kehon että mielen.

        Piano on hieno soitin ja kuuntelen usein pianomusiikkia. Moni muukin soitin minua miellyttää, mutta kitara on minulle kuitenkin se soittimien kuningas. Saattaa johtua siitä, että aikoinaan "soitin" itsekin kitaraa.

        https://www.youtube.com/watch?v=Iqu41w3JtOI

        kylmätotuus

        Tätä kappaletta soitettiin ja laulettiin oikein urakalla joskus kauan kauan sitten.


        https://www.youtube.com/watch?v=B1bnud0y3mw

        kylmätotuus


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tähän väliin ei tule majoneesia, mutta tulee yksi kaikkien aikojen nautittavimmista musiikkiesityksistä, suoraan ja syvälle sydämeen ja sieluun. Tämä vaan pakko aika ajoin nautiskella.

      https://www.youtube.com/watch?v=yxR2zLDUetM

      entinenmiäs

      • Anonyymi

        Tämän laulun linkitän ainoastaan siksi, että siitä huomaa kuinka paljon Ellinooran ääntäminen on kehittynyt 5:ssä vuodessa.

        Laulussa, jonka tänne laitoit, hän "tyrkkäsi" h-kirjaimen vokaalien eteen ja minua se on ärsyttänyt suuresti. Kaiketi se kuuluu siihen murteeseen, mitä Oulussa puhutaan.
        Tässä laulussa ylimääräistä "hoota" ei enää ole.

        https://www.youtube.com/watch?v=IuKKXUlp8MU

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän laulun linkitän ainoastaan siksi, että siitä huomaa kuinka paljon Ellinooran ääntäminen on kehittynyt 5:ssä vuodessa.

        Laulussa, jonka tänne laitoit, hän "tyrkkäsi" h-kirjaimen vokaalien eteen ja minua se on ärsyttänyt suuresti. Kaiketi se kuuluu siihen murteeseen, mitä Oulussa puhutaan.
        Tässä laulussa ylimääräistä "hoota" ei enää ole.

        https://www.youtube.com/watch?v=IuKKXUlp8MU

        kylmätotuus

        No enpä ole moisia ääntämisiä huomannut, tärkeämpääkin kuunneltavaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=zK61gTDIL9M

        entinenmiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän laulun linkitän ainoastaan siksi, että siitä huomaa kuinka paljon Ellinooran ääntäminen on kehittynyt 5:ssä vuodessa.

        Laulussa, jonka tänne laitoit, hän "tyrkkäsi" h-kirjaimen vokaalien eteen ja minua se on ärsyttänyt suuresti. Kaiketi se kuuluu siihen murteeseen, mitä Oulussa puhutaan.
        Tässä laulussa ylimääräistä "hoota" ei enää ole.

        https://www.youtube.com/watch?v=IuKKXUlp8MU

        kylmätotuus

        Ties monennenko kerran tuon hienon biisin nautiskelin ja pakko sanoa, että nyt en voi ymmärtää tarttumistasi johonkin h-kirjaimeen. Yksi hienoimmista biiseistä ikinä ja sellaisena pysyy meikäläisen kovalevyllä.

        entinenmiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ties monennenko kerran tuon hienon biisin nautiskelin ja pakko sanoa, että nyt en voi ymmärtää tarttumistasi johonkin h-kirjaimeen. Yksi hienoimmista biiseistä ikinä ja sellaisena pysyy meikäläisen kovalevyllä.

        entinenmiäs

        Joku tarttuu h-kirjaimeen ja joku toinen johonkin muuhun.
        Sinä kirjoitat oman mielipiteesi ja minä omani, niin eikös sitä silloin olla sujut?
        Molemmat linkitimme saman laulunkin ja ymmärtääkseni kummatkin niistä mahtuvat palstalle, eivätkä riitele keskenään.

        Kitaramusiikista kun pidän, niin hyppään nyt junaan sitä kuuntelemaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=1qb-Ma1l3Gg

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tarttuu h-kirjaimeen ja joku toinen johonkin muuhun.
        Sinä kirjoitat oman mielipiteesi ja minä omani, niin eikös sitä silloin olla sujut?
        Molemmat linkitimme saman laulunkin ja ymmärtääkseni kummatkin niistä mahtuvat palstalle, eivätkä riitele keskenään.

        Kitaramusiikista kun pidän, niin hyppään nyt junaan sitä kuuntelemaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=1qb-Ma1l3Gg

        kylmätotuus

        Samojen herrojen esittämää musiikkia on tämäkin.

        https://www.youtube.com/watch?v=64nMs0EdFcU

        Hyvää viikonloppua kaikille!

