lukekaa ja auttakaa.

unwanted

Mä olen tehny jotain todella kauheeta, kauheinta mitä ihmiselle jota rakastaa voi tehdä.eli siis petin häntä, en tiedä miks.tää on taas tätä tavallista tarinaa ajattelette varmaan niin, mutta rakastan tätä ihmisitä todella TODELLA paljon ja en halua menettää häntä ikinä koska edellinen suhde mis olin oli elämäni kauhein ja pitkästä aikaa tuntuu et joku oikeesti välittää musta.en halua puhua pettämisestäni ikinä kenellekkään ja haluun vaan elää niin ku sitä ei olis tapahtunukkaan. ja todella aion yrittää tehdä sen ja onnistua siinä.mulla ei liikkunu päässä mitään sillon ku se tapahtu, mä en tiedä mikä muhun meni.ja oon onnellinen sen jätkän kans kenen kans olen mut silti en ymmmärrä itseäni.ja se kenen kans petin ei merkitse mulle mitään, en voi sanoo edes tuntevani sitä.itseasiassa en tiedä ees sen sukunimeä..pitääkö mun kertoa pettämisestäni?tai mitä ite tekisitte samassa tilanteessa.. ? mä todellaki haluan unohtaa koko asian ja uskon et se onnistuu koska se ei merkannu mitään.ja opin läksyni.

19

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkä16v.

      sano eka sille,jota rakastat mitä menit tekemään.ja kadut tekoasi.pettäminen on kyl paskin asia mitä voi tehdä,ja sen voi välttää jos ite sitä haluaa.mut ei,aina te tytöt mette jonku toisen jätkän kaa sänkyyn.

      • unwanted

        älä yleistä sitä et kaikki tytöt on sellasia, tää oli mun ensimmäinen ja viimeinen kerta ku menen pettämään yhtääb ketään.mä en halua sano mitään sille ketä rakastan, en missään nimessä haluu loukata sitä.mut sitte taas se loukkaa sitä vielä enemmän jos se ei saa tietää. se jätkä kenen kanssa sitä petin ei oo mikään juorukello, ja haluun todellaki pitää tän asian salassa.tästä ei puhuta edes kännissä missään tunnepuuskissakaan, ei ikinä.mä haluan pystyä elämään tän kanssa ja unohtaa koko jutun, jonka myös teen.


      • jätkä16v.
        unwanted kirjoitti:

        älä yleistä sitä et kaikki tytöt on sellasia, tää oli mun ensimmäinen ja viimeinen kerta ku menen pettämään yhtääb ketään.mä en halua sano mitään sille ketä rakastan, en missään nimessä haluu loukata sitä.mut sitte taas se loukkaa sitä vielä enemmän jos se ei saa tietää. se jätkä kenen kanssa sitä petin ei oo mikään juorukello, ja haluun todellaki pitää tän asian salassa.tästä ei puhuta edes kännissä missään tunnepuuskissakaan, ei ikinä.mä haluan pystyä elämään tän kanssa ja unohtaa koko jutun, jonka myös teen.

        pitää se kertoa,se on väärin jos ei kerro.rakkaudessa pitäs kertoo mitä on tullu hölmöiltyä.voit olla varma,et se sun nykyinen kuulee sen sit myöhemmin,ennemmin tai myöhemmin.ja se satuttaa sitä sun jätkääs,mä voin luvata,tiedän kokemuksesta.ja jos et tunne sitä jonka kanssa olit naimassa,niin mistä tiedät onko se vai ei juorukello? paljo sul on ikää? veikkaisin et 12-15.toi on vaan niin vitun lapsellista ja muutenkin paskamaista pettää sitä jota "rakastat"("teinirakkaus joka kestää viikon")lnyt toivoisin,et se jätkä pettäis sua,et tietäisit miltä se tuntuu.mua vaan vituttaa tollaset teinihorot jotka ei osaa muuta ko hölmöillä kaiken aikaa,juo yhen siiderin ja sit on niin kännis et HALUAA pettää.


      • unwanted
        jätkä16v. kirjoitti:

        pitää se kertoa,se on väärin jos ei kerro.rakkaudessa pitäs kertoo mitä on tullu hölmöiltyä.voit olla varma,et se sun nykyinen kuulee sen sit myöhemmin,ennemmin tai myöhemmin.ja se satuttaa sitä sun jätkääs,mä voin luvata,tiedän kokemuksesta.ja jos et tunne sitä jonka kanssa olit naimassa,niin mistä tiedät onko se vai ei juorukello? paljo sul on ikää? veikkaisin et 12-15.toi on vaan niin vitun lapsellista ja muutenkin paskamaista pettää sitä jota "rakastat"("teinirakkaus joka kestää viikon")lnyt toivoisin,et se jätkä pettäis sua,et tietäisit miltä se tuntuu.mua vaan vituttaa tollaset teinihorot jotka ei osaa muuta ko hölmöillä kaiken aikaa,juo yhen siiderin ja sit on niin kännis et HALUAA pettää.

        Minä jos kuka tiiän miltä tuntuu ku pettää, mua petettiin edellisessä suhteessa enemmän ku kerran nii älä sä tuu mulle siitä saarnaamaan.ja nii, ehkä se ois mulle ihan oikein että se jätkä pettäs mua, ehkä ei.Ja mulla on ikää 17, eli taitaapa olla vuoden enemmän ku sulla.mä en olis niinkään varma et se saa kuulla sitä yhtään mistään tai keneltäkään.jokainen meistä tekee todellaki virheitä, välillä pieniä ja välillä vähä suurempia.mä tiedän ihan sataprosenttisesti että tää jätkä jättäs mut välittömästi jos sais kuulla.mutta jotenki en vaan uskalla ottaa sitä riskiä, kuulostaa ihan helvetin tyhmältä ja itsekkäältä.se ei ensinnäkään ole mitään nk.teinirakkautta, vaikkei ollakaan vielä vuotta seurusteltu.tiiän kyllä että on paskamaista pettää,ja sitä jota RAKASTAA.ja niinhän se olevinaan menee et jos pettää kerran nii pettää toisenki, mun tapauksessa se ei mene niin, ja ihan sama uskotko sä tai kukaan muukaan, pääasia et mä sen itse tiedostan. että kiitti vaan "hyvistä neuvoista".


    • poika

      Niin kuin jo otsikosta käy selville mikä on homman nimi, ja se ikä oli ?, ja tähän kohtaan voisi laittaa muutamia elämänneuvoja, mutta antaa olla, muuta kuin että, elämä opettaa, ja jatkakaa

      Minun henk.kohtainen neuvo: yksi syrjähyppy ei tapa suhdetta, jos suhde on tarkoitettu

      ...Mutta älä vain soita ns. ammattiauttajalle, koska olen itse henk.kohtaisesti huomannut että, niistä ei ole mitään apua...

      • jätkä16v.

        "ja niinhän se olevinaan menee et jos pettää kerran nii pettää toisenki, mun tapauksessa se ei mene niin" mistä vitustä sä muka tiedät ettet petä enää? tollasista teineistä ei ikinä tiedä mitä tyhmyyksiä ne tekee.ei mua haittaa vaiks sä tekisit mitä,mut noi lupaukset on tollasii ettet sä itekkää oikein usko niihin.mut,asian ydin: pettäminen on paskin asia mitä toinen voi tehdä toiselle,ja siks sä tunnutki olevan aikamoinen kusipää,sillä olisit ihan hyvin voinu olla pettämättä.mut pennut on pentuja,varsinki naispuoliset.alaikästen suhteet pitäis kieltää lailla,niin ei tulis niin paljon särkyneitä sydämmiä.


      • unwanted
        jätkä16v. kirjoitti:

        "ja niinhän se olevinaan menee et jos pettää kerran nii pettää toisenki, mun tapauksessa se ei mene niin" mistä vitustä sä muka tiedät ettet petä enää? tollasista teineistä ei ikinä tiedä mitä tyhmyyksiä ne tekee.ei mua haittaa vaiks sä tekisit mitä,mut noi lupaukset on tollasii ettet sä itekkää oikein usko niihin.mut,asian ydin: pettäminen on paskin asia mitä toinen voi tehdä toiselle,ja siks sä tunnutki olevan aikamoinen kusipää,sillä olisit ihan hyvin voinu olla pettämättä.mut pennut on pentuja,varsinki naispuoliset.alaikästen suhteet pitäis kieltää lailla,niin ei tulis niin paljon särkyneitä sydämmiä.

        Mitenköhän se täysi-ikäisyys liittyy seurusteluun...?ja mietippä sitä etteikö yli 18 vuotiaatki(kuvittele; jopa vanhemmat!)petä toisiaan?ja kyllä mä vitusta tiedän etten petä enää, sitä kututaan virheistä oppimiseksi, ei kaikkeen aina tarvii suhtautua epäluuloisesti ja pessimisesti.musta tuntuu että sulla on takana epäonnistuneita suhteita, joista et vaan oo vielä päässy yli ja sua on petetty, siks suhtaudut noin. ja mitä sukupuoleen tulee, nii miehethän ne vasta sikoja onki monessa asiassa että älä sä tuu sanomaan että naishenkilöt pelkästään pettää, e-ei.ja mitä niihin teineihin tulee, nii ne ei myönnä virheitään, toisin ku mä, että oo sä,TEINI,vaan hiljaa.vittu mä en tarvinnu tuollasta moralisointia vaan neuvoja!enkä sitä että sä haukut mua teiniksi ku et oo koskaan tavannukkaan ja pelkkä keskustelu ei tod. kerro mun todellista luonnetta.


      • jätkä16v.
        unwanted kirjoitti:

        Mitenköhän se täysi-ikäisyys liittyy seurusteluun...?ja mietippä sitä etteikö yli 18 vuotiaatki(kuvittele; jopa vanhemmat!)petä toisiaan?ja kyllä mä vitusta tiedän etten petä enää, sitä kututaan virheistä oppimiseksi, ei kaikkeen aina tarvii suhtautua epäluuloisesti ja pessimisesti.musta tuntuu että sulla on takana epäonnistuneita suhteita, joista et vaan oo vielä päässy yli ja sua on petetty, siks suhtaudut noin. ja mitä sukupuoleen tulee, nii miehethän ne vasta sikoja onki monessa asiassa että älä sä tuu sanomaan että naishenkilöt pelkästään pettää, e-ei.ja mitä niihin teineihin tulee, nii ne ei myönnä virheitään, toisin ku mä, että oo sä,TEINI,vaan hiljaa.vittu mä en tarvinnu tuollasta moralisointia vaan neuvoja!enkä sitä että sä haukut mua teiniksi ku et oo koskaan tavannukkaan ja pelkkä keskustelu ei tod. kerro mun todellista luonnetta.

        neuvoja? etit jostai haulikon ja laitat sen isoon suuhus ja vedät liipaisimesta.niin on 1 teini pettäjä vähemmän tässä maailmassa.mul huonosti päättyneitä suhteita? sähä sen tiedät.voi pikku tyttöö ku nyt sitä vituttaa ku poika sanoi pahasti netissä.mee kotiis kasvamaan,sekä henkisesti että fyysisesti.


      • unwanted
        jätkä16v. kirjoitti:

        neuvoja? etit jostai haulikon ja laitat sen isoon suuhus ja vedät liipaisimesta.niin on 1 teini pettäjä vähemmän tässä maailmassa.mul huonosti päättyneitä suhteita? sähä sen tiedät.voi pikku tyttöö ku nyt sitä vituttaa ku poika sanoi pahasti netissä.mee kotiis kasvamaan,sekä henkisesti että fyysisesti.

        mistäpäs sitä tietää minkälainen sinttimulkku se sinäki oot...? et saa mitään muuta aikaseks ku vittuilla toisille ku ei omassa elmässä taida hirveen vahvasti mennä.tosissaan oot tainnu pettyä naisten takia muutaman kerran ku olet noin katkera pikku PENTU."mul huonosti päättyneitä suhteita?sähä se tiedät." no mitäs vittua se sinä sitte kuvittelet tietäväs mun meneillään olevasta suhteesta paitsi mun ison virheen? et mitään, ja siitäki luulet tietäväs kaiken et mä en ole fyysisesti ja henkisesti kasvanu.huh huh mitä paskaa.. sun tässä pitää kasvaa vielä muutama vuos, ehkä siihen 18 vuoteen asti että osaat olla särkemättä sydämiä ja ei tuu itelleskään nenille rakkausasioissa niiku on näemmä jo tullu ku kirjotat noin katkerasti ja luulet tietäväsiki jotain. käy toki terkkarilla juttelemassa kukista ja meihläisistä ja tuu sitte jakelemaan noita hmm.. "viisaita".. kommenttejas tänne ja varsinkin mulle.


    • Viivi

      Jos olet oppinut läksysi, niin unohda koko asia. Tuotat kertomisella vain tuskaa ja epäluottamusta, mikä johtaa ennemmin tai myöhemmin suhteesi kuolemaan. Luottamus ja rehellisyys on tärkeää, mutta joskus on parempi olla hiljaa ja unohtaa.

      Viivi
      http://kotisivu.mtv3.fi/viivi.nro1/

      • unwanted

        Mun kaveri sano ihan samaa et jos läksy on opittu nii se ei tuu toistumaan niinku ei tulekkaan. se on totta et joskus kannattaa vaan olla ihan hiljaa.. ja sen teenkin, mut kiitos sulle JÄRKEVÄSTÄ kommentista :)


    • kohtalotoveri

      Kaikenlaistahan sitä sattuu, näitä juttuja kun lukee niin sattuu nimittäin aika monille. En ehkä kertoisi. Tein itse saman virheen vuosia sitten, kerroin ja sitten asia haudattiin. Yhdessä ollaan edelleen mutta no...ei ehkä kumminkaan olisi pitänyt kertoa. Riidoissa aina saan sen asian silmilleni, vielä nytkin. Syyllisyyttä pitääkin tuntea, mutta ei se elämä kuitenkaan siihen yhteen virheeseen lopu.

    • Neuvoja

      Ehkä tosiaankin voi olla niin että kannattaa jättää syrjähyppy kertomatta, olet varmaan oppinut läksysi siitä mitä seuraa kun ei ole toiselle uskollinen, pelko paljastumisesta ja katumus ovat raastaneet mieltäsi niin paljon, että otit jo sen puheeksi täällä keskustelukanavalla.

      Vieraiden ihmisten on mahdoton antaa sinulle oikeita neuvoja tilanteessasi, koska vain sinä tunnet rakkaasi luonteen ja tiedät itse varmaan mikä on paras tapa toimia kertomisen suhteen. Jollakin luonteella pettäminen varmaan voitaisiin antaa anteeksi ja unohtaa, mutta on niitäkin ihmisiä jotka eivät voi eivätkä halua enää jatkaa kuultuaan asiasta. Jos olet lujasti päättänyt jättää pettämisen yhteen kertaan, pidä päätöksesi jos poikaystäväsi on sinulle aidosti rakas ja tärkeä.

      Jos rakastelu tuntuu jonkun toisen kanssa olevan ihanampaa, ja nautittavampaa, on aika vaihtaa partneria.

    • ...

      ...jätkällesi, sillä hänellä on oikeus tietää. Kun olet kertonut, jätkäsi sitten katsoo, mitä on jatkossa, vai onko mitään. Jos menetät pojan, niin valitettavasti et voi syyttää ketään muuta, kuin itseäsi.

      P.S Voisitko opetella, milloin käytetään isoa alkukirjainta. Ei muuten, mutta en meinannut saada oikein selvää tuosta tekstistäsi...

      • jätkä16v.

        neuvo:kannattaa sanoo sile jätkälles.jos se saa jostain tietää niin varmasti jättää sut.mua on kerran petetty ja se tyttö tuli sanomaan mulle suoraan,eikä menny poikki.se satuttaa 10 kertaa enemmän jos saa tietää myöhemmin jonkun muun suusta.


    • Tyttö

      Olet tehnyt jotain todella kauhea, myönnät sen itse ja kailotat netissä. Rakastat niiin älyttömästi ja petit kuulostaapa aidolta rakkaudeltasi

      Kerro pojallesi, jos aidosti rakastat ja tiedät hänen olevan se oikea pojalla on oikeus tietää!

      Jos et kerro, hän kuulee sen joskus jostain ja se sattuu poikasi sydämeen aivan älyttömästi, hän on luottanu uskonut ja rakastanut sinua ja kuulee joltain että olet pettänyt.
      Kumpi sattuisi sinua enemmän? Poikasi kertoo pettäneensä sinua? Vai kuulet pidemmän ajan kuluttua että hän on joskus pettänyt ja "kaikki" muut tietävät sen? Itse valitsisn ensimmäisen vaihtoehdon, poika antaa anteeksi jos oikeasti sinua rakastaa.

      "pitääkö mun kertoa pettämisestäni?tai mitä ite tekisitte samassa tilanteessa.. ?"
      Toi oli vain mun mielipide asiasta.
      Mutta sä varmaan osaat tehdä sitten oikein, mitä sitten päätätkään.

    • ...

      Samalla paata etta se on vihon viimeinen kerta jolloin petat toista.
      Sinun ei tarvitse vierittaa tata kivitaakkaa rakastamasi ihmisen paalle, hanhan on siihen taysin syyton. Se oli taysin itsesi aikaan saamaa, karsi myos se yksin, siis ala revi toista. Siita ei suraa mitaan positiivista hanelle.

      On asioita joita ei tarvitse, saakkaan, kertoa.
      Tama on yksi niista.
      Ota tama opiksesi miten EI pida kayttaytya.

    • Uujjkilkghi

      ...

    • Nosto.oli.perC

      💩💩😖

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe