Järjetöntä tuo kansanedustajien matkustelu, lyhyet matkat valtionpiikkiin taksila ja pitkät matkat kovilla kilometrikorvauksilla omalla autolla.
Maurikin on nostanut 4kk:n aikana kilometrikorvauksia yli 3300€ ja on myös yksi innokkaimmista taksin käyttäjstä-
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009840999.html
Juniin ilmaiset liput ja muuten omalla rahalla, se olisi paras ratkaisu.
Järjetöntä kansaanedustajien matkustelua
11
259
Vastaukset
- Anonyymi
Rahastusta kaikin tavoin, näyttivät persut olen hyvin edustettuna.
- Anonyymi
Kyllä tämä rahan lapioiminen edustajien taskuihin pitäisi saada rajoitettua todellisiin kustannuksiin.
Jotain rajaa ylikompensointiin. - Anonyymi
Kyllä vain. Suomen valtion on turvattava Pietarsaaren kansanedustaja-akan matkat LENTÄEN. Siksi kulut olivat menneenä vuonna VAIN 40 miljoonaa, jotta yksi ämmä voi lentää, kun junalla matkustaminen - saati omalla autolla olisi "mahdotonta"...
Ministeri Heimo Linna matkusti linja-autolla Perhosta Kokkolaan, siitä yöjunalla Helsinkiin ja sama takaisin. Ja nyt ei naurata!!!... - Anonyymi
Hulluinta on se, kun eräs persu ajaa hesassa muutaman korttelinvälin taksilla kämpiltä eduskuntaan. Onko se jalaton, selkärangaton ja kädetön? Kyllä on.
- Anonyymi
Sanoi tehneen perhaansa bensanhinnan alennuksen eteen. Se ei ole paljon jos se tekee noin 4,5c. Se on kaukana bensan hinnan puolittumisesta.
- Anonyymi
Siat vatukossa. Mitä muuta voit odottaa?
- Anonyymi
Ressu, Kokkolan Kingsi on nero. Nyt se on todistettu.
- Anonyymi
On hyvä että matkustavat .Ovat poissa sähläämästä .
- Anonyymi
Varusmiehet ja akat vois käyttää myös taksia?😂
- Anonyymi
Kulkeehan se Onnibussikin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263948- 453146
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512816
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262216Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978- 411938
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511918- 291766