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tarttuu h-kirjaimeen ja joku toinen johonkin muuhun.
        Sinä kirjoitat oman mielipiteesi ja minä omani, niin eikös sitä silloin olla sujut?
        Molemmat linkitimme saman laulunkin ja ymmärtääkseni kummatkin niistä mahtuvat palstalle, eivätkä riitele keskenään.

        Kitaramusiikista kun pidän, niin hyppään nyt junaan sitä kuuntelemaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=1qb-Ma1l3Gg

        kylmätotuus

        Noh noh, kaikista pienistä yksityiskohdista ei tarvitse olla samaa mieltä, etteikö voisi olla samaa mieltä siitä, että musiikki on valtavan hieno juttu, henkilökohtaisesta musiikkimausta riippumatta.

        https://www.youtube.com/watch?v=H0HeflocUpU

        entinenmiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh, kaikista pienistä yksityiskohdista ei tarvitse olla samaa mieltä, etteikö voisi olla samaa mieltä siitä, että musiikki on valtavan hieno juttu, henkilökohtaisesta musiikkimausta riippumatta.

        https://www.youtube.com/watch?v=H0HeflocUpU

        entinenmiäs

        Kommenttini h-kirjaimesta ei liity mitenkään musiikkimakuun, vaan suomenkielisen tekstin ääntämiseen ja Ellinooran kehittymiseen parempaan suuntaan sillä saralla.
        Muilta osin hänen esittämänsä Rasmus-yhtyeen kappale oli oikein hyvä.

        Laitan tähän pari esimerkkiä tuosta minua häiritsevästä h-kirjaimesta.
        -Teksti menee näin: Mä kaipaan sua aina. Ei tänne mitään sun jälkeesi jää.
        Ellinoora laulaa näin: Mä kaipaan sua haina. Hei tänne mitään sun jälkeesi jää.
        -Teksti menee näin: Elämä yllättää, toinen lähtee toinen jää.
        Ellinoora laulaa näin:Helämä hyllättää, toinen lähtee toinen jää.

        Minun korvaani se hoo särähtää häiritsevästi, enkä minä sille mitään mahda.
        Se siitä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku tarttuu h-kirjaimeen ja joku toinen johonkin muuhun.
        Sinä kirjoitat oman mielipiteesi ja minä omani, niin eikös sitä silloin olla sujut?
        Molemmat linkitimme saman laulunkin ja ymmärtääkseni kummatkin niistä mahtuvat palstalle, eivätkä riitele keskenään.

        Kitaramusiikista kun pidän, niin hyppään nyt junaan sitä kuuntelemaan.

        https://www.youtube.com/watch?v=1qb-Ma1l3Gg

        kylmätotuus

        Mulla taitaa olla paha tapa välillä hyvää musiikkia kuunnellessa kommentoida ajattelematta, mitä kirjoitan ja lopputulos voi olla jotain, mitä en oikeasti tarkoita, jotain, minkä toinen voi ottaa vaikka loukkaavana. Ellinooran laulusta tykkään tosi paljon ja miehen "putkiaivoillahan" tunnetusti ei voi keskittyä kahteen asiaan yhtä aikaa;) Jos koit, että vähättelin mielipidettäsi, niin sori siitä, en sillä lailla oikeasti tarkoittanut.

        https://www.youtube.com/watch?v=xMlLRU5yfWk

        entinenmiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taitaa olla paha tapa välillä hyvää musiikkia kuunnellessa kommentoida ajattelematta, mitä kirjoitan ja lopputulos voi olla jotain, mitä en oikeasti tarkoita, jotain, minkä toinen voi ottaa vaikka loukkaavana. Ellinooran laulusta tykkään tosi paljon ja miehen "putkiaivoillahan" tunnetusti ei voi keskittyä kahteen asiaan yhtä aikaa;) Jos koit, että vähättelin mielipidettäsi, niin sori siitä, en sillä lailla oikeasti tarkoittanut.

        https://www.youtube.com/watch?v=xMlLRU5yfWk

        entinenmiäs

        Olen käynyt läpi sellaisen elämänkoulun, etten kovin vähästä loukkaannu.
        Minulla on sellainen tapa, että selvitän asiat niin perusteellisesti, että se mitä olen esim. kommentillani tarkoittanut menee varmasti perille.
        Rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.

        Sitten musiikkia.
        https://www.youtube.com/watch?v=mwaqH30y2hE

        kylmätotuus


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No juu, Janna ei oikein mene perille, äitinsä paremmin. Mutta aiheeseen, törkyviestien lähettäjät eivät ole... no ovat mitä ovat, mutta miessukupuolen edustajana ei voi kuin hävetä törkyviestien lähettäjien takia.


    • Anonyymi

      Yksi harvoista 60-luvun lopulta asti soittolistoilla pysyneistä muusikoista. No, minulle Pink Floyd = David Gilmour. Vielä se vanha tuttu soundi irtoo seitenkymppisenä pappana.

      https://www.youtube.com/watch?v=_fDhiLnyFoo

      entinenmiäs

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Linkitä itsellesi " Joka ilta kuin lanttu sammuu"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkitä itsellesi " Joka ilta kuin lanttu sammuu"

        En ole niin itsekäs, että linkittäisin tuon kauniin laulun vain itseäni varten. Sinä ja kaikki halukkaat saatte kuulla Tapio Rautavaaran laulaman laulun "Sininen uni".

        https://www.youtube.com/watch?v=CLpTSinTqg8

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkitä itsellesi " Joka ilta kuin lanttu sammuu"

        Olisiko mitenkään mahdollista, että sinäkin laittaisit linkin johonkin lauluun, josta pidät, etkä vaan ohjeistaisi minua linkittämisessä?

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkitä itsellesi " Joka ilta kuin lanttu sammuu"

        Olisiko itsellesikin helpompaa, kun jättäisit kokonaan ketjun huomiotta, jos se toisten huvi kerran noin koville ottaa.

        entinemiäs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkitä itsellesi " Joka ilta kuin lanttu sammuu"

        Nyt minä nauraa hekottelen omalle lukutaidolleni. Senkin taidon osaan.

        Pyydän anteeksi, että luin kirjoituksesi väärin ja linkitin aivan väärän laulun.
        Kun nyt luin kommenttisi uudelleen, niin valitettavasti en löytänyt tuon nimistä laulua, jonka halusit minun linkittävän.

        Laita uusi toive, niin yritän täyttää sen.

        Pahoittelut vielä kerran.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt minä nauraa hekottelen omalle lukutaidolleni. Senkin taidon osaan.

        Pyydän anteeksi, että luin kirjoituksesi väärin ja linkitin aivan väärän laulun.
        Kun nyt luin kommenttisi uudelleen, niin valitettavasti en löytänyt tuon nimistä laulua, jonka halusit minun linkittävän.

        Laita uusi toive, niin yritän täyttää sen.

        Pahoittelut vielä kerran.

        kylmätotuus

        Tämän laulun voisin omistaakin itselleni.

        https://www.youtube.com/watch?v=sMlpM640wEE

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt minä nauraa hekottelen omalle lukutaidolleni. Senkin taidon osaan.

        Pyydän anteeksi, että luin kirjoituksesi väärin ja linkitin aivan väärän laulun.
        Kun nyt luin kommenttisi uudelleen, niin valitettavasti en löytänyt tuon nimistä laulua, jonka halusit minun linkittävän.

        Laita uusi toive, niin yritän täyttää sen.

        Pahoittelut vielä kerran.

        kylmätotuus

        Uuslukutaidottomuutta;) Mutta himmeelle lampulle himmeetä musaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=0NDuEwYjxUg

        entinenmiäs


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuslukutaidottomuutta;) Mutta himmeelle lampulle himmeetä musaa.

        https://www.youtube.com/watch?v=0NDuEwYjxUg

        entinenmiäs

        Ajattelitko tappaa minut nauruun? Melkein onnistuit.
        Voi hiisi, mikä biisi!

        Kohta aion syyvä pottuva, se on minu herkkuva.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelitko tappaa minut nauruun? Melkein onnistuit.
        Voi hiisi, mikä biisi!

        Kohta aion syyvä pottuva, se on minu herkkuva.

        kylmätotuus

        Syö pullia se kasvattaa itseluottamusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syö pullia se kasvattaa itseluottamusta.

        Luulenpa, että itsetuntoni on kohdillaan. Tiedän mihin pystyn ja mihin en.
        Pullia syömällä nousee ainoastan paino, ja sitä en halua.

        Kohta laitan höyrykattilaan kypsymään pari pottua ja porkkanaa ja lämmitän suppilovahverokastiketta. Nam, nam..

        kylmätotuus


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laulajan nimi oli tuntematon, mutta ääni kuulosti tutulta. Jäin pohtimaan asiaa ja sitten välähti, missä tuon äänen olin kuullut.
        Tässä selitys.

        https://www.youtube.com/watch?v=RXrFM_rm0PQ

        kylmätotuus

        Paremmin välähti, minun piti ihan guuglettaa, ennen kuin selvisi. Yleensä linkitän vain musiikkia, jota vielä tänäkin päivänä mieluusti kuuntelen. Nyt teen poikkeuksen, silloin aikoinaankin Smokie mukamas liian "purkkaa", mutta tätä nippa nappa "kehtasi tunnustaa"kuuntelevansa.

        https://www.youtube.com/watch?v=piC16ss8TXY

        entinemiäs


    • Anonyymi

      Juha Vainio: Pohjolan Pidot.

      • Anonyymi

        Kaunis laulu Kotkan saaristosta.


      • Anonyymi

        Ihana laulu tämä "Pohjolan Pidot" kiitos ketä linkitti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kysymys: Mistä voi tietää, onko joku musiikkikappele tai elokuva luvatta jaossa vertaisverkossa ?


      Selkeä pääsääntö onm että tunettujen artistien, levy-yhtiöiden tai tuontantoyhtiöiden
      sisällöt EIVÄT OLE ILMAISEKSI JAOSSA vertaisverkossa.

      • Anonyymi

        Ihmeellistä !!


      • Anonyymi

        Yritähän selvittää itsellesi, mitä tarkoittaa vertaisverkko ja sisällön jakaminen ja perehdy vähän tekijänoikeusasioihin, ennen kuin jatkat tuota urputtamista. Musiikkivideot ovat Youtubessa täysin laillisesti, tekijänoikeudet huomioiden ja kenen tahansa vapaasti kuunneltavissa ja katsottavissa. Linkin jakaminen niihin on täysin laillista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritähän selvittää itsellesi, mitä tarkoittaa vertaisverkko ja sisällön jakaminen ja perehdy vähän tekijänoikeusasioihin, ennen kuin jatkat tuota urputtamista. Musiikkivideot ovat Youtubessa täysin laillisesti, tekijänoikeudet huomioiden ja kenen tahansa vapaasti kuunneltavissa ja katsottavissa. Linkin jakaminen niihin on täysin laillista.

        Vertaisverkko....P2P ohjelmat...saattaa tulla kalliiksi.
        Tässä puhutaan XXX elokuvista, musiikkiakin voi P2P ohjelmilla levittää ja ladata...

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009818194.html


    • Anonyymi

      "Maksumuistutusta" ei ole vieläkään tullut, mutta odotellaan odotellaan ja ketju venyy ja venyy.

      Elämä on elettäväksi annettu, siitä tässä biisissä lauletaan.

      https://www.youtube.com/watch?v=AMYVXgeVy4A

      kylmätotuus

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hienon kappaleen valitsit, kiitos!

        Olen aina pitänyt Vysovskin lauluista, mutta en ole aikoihin muistanut niitä kuunnella.
        Turkka Mali on tehnyt niihin upeita suomenkielisiä tekstejä.

        Tässä yksi Malin veljesten esittämä Vysovskin laulu.

        https://www.youtube.com/watch?v=uwEshtF9JtY

        kylmätotuus


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hurja juttu

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Missä on aloittaja ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Maksoin viulut ja sain harpun.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lähti yläkerran orkesteriin 13.09.2023


    • Anonyymi

      Siirry musiikkipalstalle.

    • Anonyymi

      Seuraavan laulajan esityksiä ei täällä liiemmin ole kuultu, joten täytyy korjata se puute.

      https://www.youtube.com/watch?v=sEE6nFjbpMo

      Minulla on yksi toivomus niille henkilöille, jotka eivät pidä musiikkialoituksista: Sivuuttakaa tyystin musaketjut.

      kylmätotuus

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tämä palsta on +60 keskustelua varten

      • Anonyymi

        Sitähän tuossa paraillaan harrastetaan, jos vaan kaikki on 60+.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihanko totta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oho

    • Anonyymi

      Vai niin, että oikein tunteita käsitellään.

      • Anonyymi

        käykö kateeks kun ei itelläs semmosia ole.


      • Anonyymi

        Tässä lauletaan tunnottomuudesta.

        https://www.youtube.com/watch?v=CVirNIN0x0k

        Tosiasiassa jokaisella ihmisellä, joka on mieleltään terve, on monenlaisia tunteita.
        Suomalaisessa kulttuurissa ei tunteita sovi näyttää, vaan ne pitää piilottaa. Se on vaarallista ja epätervettä käyttäytymistä.Turhan usein piilotetut tunteet purkautuvat väkivaltaisina tekoina.

        Tunteiden käsittelyä pitäisi opetella/opettaa jo lapsuudesta alkaen.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä lauletaan tunnottomuudesta.

        https://www.youtube.com/watch?v=CVirNIN0x0k

        Tosiasiassa jokaisella ihmisellä, joka on mieleltään terve, on monenlaisia tunteita.
        Suomalaisessa kulttuurissa ei tunteita sovi näyttää, vaan ne pitää piilottaa. Se on vaarallista ja epätervettä käyttäytymistä.Turhan usein piilotetut tunteet purkautuvat väkivaltaisina tekoina.

        Tunteiden käsittelyä pitäisi opetella/opettaa jo lapsuudesta alkaen.

        kylmätotuus

        Väitetään, että olemme maailman onnellisin kansa.
        Mahtaakohan väite pitää paikkaansa?

        https://www.youtube.com/watch?v=hsPFxcvspuI

        kylmätotuus


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Maksumuistutusta ei kuulu ei näy, joten taidankin lopettaa sen odottelun.

      Ketjukin on venynyt niin pitkäksi, että osaltani on aika linkittää siihen viimeinen laulu.

      Hyvää syksyä teille kaikille!

      https://www.youtube.com/watch?v=Min0DIYggQw

      kylmätotuus

      • Anonyymi

        Kari Tapiota kelpaa kuunnella, aina. Samoilla ajatuksilla, että tämä ketju alkaa olla täysi. Ja muutenkin, elämäntilanne kehittynyt vähän siihen suuntaan, että saattaa osallistuminen palstalla pikku hiljaa sattuneesta syystä vähentyä. Kuin myös, hyvää syksyä!

        https://www.youtube.com/watch?v=BBP0B0hVXUk

        entinenmiäs


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tämä ketju jatkuu..........................nousee kärkeen joka ainut päinä.


    • Anonyymi

      Niin todellakin on! Huomasin sen tänään kun kuuntelin tunnelmallista musiikkia. Kun sellaista kuuntelee alkaa haaveilla läheisyydestä uuden kumppanin kanssa! Yksi laulaja oli tummatukkainen ja koska pidän tummatukkaisista vanhemmista miehistä se lisäsi kaiputa löytää mies.

      • Anonyymi

        Läheisyys rakkaan ihmisen kanssa on paras asia maailmassa. Olen elävä esimerkki siitä, että rakkauden voi löytää vielä tässäkin iässä ja se on mahdollista sinullekkin;)

        https://www.youtube.com/watch?v=fNwMl-yYfxM

        entinenmiäs


    • Anonyymi

      Myötähäpeä, onko siihen olemassa terapiaa.

    • Anonyymi

      Maarit Hurmerinta on mielestäni Suomen parhaita.
      Hänen äänensä on huippulaatua.
      Maaritia ei näy missään eri medioiden mainosohjelmissa.

      • Anonyymi

        Laulaako hän enää? Tytär kai osaa myös?


      • Anonyymi

        Oletko koskaa syönyt Viiriäisen munia.


    • Anonyymi

      A Wiskari Voice valmentajaksi.

    • Anonyymi

      Ihanko totta.

      • Anonyymi

        Joku ei pidä kappaleesta, linkki poistettu kahdesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku ei pidä kappaleesta, linkki poistettu kahdesti.

        Jos "joku" ei pidä, niin poistetaanko linkki. Eikö KotkalAISMUUSIKOIDEN soitto kelpaa.

        MuttaTaavitsaisen, Liikasen, Kansan, Ranisen, Uusivirran, Metsärinteen, Järvisen , muusiikkia ei poistetta.


    • Anonyymi

      Voihan viikset.

    • Anonyymi

      Nosto.

    • Anonyymi

      Nousussa nyt.

    • Anonyymi

      Lenita Lauren- Kersantti, Junnu kehiin.

      Etukäteen kiittäen.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Lenita Lauren a.k.a Anita Hirvonen;)


    • Anonyymi

      Sillä on tosiaankin..

      Laitan tänne 80-luvulta unilaulua, joka on ihan sydäntäsärkevn kaunista.

      Broadcast - You Break My Heart

    • Anonyymi

      Saanko Yrjänää, uusimalta levyltä.

      • Anonyymi

        Hieman tarkemmin, kiitos.....


    • Anonyymi

      Klikkasin auki tämän aloituksen ja hetken siirtelin katsettani ja sen jälkeen hämmästysverho laskeutui päälleni. Myötähäpeäverho laskeutui sitte sen hämmästyverhon päälle ja nyt kirjoitan siis täältä alta. Melkein sokkona.

      Mikä ihmeen vimma ketjun loppupään kommentoijilla on nostella aloitusta yhä uudelleen ja uudelleen ylös. Ja suorastaan piruilla. Käsittämättömän lapsellista. Tosin voihan olla, että tälle palstalle tulee kiusaamismielessä hyvin nuoria lapsia.

      Musiikkialoituksissa ei ole mitään vikaa. Mahtuuhan tänne eri juttuja. Otsikko ilmoittaa, että tää on musiikkialoitus. On helppo hypätä aloituksen yli, jos itse ei ole halukas osallistumaan musiikkiin.

      Hävettää hitosti, kun joku/jotkut ovat pilanneet hyvän musiikkialoituksen.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Älä muuta sano.


      • Anonyymi

        Asiallinrn kohnetti, hämmennyin kuin luin tekstin.


    • Anonyymi

      Hyvä vinkki.

    • Anonyymi

      KOvasti harmitti iso yli 240€ sähkölasku, mutta kun laitoin yotubesta soimaan
      iloisen laulun, niin harmitus loppui.

      M&T " kesätuulen soittoon eilen kun heräsin"

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ko. kappaleella soittaa bassoa Bill Wyman sekä rumpuja 2019 edesmennyt Charlie Watts.
        Kappaleen aihio on vuodelta 2019 ja 2023 käytettiin Wyman & Watts äänitystä.


    • Anonyymi

      Satuttavat sanat, Tulipunaruusut.

    • Anonyymi

      Ilossa ja Surussa.

    • Anonyymi

      Aloittaja on ihan ok.

      • Anonyymi

        Olen täysin samaa mieltä.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täysin samaa mieltä.

        kylmätotuus

        Myös minä olen samaa mieltä aloittajasta.
        "entinenmiäs" on mukavaakin mukavampi.
        Hänen musiikkimakunsa on älyttömän laaaaaja
        ja toden totta sanon, että meillä on hyvin sama maku musiikin
        suhteen. Olen sen hänelle joskus sanonutkin. Jos ei muista,
        niin täs tuli sanottua se uudestaan.

        Heikunkeikku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös minä olen samaa mieltä aloittajasta.
        "entinenmiäs" on mukavaakin mukavampi.
        Hänen musiikkimakunsa on älyttömän laaaaaja
        ja toden totta sanon, että meillä on hyvin sama maku musiikin
        suhteen. Olen sen hänelle joskus sanonutkin. Jos ei muista,
        niin täs tuli sanottua se uudestaan.

        Heikunkeikku

        Tämän palstan musiikkiketjuihin on asiallisesti osallistunut vain kourallinen ihmisiä. Kiitos siitä heille!
        Sitten on niitä henkilöitä, jotka vain arvostelevat linkitettyä musiikkia tai pahimmassa tapauksessa linkittäjiä. Varsinkin tässä aloituksessa noin on toimittu.

        Sinähän olet musiikki-ihmisiä, mutta enpä ole huomannut sinun panostaneen linkittämällä näihin musa-aloituksiin pitkiin aikoihin.

        Minä ja entinenmiäs täällä olemme enimmäkseen heiluneet.
        Toivon, että useammat ihmiset osallistuisivat aloituksiin ja linkittäisivät tai toivoisivat kuulevansa mielimusiikkiaan, näin tutustuisimme monipuolisemmin musiikin maailmaan.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan musiikkiketjuihin on asiallisesti osallistunut vain kourallinen ihmisiä. Kiitos siitä heille!
        Sitten on niitä henkilöitä, jotka vain arvostelevat linkitettyä musiikkia tai pahimmassa tapauksessa linkittäjiä. Varsinkin tässä aloituksessa noin on toimittu.

        Sinähän olet musiikki-ihmisiä, mutta enpä ole huomannut sinun panostaneen linkittämällä näihin musa-aloituksiin pitkiin aikoihin.

        Minä ja entinenmiäs täällä olemme enimmäkseen heiluneet.
        Toivon, että useammat ihmiset osallistuisivat aloituksiin ja linkittäisivät tai toivoisivat kuulevansa mielimusiikkiaan, näin tutustuisimme monipuolisemmin musiikin maailmaan.

        kylmätotuus

        Linkittäisi minäkin, mutten osaa....!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkittäisi minäkin, mutten osaa....!!

        Seuraavassa musaketjussa lupaan linkittää puolestasi kappaleet, jotka haluat kuulla, kunhan vaan ilmoitat niiden nimet ja esittäjät.

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Remua jos voisit laittaa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        CettoMasan uutta olisi kiva kuunnella.

        Kyllä juutuubista löytyy nimellä Gettomasa

        Rap ei ole musiikkia, tylsää höpinää tylsän rytmin päällä:)
        No, jokaisella on oma makunsa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä juutuubista löytyy nimellä Gettomasa

        Rap ei ole musiikkia, tylsää höpinää tylsän rytmin päällä:)
        No, jokaisella on oma makunsa....

        Rap on ikävää sähläämistä, lahjatonta.


    • Anonyymi

      Lapinlahden linnut, Tapasin naisen.

    • Anonyymi

      lapinlahden linnut: tapasin naisen

      • Anonyymi

        Myös Martti 'huuhaa' Innasen tuotanto hulppeaa.


    • Anonyymi

      Niin on.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Järisyttävän hienon ja kylmiä väreitä aiheuttaneen kappaleen valitsit ketjun loppuun.
        Kiitos!

        kylmätotuus


    • Anonyymi

      Koskaan en kuuntele.

      • Anonyymi

        Kantsis.


    • Anonyymi

      Ai jukra,ketjuko loppui?, olisin laittanut yhden ruotsalaisen melankoolisen kipaleen joka tosi harvinaista esittäjiltään.
      No laitan sen tänne kumminkin näin lokakuun tunnelmissa, hyvää loppusyksyä kaikille. Hooja: försöker le
      https://youtu.be/8VHjUxhh4cU?si=O3r9luFlZya_0gMn

    • Anonyymi

      Juu .

    • Anonyymi

      Ihan totta että laskennallinen on hyvä ottaa ykköspaikan O r

    • Anonyymi

      Ihanko oikeasti.

    • Anonyymi

      Hienoa.

      • Anonyymi

        Nostossa Nyt €r


    • Anonyymi

      Valtava juttu.

    • Anonyymi

      Pesukone rikki, kauhea ketutus. Laitoin musiikkia soimaan, nyt ei enää ketuta.

      • Anonyymi

        Se on kaikki mielessä.


    • Anonyymi

      Kyllä yhteyttä kavereihin perheenjäseniin on kyllä aika paljon siitä että hän yritti tien kun ei ole mitään.

    • Anonyymi

      Entiin miäs hei!
      Osaatko neuvoo, miten tietty musiikkikappaleen saa linkitettyä toiseen kedjaan.
      Tai tietyst kuka vaan henkilö.
      Ennen mie osasin, mutta pahanoloisen liikennetapaturman jälkeen kaik netti-tieto häippäs.
      Sitä sai vaan laulaa; vaikka taitoakin ois...
      viina pyyhkäisee sen pois.

      Ja mikä murheisinta, Koks piti huonona tyyppinä lanssilla heille kyydittyä wanhaa jätkää.

      • Anonyymi

        Jos ja kun löydät ''juutuubista'' mieleisen kappaleen, maalaa osoitepalkista osoite ja klikkaa hiiren oikealla ja valitse ''kopioi''

        Täällä ketjussa valitset paikan ja klikkaat hiiren kakkosella ''liitä'' tai näppäimillä ¨Crtl + V''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun löydät ''juutuubista'' mieleisen kappaleen, maalaa osoitepalkista osoite ja klikkaa hiiren oikealla ja valitse ''kopioi''

        Täällä ketjussa valitset paikan ja klikkaat hiiren kakkosella ''liitä'' tai näppäimillä ¨Crtl V''

        Words Of Love (Live At The BBC For "Pop Go The Beatles" / 20th August, 1963)
        The Beatles
        Words Of Love


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Words Of Love (Live At The BBC For "Pop Go The Beatles" / 20th August, 1963)
        The Beatles
        Words Of Love

        Tein neuvon mukaan, mut kuinka tuon saa siniseksi, et se on helppo sit tsekata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun löydät ''juutuubista'' mieleisen kappaleen, maalaa osoitepalkista osoite ja klikkaa hiiren oikealla ja valitse ''kopioi''

        Täällä ketjussa valitset paikan ja klikkaat hiiren kakkosella ''liitä'' tai näppäimillä ¨Crtl V''

        Mulla meni hiiriosasto epäkuntoon, nyt toimin tasohiirellä, siksi en osaa linkittää.
        Lankahiirellä linkitin aikoinaan vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Words Of Love (Live At The BBC For "Pop Go The Beatles" / 20th August, 1963)
        The Beatles
        Words Of Love

        Osoite on selaimen yläosassa, esim.
        https://www.youtube.com/watch?v=ygf3AGLNVyg&ab_channel=TheBeatles-Topic

        Vedä hiirellä osoitteen yli eli maalaa se ja hiiren kakkosella valitse ''kopioi''

        Palstalle linkki tulee kun klikkaat palstaa ja painat Ctrl ja V näppäintä samaan aikaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Juuri m kään ei ole yhtä ällöttävää kuin jatkuvasti korviin tunkeva musiikkirimputus. Esim. Yle täyttää suurimman osan lähetysajastaan ko. kammottavalla rimputuksella, on TV:ssa elämäni biisiä ja vaikka mitä vastaavaa oksettavaa täytettä.

      • Anonyymi

        Vaihda kaukosäätimen paristot....


      • Anonyymi

        Juuri tästä keskusteltiin...vai miten se oli.....


      • Anonyymi

        TVn ja radion saat kiinni, niissä on se nappula yhä, mutta kauppaan tai ostoskeskukseen kun menet, siellä soi jatkuva muzak ja mainokset, jolle ei mitään voi. Se on yäk!


    • Anonyymi

      Vain Alexander ja Olli ovat käyneet armeijan. Elämäni biisin ykkösvieras A.S.

      • Anonyymi

        A.S. 10+


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A.S. 10

        Ei presidentiksi.


    • Anonyymi

      Juu.

    • Anonyymi

      Asia ymmärretty.

    • Anonyymi

      Jes

      • Anonyymi

        Terävä kommentti :))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terävä kommentti :))))

        Joo, vaikka muuten tylsä palsta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, vaikka muuten tylsä palsta?

        kyllä musiikki kuuluu elämään,Aira Samulin sen antoi ymmärtää.Kehitysmaissa jammaillaan,mistä musiikki on saanut alkunsa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä musiikki kuuluu elämään,Aira Samulin sen antoi ymmärtää.Kehitysmaissa jammaillaan,mistä musiikki on saanut alkunsa?

        Musiikki on hyvä asia, tullen suhinakin, sateen ropina myös jne.


    • Anonyymi

      Pitää paikkansa.

      • Anonyymi

        Useimmiten ja monestikin. Kuunteleva tietää.


    • Anonyymi

      Toivottavasti hyväksyt toisenlaisetkin kanssaeläjät, joille musiikki ei merkitse yhtään mitään, vaan rauha, hiljaisuus sekä hyvät käytöstavat.

      • Anonyymi

        Kanssaeläjille on useita palstoja valittavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanssaeläjille on useita palstoja valittavaksi.

        Kaikki mahtuu mukaan ihan takuulla, jokaiselle jotakin on.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vai niin hyvä että joku muu kuin entinen ei ole vielä twiitannut ei ole mitään syytä miksi ei ole vielä lisännyt.

    • Anonyymi

      Käyttäydy kun järkevä ihminen, ainakin nyt isänpäivänä. Lopeta linkitys ja ala elämään.

    • Anonyymi

      No jopas.

    • Anonyymi

      Nautitaan ja kuunnellaan musiikkia.

    • Anonyymi

      Hienoa toimintaa, jatkuu pitkään.

    • Anonyymi

      Innasta olis kiva.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Nautitaan tästä pitkästä ketjusta.

      • Anonyymi

        Ylös vaan, ehkä joukossa hyvääkin musaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylös vaan, ehkä joukossa hyvääkin musaa.

        Onko hyvää, siihen voi jokainen vaikuttaa itse:)

        Julie London - Cry Me a River (1956)

        Kappaleesta on monia tulkintoja, tämä on mielestäni paras.

        https://www.youtube.com/watch?v=GufN7AuTJ2A


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hyvää, siihen voi jokainen vaikuttaa itse:)

        Julie London - Cry Me a River (1956)

        Kappaleesta on monia tulkintoja, tämä on mielestäni paras.

        https://www.youtube.com/watch?v=GufN7AuTJ2A

        Suomessa on tehty paljon käännöksiä ulkolaisista hittikappaleista.

        1967 The Turtles teki hitin ''Happy Together''
        Sama vuosi, suomessa kappaleen levytti New Joys nimellä ''Mikset Mua Huomaa''
        Suomiversio on parempi:))

        https://www.youtube.com/watch?v=n3mLJeS8XtI&ab_channel=VariousArtists-Topic


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyllä se on kuitenkin niin, että myös liikunta auttaa.

    • Anonyymi

      Osta pyyhkeitä, että saat sädekehäsi vielä kirkkaammaksi.

    • Anonyymi

      Nykyinen nainen tykkää.

    • Anonyymi

      Jopa vihan.

    • Anonyymi

      Suurin mahdollinen.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe