Tyhjät rivarit

Anonyymi-ap

Meneekö metsäherrantien rivarit purkuun vai myykö kunta ne kun näyttäät tyhjiltä?

23

1796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niihin majoitetaan kuulema ukrainasta tulevia naisia

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­­­y­m­­­f­o­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18010870W

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hyryllä olisi erinomainen tilaisuus ottaa muutamia kymmeniä maahanmuuttajaperheitä kuntaan asumaan.
      Se kyllä toisi kuntaan kaivattua elämää ja touhua!

      • Anonyymi

        Juu kyllä varmaan mutta se maahanmuuttajien viihtyvyys tälläisessä tuppukylässä asentaa ympäristölleen (meille) sellaisen haasteen joista emme selviä kunnialla vaikka tarkoitusperämme olisi aivan ok.


      • Anonyymi

        Tänne ei kaivata elätettäviä .


    • Anonyymi

      Mikäs täällä viihtyessä ja täällä viihtyykin parhaiten sellaiset ihmiset jotka ei joutavan perässä juokse vaan arvostavat ja ovat tyytyväisiä siihen mitä täällä on.
      Mulle riittää ainakin.

      • Anonyymi

        Täällä on sellasten miesten hyvä olla jotka eivät juokse työn tai naisten perässä.


    • Anonyymi

      Joo kun molempiin pääsee autollakin.

      • Anonyymi

        Jos sossu maksaa polttoaineen, ei muuten.


    • Anonyymi

      Mistä moinen nimi tuolle tienpätkälle? Tietäjiä?

    • Anonyymi

      Siihen kuuluu tulevan huumenuoria ja vähän vanhempiakin näin kuulin.

    • Anonyymi

      Huumeiden käyttöhuoneita niihin tulee. T. Savunahka

    • Anonyymi

      Ukrainalaiset juoksee mieluummin panssari vaunun alle ku muuttaa hyrylle

    • Anonyymi

      Kunnan talous on nyt hyvässä nosteessa, hyvä aika purkaa pois tappiollisia rakenteita. Asukasmäärä Hyryllä pienenee koko ajan. Syntyvyys vähäistä, kuolleisuus suurta. Muuttaville vetovoimatekijöitä ei oikein löydy. Hakatalotkin joutaisi purkaa, kallista hommaa se on mutta pitkässä juoksussa kannattavaa. Nyt olisi oikea hetki.

      • Anonyymi

        Onko se luonnon laki se asukasmäärän jatkuva pienentyminen vai johtuuko se siitä, ettei ole osattu hankkia tänne kunnollisia leipäpuita tai vihreitä oksia, joihin voisi aktiivi lisääntyvä nuori väestö nojautua? Kuka on se viimeinen joka nappaa kunnalta kertyneet ylijäämät?


    • Anonyymi

      Vetovoima on tainnut puuttua jo pidemmän aikaa mutta onkohan syy niissä asukkaissa itsessään.

    • Anonyymi

      Rumaa seutua. Vesakkoa ja hakattuja metsiä. Ränsistyneitä rakennuksia. Ankeata. Niinku koko Kainuu ja pohjoisSuomi. Etelämpänä paljon nätimpää. Vehmasta ja kaunista. Oikeaa maaseutua. Kainuu on ruma nälkämaa. Siinä yksi syy.

    • Anonyymi

      Rivitaloja ne on.

    • Anonyymi

      Hyry hiljenee viimeinen sammuttaa valot

      • Anonyymi

        Niin siinä vääjäämättä käy, mikähän yritys sulkee ovensa seuraavaksi....


      • Anonyymi

        Mante


    • Anonyymi

      Lauantaipano tais koskettaa naista. Kovin arasti käveli. Tais osua pari numeroa
      iso muna kohdalle.

    • Anonyymi

      Tyhjät rivarit kolisevat eniten

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe