Ihmetyttää kummastuttaa pientä kulkijaa

Poimintoja elämän triviaaliteeteistä.
Minun näkökulmastani ja täysin subjektiivisia kannanottoja asioihin jotka ensi silmäyksellä vaikuttavat surkuhupaisilta.
Aloitan:
Miksi juurivalittu missi/kauneuskuningatar avaa suunsa kuin virtahepo kohti kameraa niin että kitarisat näkyvät?

46

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen huomannut, että muutkin julkkikset kuin Käärijä ovat valokuvissa suu ammollaan ja kieli pitkällä. Luuleeko ne että se on kaunista.

• Anonyymi

Aloitus on käsittämätön. 70+ ihminen pohtii missin kitarisoja.

• Anonyymi

Niin, onhan käsittämätöntä että 70+ ihmisillä on lupa keskustella muustakin kuin persuista ja hallituksesta.

• Anonyymi

Kielen toimittaminen on satanistien tapa ilmaista samanlaisilla mitä on.
        Lisko ihmisiä.

• Anonyymi

Hänhän sanoi että se on subjektiivinen kannanotto , siis sinulle käsittämätön .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänhän sanoi että se on subjektiivinen kannanotto , siis sinulle käsittämätön .

Ilmeisesti äärettömän tärkeä aihe aloittajalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti äärettömän tärkeä aihe aloittajalle.

Taisin myös sanoa että tää nyt on vain triviaa, elikkä vähäpätöisyyksiä,. Miten tuon voisi tulkita "äärettömän tärkeä aihe"???

• Anonyymi

No mutta, tämähän on ihan selvästi kateellisen tekemä aloitus.

• Anonyymi

En uskomettä mitään kateutta oli kåaloituksessa , minua ainakin nauratti ilmaisu , joten hieman huumori välillä ei pitäisi alalta vääntämään rautalankaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En uskomettä mitään kateutta oli kåaloituksessa , minua ainakin nauratti ilmaisu , joten hieman huumori välillä ei pitäisi alalta vääntämään rautalankaa

olet huonosti lukenut palstaa sit. Katsos, jos täällä jostakin kirjoittaa vähän "ilkeästi", niin silloin on aina kateudesta kyse.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on niin erikoista, että joitakin se naurattaa, jos joku vertaa ihmistä eläimeen.
        Kunhan ei vain apinaan vertaa, sillä sitä ei anneta anteeksi koskaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Avaako joku linkkejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaako joku linkkejä?

En avaa koskaan.
        Misiikkilinkit aikoinaan halusin kuunnella.
        Mutta niitäkään ei kukaan enää tänne liitä.

• Anonyymi

Vaikeaa kommentoida, kun en tiedä misseistä mitään, mutta uskallan epäillä, että joku
      hymylisi aina niin, että kitarisat näkyisi.

Onko kenties ollut joku iloinen asia, että on samalla huudahtanut riemusta, kuten esim. urheilijat, jotka ovat voittaneet kisan.

• Anonyymi

Marin kulkee läpi näkyvissä ja se korvaa suun

• Anonyymi

No se nyt ei ollut edes kirjaimellisesti tarkoitettukaan , jos joku nyt niin luuli .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se nyt ei ollut edes kirjaimellisesti tarkoitettukaan , jos joku nyt niin luuli .

Mikä sinulla sitten oli aloituksen tarkoituksena?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Marin kulkee läpi näkyvissä ja se korvaa suun

No ei tässä ollut Marinista kyse mitenkään.

• Anonyymi

Hahhaa nekin ns hymyt on varmaan harjoiteltu hyvin peilin edessä kotona, ja tunnistettu tehokkaaksi , ganityyri näkyviin täysillä , niin kauan kun on mitä näyttää

• Anonyymi

" ganityyri"

Mitähän tällä tarkoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" ganityyri"

Mitähän tällä tarkoitat?

onko se koko "kalusto" kaikille pakko olla näkyvissä.

• Anonyymi

Kuvissa pimut hihkuvat riemusta.
      Hihkuminen on hieman hankalaa jos suu ei ole auki.
      Kokeile vaikka !!

• Anonyymi

Kateus ilmenee mitä ihmeellisimmissä muodoissa.
      Nainen on naiselle susi.

• Anonyymi

Vain kade nainen on naiselle susi.

• Anonyymi

no, ei se mieskään , suu ammollaan ole mikään houkuttava näky.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no, ei se mieskään , suu ammollaan ole mikään houkuttava näky.

Katselin juuri kuvaa Daniel Ståhl nimisestä kiekonheittäjästä.
        Hän oli siinä suu niin auki, että tuskin enempää sai sitä auki.

Samoin oli kuvaa ruotsalaisesti seiväshyppääjästä suu auki.

Minua ei häiritse, jos joku iloitsee huutaen, kiljuen, karjuen.....

• Anonyymi

Tänään kummastelin kolme vuotiaan mielikuvitusta.
      Miten voikaan leikki mukavasti poukkoilla.

• Anonyymi

Suomessa pyörii telkkarissa Huvila ja huussi ohjelma. Asiantuntijat suunnittelevat ja remppaavat jonkun kesämökin. Yleensä julkkiksen. Omistaja on poissa ja palaa uudistettuun huvilaan ja huussiin. Kyllä, kaikki loksauttavat suunsa ammolleen. Suurimman suuaukon ja pisimpään kestävän on saanut aikaiseksi Tuija Pehkonen.
      Tämä leukojen lonksauttelu ja siis valtakunnallista ammatista ja arvosta riippumatta.

Jenkeistä (?) on tullut nuorten naisten hirveä kirkuminen tositv-ohjelmissa. Sietämätöntä. Vai kuuluuko se formaattiin?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Katella jotain monttu auki, on ikivanha sanonta.

• Anonyymi

Sitten että aina on nostettava kädet pystyyn, jos voittaa jotain.
        Nyt tää missikin.

Erityisesti urheilukilpailuissa ja kauhea karjuntakuva!

• Anonyymi

Mukava aloitus, muutama känkkä joukossa muttei haittaa.
      Minua taas huvittaa, kun vanhemmat sekä miehet että naiset, ovat fiksanneet hampaansa ja nyt hymyilevät venyttäen suunsa korviin ja vielä jännitteellä nostavat ylähuultaan että varmasti kaikki hampaat näkyvät. Näky on ristiriitainen muuten jo pyppyiseen naamaan nähden. Mutta en paheksu, itse pitää iloita siitä mitä vielä on näyttää. Joten kertaan, huvittaa - heidän ilostaan iloiten.
      On itselläkin, mitä vielä esittelee, askeleen pituus, ryhti ja reippaus. Olen iloinen kun se huomataan, tehdään vähän pilaa ja verrataan salamaan.
      Onko muilla jokin ulkoinen ominaisuus mistä vielä itsessään tykkää ja mikä on säilynyt iästä huolimatta.

• Anonyymi

Paksu tukka.
        75 vuotias leidi, jolla on niin paljon tukkaa, että vaikka muille jakaa.

Mutta onhan se hankalaakin, kun on ihan liian paksu.
        Olkaa te huonotukkaiset iloisia, että on harvat haivenet.
        Kuluu vähemmän shampoota ja on vilmavampaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paksu tukka.
        75 vuotias leidi, jolla on niin paljon tukkaa, että vaikka muille jakaa.

Mutta onhan se hankalaakin, kun on ihan liian paksu.
        Olkaa te huonotukkaiset iloisia, että on harvat haivenet.
        Kuluu vähemmän shampoota ja on vilmavampaa!

ei se shamppoo niin harmita, mutta paksujen hiusten kuivaaminen on aika työlästä , aina oltava hiustenkuivaaja kädessä ja pöllytellä hiuksia samalla pitkin kylpyhuonetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei se shamppoo niin harmita, mutta paksujen hiusten kuivaaminen on aika työlästä , aina oltava hiustenkuivaaja kädessä ja pöllytellä hiuksia samalla pitkin kylpyhuonetta.

En minä kuivattele kuivattimella, ei oo hyvä tukalle.
        Kuivuvat itestään.
        Vähän pyyhkeellä, en hinkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa hankkia peruukki. Sen voi heittää kuivausrumpuun. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuivuvat itestään.

>>>"kuivuvat itsestään"<<<

jos hiukset on paksut ja ihan "alas" asti pitkät selkää myöten , niin ei ne märät hiukset siellä selkäpuolella ihan mukavat olisi ja johan sitten kastuisi puserokin , jos jotain päällensäkin laittaa kylvyn jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuivuvat itestään.

Paksut hiukset kuivii hyvin hitaasti aina ei ole aikaa odotella , luulen että kaikki tietävät kuivaajaa haittavaikutukset

• Anonyymi

Ihmetyttää suomen kielen muuttuminen,
      eikä mielestäni parempaan suuntaan.
      Käytetään esimerkiksi sanoja mieletön, siisti, sika- (hieno,kiva,mukava) eri merkityksessä kuin oli ennen.
      Eikö noiden sanojen tilalle olisi voinut keksiä ihan uuden sanan.

• Eivät kaikki nuo sanat jotka ovat nyt juuri käytössä tai yleisiä nuorisoslangissa jää mitenkään pysyvästi käyttöön yleiskielessä.
        Jos muistat meidän nuoruudesta....

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Eivät kaikki nuo sanat jotka ovat nyt juuri käytössä tai yleisiä nuorisoslangissa jää mitenkään pysyvästi käyttöön yleiskielessä.
        Jos muistat meidän nuoruudesta....

En muista, että olisi ollut mitään sanoja ohi yleiskielen.

Mitähän ne oli sitten sinulla ja muilla?

• Anonyymi kirjoitti:

En muista, että olisi ollut mitään sanoja ohi yleiskielen.

Mitähän ne oli sitten sinulla ja muilla?

Monet sanat joita käytimme esim. vastakkaisesta sukupuolesta tai muista ihmisistä eivät jääneet elämään yleiskieleen. Esimerkiksi "jannu", "giltsi" "kartsa" kliffa, "snagari""snaijata"; nimenomaan helsinkiläisnuorison kielessä oli paljon rinnakkaisilmaisuja. joita vanemmat eivät edes käsittäneet ja jotka sitten eivät jääneet yleiskieleen muuten kuin kielellisinä poikkeuksina tai kummallisuuksina .

• Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

Monet sanat joita käytimme esim. vastakkaisesta sukupuolesta tai muista ihmisistä eivät jääneet elämään yleiskieleen. Esimerkiksi "jannu", "giltsi" "kartsa" kliffa, "snagari""snaijata"; nimenomaan helsinkiläisnuorison kielessä oli paljon rinnakkaisilmaisuja. joita vanemmat eivät edes käsittäneet ja jotka sitten eivät jääneet yleiskieleen muuten kuin kielellisinä poikkeuksina tai kummallisuuksina .

Kyllä Stadilaisen vanhemmat ymmärsi, mitä me puhuimme ja me puhumme sitä yhä, kun keskenämme tapaamme.

Snagareita ei pahemmin ole enää Stadin katukuvassa, joten sanakin on tietty hävinnyt.
        Kartsaa kuulee yhä. Jannu ja giltsi vieraita minulle, meillä oli gimma ja kundi.
        Snaijaa on taas vanhaa Stadin slangia.

Kliffaa sana oli suurta muotia joskus 80-luvulla, johtuen Heikki Kinnusen sketsihahmosta.

-vuosimallia 1950 Stadista-

• Anonyymi

Bonjaaks bulit fikat mut snadist fyffee?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      931
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      867
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      829
    4. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      721
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      714
    6. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      711
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      693
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      660
    9. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      656
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      655
    Aihe