Miksi Voldemort... ???

L

Oon lukenu potterit useaan kertaan ja aina miettinyt että miksi Voldemort tahtoo tappaa Harryn. Eí varmaankaan vain sen takia että Harry "vei" Voldemortin voimat...

19

2177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Petruska*

      Se kuulemma kerrotaan seuraavassa kirjassa!

    • mun epäilys on (kenties perättömien) huhujen perusteella, että:
      A. voldemort kokee harryn uhkana itselleen (jostain kumman syystä)
      B. voldemort tietää harrysta jotain mitä muut eivät tiedä.
      C.(huhujen perusteella) voldemort on jotain sukua harrylle ja dumbledorelle josta voldemort ei pidä.
      valitse tästä oma lempparisi tai käytä mielikuvitustasi ja keksi oma.

    • pöllöinen

      Jos se vaan haluu elää ``Vauva, jota ei saatu hengiltä´´-komedian jatko-osia? -hehheh.

      • Princess

        pahanpa heitit..mutta hei...mietipä vähän jos oisit joku paha tyyppi sit joku veis sun voimat...ei ois kivaa ei...ja ainahan niiden pahojen tyyppien pitää saada kostaa....


      • pöllöinen
        Princess kirjoitti:

        pahanpa heitit..mutta hei...mietipä vähän jos oisit joku paha tyyppi sit joku veis sun voimat...ei ois kivaa ei...ja ainahan niiden pahojen tyyppien pitää saada kostaa....

        Niin ja eikö se juoni menis yhtä-äkkiä sekaisin, jos Voldemort ei enää yrittäis erityisesti nirhata sitä Harrya?
        Jompikumpi jäisi tavallaan tarinasta sivulliseksi, ja monikaan ei varmaan halua, että Harrylle käy niin (ei Rowling ainakaan).
        Ja ehkäpä Rowling ei ole keksinyt V:ille mitään järkevää syytä? Aika monethan pitää sitä vain itsestään selvyytenä, että Voldemort yrittää tappaa Harryn.
        Tai jos se liittyis jotenkin Harryn vanhempiin?


      • Prinzess
        pöllöinen kirjoitti:

        Niin ja eikö se juoni menis yhtä-äkkiä sekaisin, jos Voldemort ei enää yrittäis erityisesti nirhata sitä Harrya?
        Jompikumpi jäisi tavallaan tarinasta sivulliseksi, ja monikaan ei varmaan halua, että Harrylle käy niin (ei Rowling ainakaan).
        Ja ehkäpä Rowling ei ole keksinyt V:ille mitään järkevää syytä? Aika monethan pitää sitä vain itsestään selvyytenä, että Voldemort yrittää tappaa Harryn.
        Tai jos se liittyis jotenkin Harryn vanhempiin?

        ei ees kannata miettii miks Voldemort haluis sen tappaa. Täytyyhän nyt kirjassa pahis olla. Ilman voldemortia ei tavallaan ois kirjaakaan


      • Kata
        Princess kirjoitti:

        pahanpa heitit..mutta hei...mietipä vähän jos oisit joku paha tyyppi sit joku veis sun voimat...ei ois kivaa ei...ja ainahan niiden pahojen tyyppien pitää saada kostaa....

        Mä oon ajatellu aina kun luen Pottereita et miks Voldemort halusi tappaa Lilyn,Jamesin ja Harryn.Harryn sehän halusi tappaa siin alussa.Sit ku se ei pystyny siihen se yrittää kumminkin vielä tappaa Harryn joskus.Siin Harry Potter ja Viisasten Kivi kirjassa Harry kysy Dumbledorelta et miks Voldemort halusi tappaa Harryn ja Harryn vanhemmat(?)Dumbledore sano et sitten ku se on vanhempi se saa kuulla.(Noi ei ole ihan sana tarkkaan kirjotettu)


    • Chang

      Voldmort (ja Dumbledore) aavistaa, että Harry on se joka pystyisi tuhoamaan Voldemortin. Siksi Voldemort haluaa Harryn kuolevan, ennen kuin siitä tulee uhka. Vaikka sitähän se jo on

      • L

        Noin mäkin sen oon aatellu..


      • mä viel
        L kirjoitti:

        Noin mäkin sen oon aatellu..

        Kyllä mä sen potterinkin hoitelen, kun käytän kahta kammottavaa etulyöntiasemaani!

        huh huh, nyt alan kuulostaa rakettiryhmäläiseltä...


      • ?
        mä viel kirjoitti:

        Kyllä mä sen potterinkin hoitelen, kun käytän kahta kammottavaa etulyöntiasemaani!

        huh huh, nyt alan kuulostaa rakettiryhmäläiseltä...

        niin, öö. Sitä sanon tuosta edellisestä viestistä. Taitaa olla joku hullu teini ollut asialla.... Tai sitten pikku-napero, kun tollaisia jälkikommentteja tulee


    • Valedro

      Kuulin jotain tännepäin: Voldemort rakasti Lilyä, mutta hänen sydämmensä särkyi kun Lily meni naimisiin Jamesin kaa. Hän tunsi, että Lily ja James olivat pettäneet häntä yhdessä ja siksi yrittää tappaa Harryn, "Sen lapsen piti olla minun".

      • Mira

        Oho! Mulla oli ihan samat ajatukset. Kenties asia selviää myöhemmin.


      • L
        Mira kirjoitti:

        Oho! Mulla oli ihan samat ajatukset. Kenties asia selviää myöhemmin.

        Se voi olla noinkin..Käyny munkin mielessä. No antaa olla. Kyllä se selviää myöhemmin. Toivottavasti. Tulis se viides kirja jo!! =)


      • nixu
        L kirjoitti:

        Se voi olla noinkin..Käyny munkin mielessä. No antaa olla. Kyllä se selviää myöhemmin. Toivottavasti. Tulis se viides kirja jo!! =)

        Tällä palstalla on monia mielipiteitä, minusta tuo viimeisin on jotenkin paras selitys mutta tämä on vain MINUN mielipiteeni. Viides kirja tulee muuten varmaan vasta ens jouluna, vaikka varmaan kaikki sen jo tietääkin!


      • U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A

        Joskus itsekseni pohdiskelin tuota ja jotain tuon suuntaista juolahti minunkin mieleeni. Loppujen lopuksi sehän on itsestään selvää.
        Kirjoissa on painotettu kummasti sitä, ettei Coldemort halunnut tappaa lilyä.
        Miksi sitten näin, kysyn. miksi....?


      • Valedro
        U-S-K-O-M-A-T-O-N-T-A kirjoitti:

        Joskus itsekseni pohdiskelin tuota ja jotain tuon suuntaista juolahti minunkin mieleeni. Loppujen lopuksi sehän on itsestään selvää.
        Kirjoissa on painotettu kummasti sitä, ettei Coldemort halunnut tappaa lilyä.
        Miksi sitten näin, kysyn. miksi....?

        Sanoinhan ettei Voltsu halunnu tappaa lilyä koska se rakasti tätä. Halusitko ite tappaa rakstettus? Et varmaan niin.


      • Voooltsuu
        Valedro kirjoitti:

        Sanoinhan ettei Voltsu halunnu tappaa lilyä koska se rakasti tätä. Halusitko ite tappaa rakstettus? Et varmaan niin.

        Severus Kalkaros rakastaa Lilyä, ei Voltsu. Severus pyys voldemorttia säästämään Lilyn hengen. Senki idiootit.


      • Refloni
        Voooltsuu kirjoitti:

        Severus Kalkaros rakastaa Lilyä, ei Voltsu. Severus pyys voldemorttia säästämään Lilyn hengen. Senki idiootit.

        Itse olet idiootti. Katso vähän päivämääriä - ei kukaan tiennyt 2002 Voldemortin motiiveista mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe