Kadun syvästi aiheutamaani pahaa ja epätoivoa.

Anonyymi-ap

Tällaisen viestin luin yhdestä foorumista... XXXXXXXX sossulla on ilmeisesti vaikeaa kirjoittaa lääkärintodistus kun on kysymys minun eläkkeestä.7-Päivää olen odottanut että tulisi se kirje.

Olen todella pahoillani, että moni on joutunut epätoivoisen tilaan minun kerrottua elämästäni Kambodzassa, jossa elo 1500 eläkkeellä vaikuttaa olevan monesta olevan eloa paratiisissa hintojen ja elämän laadun suhteen. Toki elämä täällä onkin hyvin edullista ja lämpöä ja aurinkoa riittää. Paratiisissa moni on myös menettänyt terveytensä ja rahansa.

Siksi puhunkin nyt näistä negatiivisista asioista. Negatiivisuus ei johdu taloudellisesta elosta jos asuu yksin ja ei sotkeudu mihinkään ongelmaan. Kyllä 1500 euron netto-eläkkeellä asuu ja voi hyvin Kambodzassa ja ehkä Thaimaan provinsseissa. Siitä ei kannata huolestua.

Thaimaassa on julkaistu kirja " Rahasta lähimmäistä ja hölmön paratiisi " nämä kannattaa lukea ihan oikeasti. Olen nähnyt monien en puhu suomalaisten kohtaloista. Minulla on kyllä kavereita monesta maasta. Olen ollut Thaimaassa Kaken kaikkiaan varmaa joku yli 4 vuotta ja Kambodzassa 5. Joten kerron siitä mitä olen nähnyt ja kuullut. Täällä Kambodzassa olen itse myös maksanut vähän oppirahoja näistä maa kaupoista ja voin sanoa, että älä osta maata missään tapauksessa ei Kambodzassa eikä Thaimaassa. Vuokra on helppoa ja turvallista. En yksilöi ja tiedän monia monia jotka on menettänyt hotellista ja jahdista aina mummon mökkiin kaiken.

Suurin vaara Kambodzassa ja Thaimaassa on muistakaa nyt tämä ja painakaa se sinne umpiluuhun myös vesipäiden on hyvä muistaa jos joskus ja jostakin saatte rahaa ja omaisuutta.

Kuinka monta miestä on menettänyt kaiken naiselle ja sitten ollaan tekemässä itsemxxxx ja hyppäämässä parvekkeelta, kun pitää lähteä häpeämään maitojunalla Suomeen... sitten väännetään ja väännetään kaiken laista tarinaa.

Yksi mies kertoo Phnom Penhissä menettäneen 135 tuhatta dollaria Kambodzan naiselle ja arvaatteko miten taas jälleen kerran... joopa joo ostetaan talo Honey. Läntisen naapurimaan kaveri menetti 30 tuhatta ravintola hankkeessa neidin kanssa... yksi tuttava täällä Kambodzassa otti velkaa eläkkeellä ja nyt tuntuu ero tulevan, kun mani loppuu.

Se on poijat sillä lailla, että täällä on kiva asua, kun pitää taloutensa kunnossa ja sijoittaa sen minkä on valmis menettämään. En todellakaan sano, että kaikki Thaimaalaiset tai Kambodzalaiset naiset on saman laisia. No, ei tasan tarkkaan ole. Jokainen on yksilö ja kyllä moni on saanut myös hyvän puolison. Sijoita se minkä olet valmis menettämään.

Rakkaudessa olen nähnyt ja itse kokenut myös, että se on aika kylmää kyytiä myös välillä. Se voi olla oikeasti hyvinkin kylmää ja pelkkää rahastusta. Tämä paratiisi ei ole tässä suhteessa ihan vajakin ja vajaan peliä. Naisesta eroon pääseminen on täällä todella vaikeaa jos sellainen kiinni jää. Niin kauan, kuin on rahaa, niin mikä ettei. Usein homma alkaa parisataa kuussa ja ruoka ja sitten vain menot ja porukka kasvaa ja sieltä tulee 5 tai jopa 7 lasta ja isoäiti ja äiti moni sisko ja veli samalle kattilalle... arvaatko kuka maksaa.

Tarpeen täällä voi hoitaa vaikka massage paikassa ja rahaa menee vain kerran ja homma on siinä. Seuraa saa tyttö -baareissa ja niissä voi naureskella tyttöjen kanssa ja pitää hauskaa ja aamulla voit laskea, että kuinka hauskaa oli.

Tietysti harrastukset on täällä kivoja ja liikunta ja eläminen täällä yksin ja luomalla oman sosiaalisen piirin on viisasta ja todella on hyvää. Monet täällä allekirjoittavat samat asiat mitä kerroin. Älä todellakaan pelkää, että et löytäisi täältä seuraa... kyllä löytyy. Tämä ei ole Suomi.

Kuten aloituksessa kerroin, että kadun aiheuttamaani pahaa ja epätoivoa. Monella ei ole mahdollisuutta päästä pois Suomesta. Elämä on myös monin kerroin vaikeampaa siellä Suomessa. Tiedän, että se sattuu, kun katsoo ulos pakkaseen ja katsoo mitä jääkaapissa on ja mistä saa huomisen ruuan.

Miten näitä ihmisiä voi muuten auttaa ... kirkko jo tekee parhaansa ja apua varmasti tarvitaan. Rukoillaan Herramme Jeesusta Kristusta, että olot Suomessa olisi edes jokseenkin siedettävällä tasolla.
Puhutaan eläkeläisistä ja vajaa kuntoisista. Kiitän itse Herraa Jeesusta Kristusta, että olen päässyt sieltä Suomesta pois. . . Jos joutuisin muuttamaan täältä pakosta pois, niin kaipuu jäisi ja masennus tulisi.

Mutta kirjoitus sisältää ne ohjeet mikä kannattaa muistaa eli naiset ja pidä huoli taloudesta.

32

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä Tapsa kirjoitat ihan asiaa, tosin negaa että tulet taas saamaan sapiskaa pattayaan rakastuneilta he kuvittelevat olevansa paratiisissa vaikka olevat suomessa kirjoituksista päätellen avokashoito ei siellä ole kovinkaan laadukasta, thaimaa on erittäin vaarallinen maa, peräkammarin pojalle, joka ainoa naiskontakti on äiti, ja sisko...

Thaikkunaiset osaavat viedä kuin pässiä narussa, ja avustettavia kohteita on pilvinpimein, kutsuin niitä vesipuhvelinhoitokuluiksi, joku vaimon sukulainen pyytää rahaa, pieni 100.000 bahtin avustus, kysyin mikä vesipuhvelia nyt vaivaa... loppuivat avunpyynnöt parin vuoden jälkeen... kannattaa myös varoa asumasta lähellä vaimon sukulaisia...
      By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi

Niin mutta 2010 on sulautunut vaimon sukulaisten yhteisöön merkittävänä henkilönä niittäen mainetta jakaen ilmaisia roskapönttöjä ja nauttii suurta kunnioitusta katutappeluistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mutta 2010 on sulautunut vaimon sukulaisten yhteisöön merkittävänä henkilönä niittäen mainetta jakaen ilmaisia roskapönttöjä ja nauttii suurta kunnioitusta katutappeluistaan.

No tuo 2010 on muutenkin omalaatuinen, onhan hän kertomansa mukaan ostanut 100 taalan kanoja anopille, ja jakaa mersulla roskapönttöjä naapureille, tähänkin hänellä on kertomansa mukaan varoja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo 2010 on muutenkin omalaatuinen, onhan hän kertomansa mukaan ostanut 100 taalan kanoja anopille, ja jakaa mersulla roskapönttöjä naapureille, tähänkin hänellä on kertomansa mukaan varoja..

Onkos tää sama heppu joka kertoi täällä olevansa hyvin varakas, ja hänellä on viisi lasta joiden ei tarvitse tehdä mitään, koska hänellä on vakuutukset.. ei edes opiskella suomen kieltä, koska lapset ei halua puhua hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos tää sama heppu joka kertoi täällä olevansa hyvin varakas, ja hänellä on viisi lasta joiden ei tarvitse tehdä mitään, koska hänellä on vakuutukset.. ei edes opiskella suomen kieltä, koska lapset ei halua puhua hänelle.

On joo, se osti traktorinkin kanalaan ja teki diilit lääketehtaiden kanssa pössyviljelmistään, kuviakin laittoi kasveistaan, sekä sillä on aivan mahtava lasten olohuone jonka tapetoi norsutapetilla, mutta mikä aivan woow ja wuuf, niillä on maja puussa.

• Anonyymi

Kertoisitko saarikyrpå miksi pitää asua kaukana vaimon sukulaisista??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoisitko saarikyrpå miksi pitää asua kaukana vaimon sukulaisista??

Mitä sinä sillä tiedolla teet eihän sinulla ole puolisoa, niin ei voi olla silloin puolison sukulaisiakaan, thaimaassa et ole käynytkään, muutakuin vanhan äiti eläkkeellä, että poika pääsee naisiin kerran viidessä vuodessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä sillä tiedolla teet eihän sinulla ole puolisoa, niin ei voi olla silloin puolison sukulaisiakaan, thaimaassa et ole käynytkään, muutakuin vanhan äiti eläkkeellä, että poika pääsee naisiin kerran viidessä vuodessa.

Kaikkea skeidaa kirjoitat tänne ja keskustelet itsesi kanssa mutta et pysty vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkea skeidaa kirjoitat tänne ja keskustelet itsesi kanssa mutta et pysty vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen.

Vastaisitko rakas pattayaan rakastunut yksinkertaiseen kysymykseen, miten matkustit perheesi kanssa leimatta Thaimaahan kesällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaisitko rakas pattayaan rakastunut yksinkertaiseen kysymykseen, miten matkustit perheesi kanssa leimatta Thaimaahan kesällä?

Näyttää taas kyrvånsyylå toimivan saarikyrvån sihteerinä.

• Anonyymi

Itke krokotiilin kyyneleitä(kyyn eleitä) ja ripottele tuhkaa päällesi. Se helpottaa oloasi paljon.

• Anonyymi

Kaksi hyvää kysymystä kannattaa aina kysyä, kun olette lukeneet tuon aloituksen.

Ensimmäinen on autoista: Mihin sinä sillä ajaisit ?
      Toinen talosta ja asunnosta: mitä sinä siellä tekisit ?

Noihin vastaa ensimmäisenä, niin noilla ratkeaa jo monta asiaa, niin Thaimaassa, kuin Kambodzassa.

• Anonyymi

Keskimääräinen vanhuuseläke oli viime vuonna 1 459 euroa kuussa. Koska maksajien määrä vähenee, on Suomen eläkejärjestelmä kovilla, kirjoittaa Olli Herrala. Uusi-Suomi artikkeli..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskimääräinen vanhuuseläke oli viime vuonna 1 459 euroa kuussa. Koska maksajien määrä vähenee, on Suomen eläkejärjestelmä kovilla, kirjoittaa Olli Herrala. Uusi-Suomi artikkeli..

Oikein eläkevarat on kunnossa, mutta ei eläkkeensaajien olossa oloaika, on liian pitkä, ihminen jää eläkkeelle 64 vuotiaana, ja kuolee 88 vuotiaana, keskimääräisesti, tästä johtuen eläkkeitä on pakko rajoittaa, eläkkeensaajien ulosmaksuvara jotka nyt ovat eläkkeellä on turvattu, mutta eläkeikä tulee nousemaan, palkan ja eläkkeen välinen ero tulee laskemaan...
        Myös työikäisiä on huomattavasti aikaisempaa vähemmän, joilta eläkemaksut peritään.

• Anonyymi

Fuck you!

• Anonyymi

Niin ja Kambodzassa saa paremmin eläkkeellä ja eläkkeelle vastinetta.

• Anonyymi

Minulle on aivan sama kuka kirjoitti aloituksen, mutta siinä on asiaa.
      Thaikussa ja Kampussa, kuten koko Aasiassa, on hyvä pitää mielessä tämä.
      Köhistä provinsseista turistikohteisiin aina high seasonin aikaan valuvat tuhannet thainaiset eivät tule sinne lomalle eivätkä ottamaan aurinkoa.
      He tulevat tekemään rahaa, perheelleen elantoa.
      Helpoin tapa on koukata mies joka pitää huolta. Thainainen on näyttelemisen mestari, näin sanoi minulle varoituksen sanat taksinkuljettaja lentoasemalta Pattayalle matkustaessa aivan ensimmäistä kertaa yli kymmenen vuotta sitten.
      Hän oli thaimies, ja antoikin hyvän neuvon.
      Hän sanoi, että älä usko mitään mitä naiset sinulle sanovat, älä luota kehenkään äläkä lainaa rahaa kenellekään.
      Hän sanoi, nauti lomasta ja rahoistasi yksin, älä anna niitä varastettavaksi, äläkä ota huoneeseesi yövieraita.
      Juuri niin, käy hieronnoissa, syö hyvin, lepää rannalla, matkustele, näe nähtävyyksiä, mutta älä ala minkäänlaiseen suhteeseen,
      Räätälöidyt, suunnitellut romanssit koituvat monen kohtaloksi.
      Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, mutta on toinenkin tie, nopeampi ja tuottoisampi.
      Ykköskohteina vanhemmat kielitaidottomat miehet, jotka eivät osaa odottaa näin järjestelmällistä petkutusta.
      Pankki ja luottokortit sekä tunnusluvut piiloon.

• Anonyymi

Kaiketi jokainen täydessä ruumiin ja sielunsa voimissa oleva tajuaa ettei ketä tahansa kannata raahata huoneeseensa, voipi tulla äkillinen poistuma muona vahvuudesta

• Anonyymi

Totaalista paskapuhetta.

Vai taksimies sinulle kertoi. Jos tyttö jäisi kiinni varkaudesta, hän saisi lähtöpassit Pattayalta ja mikään baari ei palkkaisi häntä.

Ei edes katutyöt keikkaa asiakkaita. Rosvot ja huijarit on aivan eri asia kuin seuralaiset.

Vain täydellinen tollo lankeaa mihinkään huijauksiin ja kokenut tervejärkinen mies tunnistaa pelin hengen, jos pelailua kohdalle sattuu.

Se on sitten ihan oma asia mihin lähtee mukaan ja mitä maksaa.

Parisataa thai- seuralaista tunteneena voin kertoa että kukaan ei koskaan ole vienyt mitään.

Olen antanut lompakonkin usein käsilaukkuunsa niin ei tarvi shortsin taskussa kantaa. Tytöt on ylpeitä kun voivat olla luottamuksen arvoisia.

Ei seuralaiset mitään ymmärrä mistään pankkitunnuksista, niihin tarvisi lisäksi käyttäjätunnukset ja varmennukset jotta niillä edes tekisi mitään.

Ei pikasuhteissa mitään suuria tunteita olla hakemassa, mutta viihtyä voi silti.

Kohtelin aina tyttöjä kuin tyttöystävää ja he tykkäsi kunnioituksesta ja yhdessäolosta joka oli 99% ihan muuta kuin petipuuhia.

Käytiin puistoissa, rannoilla, prätkäilemässä, hyvissä ravintoloissa, road tripeillä, saarilla jne juhlissa yms.

Jos arvion heitän niin 198 niistä 200 tytöstä halusi seuraani uudelleen ja vain noin kaksi tyttöä ei. Heillä oli jokin toinen tule juttu menossa.

Hyviksi ystäviksi jäi noin 25 tyttöä, joita voi kutsua rakkaiksi molemmin puolin. Olin usein ainoa kutsuvieras tyttöjen keskinäisissä bileissä, joissa raha ei vaihtanut omistajaa.

Kaikkien vuosien aikana kavereiltani on yhdeltä viety automaatilla rahat, tekijä oli poikatyttö ja jäi kiinni.

Yksi kaveri sai kyydin kämpille umpihumalassa ja kun
        heitti laattaa kylppärissä joku oli vienyt lompakon pöydältä ilmeisesti kyydin tarjonnut.

Omaa hölmöilyä tarvitaan, jotta tulee kunnon ongelmia. Kunnon ongelma ei ole se että tyttö ei rakastukkaan sinuun silmittömästi mahtavan ulkomuotosi ja persoonasi vuoksi.

Minä olen ottanut aina ilon irti siitä jos tyttö flirttaa ja hinkkaa itseään minuun hulluna. Se ei lisää hänen tienestejåän mutta se saa minut innostumaan enemmän.

Sillä pokaamisella ei ole mitään tekemistä huijaamisen kanssa. Kukaan ei ole minulle edes koettanut satuilla mistään puhvelin lääkärimaksuista, ne puheet on Esson baareissa kuultua Suomessa.

Olen tehnyt hyväntekeväisyyttä ja tarjonnut tytöille kyytejä kotiin maaseudulle ja sen sellaista.

Yhden mimmin kullat maksoin pois kanista ja yhden tytön asuntovelan loput.

Sattumoisin hän asuu siinä talossa edelleen baariuransa jälkeen lapsineen äitinsä kanssa, ja hän on tämän saman kylän tyttöjä ja hänen kauttaan tutustuin alunperin vaimooni.

Tutustukaa höpöpojat oikeasti naisiin Thaimaassa, niin ei tarvi olla Hurtti-Jorman puheiden varassa vatsa kuralla.

Kun olet reilu, kunnioittava ja kohtelias, saat samanlaista palautetta. Lompakkoa puristeleva hikoileva ahdistunut haisuli ei ole kummoinen saalis tytöille.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totaalista paskapuhetta.

Vai taksimies sinulle kertoi. Jos tyttö jäisi kiinni varkaudesta, hän saisi lähtöpassit Pattayalta ja mikään baari ei palkkaisi häntä.

Ei edes katutyöt keikkaa asiakkaita. Rosvot ja huijarit on aivan eri asia kuin seuralaiset.

Vain täydellinen tollo lankeaa mihinkään huijauksiin ja kokenut tervejärkinen mies tunnistaa pelin hengen, jos pelailua kohdalle sattuu.

Se on sitten ihan oma asia mihin lähtee mukaan ja mitä maksaa.

Parisataa thai- seuralaista tunteneena voin kertoa että kukaan ei koskaan ole vienyt mitään.

Olen antanut lompakonkin usein käsilaukkuunsa niin ei tarvi shortsin taskussa kantaa. Tytöt on ylpeitä kun voivat olla luottamuksen arvoisia.

Ei seuralaiset mitään ymmärrä mistään pankkitunnuksista, niihin tarvisi lisäksi käyttäjätunnukset ja varmennukset jotta niillä edes tekisi mitään.

Ei pikasuhteissa mitään suuria tunteita olla hakemassa, mutta viihtyä voi silti.

Kohtelin aina tyttöjä kuin tyttöystävää ja he tykkäsi kunnioituksesta ja yhdessäolosta joka oli 99% ihan muuta kuin petipuuhia.

Käytiin puistoissa, rannoilla, prätkäilemässä, hyvissä ravintoloissa, road tripeillä, saarilla jne juhlissa yms.

Jos arvion heitän niin 198 niistä 200 tytöstä halusi seuraani uudelleen ja vain noin kaksi tyttöä ei. Heillä oli jokin toinen tule juttu menossa.

Hyviksi ystäviksi jäi noin 25 tyttöä, joita voi kutsua rakkaiksi molemmin puolin. Olin usein ainoa kutsuvieras tyttöjen keskinäisissä bileissä, joissa raha ei vaihtanut omistajaa.

Kaikkien vuosien aikana kavereiltani on yhdeltä viety automaatilla rahat, tekijä oli poikatyttö ja jäi kiinni.

Yksi kaveri sai kyydin kämpille umpihumalassa ja kun
        heitti laattaa kylppärissä joku oli vienyt lompakon pöydältä ilmeisesti kyydin tarjonnut.

Omaa hölmöilyä tarvitaan, jotta tulee kunnon ongelmia. Kunnon ongelma ei ole se että tyttö ei rakastukkaan sinuun silmittömästi mahtavan ulkomuotosi ja persoonasi vuoksi.

Minä olen ottanut aina ilon irti siitä jos tyttö flirttaa ja hinkkaa itseään minuun hulluna. Se ei lisää hänen tienestejåän mutta se saa minut innostumaan enemmän.

Sillä pokaamisella ei ole mitään tekemistä huijaamisen kanssa. Kukaan ei ole minulle edes koettanut satuilla mistään puhvelin lääkärimaksuista, ne puheet on Esson baareissa kuultua Suomessa.

Olen tehnyt hyväntekeväisyyttä ja tarjonnut tytöille kyytejä kotiin maaseudulle ja sen sellaista.

Yhden mimmin kullat maksoin pois kanista ja yhden tytön asuntovelan loput.

Sattumoisin hän asuu siinä talossa edelleen baariuransa jälkeen lapsineen äitinsä kanssa, ja hän on tämän saman kylän tyttöjä ja hänen kauttaan tutustuin alunperin vaimooni.

Tutustukaa höpöpojat oikeasti naisiin Thaimaassa, niin ei tarvi olla Hurtti-Jorman puheiden varassa vatsa kuralla.

Kun olet reilu, kunnioittava ja kohtelias, saat samanlaista palautetta. Lompakkoa puristeleva hikoileva ahdistunut haisuli ei ole kummoinen saalis tytöille.

2010

Eipä tullut yllätyksenä, pattayan oppaat on rehellisiä, tautejaan ei ole, hyi helvetti.

• Anonyymi kirjoitti:

Eipä tullut yllätyksenä, pattayan oppaat on rehellisiä, tautejaan ei ole, hyi helvetti.

tytöt on yäks... minä en sellaisille anna... erektio vaikeudet alkoi 1984 paikkeilla, mutta ne loppui jo 1989 kun ei enää seissyt ollenkaan... se on hyvä sillä tyttöjen peukaloista voi saada aidsin kun ne on huonosti hoidettu ja likasia ne likkasten kynnet.. pitkä kyntisiäkin ovat.. kynnen naarmuun kun menee pakteeri ni se on aids tulehdus... Hankasalmella olen turvassa näiltä ja myrkyiltä, joita tuputetaan jatkuvasti ovista ja ikkunoista... viimeksi aamulla posti mies oli laittanut elloksen kuvastoon myrkkyä. Sitä on vaikea havaita, kun nämä kättää näkymättömiä, hajuttomia ja mauttomia myrkkyjä, mutta heti kun avasin elloksen kuvaston, tuli pahoin vointia ja ripulia.

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

tytöt on yäks... minä en sellaisille anna... erektio vaikeudet alkoi 1984 paikkeilla, mutta ne loppui jo 1989 kun ei enää seissyt ollenkaan... se on hyvä sillä tyttöjen peukaloista voi saada aidsin kun ne on huonosti hoidettu ja likasia ne likkasten kynnet.. pitkä kyntisiäkin ovat.. kynnen naarmuun kun menee pakteeri ni se on aids tulehdus... Hankasalmella olen turvassa näiltä ja myrkyiltä, joita tuputetaan jatkuvasti ovista ja ikkunoista... viimeksi aamulla posti mies oli laittanut elloksen kuvastoon myrkkyä. Sitä on vaikea havaita, kun nämä kättää näkymättömiä, hajuttomia ja mauttomia myrkkyjä, mutta heti kun avasin elloksen kuvaston, tuli pahoin vointia ja ripulia.

no eipä tuokaan kommentti yllättänyt milliäkään, 400 maksukaatoa ei ole merkki testotasoista vaan vakavista mielenterveysongelmista, sekä itsetuhoisuudesta.

Silloin kun elämällä ei ole enää väliä tapahtuu tuollaista, osakaslainat.,.. yms. siinä yksinkertainen totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no eipä tuokaan kommentti yllättänyt milliäkään, 400 maksukaatoa ei ole merkki testotasoista vaan vakavista mielenterveysongelmista, sekä itsetuhoisuudesta.

Silloin kun elämällä ei ole enää väliä tapahtuu tuollaista, osakaslainat.,.. yms. siinä yksinkertainen totuus.

Osakaslaina siis liittyy siihen että elämällä ei ole väliä?

Melkoinen näkemys. Minulla se liittyi kylläkin siihen etten halunnut nostaa puolta miljoonaa euroa palkkana, koska se olisi tarkoittanut noin 300 tuhannen euron veroja ja veronkaltaisia kuluja.

Osakaslainalla muutin sen pääomatuloksi puolet pienemmillä veroilla.

Siirsin koko summan Thaimaahan ja sillä fyrkalla on rakennettu talot sun muut pelit ja vehkeet.

Nostin sen firmani tililtä pois siksi, koska eräs toimeksiantaja oli vaarassa mennä konkurssiin ja pesänhoitaja olisi saattanut alkaa perimään viimeisiä siirtoja takaisin, kuten heillä on tapana.

Mutta niin ei käynyt ja makselin noston takaisin noin 4kk päästä täysin laillisesti.

Pelkästään siitä nostosta maksoin 150 tuhatta euroa veroa, joka on enemmän kuin sinä olet eläessäsi maksanut .

Olisi mukavaa jos olisi 400 maksukaatoa, mutta niitä oli vain noin 200. Maksuttomia naisia siihen päälle noin 100, jotka maksaneet 5 x enemmän kuin maksulliset naiset.

Testit liittyy suoraan panettamisen määrään. Nyt kun testot on lukemissa 30, niin 2 x päivässä pitää panna. Vaimo tykkää olla haluttu.

Koska Saaripukama on viimeksi pannut muuta kuin ketsuppia ranuihin?

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osakaslaina siis liittyy siihen että elämällä ei ole väliä?

Melkoinen näkemys. Minulla se liittyi kylläkin siihen etten halunnut nostaa puolta miljoonaa euroa palkkana, koska se olisi tarkoittanut noin 300 tuhannen euron veroja ja veronkaltaisia kuluja.

Osakaslainalla muutin sen pääomatuloksi puolet pienemmillä veroilla.

Siirsin koko summan Thaimaahan ja sillä fyrkalla on rakennettu talot sun muut pelit ja vehkeet.

Nostin sen firmani tililtä pois siksi, koska eräs toimeksiantaja oli vaarassa mennä konkurssiin ja pesänhoitaja olisi saattanut alkaa perimään viimeisiä siirtoja takaisin, kuten heillä on tapana.

Mutta niin ei käynyt ja makselin noston takaisin noin 4kk päästä täysin laillisesti.

Pelkästään siitä nostosta maksoin 150 tuhatta euroa veroa, joka on enemmän kuin sinä olet eläessäsi maksanut .

Olisi mukavaa jos olisi 400 maksukaatoa, mutta niitä oli vain noin 200. Maksuttomia naisia siihen päälle noin 100, jotka maksaneet 5 x enemmän kuin maksulliset naiset.

Testit liittyy suoraan panettamisen määrään. Nyt kun testot on lukemissa 30, niin 2 x päivässä pitää panna. Vaimo tykkää olla haluttu.

Koska Saaripukama on viimeksi pannut muuta kuin ketsuppia ranuihin?

2010

Just just yrittäjät nostava pääomantuloa, ja rosvot osakaslainaa, se kun on laina ulosottomies ei pääse kiinni niihin lainkaan, ei se siitä selittelemällä mihinkään muutu, kun huomio muutkin yrittämiseen ja hankintaan liittyvän osaamiseni, sinulla poika ei ole resursseja juuri mihinkään... muuten tiedoksi osakaslainaa käytetään siihen että sillä pääomitetaan vain tytäryhtiöitä, tai sitten vuoden yritetään tulla jotenkin toimeen jos kassavirrat romahtavat, sillä siirretään vain konkurssia hieman eteenpäin, olet ihme rempula, minä tiedän mitä kirjoitan sinä taas et tiedä asiasta mitään, muutakuin kuulit jostain komean nimien, osakaslaina... pitää olla osakas että saa lainaa, voi vittu noita juttujasi, pidätkö minua ihan lapsena, olen jos 62v. ja kokenut varmasti saman kuin sinäkin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just just yrittäjät nostava pääomantuloa, ja rosvot osakaslainaa, se kun on laina ulosottomies ei pääse kiinni niihin lainkaan, ei se siitä selittelemällä mihinkään muutu, kun huomio muutkin yrittämiseen ja hankintaan liittyvän osaamiseni, sinulla poika ei ole resursseja juuri mihinkään... muuten tiedoksi osakaslainaa käytetään siihen että sillä pääomitetaan vain tytäryhtiöitä, tai sitten vuoden yritetään tulla jotenkin toimeen jos kassavirrat romahtavat, sillä siirretään vain konkurssia hieman eteenpäin, olet ihme rempula, minä tiedän mitä kirjoitan sinä taas et tiedä asiasta mitään, muutakuin kuulit jostain komean nimien, osakaslaina... pitää olla osakas että saa lainaa, voi vittu noita juttujasi, pidätkö minua ihan lapsena, olen jos 62v. ja kokenut varmasti saman kuin sinäkin..

Bumbelo älä viitsi keuhkota. Sinä et ole koskaan ollut yrittäjä etkä edes osakas missään yhtiössä. Osakaslaina on hyvin yksinkertainen asia ja yhden miehen yhtiöissä hyvin simppeli ja edullinen.

Lakitoimiston sivuilta:

"Mikä on osakaslaina?
        Osakaslainalla voidaan tarkoittaa sekä yhtiön antamaa lainaa jollekin yhtiön osakkeenomistajista, tai osakkaan yhtiölle antamaa lainaa. Verohallinnon määritelmän mukaan osakaslainalla tarkoitetaan ensimmäistä vaihtoehtoa. Osakaslaina on laina, jonka yhtiön osakas tai hänen perheenjäsenensä on nostanut osakeyhtiöstä.

Osakeyhtiölaki ei sisällä määräyksiä nimenomaisesta osakaslainasta, mutta termi on määritelty tuloverolaissa. Tuloverolain mukaan osakaslainaksi voidaan katsoa rahalaina, jonka yhtiö on antanut sellaiselle luonnolliselle henkilölle, joka omistaa yhtiön osakkeista vähintään 10 % tai pitää hallussaan vastaavaa osuutta yhtiön äänimäärästä. Osakaslaina voidaan antaa myös tällaisen osakkaan perheenjäsenelle, ja tällöin 10 % omistusosuusedellytys voi täyttyä heidän yhteenlasketustansa omistuksesta tai äänimäärästä.

Osakaslaina on sen saajalle veronalaista pääomatuloa. Veroseuraamuksia ei yleensä tule, jos osakas maksaa lainan takaisin yhtiölle saman kalenterivuoden aikana. Maksettua veroa voi kuitenkin hakea takaisin, jos osakaslaina maksetaan takaisin tietyn ajan sisällä. Takaisinmaksetun lainan voi myös vähentää tulonhankkimismenona tietyin edellytyksin. Osakaslainasta puhuttaessa tarkoitetaan siis yleensä yhtiön antamaa lainaa jollekin yhtiön osakkeenomistajalle, mutta lainasuhde voi olla myös käänteinen, jolloin osakas lainaa rahaa yhtiölle"

Kympillä on luotot kunnossa, luottokortit taskussa ja rahaa kotimaisilla tileillä. Hän siis ei ole ulosotossa eikä pakoiluun ole silloin mitään syytä. Älä yritä miettiä näitä asioita, sillä sinun päättelykyvylläsi se ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bumbelo älä viitsi keuhkota. Sinä et ole koskaan ollut yrittäjä etkä edes osakas missään yhtiössä. Osakaslaina on hyvin yksinkertainen asia ja yhden miehen yhtiöissä hyvin simppeli ja edullinen.

Lakitoimiston sivuilta:

"Mikä on osakaslaina?
        Osakaslainalla voidaan tarkoittaa sekä yhtiön antamaa lainaa jollekin yhtiön osakkeenomistajista, tai osakkaan yhtiölle antamaa lainaa. Verohallinnon määritelmän mukaan osakaslainalla tarkoitetaan ensimmäistä vaihtoehtoa. Osakaslaina on laina, jonka yhtiön osakas tai hänen perheenjäsenensä on nostanut osakeyhtiöstä.

Osakeyhtiölaki ei sisällä määräyksiä nimenomaisesta osakaslainasta, mutta termi on määritelty tuloverolaissa. Tuloverolain mukaan osakaslainaksi voidaan katsoa rahalaina, jonka yhtiö on antanut sellaiselle luonnolliselle henkilölle, joka omistaa yhtiön osakkeista vähintään 10 % tai pitää hallussaan vastaavaa osuutta yhtiön äänimäärästä. Osakaslaina voidaan antaa myös tällaisen osakkaan perheenjäsenelle, ja tällöin 10 % omistusosuusedellytys voi täyttyä heidän yhteenlasketustansa omistuksesta tai äänimäärästä.

Osakaslaina on sen saajalle veronalaista pääomatuloa. Veroseuraamuksia ei yleensä tule, jos osakas maksaa lainan takaisin yhtiölle saman kalenterivuoden aikana. Maksettua veroa voi kuitenkin hakea takaisin, jos osakaslaina maksetaan takaisin tietyn ajan sisällä. Takaisinmaksetun lainan voi myös vähentää tulonhankkimismenona tietyin edellytyksin. Osakaslainasta puhuttaessa tarkoitetaan siis yleensä yhtiön antamaa lainaa jollekin yhtiön osakkeenomistajalle, mutta lainasuhde voi olla myös käänteinen, jolloin osakas lainaa rahaa yhtiölle"

Kympillä on luotot kunnossa, luottokortit taskussa ja rahaa kotimaisilla tileillä. Hän siis ei ole ulosotossa eikä pakoiluun ole silloin mitään syytä. Älä yritä miettiä näitä asioita, sillä sinun päättelykyvylläsi se ei onnistu.

Älä selitä tiedän mitä kirjoitan, osakaslainan käytölle ei ole mitään järkevää perustetta, jos tarvitsee massia sen voi maksaa palkkana, tai osinkona yrittäjälle, jos tase on kunnossa... ainoa järkevä tapa käyttää osakaslainaa on pääomittaa tytäryhtiötä, mutta siinäkin pitää olla reaalivakuus, todellisuudessa osakaslainaa käytetään vain ulosoton pakoiluun ja kun tämä on tapahtunut liki 10 vuoden ajalta, kyseessä on jo tavallista suurempi koijari, tämän 2010 on itse kertonut.

Osakaslainaa käyttävät jonkin verran myös pienyrittäjät, joiden kassavirta syystä tai toisesta tyrehtyy, eli nostavat rahaa lainaksi, firmaltaan, tähän liittyy isot riskit, lainat on maksettava takaisin, ja kun velat laukeaa maksuun, ollaan kusessa...

Osakaslainalla ja osingolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa... tuokin väite kertoo vain sen että 2010 ei ymmärrä yrittämisestäyhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä selitä tiedän mitä kirjoitan, osakaslainan käytölle ei ole mitään järkevää perustetta, jos tarvitsee massia sen voi maksaa palkkana, tai osinkona yrittäjälle, jos tase on kunnossa... ainoa järkevä tapa käyttää osakaslainaa on pääomittaa tytäryhtiötä, mutta siinäkin pitää olla reaalivakuus, todellisuudessa osakaslainaa käytetään vain ulosoton pakoiluun ja kun tämä on tapahtunut liki 10 vuoden ajalta, kyseessä on jo tavallista suurempi koijari, tämän 2010 on itse kertonut.

Osakaslainaa käyttävät jonkin verran myös pienyrittäjät, joiden kassavirta syystä tai toisesta tyrehtyy, eli nostavat rahaa lainaksi, firmaltaan, tähän liittyy isot riskit, lainat on maksettava takaisin, ja kun velat laukeaa maksuun, ollaan kusessa...

Osakaslainalla ja osingolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa... tuokin väite kertoo vain sen että 2010 ei ymmärrä yrittämisestäyhtään mitään.

Ja muuten ihan tiedoksi, tiedän nämä asiat varsin tarkkaan... vaikka luulet muuta... se on sinun ongelmasi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja muuten ihan tiedoksi, tiedän nämä asiat varsin tarkkaan... vaikka luulet muuta... se on sinun ongelmasi...

Oletko jo saanut selitettyä itsellesi että miten minulla on AAA+ firma, luottokortit, autot ja osakkeet Suomessa, reippaasti rahaa kahdessa eri suomalaisessa pankissa, jos olen takaa-ajettu rikollinen?

Keksipäs tuohon vastaus. Osakaslaina ei ole rikos, kun se hoidetaan sääntöjen puitteissa takaisin ja tässä tapauksessa lainaaja lainasi 100% omalta firmaltaan ja silloin ei lupaa kysellä keneltäkään.

Googlettamisesi ei muuta asiaa miksikään ja sinä et ole yrittäjä etkä sinä ole mitään muutakaan kuin erakoitunut kateellinen ja mielisairas paksukainen.

Asia ei sitäpaitsi edes kuulu sinulle mitenkään. Olen tehnyt paljon töitä ja maksanut paljon veroja. Kukaan rakkikoira ei tule nimittelemään köyhäksi eikä rikolliseksi.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jo saanut selitettyä itsellesi että miten minulla on AAA firma, luottokortit, autot ja osakkeet Suomessa, reippaasti rahaa kahdessa eri suomalaisessa pankissa, jos olen takaa-ajettu rikollinen?

Keksipäs tuohon vastaus. Osakaslaina ei ole rikos, kun se hoidetaan sääntöjen puitteissa takaisin ja tässä tapauksessa lainaaja lainasi 100% omalta firmaltaan ja silloin ei lupaa kysellä keneltäkään.

Googlettamisesi ei muuta asiaa miksikään ja sinä et ole yrittäjä etkä sinä ole mitään muutakaan kuin erakoitunut kateellinen ja mielisairas paksukainen.

Asia ei sitäpaitsi edes kuulu sinulle mitenkään. Olen tehnyt paljon töitä ja maksanut paljon veroja. Kukaan rakkikoira ei tule nimittelemään köyhäksi eikä rikolliseksi.

2010

Aivan aivan älä selitä ota asiasta selvää, ennen kuin kerroit osakaslainoistasi, nyt on myöhäistä, plöröt on jo housuissasi.

• Anonyymi

Noin on MUTTA: "SE" on AINA hintansa arvoinen :-)- ainakin mulle.

Paljon on maksanut, enkä kadu tippaakaan, mutta vain murto osan joidenkin, kuten 2010 400sta kaadosta.

• Anonyymi

" 400 maksukaatoa ei ole merkki testotasoista vaan vakavista mielenterveysongelmista, sekä itsetuhoisuudesta."

Itse olet hullu! Johan Raamattukin käskee niin tekemää.

Naiminen pahaa? Ei ole, se on merkki että on hoitanut terveyttään ja kuntoaan ja ei läskit riipu...

Silloin saa laatutavaraa ja saa nauttia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1746
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1469
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1388
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1292
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      1005
    Aihe