Kokemuksia Corolla Cross autosta?

Anonyymi-ap

Miten tyytyväisiä olette olleet? Onko liian meluisa? Entäs kulutus? Vaikuttaa kalliilta, joten olettaisi olevan jotenkin perus Tojoa parempi, mutta miten on?

7

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan perus Corollaa vastaa. Melua saman verran, mutta vähän enemmän kallistelee mutkissa.
      Hieman olen pettynyt.

• Anonyymi

Huono kiihtyvyys vastakkaisista lupauksista huolimatta. Myös kova melu yli 100 vauhdeilla. Ja kone ulvoo.

• Anonyymi

Mutta hei, sehän tuttua ja sitä me haluamme. Pieni kurjuus saa tuntemaan, että elää.

• Anonyymi

Lokakuu ja Trafi pistää taas tärinää pönttöön.

• Anonyymi

Onkohan VW Ag edellä Toyotaa jo yli 5000 autolla, se kyllä hieman jännittää.

• Anonyymi

Nissanilla uusi e-power QQ ja Hondalla uusi e:Hev ZR-V. Molemmat Corollaa parempia hybriditekniikaltaan, varsinkin Honda joka ei mölyä täyskaasukiihdytyksessä. Vertailu kannattaa.

• Anonyymi

Itse myin pois omani, kun oli niin persoonaton ajaa ja moottorin melu häiritsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun katsoit mua silmiin

Niin... Olin ihan rakastunut... Olisin halunnut kertoa sua rakastan.
      Ikävä
      94
      2112
    2. Räjäytän koko Parkanon Tk:n

Kannattaa varmaan hälyttää jo poliisit.
      Parkano
      14
      1915
    3. Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja
      Maailman menoa
      271
      1663
    4. Stefun tallilla helvetti irti

kertoo Seven. Sähkölasku maksamatta ja hevoset kituu tallissa kylmissään. Juoma-automaatit ei toimi yms. Martina samaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1456
    5. Perusnatsi piti palopuheen Kiovassa

Kremlissä oltiin tästäkin oikeassa; Ukraina on natsien hallussa.
      Maailman menoa
      249
      1015
    6. Koska olet viimeksi nähnyt

ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?
      Ikävä
      58
      1012
    7. Hyvää yötä halikaveri

Meenpäs sittenkin vaan nukkumaan. Tai tuskin uni tulee mutta jotain. Halitaan huomenna tai joskus. Ehkä. 💞 T. Itku-i
      Ikävä
      177
      905
    8. Surullinen tarina kulissien takaa

Palstallahan on kovasti lgbtq-agendoja puolusteltu ja vihalla vastattu kun on epäilty että lapsia ja nuoria houkutellaan
      Sinkut
      125
      905
    9. Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.

Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k
      Maailman menoa
      342
      892
    10. Sä oot mun toinen puolikas

Missä oot? Tuu jo..
      Ikävä
      42
      775
    Aihe