Ta-asunnot

Anonyymi-ap

Olen jo pidempään seurannut että ta-asuntojen henkilökunta kommentoi jokaiseen keskusteluun aina kehuen positiivisesti asuntojaan vaikka olisi homehelvetti tai vastaava. Laittavat myös miten halpoja asuntoja on, aika epätoivoista. Itse en asu mutta useilla tutuilla ongelmia huoneiston vikojen suhteen joille ei tehdä mitään ja huolto on huonoin mitä löytyy. Myös Avaimen henkilökunta kehuu asuntojaan googlen puolella. Hason tj pyysi anteeksi asukkailta korruptiota joka jatkuu edelleen mutta saa jatkaa edelleen palkkalistoilla.

8

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä päättelet että henkilökunta kommentoi?

      Toisessa ketjussa TA on kyllä saanut aika lailla kuraa niskaansa ja joukossa taisi olla vain pari kolme positiivisempaa kommenttia.
      Ylipäätään lähes 70 - 90% haukutaan asoja , oli kuka tahansa kyseessä.
      Valituksen aiheet: kylmyys, vastikkeiden nousu, huollon toimimattomuus, rakennusvirheet joita ei korjata, muka huosti tehty loppusiivous, isännöitsijää ei tavoiteta eikä hän tee mitään, tupakoidaan vaikka kohde savuton, naapurit metelöi, rakennuslaatu heikkoa jne.

      • Anonyymi

        Meillä Hasossa ainakin tässä jossa asutaan niin täällä on ok kaikki muu paitsi isännöinti ja hitaasti toimivat takuu korjaukset. Tosin osa korjattu nopeesti niistäkin takuukorjauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä Hasossa ainakin tässä jossa asutaan niin täällä on ok kaikki muu paitsi isännöinti ja hitaasti toimivat takuu korjaukset. Tosin osa korjattu nopeesti niistäkin takuukorjauksista.

        Haso on eri asia kuin TA , Asuntosäätiö tai Avain asunnot. Haso on Helsingin kaupungin oma asumisoikeus- yhtiö , , omistaja ja rakennuttaja tai jotain...itselle aika sekava koko asumisoikeus- asuntojen hallinta ja omistusrypäs. En tajua siitä mitään.
        Yksi tekee yhtä, toinen toista..isännöintiä hoitaa joku, jne. Pitäisi nähdä jokinlainen kaavio omin silmin että ymmärtäisi koko mutkikkaan kuvion.
        Uusille aso- asukkaille voisi tuollaisen kaavion se " hallinto" tehdä ja jakaa jotta taviskin ymmärtäisi koko kuvion.

        Asuntosäätiötä hallinnoi kuten nimestä voi päätellä säätiö. TA taas on jonkinlainen yritys jossa on mukana , en tiedä keitä, ehkä useampia tahoja?
        Yksi uusi yritys on liittynyt joukkoon, Mangrove, joka sekin tarjoaa asumisoikeusasuntoja. Avain asunnot samoin , millään näillä ed.mainituilla ei ole tekemistä kaupungin kanssa kuten Hasolla on, muuten kuin asukasvalinnan ja hakemuksen jätön suhteen ja tämäkään ei siis enää päde, koska asukasvalinnan tekee nykyään vain Ara , ei kaupunki.
        Haso on siis ollut ainutlaatuinen sen suhteen. Siksi se on kai pystynyt tarjoamaan hyvinkin edulliseen hintaan asuntoja ja muita matalimmilla asumiskustannuksilla. Nyt tilanne tietenkin muuttunut myös Hasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haso on eri asia kuin TA , Asuntosäätiö tai Avain asunnot. Haso on Helsingin kaupungin oma asumisoikeus- yhtiö , , omistaja ja rakennuttaja tai jotain...itselle aika sekava koko asumisoikeus- asuntojen hallinta ja omistusrypäs. En tajua siitä mitään.
        Yksi tekee yhtä, toinen toista..isännöintiä hoitaa joku, jne. Pitäisi nähdä jokinlainen kaavio omin silmin että ymmärtäisi koko mutkikkaan kuvion.
        Uusille aso- asukkaille voisi tuollaisen kaavion se " hallinto" tehdä ja jakaa jotta taviskin ymmärtäisi koko kuvion.

        Asuntosäätiötä hallinnoi kuten nimestä voi päätellä säätiö. TA taas on jonkinlainen yritys jossa on mukana , en tiedä keitä, ehkä useampia tahoja?
        Yksi uusi yritys on liittynyt joukkoon, Mangrove, joka sekin tarjoaa asumisoikeusasuntoja. Avain asunnot samoin , millään näillä ed.mainituilla ei ole tekemistä kaupungin kanssa kuten Hasolla on, muuten kuin asukasvalinnan ja hakemuksen jätön suhteen ja tämäkään ei siis enää päde, koska asukasvalinnan tekee nykyään vain Ara , ei kaupunki.
        Haso on siis ollut ainutlaatuinen sen suhteen. Siksi se on kai pystynyt tarjoamaan hyvinkin edulliseen hintaan asuntoja ja muita matalimmilla asumiskustannuksilla. Nyt tilanne tietenkin muuttunut myös Hasolla.

        Tietääkö kukaan TA: n Espoon kohteista mitään? Esim.onko tuo Suurpellon kohde jota Lakea rakentaa ihan OK.?
        Miten rakennusyhtiö on onnistunut jatkamaan urakkaa koska sehän oli menossa konkurssiin. Onko ketään joka olisi ostanut asokohteen tuolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö kukaan TA: n Espoon kohteista mitään? Esim.onko tuo Suurpellon kohde jota Lakea rakentaa ihan OK.?
        Miten rakennusyhtiö on onnistunut jatkamaan urakkaa koska sehän oli menossa konkurssiin. Onko ketään joka olisi ostanut asokohteen tuolta?

        Entä Espoon Finnoon kohde? On ilmeisesti asunnot menneet hyvin kaupaksi. Kiinnostaa tietää yös miten TA toimii jos jonkin uudiskohteen myynti takkuaa eivätkä asunnot tee kauppaansa. Keitä näihin asuntoihin otetaan sitten asumaan? Vuokrataanko asunnot ulkopuolisille vai miten yhtiö toimii?
        Onko tiedossa uusille asolaisille vuokralla asuvia naapureita joita ei kiinnosta asukastoiminta lainkaan? Ja jotka eivät yhteisösäännöistä piittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä Espoon Finnoon kohde? On ilmeisesti asunnot menneet hyvin kaupaksi. Kiinnostaa tietää yös miten TA toimii jos jonkin uudiskohteen myynti takkuaa eivätkä asunnot tee kauppaansa. Keitä näihin asuntoihin otetaan sitten asumaan? Vuokrataanko asunnot ulkopuolisille vai miten yhtiö toimii?
        Onko tiedossa uusille asolaisille vuokralla asuvia naapureita joita ei kiinnosta asukastoiminta lainkaan? Ja jotka eivät yhteisösäännöistä piittaa?

        Ei tiedä kukaan tai ei viitsi vastata...🙄☹️
        Taitaa Suurpelto ja Finnoo olla poissuljettuja kohteita.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tiedä kukaan tai ei viitsi vastata...🙄☹️
        Taitaa Suurpelto ja Finnoo olla poissuljettuja kohteita.?

        Tampereella on mielenkintoinen TA: n kohde johon haluaisin päästä, mutta sieltä ei oikein tahdo vapautua asuntoja. Onko Tampereelta kukaan kiinnostunut muuttamaan pääkaupunkiseudulle?


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­N­­­y­­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18008671f

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe