Kun ei kuule mitää ei myös tajua mitään

Anonyymi-ap

Isällä rupeeaa olemaan melko huono kuulo 20cm puhuu tavallisella äänellä ei kuule.Puhevolumia pitää säätää puoleen väliin ,sitten kuulee mutta minua rupeaa yskittämäähän .Netistä tilannut kuulolaitteen sillä kuulee normaalin puheäänen kesto 2-3 vuotta sitten menee rikki.Sanovat terveyskeskuksesta saisi ilmaiseksi ,ei voi mennä sinne pelkää lääkäreitä Ei vät ole ilmaisia kivenkovaa väittää ,en sinne mene sitten kun .Äärimmäisen pakko mennä sitten vasta menee ,tässä vasta oli tapaus iso mutteri ponkas otsaan ei lähtenyt heti ambulansin kyytiin tapaturmapaikalta.Piti raahata kotiin ,sieltä abulanssin kyytiin🤕 sutti päässä tuli takasin ,luultiin että se on karannut ei vaan vapautus paperit löytyivät 8tikkiä hyvä otsa ruttu tuli .Aijemminkin sattunut työtapaturmia ranteen vetänyt auki hiomakoneella,palovamma naama palanut kuumaa öljyä/ palaavaa .10 vuoden välein pahempia sattuu hänelle ,kohta 80.v. Vielä työelämässä ei malta lopettaa haaveilee vain uusista työmaista ,näytti että jää sängyn pohjalle oli pakko patistaa se ylös sieltä konekin rupeaa olemaan ehtoopuolella kuin urakoitsijakin "se onkin ihan eri tarina se se kertomus ei tälle palstalle kuulua".

16

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt koronan jälkitautina pissaputki täysin tukossa pissa menee aivoihin koko ajan järki ei toimi yhtään ,ei osaa puhua edes enään istuu pontöllä 10 min välein toivoo parasta että tulisi jotakin .Pakko hoitoon laittaa lepo siteisiin kiinni panna mies kokonaan eturahassyöpä,virtsausumpi,virtsarakon tulehdus ,vessan ovi käy 5min välein .🤔☹️😳🤬😖.

      • Anonyymi

        Piilotellut tilaasa. Virtsatietulehdus palliin noussut ja munuaisiin ja tätä on kestänut jo 48kk eikä aijon mennä lääkäriin hoidan itse itseni kuntoon ,muilla kun on ollut tälläinen sinnitelleet vai 14vrk sitten menneet lääkäriin ja parantuneet ei tunnu täysjärkiseltä enään kusi noussut jo aivoihinkin .😵😬.


      • Anonyymi

        Tukossa kokonaan istuu pöntöllä 1-2h siis koko yön ja toivoo että tulisi jotakin ,tuleekin jotakin jokunen ml 10-20 ollut jo 56 kk piilotellut tautiansa nyt jumissa totaalisesti eiköhän aika jo lopettaa pohjat on tehty kukaan ei tule nuita lukemia voittamaan aika mennä lääkäriin parantumaan .Hirbveä tappelu tulossa en lähe lääkäriin poliisitkin joutuu soittamaan kaveriksi ambulanssi henkilökunnalle kaveriksi saatasiin vietyä lääkäriin
        . 🤔😳😵.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tukossa kokonaan istuu pöntöllä 1-2h siis koko yön ja toivoo että tulisi jotakin ,tuleekin jotakin jokunen ml 10-20 ollut jo 56 kk piilotellut tautiansa nyt jumissa totaalisesti eiköhän aika jo lopettaa pohjat on tehty kukaan ei tule nuita lukemia voittamaan aika mennä lääkäriin parantumaan .Hirbveä tappelu tulossa en lähe lääkäriin poliisitkin joutuu soittamaan kaveriksi ambulanssi henkilökunnalle kaveriksi saatasiin vietyä lääkäriin
        . 🤔😳😵.

        Saatii vietyä ilman ambulanssi ja poliisia päivystykseen 1h meni odottelussa verikokeita pissatulehdus 1h odottelua keskivaikea munuaistulehdus kretiini arvo 400 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatii vietyä ilman ambulanssi ja poliisia päivystykseen 1h meni odottelussa verikokeita pissatulehdus 1h odottelua keskivaikea munuaistulehdus kretiini arvo 400 🤔

        Koko perhe koronassa =jälkitaudit pahempia isän tilasta tuli pysyvä kuumetta ,virtsatulehdus ei parane minä jatkuva ripuli ,pahin kiertävä tunne mahassa 20h jo menossa äiti muisti ongelmia muistaa asioita väärin .🤔😳 Kauan jatkuuko ovatko oireet pysyviä ,loppuvat jonkun viikon kuluessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatii vietyä ilman ambulanssi ja poliisia päivystykseen 1h meni odottelussa verikokeita pissatulehdus 1h odottelua keskivaikea munuaistulehdus kretiini arvo 400 🤔

        Hitaasti laskevat arvot tulehdus fb-leuk melko korkea ,kreatiini 130 vieläkin ,kuoppa otsassa on tullut takaisin ihan selvästi näkyy mutteri osui ,munuaistulehdus,jalka tulehtunut ,liikaa särkylääkkeitä syöty on 2 vuotta 30kpl menee 7vrk .suurentunut eturauhanen .🤔🥺.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko perhe koronassa =jälkitaudit pahempia isän tilasta tuli pysyvä kuumetta ,virtsatulehdus ei parane minä jatkuva ripuli ,pahin kiertävä tunne mahassa 20h jo menossa äiti muisti ongelmia muistaa asioita väärin .🤔😳 Kauan jatkuuko ovatko oireet pysyviä ,loppuvat jonkun viikon kuluessa.

        Eturauhassyöpä on liian iso leikkattavaksi syö 1,2kk pienennys lääkeitä ,sitten röntken,tähystys,leikkaus mahdollisesti ehkä🤔🥺.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piilotellut tilaasa. Virtsatietulehdus palliin noussut ja munuaisiin ja tätä on kestänut jo 48kk eikä aijon mennä lääkäriin hoidan itse itseni kuntoon ,muilla kun on ollut tälläinen sinnitelleet vai 14vrk sitten menneet lääkäriin ja parantuneet ei tunnu täysjärkiseltä enään kusi noussut jo aivoihinkin .😵😬.

        Minun vanha äitini sai usein virtsa tulehduksia huomasin se aina siitä kun meni puheet sekaisiksi , joten jos ei potilas millään mene lääkäriin niin voi soittaa terveys sisarelle joka tekee kotikäynnin. Ja ottaa koe esineet mukana njanhönelle voi luottamuksellista sanoa että pappa ei halua lääkäriin mielellään
        On se vaikeaa joskus näiden vanhusten kanssa kun vaikka mitä ehdottaa niin ne luulee että valehtelee. Minun äitini kun sai diabeteksen niin ei millään lääkäriin , ja silloin otin töistä lainaksi koe esineet ja tein verikokeen , mittari täyteen joten sairaalaan joutui ja heti sai aloittaa piikityksen .
        Kun tuli kotiin niin oli kirjoittanut lääkärille yksityisen kirjeen jossa oli selittänyt hän on ollut turhaan sairaalassa kun tyttö ( minä) oli valehdellut sairaalan henkilökunnalle että hänessä muka on. Diabetes .
        Väitti olevansa terve kun pukki
        Niin että näin mummeli hoiteli asioita omalla tavallaan. Ei ymmärtänyt että verikokeista nähdään mitkä sokeri arvot ihmisellä on. äitini ei koko elämänsä aikana ollut käynyt lääkärissä koskaan elämänsä aikana ja oli aina ollut terve .Nyt alan itse olemaan samassa iässä että toivon ettei tartte periä äidin sairauksia . Ja tulla vaikeaksi vanhukseksi joka aina muka tietää itse kaiken parhaiten , sillä usein on niin ettei tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatii vietyä ilman ambulanssi ja poliisia päivystykseen 1h meni odottelussa verikokeita pissatulehdus 1h odottelua keskivaikea munuaistulehdus kretiini arvo 400 🤔

        Näinhän se usein menee kun ne ei usko ja jos on oma lapsi niin pitävät heitä aina vaan lapsena siis eihän lapset voi mistään mitään tietä tyylillä vaikka lapsi onkin jo ollut täysi-ikäinen ikuisuuden .
        Ja en käsitä tuota etteivät halua lääkäriin , luulevat että kaikki asiat hoituu itsestään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko perhe koronassa =jälkitaudit pahempia isän tilasta tuli pysyvä kuumetta ,virtsatulehdus ei parane minä jatkuva ripuli ,pahin kiertävä tunne mahassa 20h jo menossa äiti muisti ongelmia muistaa asioita väärin .🤔😳 Kauan jatkuuko ovatko oireet pysyviä ,loppuvat jonkun viikon kuluessa.

        Eikö heillä ole kotiavustajaa , älä vaan ala avustajaksi voin sanoa että se on sellainen homma että vie kaikki voimat
        Paras että olisi kotihoitaja oka käy muutaman kerran heidän luonaan ja sinä käyt vaan heillä kylässä silloin kun jaksat .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eturauhassyöpä on liian iso leikkattavaksi syö 1,2kk pienennys lääkeitä ,sitten röntken,tähystys,leikkaus mahdollisesti ehkä🤔🥺.

        Kun ei kuule ei tajuakaan mitään = Virtsarakko kasvain oli viety leikattavaksi kuulolaitekin oli mukana mutta ei kuullut sillä enään normaalia puhe ääntä piti korottaa ääntä ISOLLE että hän kuuli ,hoitaja tuli sinua hakemaa alahan mennä mukaan.🤔😳🙉.


    • Anonyymi

      Kuulokojeiden saaminen terveyskeskuksen kautta menee lähes ilman lääkäriä.

      Suosittelen lujasti! Huonokuuloisena ei kenenkään tarvitse itseään ja muita kiusata.

      Ehkä voit auttaa isääsi soittamalla terveyskeskukseen ja sopimalla hänelle ajan. Ja sitten viet isäsi sinne. Lupaa vaikka konjakkipullo palkinnoksi.

    • Anonyymi


      🇫🇮🇮🇱🇮🇱🇫🇮 tänään sunnuntaina 15.10. klo 16 eduskuntatalon edessä Israelin tukitapahtumassa.
      Ota mukaan Israelin lippu tai Suomen lippu ja tule osoittamaan tukesi Israelille.

    • Anonyymi

      Kun ei kuule mitää ei myöskään tajua mitään= Jos kysyt häneltä jotakin se kuulee sen aivan väärin ja vastaa väärin .20cm päästä puhut hänelle ei se kuule mitään ,sitten sillä se kuulolaite puolen metrin päästä puhui ei tuntunut kuulevan kysyi mitä sanoit.Äiti kun olohuoneessa puhelin soi ei kuule sitä korotan ääntäni ja sanon puhelin soi 3-4 kertaa kyllä sitten kuulee ,lunta satoi äiti sanoi kaikki lumi pois auton päältä pois muuten kastuu..🤔😳😅.

      • Anonyymi

        Näitten puolikuurojen kanssa ei tiedä itkeäkö vai nauraa.

        Sitä vaan en käsitä, miksi niin monille huonokuuloisille terveyshuollosta maksutta saatavat hyvät kuulokojeet on kuin myrkkyä. Itselläni on jo toiset, ilman en kehtaisi ihmisten ilmoilla liikkua.


      • Anonyymi

        Kun ei kuule mitään ei tajuakaan mitää= Hermojenpäälle rupeaa jo käymään TÄMÄ ISOLLA ÄÄNELLÄ PUHUMINEN KURKKU TAHTOO TULLA KIPEÄKSI KAIKKI VÄKEVÄT karkit syöty eikä se tahdo enää kuulla sitäkään ,karjuu kuin leijona naama punaisena älä huuda kyllä minä kuulen .Valikoiva kuulo rahasta kyse kuulee ihan hyvin tavallisella puheäännellä kun puhuu ,kun rahan menoja tulossa paljon vaikka karjuisi kuin leijona 📢tällä ei kuule yhtään mitään 🤔🥺😤😡.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5238
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2386
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1907
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1598
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1202
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe