miehellekään tarjotaan , heko heko juu-
Mitä töitä muka 46 v
55
872
Vastaukset
- AnonyymiYritä kysellä niitä töitä, vai istutko sohvalla ja ajattelet että joku sieltä sohvalta kävisi noutamassa töihin? Soita vaikka vuokrafirmaan ja kerro ammattitaidostasi niin luultavasti alle kahden viikon olet töissä. Vuokrafirmat osaa TE-keskuksella ne ovat vain töissä ja hakevat mahdollisuutta estää päivärahan saannin. - AnonyymiMitä sitten jos toimeentulotuki. 
- AnonyymiMistä amnattitaidost?en osdaa ees panasnilaatikoa hankkia 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä amnattitaidost?en osdaa ees panasnilaatikoa hankkia Ei sinulla ole mihinkään rahaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei sinulla ole mihinkään rahaa. Palstalla perseily ei maksa mitään, kääkättävä kääkkä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mitä sitten jos toimeentulotuki. Ei tukirahoille kukaan voi tulevaisuuttaan rakentaa , itse on yritettävä 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei tukirahoille kukaan voi tulevaisuuttaan rakentaa , itse on yritettävä Kyllä pystyy. On joulukuun thain matka ja ensi juhannuksen bulgarian ryyppyreissu jo budjetoitu ja ensin mainittu jo maksettukin toimeentulolla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kyllä pystyy. On joulukuun thain matka ja ensi juhannuksen bulgarian ryyppyreissu jo budjetoitu ja ensin mainittu jo maksettukin toimeentulolla. Juu, toimeentulolla minäkin laskuni makselen, mutta en toimeentulotuella. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Juu, toimeentulolla minäkin laskuni makselen, mutta en toimeentulotuella. Kelan rahat ovat parhaita rahoja. Kunhan et itse sössi hakemuksissa&te-toimiston kanssa niin rahantulo on taattu. 
 Tulonsiirtomies, Hki.
 Ps.Minulla ei ole työnhakuvelvoitetta, onneksi.
- AnonyymiAi helvetti noiko on helppo saada töitä uskomatonta🤔🤔 

- AnonyymiMinulla olisi avoinna lukuisis työtehtäviä 46-vuotiaalle miehelle. 
 Kerrotko hiukan millaisen työn haluat?- AnonyymiHaluaisin satusedäksi firmaasi. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Haluaisin satusedäksi firmaasi. Kerro mitä osaat satuilla, niin mietitään kuinka paljon ihmiset ovat valmiita maksamaan satuiluistasi. 

- AnonyymiPääsisp idkee hekottajakt hanoast jurguun ja se junnisks aumi gulaus pirtua 
- AnonyymiGaljan juojaks sun sohvalle 24h ja runkkaamaan kun katson kauniita ja rohkeita 
- AnonyymiHei, ei niitä töitä "tarjota", niitä pitää itse HAKEA. - AnonyymiNiitähän haetaan 4 paikkaa/kk, mutta minnekkään et pääse,vielä ympäri Suomen, hullua on homma. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niitähän haetaan 4 paikkaa/kk, mutta minnekkään et pääse,vielä ympäri Suomen, hullua on homma. Mutta jos haet vuokratyöfirmoihin, niin joudut matkustelemaan ympäri maata. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mutta jos haet vuokratyöfirmoihin, niin joudut matkustelemaan ympäri maata. Ei vielä hakuvaiheessa. 

- AnonyymiTöitä pitää hakea demareiden puoluetoimistosta. 
- AnonyymiEikö sinulle ole tarjottu tontun hommia? Jossain uutisoitiin kun jollekin omasta halustaan töistä poissa olleelle työkkäristä tuli tieto, että tontun hommia ois tarjota. Kohtahan on sesonkiaika käsillä. - AnonyymiEi kelpaa aloittaja vaikka tollo on. Kuka päästäisi lasten lähelle ruman haisevan epämiellyttävän niin ulkoisesti kuin henkisestikin olevan läskin 

- Anonyymi46 vuotias ei ole mikään vanha työmarkkinoille , kun ajattelet miten kauan on vielä työvuosia jäljellä eläke ikään. Mies parhaassa iässä . 
 Joten jos jo itse ottaa tuollaisen ajatusmallin että alle 50 vuotiaana olisi kelpaamaton työmarkkinoille niin on jossain vikaa ja pahasti.
 Siis mies on parhaassa iässä 46 vuotiaana ja saanut jo vähän sitä kokemustakin mitä ei nuorella ihmisellä ole- AnonyymiMutta jos ei osaa mitään? Mistä helppoa työtä esim kaivetun kuopan täyttämistä? 
 T:Aloittaja
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mutta jos ei osaa mitään? Mistä helppoa työtä esim kaivetun kuopan täyttämistä? 
 T:AloittajaMikä työ sua kiinnostaa? Parempi tähdätä siihen. 
 Eli jos vaikka kultasepän työ kiinnostaa, niin hakeudu kultakaivokselle esim. liikenteenohjaajaksi.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mikä työ sua kiinnostaa? Parempi tähdätä siihen. 
 Eli jos vaikka kultasepän työ kiinnostaa, niin hakeudu kultakaivokselle esim. liikenteenohjaajaksi.Ei minua oikeastaan kiinnosta muu kuin oluen juonti. Toki muutkin alkoholijuomat noteerataan paitsi omenaviini. Kolmas pullo aiheuttaa närästystä, välillä jo toinen. 

- AnonyymiNo ei mitään. Heko Heko... 
- Jos et tehnyt töitä kuin sinulle 26 tai 36 nyt vaikea laiska 
- AnonyymiVoisin tarjota ruosteista moraa laholatvalle 
- AnonyymiPääsispä iskee hekottelevalta vajakilta tekarit tai mädät hampaantyngät kummat omaakaan pesismailalla kurkkuun! 
- AnonyymiPaskiainen 
- AnonyymiEi ainakaaan mitään ruumiillista työtä pysty tekemään jos joskus nuorempana on tehnyt, alkaa olemaan jo niin raihnainem tehdystä työstä että vaivoin pystyy liikkumaan... - AnonyymiEi ainakaaan mitään ruumiillista työtä pysty tekemään, jos joskus nuorempana vaan makoillut. Alkaa olemaan jo niin raihnainen työttömyydestä, että vaivoin pystyy liikkumaan. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Ei ainakaaan mitään ruumiillista työtä pysty tekemään, jos joskus nuorempana vaan makoillut. Alkaa olemaan jo niin raihnainen työttömyydestä, että vaivoin pystyy liikkumaan. Ajattelin kevyttä henkistä työtä tällä mittavalla älykkyydelläni 
 t naapurin masa
- AnonyymiItse pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle. Tulonikin paranivat huomattavasti kun olin jo noilla Kelan rupuperusetuuksilla. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Itse pääsin työkyvyttömyyseläkkeelle. Tulonikin paranivat huomattavasti kun olin jo noilla Kelan rupuperusetuuksilla. rupinen eläkeläisääliö 

- AnonyymiMielisairaalaab hullu hekottelemaan ja ruoka vain vesi ja lripä muidugi perku kurat oetkele stoi rukiveert 
- AnonyymiEi työt tule sinua kotoa hakemaan. Itse pitää työpaikkansa löytää, niin se on aina ollut. 
 Itse sain koulutusta vastaavaa työtä 48-vuotiaana liki neljän vuoden työttömyyden jälkeen, ja samoissa hommissa edelleen 3 vuotta myöhemmin...
- AnonyymiPoikanen vielä olet. 60 vuotiaallakaan ei ole heidän mukaan mitään esteitä, vaan kunto on sama kuin kolme kertaa nuoremmalla. Valitettavasti työnantajat eivät usko ihan mitä vaan, koska ovat realistisempia. 
- AnonyymiNuori mies. Mene ammattikouluun ja ryhdy rakennusmieheksi. Tuossa iässä juoksee vielä 3000 m Cooperissakin. Jos lapsesi sattuu olemaan samalla luokalla, sen parempi. Samalla kyydillä kouluun. 
- AnonyymiKannattaa mietiä alkaako juoksutettavaksi koko lopun ajan eläkeikään asti , itsestä ei olisi moiseen alistumaan . - AnonyymiMulla on kotona käsitöitä joka ilta🥰 
- AnonyymiPultsari 
- AnonyymiMilläs rahalla ajattelit juoksennella ? 
- AnonyymiTyöhommat ovat lähinnä pentujen juttuja. Ei aikamies viitsi tuota pelleilyä enää katsella tai olla mukana kuvioissa. 

- AnonyymiEi 46w kelpaa edes homopekan pantavaksi - AnonyymiJuu, Pekalla raja kulkee jo 27-vuotiaissa. 
- AnonyymiEikä naapurin penan. 

- Anonyymi’olkoon sinulle maa kevyt’ 
- AnonyymiHekottelusta ei makseta mitään jos et ole koomikko. Ja sinä et ole vaikka pelle oletkin. 
- AnonyymiÄlä laita liikaa Menneniä. 
- AnonyymiNo jos oot lääkäri mene keikkatöihin 
- Anonyymi46 ikäiselle on tarjolla paljonkin kaikenlaisia töitä, tai tarjotaan ja jos ei löydy/kelpaa niin kuntouttavaan laitetaan. 
 46 on kuiteskin vielä kaukana eläkeiästä, eli ei pääse pois te toimiston kurjuudesta, jopa kuusikymppisetkin jotka ei koskaan työllisty enää yhtään mihinkään joutuvat olemaan sen asiakkaana ja käymään jossain työleiri keskuksissa töissä ilman palkkaa yms
- AnonyymiVuokrafirman kirjoille jos jotain osaa tehdä, ne löytää työkeikat, TE-keskus ei, ne keskittyy vain karenssien antamisiin. 
- AnonyymiKyllähän hekottelevalle tupauunolle pitää ainankin toimitusjohtajan vakanssi löytyä banaanilaatikkotehtaalta. 
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311