Joulu ilman omia lapsia

Anonyymi-ap

Kuinkahan moni vanhempi ei ole tänä vuonnakaan jouluja ja muita juhlia tai oikeastaan koko elämäänsä lastensa kanssa, koska he niin katkeroituneita avioerosta?

39

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika harva, koska suurimmalla osalla mennään juhlapyhien kanssa vuorovuosina systeemillä. Jos lapset olivat viime joulun isällään, ne ovat tulevan joulun äidillään.
      Sitten jos eroon liittyy päihteitä ja väkivaltaisuutta tai muuta rikollisuutta, homma menee paljon vaikeammaksi ja tapaamiset ovat vain valvottuja.
      Niinkin voi käydä, että toinen vanhemmista valehtelee, että saa vieraannutettua lapset toisesta vanhemmasta ja käyttää lapsia koston välikappaleena tajuamatta miten haitallista se on lapsille.

      • Anonyymi

        Mun veljen exä vieraannutti lapset isästään ja isän puoleisesta suvusta, vaikka itse pettämisen kautta lähti avioliitosta. Mun veli ei toipunut tuosta erosta, eikä asiaa auttanut, ett omat lapset eivät juuri käyneet isällään joulunakaan, kun exä sai lapsen uuden ukkonsa kanssa. Mun veli ei ryypännyt, eikä ollut väkivaltainen, eikä pettänyt tuota lastensa äitiä, emäntä vaan haki uutta, kun veli oli koti-ihmisiä ja emäntä taas olis halunnut bilettää enemmän. No, se exä sai uudesta ukosta biletysseuraa ja jännämiehen, sellaisen joka käy vieraissa välillä. Exän uus mies oli myös naimissa oleva, kun rupesivat salasuhteeseen, sen miehen vaimo sairastui sitten syöpään ja menehtyi siihen, pari kuukautta miehen vaimon hautajaisten jälkeen, veljeni vaimo jäi pettämisestä kiinni, oli ollut muka työkavereiden kans synttäreitään juhlimassa, tuli kotiin vasta aamulla. Veljen vaimo otti ja lähti lasten kans muualle asumaan ja se uus ukko rupes kulkemaan siellä vaikka veljen lapset eivät olleet perillä vanhempien erosta. Kaiken huipuksi tuolla miehelläkin oli kaks pientä lasta. Aika nopeaa äitini kuuli työkavereiltaan poikansa eron taustoista ja mun isä sattui tuntemaan veljeni exän uuden ukon syöpään kuolleen vaimon isän, jolta kuuli, ett hänen tytär oli aikonut miehensä kans rakentaa uuden talon eli näyttäis siltä ettei salasuhdemies ollutkaan eroamassa vaimostaan vaan piti hauskaa mun veljen vaimon kans, syöpä muutti asiat. Tuo veljeni exä käytti lapsia välikappaleena, kun oli ositusta vailla, ei päästänyt lapsia isänsä luo käymään ennenkuin ositus oli tehty. Se muija kyllä vei veljeltä tuhkatkin pesästä vaikka itse oli syypää eroon. Lapset äitinsä opissa rupesivat suhtautumaan isäänsä ja isän puoleisiin isovanhempiin kylmästi, lapset muuttuivat äitinsä kaltaisiksi kovaluontoisiksi ja kylmiksi. Mä en voi varmaan ikinä antaa anteeksi tuolle veljeni exälle sitä miten rikkoi mun veljeni, pisti palasiksi. Olis se voinut erota ensin ja sitten ollut sen uuden ukkonsa kans, mutt tuo huvikseen rikkoi toisen, teki selväksi ettei koskaan ollut rakastanut mun veljeä. Mutt tuo veljeni exä ja sen nykyinen ukko on sopiva pari toisilleen, molemmat itsekeskeisiä, kylmiä ja veljeni exä sai mitä halusi, pettävän miehen, jännämiehen, joka pettää varsinkin silloin, kun puoliso sairastuu vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun veljen exä vieraannutti lapset isästään ja isän puoleisesta suvusta, vaikka itse pettämisen kautta lähti avioliitosta. Mun veli ei toipunut tuosta erosta, eikä asiaa auttanut, ett omat lapset eivät juuri käyneet isällään joulunakaan, kun exä sai lapsen uuden ukkonsa kanssa. Mun veli ei ryypännyt, eikä ollut väkivaltainen, eikä pettänyt tuota lastensa äitiä, emäntä vaan haki uutta, kun veli oli koti-ihmisiä ja emäntä taas olis halunnut bilettää enemmän. No, se exä sai uudesta ukosta biletysseuraa ja jännämiehen, sellaisen joka käy vieraissa välillä. Exän uus mies oli myös naimissa oleva, kun rupesivat salasuhteeseen, sen miehen vaimo sairastui sitten syöpään ja menehtyi siihen, pari kuukautta miehen vaimon hautajaisten jälkeen, veljeni vaimo jäi pettämisestä kiinni, oli ollut muka työkavereiden kans synttäreitään juhlimassa, tuli kotiin vasta aamulla. Veljen vaimo otti ja lähti lasten kans muualle asumaan ja se uus ukko rupes kulkemaan siellä vaikka veljen lapset eivät olleet perillä vanhempien erosta. Kaiken huipuksi tuolla miehelläkin oli kaks pientä lasta. Aika nopeaa äitini kuuli työkavereiltaan poikansa eron taustoista ja mun isä sattui tuntemaan veljeni exän uuden ukon syöpään kuolleen vaimon isän, jolta kuuli, ett hänen tytär oli aikonut miehensä kans rakentaa uuden talon eli näyttäis siltä ettei salasuhdemies ollutkaan eroamassa vaimostaan vaan piti hauskaa mun veljen vaimon kans, syöpä muutti asiat. Tuo veljeni exä käytti lapsia välikappaleena, kun oli ositusta vailla, ei päästänyt lapsia isänsä luo käymään ennenkuin ositus oli tehty. Se muija kyllä vei veljeltä tuhkatkin pesästä vaikka itse oli syypää eroon. Lapset äitinsä opissa rupesivat suhtautumaan isäänsä ja isän puoleisiin isovanhempiin kylmästi, lapset muuttuivat äitinsä kaltaisiksi kovaluontoisiksi ja kylmiksi. Mä en voi varmaan ikinä antaa anteeksi tuolle veljeni exälle sitä miten rikkoi mun veljeni, pisti palasiksi. Olis se voinut erota ensin ja sitten ollut sen uuden ukkonsa kans, mutt tuo huvikseen rikkoi toisen, teki selväksi ettei koskaan ollut rakastanut mun veljeä. Mutt tuo veljeni exä ja sen nykyinen ukko on sopiva pari toisilleen, molemmat itsekeskeisiä, kylmiä ja veljeni exä sai mitä halusi, pettävän miehen, jännämiehen, joka pettää varsinkin silloin, kun puoliso sairastuu vakavasti.

