Uimahallissa

Anonyymi-ap

Olin tänään uimahallissa ja tulin suihkusta pyyhe hiuksissani muuten paljaana. Pukuhuoneessa oli mies siivooja joka aivan estottomasti katseli minua. Tuli vähän outo olo, kulkea siinä tisut ja pillu paljaana 40:sen miehen arvioitavana. Onko muilla vastaavaa kokemusta? Miltä teistä tuntui.?
Poikkis ei ollut milläskään asiasta kun sen hänelle kerroin, kommentti oli mm että mitä väliä sillä on jos joku sut näkee.

72

3383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kiva jos ei tykkää.
      Mua kiinnostaa kaikenlaisen huomion saaminen.

      • Anonyymi

        Oletko tyttö vai poika?
        Millaista huomiota ole saanut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tyttö vai poika?
        Millaista huomiota ole saanut?

        Tyttö, sellaista hyväntahtoista tuijotusta aikuisilta naisilta.


    • Anonyymi

      Mulla on kokemusta siitä kun nuori naissiivooja tuli miesten pukuhuoneeseen ja katseli hymyillen alastomia poikia ja miehiä. Mutta ei se ainakaan mua haitannu. En tiedä haittaako tyttöjä enemmän vastaavassa tilanteessa miessiivoojan kanssa.

    • Nykyaikana, kun monet siivoojat ovat miehiä, ihan tavallista. Kyllä siihen tottuu. Vaimoni oli naistyöpaikalla. Yleisissä keskusteluissa miesten osoittamaan huomioon suhtauduttiin hyvin kielteisesti, pienessä piirissä tai kahden kesken erittäin myönteisesti.

      Vaimoni kertoi, että miesten lähettämät seksiviestitkin ja -ehdotukset olivat nostaneet naisten itsetuntoa korkealle, koska ne kertoivat heille, että heitä ihaillaan ja tavoitellaan. Julkipuheet noudattavat usein kaavaa, mutta syvällä tuntee toisin.

      Parhaiten teet, jos miessiivoja sinua katselee,että otat sen kohteliaisuutena - mitä se onkin - ja hymyilet ystävällisesti takaisin.

      • Anonyymi

        En uskomettä jonkun seksiviestiä nyt kenenkään mieltä nostaisi mitenkään. Kau sen jo ymmärtää tarkoituksenani kun vierasihminen laittelee viestejä .
        Ei siinä silloin ole mitenkään se henkilö joka saa viesti kiinnostava ihan vaan muut asiat että yhtä menee halpaan kun saa vähän ihailua.
        Itse sanoisin aina kun joku jätkä yritti että olet kaunis, niin sanoin että tiedön sen ettei tartte jankuttaa. Meni hiljaiseksi


    • Anonyymi

      No ei oikein ole asiallista mun mielestäni ainakaan.
      Ja aika metkaa muutenkin, että miessiivojat käyvät myös naisten puolella siivoamassa.
      En nyt tiedä, onko asiasta mitään säädöksiä esim hallien omissa säännöissä, mutta jotenkin tuntuu hullunkuriselta.
      Vaikka kyllähän miesten puolella siivoavat naissiivoojat voivat vahdata miesten kaluja ja varmaan jotkut ainakin vahtaavatkin.
      Paras olisi, jos miesten puolen siivoaisivat miehet ja naisten naiset.
      Mutta tosiaan alkuperäiseen, ei kyllä ollut asiallista tuijottaa toista, meni jo vähän liian pitkälle.

    • Anonyymi

      Kyllä tuollaista tapahtuu, en tiedä kuinka yleistä on mutta minulla ainakin omakohtaista kokemusta. Harrastan kilpauintia ja meillä harjoitukset illalla kun on vähemmän porukkaa. Varsin usein kun harjoitusten jälkeen menemme suihkuun ja lukkarin niin siellä on mies siivooja naisten puolella. Meitä on noin 10 tyttöä,naista 14-20 vuotiaita. Aluksi oli vähän outoa mutta nyt ei enää häiritse oikeastaan ketään, ihan ujostelematta kaikki nykyään kulkee alastomana.

      • Juuri niin, kuin edellä sanoin. Kyllä siihen tottuu. Mutta vanhoillehan se on yhtä vaikeaa kuin totuttautuminen älypuhelimeen.


    • Anonyymi

      Aika outoa käytöstä oli ja tuo tuli minulle ainakin hieman yllätyksenä, että miehet siivoavat uimahalleissa naisten puolen tiloja. Vaikka siivoojissa nyt tietysti nykyään on myös paljon miehiäkin.
      Niin ja kun itse asun isolla paikkakunnalla ja nuo 2 hallia joissa itse käyn, pyörivät ihan naissiivoojien voimin. Heidän ikähaarukka pyörii ainakin ulkonäön perusteella vajaasta 30v iästä kuuteen kymmeneen.
      Itse olen siis poika, aloitin nyt amitsun ekalla ja 16v tulee pian täyteen.
      Nuo (nais)siivoojat ainakin noissa halleissa yleensä katselee alaspäin tai jonnekin muualle kuin miehiä kohden, kun käyvät siivoamassa miesten puolta ja vaikka miehiä olisi enemmänkin suihkutiloissa alasti.
      Tosin kerran kävi aika metka tilanne, mistä olin ihmeissäni ja koin ettei ehkä nyt ollut ihan loppuun asti ajateltu juttu.
      Tietysti olen toisessa hallissa tullut aika naamatutuksi myös valvojien kanssa ja moikataan aina, kun sinne menen, vaikka emme ole ikinä muuten jutelleet.
      Niin kerran eräs naisvalvoja lähti perääni, kun kävelin altailta uinnin jälkeen saunatiloihin. Säpsähdin oikein, kun en huomannut tai tajunnut heti, että tuli perässäni ja sitten tosiaan vähän ennen ovea huomasin, että hnä tulee max. metrin verran takanani saunatiloihin.
      Olin vielä ainoa miespuolinen ainakin menossa suihkuun ja saunaan tuolla hetkellä, tiloissa oli lisäkseni vain muutama ala-asteikäinen pikkupoika. Niin tämä valvoja meni heidän luokse ja alkoi selittämään kai muutenkin, että miten tiloissa kuuluu olla ja alkoi selittäämään heille muutenkin pesuun liittyviä asioita. Sanoi mm jotain tällaista, että pippelitkin täytyy pestä kunnolla myös esinahan alta ym.
      Ja samalla katseli kyllä muakin mennessään ainakin poikien luo ja lähtiessään, ja kai keskustelunkin aikana. Pidin ihan periaatteesta jo pyyhettä alapääni edessä näköesteenä, kun tuli jotenkin tunne, että halusi nähdä mut täysin alasti. Tai ainakin katseli mielestäni liiankin tarkkaan mua vähän hymyillenkin jne.
      Ja tietty kun tämä valvoja on aika nuori tai sen näköinen, korkeintaan 30v, tuskin sitäkään. Ja itse taas näytän kuulemma ikäistäni reilusti vanhemmalta(20-25-vuotiaalta useimpien arvoiden mukaan), että kukaan ei meinaa millään uskoa oikeata ikääni kun sen kerron. Niin ehkä oli utelias asioiden suhteen asian näin kiertämällä ilmaisten ja luultavasti oletti mun olevan täysi-ikäinen. Toki voi olla, että esim näiden poikien vanhemmat olivat pyytäneet käydä tarkistamassa sitä, että pojat käyttäytyvät asiallisesti pesutiloissa ja pesevät vielä itsensä kunnolla, mutta jotenkin juttu haiskahti. Ja olihan se vähän mautonta silti, että tuijotti vähän turhankin uteliaan näköisenä minuakin samalla poikia opastaessaan peseytymisessä. Vaikka nyt kai pitäisi olla otettu, että joku nainen haluaisikin nähdä mun elimeni.
      Mutta tosiaan, kyllähän tuollainen tuijottaminen on jo asiatonta käytöstä, mitä aloittajakin kertoi joutuneensa kokemaan.
      Jos nyt sattumalta näkee toisen alasti tai vaikka nyt pikaisesti vilkaiseekin uteliaisuuttaan tai muuten vaan, niin se nyt vielä menee. Mutta ei silti saisi oikein tuijottamalla tuijottaa.
      Niin ja ainakin toisessa noista vakihalleistani aika herkästikin puututaan asiaan, jos joku vaikka altailla tuijottaa jotain kassanuimaria vähän liian tarkkaan/pitkään. Niin senkin puolesta käsittäisin tuollaisen aloittajan mainitseman käytöksen muiden taholta olevan kiellettyä.

    • Anonyymi

      Olisit pyllistänyt hänelle oikein kunnolla, että kaikki varmasti näkyy, ja hihkaissut samalla että PERÄSTÄ KUULUU!!!
      Luultavasti tuijotus olisi loppunut..

      • Anonyymi

        Olisit pyllistäbyt, niin olisit saanut Tapolan lenkkiä.


      • Anonyymi

        Ei sille voi sellaista huutaa tai voisi, mutta huuto pitäisi olla arabiaa tai somaliaa.


    • Anonyymi

      Minä olisin vienyt sinut vessaan ja....

      • Anonyymi

        pieraissut ääneen


    • Anonyymi

      Itselläni kävi joskus aikas samanlainen tilanne ja kiusalliselta se jotenkin tuntui, vaikka mua ei alastomuus sinänsä haittaa tai se, jos joku nyt mäkeekin mut alasti. Mutta tuijottaminen ja tuollainen estoton käytös muutenkin on ikävää.
      Oma tilanteeni kyllä kävi eräällä uimarannalla, missä ei kuitenkaan ole pukukoppeja. En nyt ole varma, onko virallinen ranta, mutta yleinen kylläkin ja siellä saa vapaasti kaikki kunnan asukkaat käydä uimassa, kuten käyvätkin.
      Olin kuivaamassa itseäni ihan riittävässä näkösuojassa, kun huomasin siinä jonkun matkan päässä yhden tyypin menevän uikkarit päällä rantaan, oli kai ehtinyt jo vaihtamaan ne päälleen. Mut huomattuaan jäi paikalleen katselemaan mua myöskin aika estottomasti, kun olin alasti jo ja kuivasin itseäni mm haaroista.
      Kysyin kyllä suoraan että "Mitä sä vahtaat, etkö ole ennen nähnyt muijan tissejä ja alapäätä?" Häipyi kyllä aika hiton nopeasti.

      • Anonyymi

        Kyllä ne osaa naisetkin tuijottaa pistävästi. Muistan kun meille tuli uusi nainen töihin ja kun lähdettiin iltavuorossa niin pukuhuoneessa vaihdettiin omat vaatteet päälle. Ja tämä nainen tuijotti häpeämättä meidän muiden alastomia kehoja kun riisuttiin, ensin ajattelin että ehkä liioittelun hänen tuijotistaan enkä sanonut muille. Muuta kun tämä nainen lähti kotiin niin moni kysyi että olimmeko huomanneet hänen tuijotuksensa toisten haarojen väliin ja rintoihin , kaikki olivat panneet merkille hänen kummallisen käytöksensä .
        Kun aikaa meni ja hän vaan tuijottelui niin ilmeisesti emme lopulta enää reagoineet tuijotuksen , joten vaikka tuijottaja onkin samaa sukupuolta niin se on todella kiusallista jotenkin. Sellaista ei aikaisemmin kukaan ollut tuntenut muiden kanssa. Joten muutin sitten työpaikkaa ja kuulin jäljestä päin että jokainen uusi joka aloitti työt oli havainnut saman tuijottamisen .
        Piinallinen ihminen jotenkin


    • Anonyymi

      Tyttökaverin kanssa käydään kuntosalilla ja siellä on pukkareiden ovessa lappu jossa on ilmoitus ajoista jolloin siistijä käy pukkareissa ja suihkutiloissa sekä maininta että siistijä vai olla myös vastakkaista sukupuolta. Kumpaakaan meistä ei tämä ole mitenkään häirinnyt.

      • Anonyymi

        Noin se pitäisikin mennä.
        Mutta tosiaan myös niin, että vaikka siistijä olisii kuinka tahansa vastakkaista sukupuolta, niin tuijottaa ei saa eikä käyttäytyä muutenkaan niin, että herättää asiakkaassa epämiellyttävän olon.


      • Anonyymi

        Onko naisten puolella käynyt mies siistijä? Jos on niin miten tyttökaverisi on asiaan suhtautunut, ollut alasti ihan kuin ei mitään vai kuinka? Entäs muut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko naisten puolella käynyt mies siistijä? Jos on niin miten tyttökaverisi on asiaan suhtautunut, ollut alasti ihan kuin ei mitään vai kuinka? Entäs muut?

        On käynyt. Hän kuulemma liikkuu ja on ihan kuin ei mitään eli alasti on ihan niinkuin muutenkin jos mies siistijä sattuu olemaan paikalla.
        Muut pääsääntöisesti toimii samoin kuin hän.


      • Anonyymi

        Minkä ikäisiä olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäisiä olette?

        Tyttökaverini on 18v ja minä olen 19v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttökaverini on 18v ja minä olen 19v.

        Onko kumpikaan ollut koskaan missään muualla alasti niin että vieras vastakkainen sukupuoli olisin nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kumpikaan ollut koskaan missään muualla alasti niin että vieras vastakkainen sukupuoli olisin nähnyt?

        On. Ollaan oltu muutama kerta rannalla alastomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Ollaan oltu muutama kerta rannalla alastomana.

        Makeeta. Mekin ollaan käyty. Missä olette olleet? Miten eka kerta meni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makeeta. Mekin ollaan käyty. Missä olette olleet? Miten eka kerta meni?

        Kerran Kreikassa ja muutama kerta Suomessa, Yyterissä ja Ruissalossa.
        Eka kerta olimYyterissä, vaikka ei,olekaan ns virallinen nakuranta niin sinne päätimme mennä. Ensin hyvä paikka ja filtti levitettiin. Hiukan katseltiin ympärillemme ja sitten hieman ujosti paita ja shortsit pois, alla oli tyttökaverilla bikinit ja mulla uikkarit. Paikalla oli vähän matkan päässä pari yksinäistä miestä ja yksi pari,meitä noin 10v vanhempi, he olivat kaikki alastomana. Minä pudotin uikkarit pois ja katselin mitä tyttiökaverini meinaa ,kiihotti ihan pirusti olla itse muna paljaana ja katsella kun tyttökaveri riisuu kohta itsensä alastomaksi julkisesti ja jonkun katsoessa. Aika luontevasti häneltä lähti ensin yläosat ja selvästi oli nännit kovana, hetken päästä hän otti biksujen reunasta kiinni ja antoi niiden pudota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran Kreikassa ja muutama kerta Suomessa, Yyterissä ja Ruissalossa.
        Eka kerta olimYyterissä, vaikka ei,olekaan ns virallinen nakuranta niin sinne päätimme mennä. Ensin hyvä paikka ja filtti levitettiin. Hiukan katseltiin ympärillemme ja sitten hieman ujosti paita ja shortsit pois, alla oli tyttökaverilla bikinit ja mulla uikkarit. Paikalla oli vähän matkan päässä pari yksinäistä miestä ja yksi pari,meitä noin 10v vanhempi, he olivat kaikki alastomana. Minä pudotin uikkarit pois ja katselin mitä tyttiökaverini meinaa ,kiihotti ihan pirusti olla itse muna paljaana ja katsella kun tyttökaveri riisuu kohta itsensä alastomaksi julkisesti ja jonkun katsoessa. Aika luontevasti häneltä lähti ensin yläosat ja selvästi oli nännit kovana, hetken päästä hän otti biksujen reunasta kiinni ja antoi niiden pudota.

        Kävivätkö vieraat katselemassa lähempää sun tyttökaveria?
        Millainen karvoitus teillä oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävivätkö vieraat katselemassa lähempää sun tyttökaveria?
        Millainen karvoitus teillä oli?

        Päivän aikana siitä meidän läheltä kulki jokunen paikalla ollut ja jokunen joka tuli rannalle.
        Yksi mies tuli juttelemaan meidän kanssaan ja sai samalla katsottua hyvin tyttökaverin paikat ja ehkäpä myös minun kalun.
        Tyttökaverin pillu posliini kummulla kapea viiva. Minulla kassit paljaat, pieni lyhyt karvoitus muuten.
        Onko muilla kokemuksia nakuna olemisesta rannoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän aikana siitä meidän läheltä kulki jokunen paikalla ollut ja jokunen joka tuli rannalle.
        Yksi mies tuli juttelemaan meidän kanssaan ja sai samalla katsottua hyvin tyttökaverin paikat ja ehkäpä myös minun kalun.
        Tyttökaverin pillu posliini kummulla kapea viiva. Minulla kassit paljaat, pieni lyhyt karvoitus muuten.
        Onko muilla kokemuksia nakuna olemisesta rannoilla?

        Minulla ja Ilkka kaverillani on. Viime kesänä oltiin alasti sellaisella,hiekkakuopalla uimassa ja aurinkoaottamassa. Oli meille eka kerta.


      • Anonyymi

        Käykö siellä pukkarissa runkkaritkin?


    • Anonyymi

      Miksi uimahallin naissiivoojat aina alkavat nauraa kun näkevät minut alasti ,kysyy mies 55v.

    • Anonyymi

      Olin laiturilla sillä tavalla tyttöystävänä kanssa, siihen tuli joku urpo mies ja sanoi että seuraavana on hänen vuoro.

    • Anonyymi

      Perverssit nimenomaan hakeutuvat noihin hommiin. Joillakin on vieläpä pienoikamera kätkettynä. Tee asiasta heti ilmoitus.

      • Anonyymi

        Eipä ole tapahtunut mitään mistä pitäisi tehdä.


    • Anonyymi

      Oon 15v poika ja kyllä mutkin on monet naissiivoojat nähny alasti, mutta en tee siitä mitään ongelmaa. Ihan kivahan se vaan on kun saa esitellä vehkeitä naiselle

      • Anonyymi

        Missä olet käynyt?
        Kuinka hyvin olet heille vehkeitäsi näyttänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olet käynyt?
        Kuinka hyvin olet heille vehkeitäsi näyttänyt?

        No nyt mitenkään erityisesti esitellyt, vaan kuljin normaalisti suihkutiloissa alasti. Huomasin että siivoojan katse käväisi haaroissani ja siinä oli jotain kiihottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt mitenkään erityisesti esitellyt, vaan kuljin normaalisti suihkutiloissa alasti. Huomasin että siivoojan katse käväisi haaroissani ja siinä oli jotain kiihottavaa

        Tuo "katse käväisi" on niin totta naistenkin kohdalla, vaikka aina sanotaan että miehet vain katsoo. Olin kerran kylpylässä, miesten pesuhuoneessa oli n. parikymppinen naissiivooja tyhjentämässä saunojen ovien läheltä istuinalusroskista. Ei ollut hänellä kiire ja näytti että jokainen saunasta tulija vilkaistiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "katse käväisi" on niin totta naistenkin kohdalla, vaikka aina sanotaan että miehet vain katsoo. Olin kerran kylpylässä, miesten pesuhuoneessa oli n. parikymppinen naissiivooja tyhjentämässä saunojen ovien läheltä istuinalusroskista. Ei ollut hänellä kiire ja näytti että jokainen saunasta tulija vilkaistiin.

        Joo kyllä naisetkin vahtaa ihan siinä, missä miehetkin.
        Ehkä salaavat sitä enempi/paremmin kuin miehet, mutta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä naisetkin vahtaa ihan siinä, missä miehetkin.
        Ehkä salaavat sitä enempi/paremmin kuin miehet, mutta kuitenkin.

        Itse olin juuri eilen uimahallissa ja siellä oli ainakin näöstä päätellen nuorehko naissiivooja siivoamassa, varmaan alle 30v ja hänen vatsansa pullotti sen verran, että taisi olla raskaanakin vielä. Aika alussa varmaan kun kerta töissäkin vielä on.
        Niin oli kyllä ihme kyräilyä, tai siltä musta ainakin tuntui.
        Olen siis jätkä.
        Altaillakin ollessa, kun uin ruenimmaista rataa, "pärtsäsi" sillä siivouskoneella koko ajan just sitä puolta altaasta ja näytti hymyilevän, vaikka katselikin eteenpäin.
        Sitten kun menin saunaan ja suihkuun, niin ihmeesti tuli sinne just samaan aikaan siivoamaan ja pyöri pukukaapeillakin just sillä puolella kaapistoa, missä olin vaihtamassa vaatteita. Ja teki sitä niin kauan, että mäkin jo kyllästyin ja ihan pokkana sitten heitin pyyhkeen pois lanteiltani ja aloin laittamaan vaatteita päälleni. TEin vielä vähän jotain kuivausta ennen. Mutta tosiaan tuntui ainakin ihan siltä, että kyräili mun perässäkin niin kauan aikaa, että näki mun munatkin. Jäi oikein vielä kaikkia ihme paikkoja hyllyiltä ym pyyhkimään pölyhuiskan kanssa ja tuntui ainakin vitkuttelevan.
        Vaikka ei kai siinä mitään, jos kiinnostaa nähdä ja katsella, mutta oli jotenkin vähän sellaista rasittavaakin. Teki mieli kysyä suoraan, että hittoako sä mun perässä roikut..


    • Anonyymi

      Taitaa olla enemmän tyttöjen juttu tuo että hätkähdetään vastakkaista sukupuolta olevan siivoojan läsnäoloa. Me oltiin 14- vuotiaina koulun kanssa uimassa ja kyllä kaikki siellä kulki alasti häpeilemättä vaikka paikalla olikin nuoria naissiivoojia

    • Anonyymi

      Täytynyt olla jokin erehdys , ei tavallisesti siivoojia laiteta uimahallin aukioloaikoina siivoamaan .
      Toisaalta itse olisin sanonut tälle ihmiselle että häipyy pois siitä vahtaamassa , ja sillä sipuli

      • Anonyymi

        Siis mitä..?
        Ei siivoojat nyt uimahalleja yöllä siivoa, yövuoroissa siis.
        Itse ainakin uimahallien vakikäyttäjänä olen aina nähnyt siellä siivoojia aukioloaikoina.
        Ja käyvät tuolloin myös peseytymistiloissa siivoamassa, vaikka hallin käyttäjät käyttävät pesutiloja.
        Tuo oli mulle kyllä uutta, että miessiivoojat siivoavat naisten puolen pesutiloja.. Ja ylipäätään että uimahalleissa on miessiivoojia, vaikka tietysti silläkin alalla on sekä miehiä että naisia töissä.


    • Anonyymi

      Ollaan tyttökaverin kanssa käyty muutaman kerran sompasaunassa.

      • Anonyymi

        Olitteko uima-asussa vai ilman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitteko uima-asussa vai ilman?

        Ilman


    • Anonyymi

      Kävin uimahallissa. siellä oli 10-vuotias poika (uimapuvussa) äitinsä kanssa (joka oli alasti) eikä hän käskenyt häntä riisumaan sitä. onko se okei?! tyttö 15v

      • Anonyymi

        sinuna olisi pitänyt vetää pojalta pöksyt ja ottaa suihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinuna olisi pitänyt vetää pojalta pöksyt ja ottaa suihin

        Miksi ehdottelet pedofiilisia tekoja?


    • Anonyymi

      kerrot niin panettaa

      panisin sinua kovaa ja pitkään saunassa, suihkussa ja kotona

    • Anonyymi

      jos olisin pukuhuoneessa niin me suutelisimme pitkään
      minä imesin tissiäsi
      ja sormeilisin pimppiä
      sitten imesit munani
      ja sitten

      • Anonyymi

        Olet kokematon ja sellaisena pysyt.


    • Anonyymi

      Olin uima-altaalla ja miesten pukuhuoneessa oli tyttö, joka näyttää 8-vuotiaalta ja hänellä on rinnat vasta alussa. hän sanoi olevansa 7-vuotias, kun kysyin, joten alle rajan, joka on 8 vuotta vanha

    • Anonyymi

      Kyllä minäkin katson sellaisia 15-16 vuotiaita jotka suihkussa.

    • Anonyymi

      Lapsenlapseni, tyttö 11v, kertoi minulle juuri vähän aikaa sitten, miten uimahallissa oli samanikäinen poika tyttöjen puolella, kun olivat koulun liikuntatunnilla uimassa. Ja se poika oli koko ajan uimahousut jalassa. Sanoin tytölle että hän saa kieltäytyä kokonaan osallistumasta uintiin kun kerran samanikäiset pojat saavat kytätä siellä naisten puolella.

    • Anonyymi

      Naissiivoojia on ollut vastaavasti miesten tiloissa.

    • Anonyymi

      Mulla kans kokemusta tältä viikolta. Olin uimahallissa suihkussa ja sinne naisten puolelle tuli äiti poikansa kanssa. Poika oli varmaan jotain 12 paikkeilla. Hän oli itsekin ilman uikkareita mutta selvästi kiinnosti alastomat tytöt ja naiset.

    • Anonyymi

      olen pillu :D

    • Anonyymi

      Olen poika,16v ja ihan jo kunnolla kehittynyt. Tänään olin uimahallissa ja tulin saunasta alastomana suihkuun. Siinä oli siivoamassa nuori nainen jotain 20 ja katseli ihan suoraan ja avoimesti minua. Jotenkin kiihotti tosi paljon.

    • Anonyymi

      Minä tein kerran sitä höyrysaunassa.

      • Anonyymi

        Oliko siellä muita?
        Saitko orkun?


    • Anonyymi

      Olen 23-vuotias, riisuudun juuri alasti. pienet tytöt eivät minua haittaa. minulla on sääntö, jos on 8-vuotias tyttö ja hän noudattaa sääntöjä ja käy alasti suihkussa, en soita hengenpelastajaa

    • Anonyymi

      Aloittajalle:
      Oletko varma, että kyseessä oli oikea siivooja?

      • Anonyymi

        Oli hänellä ne kärryt jossa roskis ja vettä,moppi ym rekvisiittaa. Että luulen että oli ihan oikea siivooja.


    • Anonyymi

      oon 16w poika oon tyttöjen pukkarissa tyttöystäväni kanssa siinä saunassa välillä nussitaan annan välillä millekkin naisille ei siinä mitää kaikista oikein mukavaa

      • Anonyymi

        Sinä et saa keneltäkään.


    • Anonyymi

      Mun tyttö on 11v, rinnat kasvaa jne ja sama tilanne monella hänen kaverillaan. Tässä vaiheessa olevat tytöt eivät halua mitään suunnilleen samanikäisiä poikia sinne kyyläämään.

      Tuskin kukaan vie tuon ikäisiä tyttöjäkään miesten puolelle. Ainakaan toivottavasti ei vie.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe