Järjetöntä kansaanedustajien matkustelua

Anonyymi-ap

Järjetöntä tuo kansanedustajien matkustelu, lyhyet matkat valtionpiikkiin taksila ja pitkät matkat kovilla kilometrikorvauksilla omalla autolla.

Maurikin on nostanut 4kk:n aikana kilometrikorvauksia yli 3300€ ja on myös yksi innokkaimmista taksin käyttäjstä-

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009840999.html

Juniin ilmaiset liput ja muuten omalla rahalla, se olisi paras ratkaisu.

11

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahastusta kaikin tavoin, näyttivät persut olen hyvin edustettuna.

• Anonyymi

Kyllä tämä rahan lapioiminen edustajien taskuihin pitäisi saada rajoitettua todellisiin kustannuksiin.
      Jotain rajaa ylikompensointiin.

• Anonyymi

Kyllä vain. Suomen valtion on turvattava Pietarsaaren kansanedustaja-akan matkat LENTÄEN. Siksi kulut olivat menneenä vuonna VAIN 40 miljoonaa, jotta yksi ämmä voi lentää, kun junalla matkustaminen - saati omalla autolla olisi "mahdotonta"...
      Ministeri Heimo Linna matkusti linja-autolla Perhosta Kokkolaan, siitä yöjunalla Helsinkiin ja sama takaisin. Ja nyt ei naurata!!!...

• Anonyymi

Hulluinta on se, kun eräs persu ajaa hesassa muutaman korttelinvälin taksilla kämpiltä eduskuntaan. Onko se jalaton, selkärangaton ja kädetön? Kyllä on.

• Anonyymi

Sanoi tehneen perhaansa bensanhinnan alennuksen eteen. Se ei ole paljon jos se tekee noin 4,5c. Se on kaukana bensan hinnan puolittumisesta.

• Anonyymi

Siat vatukossa. Mitä muuta voit odottaa?

• Anonyymi

Ressu, Kokkolan Kingsi on nero. Nyt se on todistettu.

• Anonyymi

On hyvä että matkustavat .Ovat poissa sähläämästä .

• Anonyymi

Varusmiehet ja akat vois käyttää myös taksia?😂

• Anonyymi

Kulkeehan se Onnibussikin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6593
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3948
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3146
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2816
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2216
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1978
    8. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      41
      1938
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1918
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1766
    Aihe