Kaunis Mette-Marit

Anonyymi-ap

Hirvittävä sairaus kauniilla Metellä
Kuinkahan hänen käy , nuori vielä
Elämää edessä
Kovin pitkälle sairaus ei kanna

18

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MetteMarit on todella kaunis ja niin herttaisen näköinen. Tuo sairaus on kyllä kamala, eikä parantavaa hoitoa ole.
      Onkohan keuhkonsiirto ainoa mahdollisuus.
      Toivottavasti jaksaa sinnitellä vielä monia vuosia. Kaikkea hyvää hänelle. Ovat Haakonin kanssa niin onnellinen ja hauska pari.

      • Anonyymi

        Tuossa sairaudessa ei ole elinaikaa annettu kuin muutamia vuosia , karmeaa


      • Anonyymi

        Sairaus heikentää hengityskykyä ja on tappava. Aiemmin sen raportoitu keskimääräinen eloonjääminen oli 3-5 vuotta. Jos sinulle tehdään keuhkonsiirto, ennuste on parempi – mutta silti synkkä. Sitten sinun pitäisi pystyä elämään taudin kanssa jopa kymmenen vuotta.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­N­­y­m­­­f­­­o­­m­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🔞 ­­N­­y­­m­­­f­­o­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180136041

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Norjalaisethan pitää näitä laiskoina. Mette oli jatkuvasti lomilla jossain etelässä ja sai siitä kovaa kritiikkiä. Sairaus on ikävä juttu, lapsetkin vielä suhteellisen nuoria jos äitinsä menettävät.

      • Anonyymi

        Norjan kuningaalisia ei voi kun ihailla he ovat pitäneet omien puolta hyväksyneet ihmiset ihmisenä lapsilleen puolisona
        Heistä pitäisi Britti hovin ja perheen ottaa mallia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Norjan kuningaalisia ei voi kun ihailla he ovat pitäneet omien puolta hyväksyneet ihmiset ihmisenä lapsilleen puolisona
        Heistä pitäisi Britti hovin ja perheen ottaa mallia

        No eihän ne ole hyväksyneet tätä poppamiestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän ne ole hyväksyneet tätä poppamiestä.

        Ovat , perhe on hyväksynyt hänet
        Mutta ovat joutuneet laittamaan tyttärensä syrjään edustamasta kerta Shamaanin opetukset ovat ihmisille hengenvaarallisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat , perhe on hyväksynyt hänet
        Mutta ovat joutuneet laittamaan tyttärensä syrjään edustamasta kerta Shamaanin opetukset ovat ihmisille hengenvaarallisia

        No eivät ole. Huijarijätkä. Ei kukaan, edes normiperhe, halua tuollaista perheeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät ole. Huijarijätkä. Ei kukaan, edes normiperhe, halua tuollaista perheeseen.

        En tosiaankaan ymmärrä Märtha Louisen toisen aviomiehensä valintaa. Hänhän menee naimisiin Durrekin kanssa 31.08.2024
        Harmi kun Mette Maarit on saanut tuon sairauden eikä voi edustaa täysipainoisesti miehensä rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tosiaankaan ymmärrä Märtha Louisen toisen aviomiehensä valintaa. Hänhän menee naimisiin Durrekin kanssa 31.08.2024
        Harmi kun Mette Maarit on saanut tuon sairauden eikä voi edustaa täysipainoisesti miehensä rinnalla.

        Juu ei hän sinulle miestä valitsekkaan vaan itelleen


      • Anonyymi

        Mettehän ei ole kovin suosittu kansan parissa


      • Anonyymi

        Mette on ihan tavallisen näköinen iso nanen
        Hänestä ei kuulemma oikeasti edes pidetä hirveästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eivät ole. Huijarijätkä. Ei kukaan, edes normiperhe, halua tuollaista perheeseen.

        No he nut vaan on hänet hyväksyneet


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä minä olen lukenut, niin tuo sairaus ei olisi ennusteeltaan kovinkaan henkeä uhkaava.
      Herttainen ja aito Mette-Maarit on kyllä. Muistan, kun jossain uutisissa tai ohjelmassa Mette ja miehensä olivat jossain tilaisuudessa. Molemmat saivat shampanjalasit käteensä. Mette kippasi koko lasillisen kurkusta alas juuri kun puoliso oli vasta skoolamassa. :DD Puoliso ei voinut muuta kuin naurahtaa hämillisenä. Minä tunsin myötähäpeää moisen etikettivirhen takia, vaikken itse kuninkaallinen olekaan.

    • Anonyymi

      Kuinkahan marta naima aikeiden käy ?
      Tämä tulevan sulhon munuainen saattaa pettää
      Kovin vakavia sairauksia yhdelle perheelle
      Tämä Kuningas perhe on hieman erikoinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1673
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1170
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      937
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      69
      829
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      134
      806
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      38
      761
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      758
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      699
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      674
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      308
      643
    Aihe