onko koulun vaihto vaikeaa??

Moikka oon 8lk tyttö Oulusta. Mulla ei koulussa oo oikeen kavereita enkä viihdy siellä ollenkaan. Haluaisin vaihtaa kovasti koulua koska kavereita tarvitsisin kovasti mutta meidän koulusta kaikki jo tunnen eikä kukaan musta oikee välitä. Oon aina yksin koulussa. Ongelma on se, että onko mulla tarpeeksi hyvät perustelut koulunvaihtoon?? Kuinka nopeasti se tapahtuu? Ja miten se toimii? En uudessa koulussa varmaan saisi edes kavereita enkä osaisi suunnistaa joten olisin eksyksissä koko ajan… Mutta kuitenkin veikkaan että parempi se olis kuin nykyinen kouluni. Mitä mieltä??

5

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei,onpa kurja juttu että joudut koulussa olla yksin.Minäkin olin,vaihdoin rinnakkaisluokalle joka oli rauhallisempi mutta ei kaveita löytynyt sieltäkään.Oletko puhunut vanhemmille,voiko ne auttaa.En osaa sanoa tarviiko koulun vaihtoon olla jotain syytä,ehkä jos toinen koulu on lähempänä kotia tai sitten jokin muu syy.Tsemppiä sinulle:)

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­­­N­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      OMG Oulu mainittu! Missä koulussa olet :) , Itekkin tyttö 8lk Oulusta 😄

      • Anonyymi

        Ja itsellä on vähän sama ongelma


    • Anonyymi

      Hyvä aloitus.Minustakin pitäisi opiskelu palauttaa vanhoin hyviin aikoihin,ehkä hiven parempina. Esim: kansakoulu jota kylissä käytiin 6lk saakka ja samalla saivat 4lk hakea Keskikouluun jota käytiin 5lk.Perukoulu voisi olla kansakoulun 6lk jälkeen 3lk eli
      1/2/3. On aivan turhaa lopettaa kyläkouluja nyky etäyhteyksien takia,näitä voidaan käydä nyky älyn takia etäänäkin.Koulukiusaamisetkin varmasti häviäisi oppilaiten ja oppilaitoksien myötä,uusien kaverin kautta.(Nämä suuret oppilaitokset joissa on näitä opettajia ja koulujen ulkopuolella olevia lisä opettajia ovat pahaksi ja vielä kun opinahjo on 30 km päässä asuinkyliltä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe