Kissalle koti

Anonyymi-ap

Tällä oisit hyvä ja rakastava koti kissanpennulle. Mieluiten Ilmainen. Tulisi kaveriksi 2 vuotiaalle leikatulle poika kissalle.

14

694

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole, eikä saa olla ilmaisia.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­­­N­­­y­m­­f­o­m­a­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Siksi Ilmainen kun me itse käymme leikkauttaa, rokottaa ja siruttaa.

• Anonyymi

Normaaleja kissanomistajan menoeriä. Ei ole ilmaisia lounaita.

• Anonyymi

Eli "hyvä ja rakastava koti" olikin sitten täyttä paskanjauhantaa.

Ensinnäkin sillä kasvattajallakin on ollut kulueriä, vähimmilläänkin ainakin pentujen itsensä ruokinta sekä emon lisäruokinta tiineyden ja imetyksen ajalta. Eli pitääkö muiden sinusta harrastaa hyväntekeväisyyttä ja antaa katteja tappiolla vain siksi, että kaltaisillesi mulkuille pitää tuottaa ilmaisia elukoita?

Toisekseen edellä mainittu rimaa hipoen eläinten tuottaminen on pentutehtailua. Sitäkö sinä kuvotus haluat tukea? Asiallisesti ja eettisesti kasvatettu pentu on luovutusiässä jo rokotettu ja sirutettu. Se on myös terveystarkastettu, ruokittu laadukkaasti, opetettu vessalaatikolle, sen vanhemmat on terveystarkastettu jne. Asiallisesti kasvatetusta pennusta on tullut niin isot kulut kasvattajalle, ettei niitä tuosta noin vain ole ilmaiseksi kenelläkään jaella. Eikö järki sano tämän vertaa? Jos olet ilmaista vailla, niin olet auttamattomasti sen tason kissanpitäjä, ettet tarvitse minkäänlaista eläintä kontollesi. Hyi hitto.

• Anonyymi

Hei!
      Minulla olisi 8kk poikakissa antaa.

• Anonyymi

Missä?
        Minkä värinen?
        Onko leikattu, rokotettu ja madotettu?
        Millaiset sen vanhemmat on?

• Anonyymi

Vieläkö etsit kissan pentua!
      Mulla olisi 17vk Tyttö kisu

• Anonyymi

Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?

Kohtla-Järve

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtla-Järve

Liian kaukana

• Anonyymi

Kysykää Näkkäläjärveltä. On joku politrukki SDP..ssä

• Anonyymi

Onko koti vastuullinen kun maksaa pentutehtailijalle 800euroo pennust,kysyn vaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      71
      4322
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4166
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3572
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3153
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      35
      2818
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2582
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2364
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1491
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1292
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1089
    Aihe