Lattialiipparin kaffituntijulkaisu vaihteen vuoksi 24/7.

Anonyymi-ap

Totaalista paskapuhetta.

Vai taksimies sinulle kertoi. Jos tyttö jäisi kiinni varkaudesta, hän saisi lähtöpassit Pattayalta ja mikään baari ei palkkaisi häntä.

Ei edes katutyöt keikkaa asiakkaita. Rosvot ja huijarit on aivan eri asia kuin seuralaiset.

Vain täydellinen tollo lankeaa mihinkään huijauksiin ja kokenut tervejärkinen mies tunnistaa pelin hengen, jos pelailua kohdalle sattuu.

Se on sitten ihan oma asia mihin lähtee mukaan ja mitä maksaa.

Parisataa thai- seuralaista tunteneena voin kertoa että kukaan ei koskaan ole vienyt mitään.

Olen antanut lompakonkin usein käsilaukkuunsa niin ei tarvi shortsin taskussa kantaa. Tytöt on ylpeitä kun voivat olla luottamuksen arvoisia.

Ei seuralaiset mitään ymmärrä mistään pankkitunnuksista, niihin tarvisi lisäksi käyttäjätunnukset ja varmennukset jotta niillä edes tekisi mitään.

Ei pikasuhteissa mitään suuria tunteita olla hakemassa, mutta viihtyä voi silti.

Kohtelin aina tyttöjä kuin tyttöystävää ja he tykkäsi kunnioituksesta ja yhdessäolosta joka oli 99% ihan muuta kuin petipuuhia.

Käytiin puistoissa, rannoilla, prätkäilemässä, hyvissä ravintoloissa, road tripeillä, saarilla jne juhlissa yms.

Jos arvion heitän niin 198 niistä 200 tytöstä halusi seuraani uudelleen ja vain noin kaksi tyttöä ei. Heillä oli jokin toinen tule juttu menossa.

Hyviksi ystäviksi jäi noin 25 tyttöä, joita voi kutsua rakkaiksi molemmin puolin. Olin usein ainoa kutsuvieras tyttöjen keskinäisissä bileissä, joissa raha ei vaihtanut omistajaa.

Kaikkien vuosien aikana kavereiltani on yhdeltä viety automaatilla rahat, tekijä oli poikatyttö ja jäi kiinni.

Yksi kaveri sai kyydin kämpille umpihumalassa ja kun
heitti laattaa kylppärissä joku oli vienyt lompakon pöydältä ilmeisesti kyydin tarjonnut.

Omaa hölmöilyä tarvitaan, jotta tulee kunnon ongelmia. Kunnon ongelma ei ole se että tyttö ei rakastukkaan sinuun silmittömästi mahtavan ulkomuotosi ja persoonasi vuoksi.

Minä olen ottanut aina ilon irti siitä jos tyttö flirttaa ja hinkkaa itseään minuun hulluna. Se ei lisää hänen tienestejåän mutta se saa minut innostumaan enemmän.

Sillä pokaamisella ei ole mitään tekemistä huijaamisen kanssa. Kukaan ei ole minulle edes koettanut satuilla mistään puhvelin lääkärimaksuista, ne puheet on Esson baareissa kuultua Suomessa.

Olen tehnyt hyväntekeväisyyttä ja tarjonnut tytöille kyytejä kotiin maaseudulle ja sen sellaista.

Yhden mimmin kullat maksoin pois kanista ja yhden tytön asuntovelan loput.

Sattumoisin hän asuu siinä talossa edelleen baariuransa jälkeen lapsineen äitinsä kanssa, ja hän on tämän saman kylän tyttöjä ja hänen kauttaan tutustuin alunperin vaimooni.

Tutustukaa höpöpojat oikeasti naisiin Thaimaassa, niin ei tarvi olla Hurtti-Jorman puheiden varassa vatsa kuralla.

Kun olet reilu, kunnioittava ja kohtelias, saat samanlaista palautetta. Lompakkoa puristeleva hikoileva ahdistunut haisuli ei ole kummoinen saalis tytöille.

2010

4

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla eri laisia kokemuksia pattajalta.. taksi kuski varoitti minua että kohta saat löylytyksen.. en ehtinyt kysyä sen enempää kun hän heitti myrkkyä naamalleni, löi pambu kepillä päähäni, vei rillit, lippis hatun ja lombakon.
      Jätti mut kadulle, jossa heräsin rottien järsimänä ja rabies kuumeessa... dengue hyttynen puraisi ja skorpioni. thaimaan karmein käärme luikerteli lahkeeseeni...

      silloin paikalle tuli ihmisiä joiden luulin auttavan minua.. mutta he laittoivat minuun myrkky ruiskeita, veivät sarveis kalvot ja munuaiset.. pakenin turvaan poliisi asemalle verissä päin huutaen apua apua.. poliisit tuli paikalle ja kysyivät haluanko juotavaa, toivat lasillisen myrkkyä josta menetin tajunta toiminnot..

      heräsin myrkkyletkuissa kun minulle tehtiin ihmis kokeita.. testasivat erilaisia myrkkyjä minuun ja yhdellä myrkkyhoitajalla oli iso pullo myrkkyä kädessä jossa oli myrkyn merkki myrkkypullon kylessä... kuin ihmeen kaupalla pääsin hyppäämään ikkunan läpi kadulle, jouduin nuoriso myrkyttäjien takaa ajamaksi mutta hyppäsin liikkuvaan bussiin ja pääsin pakenemaan sillä... bussissa minut myrkytettiin kahdesti ennenkuin oltiin suruburin lento kentällä... jossa minut myrkytettiin jollakin oudolla myrkyllä... ei koskaan enää sanoin ja niin sanoi aimokin ja se lento kapteeni..

    • Anonyymi

      Mitä vikaa on Hurtti-Jorman jutuissa? Jorma tietää, se on käynyt kokkolassa ja Piikkiössä, voitti kerran pingossa kinkun ja ässä arvalla viiskybää.
      Ennemmin jänis metsään eksyy kuin Hurtti puheissaan. Minut myrkytettiin thaimaassa lauantaina hankasalmen palvelutalon ruokalassa yli suolaisella puurolla.. thaimaalainen hoitaja tahallaan tehnyt... Saattaa se olla kiinalainenkin, ei noista vino silmäisistä ota kukaan selvää...

      By NumbaII, 62 vuotta myrkyissä

      • Anonyymi

        On nämä melkoisia idioottteja, vai mitä laiffila... palstan...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2830
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1818
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      254
      1126
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      973
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      895
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      770
    Aihe