Että kaik on taas hyvin, ette arvaa kuka tääl on, siin pn taas teil imatralaisil mietittävää
Mie tulin kertomaan
13
557
Vastaukset
- Anonyymi
Snna jotai vinkkilöit nii myö yritetää arvata
- Anonyymi
Äh miu piti kirjoittaa anna 😂😂😂
- Anonyymi
Vinkki: Mie asun pojan peräkammaris, sen vaimol on pitopalvelu mist mie käyn loisimas kaik ruuat 😂😂
Joko arvaatte? Menkää vaa jo nukkumaa, teijän näkyvii ei oo tulos kopioit tännääkää.
Ja korjaus tuoho vejätyksee, miniäl oli pitopalvelu, ei vaimol.- Anonyymi
Ahaa mut noilla vinkkilöil on viel huono mennä arvaamaan...🤔
- Anonyymi
Mihin kopioit on hävinneet?
- Anonyymi
Lue uuvestaan..Mie asun pojan peräkammaris, SEN vaimol
- Anonyymi
Onko miniä sama kuin pojan vaimo,arvaappa?
- Anonyymi
Miniäl pitopalvelu...vaikeaksi menee...oisko vikkilöit paikkakunnast???
Kiitos etukäteen vastauksest 😀😀Voi ressukat, tää koko Haimoon koulul asumine ja pitopalvelut ym. oli vejätystä. Joku kyl teki kovan työn ettiessää oikee koordinaatit kyseisee paikkaa. Sitä kouluuha ei oo vielkää kukkaa ostanu .
Ja tuo miniä juttu oli miun moka, sielhä luki et "pojan peräkammaris, sen vaimol on pitopalvelu"
Mie unenpöpperös luin et miun vaimol olis ollu pitopalvelu. Mut koko juttuha oli huijausta eipä siit sen enempää.- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Voi ressukat, tää koko Haimoon koulul asumine ja pitopalvelut ym. oli vejätystä. Joku kyl teki kovan työn ettiessää oikee koordinaatit kyseisee paikkaa. Sitä kouluuha ei oo vielkää kukkaa ostanu .
Ja tuo miniä juttu oli miun moka, sielhä luki et "pojan peräkammaris, sen vaimol on pitopalvelu"
Mie unenpöpperös luin et miun vaimol olis ollu pitopalvelu. Mut koko juttuha oli huijausta eipä siit sen enempää.😂😂😂
- Anonyymi
Pena.Luukkonen kirjoitti:
Voi ressukat, tää koko Haimoon koulul asumine ja pitopalvelut ym. oli vejätystä. Joku kyl teki kovan työn ettiessää oikee koordinaatit kyseisee paikkaa. Sitä kouluuha ei oo vielkää kukkaa ostanu .
Ja tuo miniä juttu oli miun moka, sielhä luki et "pojan peräkammaris, sen vaimol on pitopalvelu"
Mie unenpöpperös luin et miun vaimol olis ollu pitopalvelu. Mut koko juttuha oli huijausta eipä siit sen enempää.Sie oot huijant meit kokoajan 😂😂😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599