        On teillä iso suku


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­N­­y­­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      HÄH?? Mihin ne lapset sitten katoaa kun eroaa? Ei meillä ainkaan, lapset ovat joka joulu ollut mun luona, aina, En tajuu mihin sie lapset heität jos ei oo sun luona? Ei tulisi kuuloonkaan että olisin ilman lapsia, joulu on lasten juhla ja meillä lapset on aina olleet mun luona. Tosin halvemmallahan siinä pääsisi jos lapset esim olisivat isän ljuona, ei tarvis ostaa joululahjoja eikä paljoo jouluruokaa, mutta minä en voisi olla ilman lapsia jouluna eikä he ilman minua.
      heheee... voi sua. Lapset kuuluu äidille.

      • Anonyymi

        Lapset kuuluu molemmille, myös isälle- et omista lapsia etkä ymmärrä lapsen edusta. Lapset pois sun huollosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapset kuuluu molemmille, myös isälle- et omista lapsia etkä ymmärrä lapsen edusta. Lapset pois sun huollosta!

        Tietenkin kuuluu, eihän sitä kukaan kiistä. Mutta äiti on se huoltaja kun isä ei pysty tai vaihtaa lapset sutturoihin, silloin menettää isän oikeudet, ainakinmeillä on menettäny. Lapet tuskin enää tuntee isäänsä, joka on ihan oikein sille, mitäs vaihtaa lapsia sutturoihin. Onneksi lapset ovat sanoneet että on ihanaa kun äiti ei jätä vaikka isä lähti, enää eivät halua olla isän kanssa tekmisissä.

        Nyt on lapsilla omat pehreet eikä lapsenlapsetkaan ole näneet vaaria, ovat lapset niin vihasia isälleen että eivät anna lastensa nähdä vaaria. Ihan oikein, itkekööt nyt ja kaipailkoot ihan rauhassa, mitäs vaihtaa lapsiet, ei ollu elmä nittenkään hyvää ilman omaa perhettä.

        Meillä on joulut yn jhlat ollu aina mun luona, lapset oikein kiittää kun olen heille ihana äiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin kuuluu, eihän sitä kukaan kiistä. Mutta äiti on se huoltaja kun isä ei pysty tai vaihtaa lapset sutturoihin, silloin menettää isän oikeudet, ainakinmeillä on menettäny. Lapet tuskin enää tuntee isäänsä, joka on ihan oikein sille, mitäs vaihtaa lapsia sutturoihin. Onneksi lapset ovat sanoneet että on ihanaa kun äiti ei jätä vaikka isä lähti, enää eivät halua olla isän kanssa tekmisissä.

        Nyt on lapsilla omat pehreet eikä lapsenlapsetkaan ole näneet vaaria, ovat lapset niin vihasia isälleen että eivät anna lastensa nähdä vaaria. Ihan oikein, itkekööt nyt ja kaipailkoot ihan rauhassa, mitäs vaihtaa lapsiet, ei ollu elmä nittenkään hyvää ilman omaa perhettä.

        Meillä on joulut yn jhlat ollu aina mun luona, lapset oikein kiittää kun olen heille ihana äiti.

        Näin on eli aika paljon etävanhemman omasta aktiivisuudesta sr asia on kiinni. Jos on intressinä ola uuden kumppanin kanssa mielummin kuin lastensa kanssa, niin se on valinta aivan samall atavalla kuin.että sanoo ettei voi tavata lapsiaan, kun lastenvalvojat ei tykkää niin sekin on oma valinra. Jos ei ole mitäön laillista estettä tavata omia lapsiaan ja on omasta mielestä parempaa tekemistä, esim jonkin laittoman lausunnon noudattaminen, niin ne on omia valintoja eli omia päätöksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin kuuluu, eihän sitä kukaan kiistä. Mutta äiti on se huoltaja kun isä ei pysty tai vaihtaa lapset sutturoihin, silloin menettää isän oikeudet, ainakinmeillä on menettäny. Lapet tuskin enää tuntee isäänsä, joka on ihan oikein sille, mitäs vaihtaa lapsia sutturoihin. Onneksi lapset ovat sanoneet että on ihanaa kun äiti ei jätä vaikka isä lähti, enää eivät halua olla isän kanssa tekmisissä.

        Nyt on lapsilla omat pehreet eikä lapsenlapsetkaan ole näneet vaaria, ovat lapset niin vihasia isälleen että eivät anna lastensa nähdä vaaria. Ihan oikein, itkekööt nyt ja kaipailkoot ihan rauhassa, mitäs vaihtaa lapsiet, ei ollu elmä nittenkään hyvää ilman omaa perhettä.

        Meillä on joulut yn jhlat ollu aina mun luona, lapset oikein kiittää kun olen heille ihana äiti.

        Älä valehtele! Lapset kuuluu molemmille, myös isälle- et omista lapsia etkä ymmärrä lapsen edusta. Lapset pois sun huollosta!


      • Anonyymi

        Sitten täytyy maksaa perusteettomat lasten elatusavut t- ja tue t takaisin korkoineen ja maksaa lasten oikealle isälle korvauksia hyvin tehdystä työstä, johon Timosta ei ollut?


      • Anonyymi

        Sitten täytyy maksaa perusteettomat lasten elatusavut- ja tuet takaisin korkoineen ja maksaa lasten oikealle isälle korvauksia hyvin tehdystä työstä, johon Timosta ei ollut?


      • Anonyymi

        Sitten täytyy maksaa perusteettomat lasten elatusavut- ja tuet takaisin korkoineen ja maksaa lasten oikealle isälle korvauksia hyvin tehdystä työstä, johon Timosta ei ollut? Sitten täytyy maksaa perusteettomat lasten elatusavut- ja tuet takaisin korkoineen ja maksaa lasten oikealle isälle korvauksia hyvin tehdystä työstä, johon Timosta ei ollut?


    • Anonyymi

      Jos joku tulee siihen perheen väliin, niin on itsestään selvää, että perhe hajoo, ei kukaan perhe katsele miestä joka vaihtaa lapsensa sutturoihin. Lapset jää äidille ilman muuta.
      Joulu ei olilsi joulu jos äiti olisi yksin. Rahallisesti kannattavaa, kun ei tarvi osgtaa paljoa jouluruokia eikä yhtään joululahjaa, mutta raha ei korvaa lapsia.
      Se joka vaihtaa lapset sutturoihin, hyväksyy sen mitä lasten äiti ja lapset sanovat.

      Ei perhettä vaihdeta tosieen lennosta ei varsinkaan jos sutturat vie miehen ja alkavat lapsia haukkumaan ja kiusaamaan. Kukaan isä ei varmasti halua sitä että hänen lasia ja entistä rakasta vaimoa haukutaan, joten hän on se joka lupuu kaikesta ja itkee perään.
      Sutturoiden pitää miettiä ekosiaan muttei ne osaa kun puiston penkki miheet ei kelpaa vaikka heitä olisi vapaina vaikka kuin paljon, senkun valitsee, mutta pitää rikkoa perhe, että saa lapset ja äidin ongelmiin. Mutta aika sairasta.

    • Anonyymi

      Monet ,kuin isovanhemat yksin.Joten ei mikään ussi asia.Tosin tabu sitä ei puhuta julkisesti.Miten aikuiset laset diskaavat vanhempansa jos he ei tottele heitä ja heidä jatkuvaa avun tarve toteuta.Lasten hoito, ravinto, ymm .anna heti..

    • Anonyymi

      Yhteshuoltajudessa joka toinen joulu toisella vanhemalla,Kuin mutkin juhla pyhät. Voi se toinen vanhemista jolla ei lapsi lapset joulua. Vietä Joulun etukäteen tai jälkikäteen.Jos asuvat samaa kaupunkia? Moni antaa jouluattona lapsen silti olla parituntia toisen vanhemman luonna.Vaikka hänen vuoro olisi lapsi pitää Joulun. Toki on nitä jotka ei kykene sihen.Ei ajatele lapsen etua,kasvussaaikuisuuten. Sama koskee mumoja vaareja. Evätän lapset aikuisten riitatilanteissa toislta isovanhemilta. Aina sytetän muita ei nähdä itsesäkin voi olla vikaa. Aina joku muu on pahis ei itse oteta vastuta aikuisna mistäään.

      • Anonyymi

        Meillä jaetaan joulunpyhät, joka toinen kerta aatto isällä ja äitillä joulupäivä ja päinvastoin, tapanina mummoilla ja papoilla käynti joko isän vanhemmilla , tai äidin äidillä, tai isovanhemmat ovat meillä jouluna, ja myös exällä sama käytäntö.


      • Anonyymi

        Vain tyhmät vanhemmat kierrättää lapsiaan ympäri kyliä. Aikuiset kiertää, ei lapset. Aikuset on ne isot ongelmat perheeseen tunoneet mutta laittaa lapset siitä maksamaan, kun ei itse viitsi, mutta aikusten mielestä lapsista se on kivaa..... puhuvat paskaa lapsen suulla.

        Säälittävää. Kuin moni aikuine itse muuttelisi päivästä toiseen minne vaan reppuselsässä, ei yksikään vanhempi.

        lapsi ei voi valita että on saanut huonot vanhemmat itselleen mutta silti matkustelee reppuselässä paikasta tosieen kun aikuinen niin vaatii ja pakottaa. Sälittävää. Sutturat kaiken takana kun hajottaa lapsiperheitä jatkuvasti yksi toisen jälkeen.

        Onneksi meillä ei ole niin ollut ikinä. lpset ei koskaan muuttaneet, eikä tavanneet isää, kun isä hylkäsi niin lapsetkin hylkäsi. Nyt lastenlaspetkaan ei ole tavanneet vaaria ikinä, se on mahtava asia meille. Saa mies katua syvästi kun hylksi omat lapset sutturoiden pyynnöstä ja pakottamana.

        On ihanaa kun voimme jo nauraa asialle ja halveksia miestä ja lapset isäänsä, sitä saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tyhmät vanhemmat kierrättää lapsiaan ympäri kyliä. Aikuiset kiertää, ei lapset. Aikuset on ne isot ongelmat perheeseen tunoneet mutta laittaa lapset siitä maksamaan, kun ei itse viitsi, mutta aikusten mielestä lapsista se on kivaa..... puhuvat paskaa lapsen suulla.

        Säälittävää. Kuin moni aikuine itse muuttelisi päivästä toiseen minne vaan reppuselsässä, ei yksikään vanhempi.

        lapsi ei voi valita että on saanut huonot vanhemmat itselleen mutta silti matkustelee reppuselässä paikasta tosieen kun aikuinen niin vaatii ja pakottaa. Sälittävää. Sutturat kaiken takana kun hajottaa lapsiperheitä jatkuvasti yksi toisen jälkeen.

        Onneksi meillä ei ole niin ollut ikinä. lpset ei koskaan muuttaneet, eikä tavanneet isää, kun isä hylkäsi niin lapsetkin hylkäsi. Nyt lastenlaspetkaan ei ole tavanneet vaaria ikinä, se on mahtava asia meille. Saa mies katua syvästi kun hylksi omat lapset sutturoiden pyynnöstä ja pakottamana.

        On ihanaa kun voimme jo nauraa asialle ja halveksia miestä ja lapset isäänsä, sitä saa mitä tilaa.

        Siinä oikeen mallivanhempi , oikea suttura viimeisen päälle , mielenterveytensä menettänyt katkera suttura.


      • Anonyymi

        Meillä sama tilanne.
        Lasten vieraannuttaja "äiti" Tiina päättänyt noudattaa jotain laitonta juttua,
        joku perätön lausuma, ja se sopii kyllä teille lastemme vieraannuttajina.

        Lapsillamme ei ole mitään entistä- ja uutta isää Varsinais-Suomen käräjäoikeuden käräjätuomari Minni-Mari Saati 2017 antamalla lainvoimaisella tuomiolla lapsen edun mukaisena yhteisten lastemme vieraannuttamisen, aivopesun johdosta -

        eihän Timo saanut koskaan edes lastemme huoltajuutta Varsinais-Suomen käräjäoikeuden käräjätuomari Minni-Mari Saati 2017 antamalla lainvoimaisella tuomiolla lapsen edun mukaisena lastemme vieraannuttamisen johdosta -

        ja se sopii kyllä teille,
        lastemme isättömälle "isälle" ja sinulle?

        Hyvää joulua,

        Terveisin Kari


      • Anonyymi

        Tottakai Tiinalle sopii,
        ettei Timo halua tavata "lapsiaan"- koska hänellä se perätön lausunto, eikä edes lasten oma isä ja huoltaja Varsinais-Suomen käräjäoikeuden käräjätuomari Minni-Mari Saari 2017 antamalla lainvoimaisella tuomiolla lapsen edun mukaisena lasten vieraannuttamisen johdosta.

        Hän tietää, kuinka huono "isä" Timo oli "lapsilleen", ja nythän heidän "perheessä" ollut jo pitkään lasten oma Kari-isä, joka virallisesti lastensa huoltajakin ja lapsilla virheellisen "isänsä" virheellinen sukunimikin.

        Timo-"isä" on ollut historiaa alusta alkaen "lastensa" elämässä - eihän toisen lapsia saa "varastaa", hankkikoot omat lapsensa.
        Hän on kuin mykkä hiihtäjä, sellainen epämiellyttävä, mutta haihtuu pikkuhiljaa pois "lastensa" elämästä. Kari sen sijaan porskuttaa edelleen ja tekee hyvää työtä lastensa edun toteuttamiseksi kieltäytyessään hyväksymästä lastensa vieraannuttamista, aivopesua "lastensuojelun" ja vieraannuttaja äidin sekopäisessä menettelyssä..


      • Anonyymi

        Täytynee tehdä teistä rikosilmoitus poliisille niin saadaan tuomio asiassa - virheellisen tiedon jatkuva julkinen levitys on Suomessa rikos. Timo ei saanut huoltajuutta Varsinais-Suomen käräjäoikeuden
        Minni-Mari Saari 2017 antamalla lainvoimaisella tuomiolla lapsen edun mukaisena lasten vieraannyttamisen johdosta , eli selvitteleppä asiaa itsesi kanssa?


      • Anonyymi

        Täytynee tehdä teistä rikosilmoitus poliisille niin saadaan tuomio asiassa - virheellisen tiedon jatkuva julkinen levitys on Suomessa rikos. Timo ei saanut huoltajuutta Varsinais-Suomen käräjäoikeuden
        Minni-Mari Saari 2017 antamalla lainvoimaisella tuomiolla lapsen edun mukaisena lasten vieraannyttamisen johdosta , eli selvitteleppä asiaa itsesi kanssa?


      • Anonyymi

        Täytynee tehdä teistä rikosilmoitus poliisille niin saadaan tuomio asiassa - virheellisen tiedon jatkuva julkinen levitys on Suomessa rikos. Timo ei saanut huoltajuutta Varsinais-Suomen käräjäoikeuden
        Minni-Mari Saari 2017 antamalla lainvoimaisella tuomiolla lapsen edun mukaisena lasten vieraannyttamisen johdosta , eli selvitteleppä asiaa itsesi kanssa???????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytynee tehdä teistä rikosilmoitus poliisille niin saadaan tuomio asiassa - virheellisen tiedon jatkuva julkinen levitys on Suomessa rikos. Timo ei saanut huoltajuutta Varsinais-Suomen käräjäoikeuden
        Minni-Mari Saari 2017 antamalla lainvoimaisella tuomiolla lapsen edun mukaisena lasten vieraannyttamisen johdosta , eli selvitteleppä asiaa itsesi kanssa???????

        äiti hoiti lapset, työt ja rahat 100%, vieraannuttaja isä eli omaa elämäänsä shoppaillen vanhempiensa rahoilla, jotka eivät tavanneet lapsenlapsiaan, koska vieraannuttajalla oli joku perätön lausunto..


    • Anonyymi

      Ei tuosta pidä riitauttaa ketään, lapset kuuluu äidille ja äiti määrää. Jos iti ei halua että miehen sutturat tulee kylille niin eivät he voi tulla, toistenkotiin ei saa tuntkeutua, ja lasten ei ole pakko katsolla isän sutturoita . Kuin moni isään pakottaa lapset näkemään sutturansa ja saamaan huonoja vaikutteita heiltä?? On aikamoin mies joka niin omille lapsille tekee.
      Yksikään lapsi ei halua nähdä isän sutturoita, sääli jos joku heitä siihen pakottaa. Ainakin lasten elämä on täysin pilalla.

      • Anonyymi

        Ei tuosta pidä riitauttaa ketään, lapset kuuluu myös isälle ja isä määrää. Jos isä ei halua että naisen häntäheikit tulee kylille niin eivät he voi tulla, toisten kotiin ei saa tunkeutua, ja lasten ei ole pakko katsella äidin häntähessuja . Kuin moni äiti pakottaa lapset näkemään häntähessunsa ja asumaan vielä häntähessun kanssa ja saamaan huonoja vaikutteita heiltä?? On aikamoin nainen joka niin omille lapsille tekee.
        Yksikään lapsi ei halua nähdä äitin sängynlämmittäjiä , sääli jos joku heitä siihen pakottaa. Ainakin lasten elämä on täysin pilalla.


      • Anonyymi

        Yksityisyys rikos!


      • Anonyymi

        Älä nyt , ihanko totta.😂😂💀💀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt , ihanko totta.😂😂💀💀

        Yksityisyysrikos on yhdys sana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksityisyysrikos on yhdys sana

        Mitä en ole siitä kirjoittanut mitään 😳


    • Anonyymi

      Minun vanhemmat erosivat 1975 ja se oli harvinaista. Äidillä oli uusi mies mutta meidän isä sai aina aattona tulla meille ja se sopi isä puolellekin. Äiti sanoi meille lapsille että isää ei jätetä ikinä jouluaattoisin yksin. Miksei muutkin voisi tehdä näin ja käyttäytyä kun aikuiset edes lasten takia. Eron jälkeen äiti ja isä pysyi ystävinä, olihan heillä ollut yhteinen menneisyys ja lapset. isälläkin oli ollut avioliiton aikana muita naisia.

    • Anonyymi

      Lapset kuuluu äidille aina. Jos sutturat tulee ja vie perheestä isän, ja isä lähtee niin hän ei ole enää lasten isä. Kukaan mies ei voi tehdä lapsille niin että vaihtaa heidtä sutturoihin ei edes lapsettomaan elämään mitä ne naikkoset lupailee.

      Lasten ei tarvi sietää isän sutturoita. Parempaa elämää lapset elää äidin luona joka ei koskaan vaihda omia lapsiaan.

      Itkekööt meis jos uskoo sutturoihin. Ei sellainen ole edes mies.

      • Anonyymi

        Lapset kuuluu isälle aina. Jos häntähessut tulee ja vie perheestä äidin , ja äiti lähtee niin hän ei ole enää lasten äiti. Kukaan nainen ei voi tehdä lapsille niin että vaihtaa heidät häntähessuihin ei edes lapsettomaan elämään mitä ne miekkoset lupailee.

        Lasten ei tarvi sietää äidin häntäheikkejä. Parempaa elämää lapset elää isän luona joka ei koskaan vaihda omia lapsiaan.

        Itkekööt naisoletettu jos uskoo häntähessuja . Ei sellainen ole edes nainen .


    • Anonyymi

      Siitä voi syyttää vain sutturoita. Ei yksikään isä hylkää lapsiaan, jos suttura ei oleisi siinä sotkenut hänen perhe elämäänsä.

      Sutturat on niitä jotka rikkoo ja repii peheitä riekaileiksi. He vaan ovat onnettomia kun ei löydä miestä heille, ja sitten alkavat rikkoo perhietä, ja sittä se alkaa, miehen alamäki.

      • Anonyymi

        Siitä voi syyttää vain häntäheikkejä . Ei yksikään äiti hylkää lapsiaan, jos häntis ei olisi siinä sotkenut hänen perheelämäänsä.

        Häntäheikit on niitä jotka rikkoo ja repii peheitä riekaileiksi. He vaan ovat onnettomia kun ei löydä naista heille, ja sitten alkavat rikkoo perheitä, ja sittä se alkaa, naisen alamäki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä voi syyttää vain häntäheikkejä . Ei yksikään äiti hylkää lapsiaan, jos häntis ei olisi siinä sotkenut hänen perheelämäänsä.

        Häntäheikit on niitä jotka rikkoo ja repii peheitä riekaileiksi. He vaan ovat onnettomia kun ei löydä naista heille, ja sitten alkavat rikkoo perheitä, ja sittä se alkaa, naisen alamäki.

        Kyllä hylkää Raision vieraannuttaja äiti ja Raision perhepalvelut - peerätön lausunto lasten olosuhteista annettu 27.5.2008 Raision kaupungin toimesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hylkää Raision vieraannuttaja äiti ja Raision perhepalvelut - peerätön lausunto lasten olosuhteista annettu 27.5.2008 Raision kaupungin toimesta!

        Varmasti ikävä asia, ettet pysty tapamaan lapsiasi, kun lausunto todettiin perättömäksi, mutta siihen on täytynyt olla vakava peruste. Yleisimpiähän perusteita ovat esim vanhemman väkivalta tai päihteidenkäyttö, jonka myötä sitten hän menettään mahdollisuuden täysipaioisesti olla lastensa kanssa. Oletko miettinyt, että järjestäisit elämäsi ja asiasi sellaiseksi, että sinun luonasi olisi lapsen edun mukaista?


    Ketjusta on poistettu 119 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe