Vihreät näyttä edistyvän. ovat saaneet jo ,Turkistarhauksen melkein lopetettua Suomesta.Metsästäjä olen tästä "Hyvin" iloinen saadaan elpymään luonnoturkisten ja petojen pyydystäminen jokaisenoikeudeksi. Vielä kun saadaan nämä "Sika" talous lopetettu niin saadaan luonnon liha arvoonsa,Vihreät toimivat,ajamalla "Siatkin" pakosalle .Taidan seuraavissa vaaleissa äänestää Vihreitä.kun keran näinkin "Käänteitesti" pystyvät toimimaan.Haavistokin lennättää Ulkomaisia pakolaisnaisia
Suomeen turvaan,lisäämällä suomalaista syntyvyyttä.
En olisi heti Vihreistä uskonut etä ajavat näinkin isänmaan etuja.!
ORAVANNAHKA.
Vihreäpolitiikka
Anonyymi-ap
3
379
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hyvin huolissani ei-vihreiden koulutustaustasta, sekä kaikista muista tukitoimista joista ovat jääneet paitsi. Kyllä ei toimi demokratia, jos kaikki eivät pääse osallistumaan
- Anonyymi
PerusSuomalaista on äänestettävä kun ei ole Vihreillä edustajaa.
Tasa-arvo perustuu ylivaltaan Keskustassa. - Anonyymi
Jos näistä kahdesta pitäisi valita, VÄYRYNEN.Ukrainalaista sotatannerta en valitsesi,kaikki uudelleen rakennettavaksi,Jos ylipäänsä edes oltaisiin elossa.
Tämä siksi että Pressanvaalit ovat ensiksi.Vihreät kompaavat Väyrystä!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813192Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843648Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751374Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511319Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141194- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205979