juoruilevat naapurit

orkidea

Mä inhoan naapureita,jotka juoruaa naapureittensa asioista.
Minä asun kerrostalossa ja naapurissa asuu monta juoruakkaa,he juoruilevat naapureistaan ja erityisesti joka viikko on naisten saunavuoro ja siellä juorut lentää kun naiset menevät saunomaan naisten saunavuoroon.
Olen kuullut muutamia juoruja naapureista kun yksi niistä juoruämmistä rupesi minulle puhumaan erään naapurin asioista,tiesin heti missään mennään eli naapuri seuraa muiden naapurien elämää ja ne kerrotaan heti naisten saunavuorossa.
Itse välttelen näitä juoruakkoja ja olen omissa oloissani.

8

2294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • essi

Meillä naapurit juoruaa ja kyttää naapurien elämää.On tosi tyhmiä naapureita.

• Anonyymi

Tekosesi jotka ei kestä päivänvaloa? Nämä jauhaa minun seksielämästä tai siis pohtivat onko erään kanssa seksisuhde. No harrastaa he itsekin seksiä eikä ole naimisissa. Niin miksi tämmöistä miettivät. Pitäisikö minun näyttää miten ja mitä teemme sängyssä😂😂Päivänvalossa. Hyi minua syntistä.

• juorutaankin

Mitä olet tehnyt, ettei tekosesi päivänvaloa kestä? Ja mitäs itse teet koko ajan, juoruat juoruajista. Kyllä asia on niin, että jokaisesta puhutaan hyvää ja pahaa, siihen on totuttava. Jos elää nuhteetonta elämää eikä ole nuhjuinen ulkonäöltään sitä vähemmän puhutaan pahaa. Niin makaa kuin petaa, sanotaan.

• juupiska

Pihallamme istuu aina 3 naisen "kööri". Kun yksi heistä poistuu, puhutaan pois lähteneestä ja kun tulee takaisin ja toinen lähtee, puhutaa hänestä jne...

• Anonyymi

Onpa elämä heillä😂😂

• elän elämääni

Kerros- ja rivitaloissa asunneena voin sanoa neuvoksi nuoremmille, että naapureiden kanssa ei kannata ystävystyä. Siitä ei seuraa pidemmän päälle mitään muuta kuin eripuraa ja juoruja. Ihmisen täytyy hankkia ystävät opiskelu-, työ-, ym piireistä (ja ehkä sukulaisista), jolloin ihmisillä on samanlainen arvo- ja ajatusmaailma. Yhden asian olen oppinut. En levitä juoruja, vaikka sillä voisikin "ostaa" hetkeksi naapurin suosion. "Kosmetologin", "opettajan" ja "taiteilijan" elämäntavat ovat niin kaukana toisistaan, että niitä pohtiessaan naapurin ämmillä riittää juoruja.

• Anonyymi

Minun keski ikäisen seksielämää kuulema olivat puineet naapurit kännissä😂😂Sieltä oli kaivettu vuosien takaisia kumppaneita ym. Mietin onko he itse puutteessa vai mitenkä. Vedet lensi silmistä,kun kuulin,mutta totta kait piti esittää loukkaantunutta. Millähän vuosikymmenillä noi elää,kun on niin ihmeellistä,että harrastan seksiä,vaikken ole naimisissa.

• Anonyymi

Minä asun luhtitalossa
      Naapurissa asuu juoru akkoja jotka kyttää kaikkia vieraitani
      Ja keksii ihme juoruja äskön olin pihalla kaverini kanssa kuulin naapurin akat höpisi kovalla äänellä asuukohan noi pojat tässä talossa ei tiedetä mis noi pojat asuu
      Oikeesti

Akat Mäkättää ja keksii juoruja

Must naapureiden asiat ei kuulu naapureille

Mä niin vihaan juoru akkoja
      Eikö niillä oo elämää kun pitää juoruta naapureiden asioita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe