Tällä oisit hyvä ja rakastava koti kissanpennulle. Mieluiten Ilmainen. Tulisi kaveriksi 2 vuotiaalle leikatulle poika kissalle.
Kissalle koti
12
812
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, eikä saa olla ilmaisia.
- Anonyymi
Siksi Ilmainen kun me itse käymme leikkauttaa, rokottaa ja siruttaa.
- Anonyymi
Normaaleja kissanomistajan menoeriä. Ei ole ilmaisia lounaita.
- Anonyymi
Eli "hyvä ja rakastava koti" olikin sitten täyttä paskanjauhantaa.
Ensinnäkin sillä kasvattajallakin on ollut kulueriä, vähimmilläänkin ainakin pentujen itsensä ruokinta sekä emon lisäruokinta tiineyden ja imetyksen ajalta. Eli pitääkö muiden sinusta harrastaa hyväntekeväisyyttä ja antaa katteja tappiolla vain siksi, että kaltaisillesi mulkuille pitää tuottaa ilmaisia elukoita?
Toisekseen edellä mainittu rimaa hipoen eläinten tuottaminen on pentutehtailua. Sitäkö sinä kuvotus haluat tukea? Asiallisesti ja eettisesti kasvatettu pentu on luovutusiässä jo rokotettu ja sirutettu. Se on myös terveystarkastettu, ruokittu laadukkaasti, opetettu vessalaatikolle, sen vanhemmat on terveystarkastettu jne. Asiallisesti kasvatetusta pennusta on tullut niin isot kulut kasvattajalle, ettei niitä tuosta noin vain ole ilmaiseksi kenelläkään jaella. Eikö järki sano tämän vertaa? Jos olet ilmaista vailla, niin olet auttamattomasti sen tason kissanpitäjä, ettet tarvitse minkäänlaista eläintä kontollesi. Hyi hitto.
- Anonyymi
Hei!
Minulla olisi 8kk poikakissa antaa.- Anonyymi
Missä?
Minkä värinen?
Onko leikattu, rokotettu ja madotettu?
Millaiset sen vanhemmat on?
- Anonyymi
Vieläkö etsit kissan pentua!
Mulla olisi 17vk Tyttö kisu- Anonyymi
Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?
Kohtla-Järve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtla-Järve
Liian kaukana
- Anonyymi
Kysykää Näkkäläjärveltä. On joku politrukki SDP..ssä
- Anonyymi
Onko koti vastuullinen kun maksaa pentutehtailijalle 800euroo pennust,kysyn vaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee683076Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251940Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2721537Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.991515Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2581167Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261068Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201044Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791036En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711020- 981003