Tällä oisit hyvä ja rakastava koti kissanpennulle. Mieluiten Ilmainen. Tulisi kaveriksi 2 vuotiaalle leikatulle poika kissalle.
Kissalle koti
14
694
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, eikä saa olla ilmaisia.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Siksi Ilmainen kun me itse käymme leikkauttaa, rokottaa ja siruttaa.
- Anonyymi
Normaaleja kissanomistajan menoeriä. Ei ole ilmaisia lounaita.
- Anonyymi
Eli "hyvä ja rakastava koti" olikin sitten täyttä paskanjauhantaa.
Ensinnäkin sillä kasvattajallakin on ollut kulueriä, vähimmilläänkin ainakin pentujen itsensä ruokinta sekä emon lisäruokinta tiineyden ja imetyksen ajalta. Eli pitääkö muiden sinusta harrastaa hyväntekeväisyyttä ja antaa katteja tappiolla vain siksi, että kaltaisillesi mulkuille pitää tuottaa ilmaisia elukoita?
Toisekseen edellä mainittu rimaa hipoen eläinten tuottaminen on pentutehtailua. Sitäkö sinä kuvotus haluat tukea? Asiallisesti ja eettisesti kasvatettu pentu on luovutusiässä jo rokotettu ja sirutettu. Se on myös terveystarkastettu, ruokittu laadukkaasti, opetettu vessalaatikolle, sen vanhemmat on terveystarkastettu jne. Asiallisesti kasvatetusta pennusta on tullut niin isot kulut kasvattajalle, ettei niitä tuosta noin vain ole ilmaiseksi kenelläkään jaella. Eikö järki sano tämän vertaa? Jos olet ilmaista vailla, niin olet auttamattomasti sen tason kissanpitäjä, ettet tarvitse minkäänlaista eläintä kontollesi. Hyi hitto.
- Anonyymi
Hei!
Minulla olisi 8kk poikakissa antaa.- Anonyymi
Missä?
Minkä värinen?
Onko leikattu, rokotettu ja madotettu?
Millaiset sen vanhemmat on?
- Anonyymi
Vieläkö etsit kissan pentua!
Mulla olisi 17vk Tyttö kisu- Anonyymi
Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?
Kohtla-Järve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtla-Järve
Liian kaukana
- Anonyymi
Kysykää Näkkäläjärveltä. On joku politrukki SDP..ssä
- Anonyymi
Onko koti vastuullinen kun maksaa pentutehtailijalle 800euroo pennust,kysyn vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714322
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺684166Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363572Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163153Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle352818En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142582Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102364IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251491Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571292Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751089