töitähän on , niitä vaan tekee jo joku. Ei auta mitkään helsinkiin menot.
Ei näitä jauhanta sivuja jaksa kukaan
11
237
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta sinä jaksat, perseilevä tupauuno
- Anonyymi
Joskus aikain alussa, kun luotiin maailmaa,
Niin tarvittiin myös kansaa kauas susirajan taa.
Vahingossa Luoja oudon prototyypin loi
Ja tuumi, että: "Pakkasessa tuokin elää voi." - Anonyymi
Aina sitä selviää kun on pari päivää ryypiskelemättä!
- Anonyymi
Just näytti laskelma, että kun huomioi suojaosan poiston ja työssäkäyvän perusomavastuuprosentin noston. Voimaan 1.4.2023, jos eduskunta ne hyväksyy, niin ei kannata jatkaa osa-aikatyötä.
Asumistuki nyt 400e. Jatkossa osa-aikatyössä 50e. Eli palkasta ei jää käteen mitään verrattuna työttömyysetuuteen ja asumistukeen.
Nyt sentään jää n.500e/kk ylimääräistä osa-aikatyöstä ja saa asumistukea 400e/kk.- Anonyymi
Pienituloiselle asumistuki laskee 1.4.2024 alkaen kaikilla, joiden tulot jää perusomavastuun alle.
Eli jos saa vain työmarkkinatukea tai peruspäivärahaa, asumistuki on jatkossa 70% vuokrasta, kun se nyt on 80% vuokrasta.
Oli lapsia tai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienituloiselle asumistuki laskee 1.4.2024 alkaen kaikilla, joiden tulot jää perusomavastuun alle.
Eli jos saa vain työmarkkinatukea tai peruspäivärahaa, asumistuki on jatkossa 70% vuokrasta, kun se nyt on 80% vuokrasta.
Oli lapsia tai ei.Toimeentulosta sittenloput.
Tulonsiirtomies,hki.
- Anonyymi
Eli vaikka hallituksen suunnitelma oli lisätä työssäkäyntiä, niin oikeasti leikkaukset tekevät osa-aikatyöstä kannattamatonta.
- Anonyymi
Kekkonen sanoi "älkää päästäkö Kokoomusta hallitukseen, se tuhoaa Suomen"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekkonen sanoi "älkää päästäkö Kokoomusta hallitukseen, se tuhoaa Suomen"
Missä sanoi ja koska?
- Anonyymi
Tarkoitus oli vain säästää, ei lisätä työllisyyttä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384