Pasi, Niilo, Heikki, Mirva

Anonyymi-ap

Nyt tervemenoa rusakkaan, taitaa kohta jäädä autot rus tulliin

32

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko heidän omat asiansa noin kova pala? Taidat olla vähän reppana?

      • Anonyymi

        Nyt pitää joko sopeutua länteen ja ihmisoikeuksiin tai mennä Korean pohjoiseen tai Iraniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt pitää joko sopeutua länteen ja ihmisoikeuksiin tai mennä Korean pohjoiseen tai Iraniin.

        Jätätte ne varastetut toppatakit farkut tänne


    • Anonyymi

      Onneksi Mirva tuo näitä sveton konnia Suomeen

    • Anonyymi

      Aarno on kiukkunen kun sai lähöt rajanylitys ryhmistä

    • Anonyymi

      Nyt jos koskaan rajanylitys alkaa olemaan jänskää...... 😁

      • Anonyymi

        Joku vastaveto venäjältä tulee varmasti. Pitää vaan hetki odotella mitä ne keksii. Itse taidan siirtyä kannattamaan Teboilia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku vastaveto venäjältä tulee varmasti. Pitää vaan hetki odotella mitä ne keksii. Itse taidan siirtyä kannattamaan Teboilia.

        Takuulla ja varmasti tulee 😀
        Sitä odotellessa..


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Pika-Pasihan sanoi että myy Suomessa kaiken ja muuttaa venäjälle. Pasille tulee äiskää ikävä jos joutuu olemaa kaksi päivää erossa äiskästä.

    • Anonyymi

      Taas on tankki täynnä. Joutuisaa on käynnit tätä nykyä. Elämä höllii. Ai miksi? Koska hinnalla on väliä. Pasi

      • Anonyymi

        No, et ole vielä muuttanut paratiisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, et ole vielä muuttanut paratiisiin.

        Miks pitäisi muuttaa? Kyllä taas kateellista närästää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitäisi muuttaa? Kyllä taas kateellista närästää.

        Siehä sanoit muuttavas ku venäjällä on kaikki paremmin.


    • Anonyymi

      Pasi on vapaata riistaa,avokas heitti ulos.Jevkeni on iloinen ja viihdyttää Pasi.

      • Anonyymi

        Viisumi ropottaa edelleen. Miksi en kävisi? Tulisiko sinulle parempi mieli? Voi voi. Minua ei kiinnosta mitä mieltä olet, eikä sinun elämä muutenkaan. Lähden muuten taas käymään sillä aikaahan siinä ei mene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisumi ropottaa edelleen. Miksi en kävisi? Tulisiko sinulle parempi mieli? Voi voi. Minua ei kiinnosta mitä mieltä olet, eikä sinun elämä muutenkaan. Lähden muuten taas käymään sillä aikaahan siinä ei mene.

        Hyvä pasi. Bensakuningas ei kumartele!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisumi ropottaa edelleen. Miksi en kävisi? Tulisiko sinulle parempi mieli? Voi voi. Minua ei kiinnosta mitä mieltä olet, eikä sinun elämä muutenkaan. Lähden muuten taas käymään sillä aikaahan siinä ei mene.

        Karavaani (vani) kulkee ja koirat räksyttää


    • Anonyymi

      Miul on pohjoiskorean diplomaatti pasport, mie sain sen kimiltä!😂😂

    • Anonyymi

      Hienoja päätöksiä. Kohta saadaan kaatoluvatkin..

    • Anonyymi

      Ryzzillä polttoainepula eli kohta loppuu bensan hamstraaminen 🤣

      • Anonyymi

        Ei lopu. Kävin taas! Halpaa ainetta löytyy ja sekös joitain harmittaa. Viisumi ropottaa ja ilma on hyvä. Miksi en kävisi? Kalliit nousseet hinnat eivät päde rajantakana. Ruoka on halpaa ja polttoaine. Hinta ratkaisee, eikä nopea rajanylitys ole pahitteeksi sekään:) muullahan ei ole mitään merkitystä. Pasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopu. Kävin taas! Halpaa ainetta löytyy ja sekös joitain harmittaa. Viisumi ropottaa ja ilma on hyvä. Miksi en kävisi? Kalliit nousseet hinnat eivät päde rajantakana. Ruoka on halpaa ja polttoaine. Hinta ratkaisee, eikä nopea rajanylitys ole pahitteeksi sekään:) muullahan ei ole mitään merkitystä. Pasi

        Pasi tuo suomen agentti jatkaa seikkailujaan venäjällä 👌teet hyvää työtä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasi tuo suomen agentti jatkaa seikkailujaan venäjällä 👌teet hyvää työtä 👍

        Kyllä! Pasia täytyy arvostaa hänen tekemästään työstä! Nillittäjät itkee, mutta Pasi ei siitä välitä. Oikein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lopu. Kävin taas! Halpaa ainetta löytyy ja sekös joitain harmittaa. Viisumi ropottaa ja ilma on hyvä. Miksi en kävisi? Kalliit nousseet hinnat eivät päde rajantakana. Ruoka on halpaa ja polttoaine. Hinta ratkaisee, eikä nopea rajanylitys ole pahitteeksi sekään:) muullahan ei ole mitään merkitystä. Pasi

        Ruoka etenkin silli on halpaa ja maukasta.


    • Anonyymi

      Pasilla kolme suurta asiaa:Mari,Mersu ja Sveto.Armejakin jäi puolitiehen.Apu koulukin epäonnistu.On mies muuten rotevakin.Hartioita ei ole,saa kaupasta halvat vaatteet ym.

      • Anonyymi

        Nillittäjä aarnolla ei oo muuta ku kateus.


      • Anonyymi

        No nyt selvisi suuri viisaus mitä esittää tuolla eri ryhmissä, oikein tohtoris ainesta 🤡😂😂🤣🤣


    • Anonyymi

      Voi,totuus on aivan toinen pienet reissut.venäjälle ei tuo,putinin kassaa mitää.
      Käyköön venäjällä kuka,haluu nyt ja tulevaisuudessa.mikä minuu ihmetyttää,on venäläisten kiinteistöt.ja niiden vuokraus,ja niistä tuleva raha.minne se menee,millä tavalla se kulkeutuu venäjälle.oma kokemus on se,on pulvaaneja kiinteistön huolto henkilöitä,kotoisin belaruksesta.ja nyt on poistunut,suomalaiset niiltä. Eli nyt on,otettu rahan kuljettajat,käyttöö

    • Anonyymi

      Imatralla on yksi kiinteistä,jossa tulot kuukaudessa,22000€. Ja mitä lähtee venäjälle.Tarkkaa selvitystä ei saa.olen yrittänyt tutkii..

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe