Vihreät näyttä edistyvän. ovat saaneet jo ,Turkistarhauksen melkein lopetettua Suomesta.Metsästäjä olen tästä "Hyvin" iloinen saadaan elpymään luonnoturkisten ja petojen pyydystäminen jokaisenoikeudeksi. Vielä kun saadaan nämä "Sika" talous lopetettu niin saadaan luonnon liha arvoonsa,Vihreät toimivat,ajamalla "Siatkin" pakosalle .Taidan seuraavissa vaaleissa äänestää Vihreitä.kun keran näinkin "Käänteitesti" pystyvät toimimaan.Haavistokin lennättää Ulkomaisia pakolaisnaisia
Suomeen turvaan,lisäämällä suomalaista syntyvyyttä.
En olisi heti Vihreistä uskonut etä ajavat näinkin isänmaan etuja.!
ORAVANNAHKA.
Vihreäpolitiikka
Anonyymi-ap
3
461
Vastaukset 3
- Anonyymi
Olen hyvin huolissani ei-vihreiden koulutustaustasta, sekä kaikista muista tukitoimista joista ovat jääneet paitsi. Kyllä ei toimi demokratia, jos kaikki eivät pääse osallistumaan
- Anonyymi
PerusSuomalaista on äänestettävä kun ei ole Vihreillä edustajaa.
Tasa-arvo perustuu ylivaltaan Keskustassa. - Anonyymi
Jos näistä kahdesta pitäisi valita, VÄYRYNEN.Ukrainalaista sotatannerta en valitsesi,kaikki uudelleen rakennettavaksi,Jos ylipäänsä edes oltaisiin elossa.
Tämä siksi että Pressanvaalit ovat ensiksi.Vihreät kompaavat Väyrystä!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352