Tällä oisit hyvä ja rakastava koti kissanpennulle. Mieluiten Ilmainen. Tulisi kaveriksi 2 vuotiaalle leikatulle poika kissalle.
Kissalle koti
14
635
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, eikä saa olla ilmaisia.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Siksi Ilmainen kun me itse käymme leikkauttaa, rokottaa ja siruttaa.
- Anonyymi
Normaaleja kissanomistajan menoeriä. Ei ole ilmaisia lounaita.
- Anonyymi
Eli "hyvä ja rakastava koti" olikin sitten täyttä paskanjauhantaa.
Ensinnäkin sillä kasvattajallakin on ollut kulueriä, vähimmilläänkin ainakin pentujen itsensä ruokinta sekä emon lisäruokinta tiineyden ja imetyksen ajalta. Eli pitääkö muiden sinusta harrastaa hyväntekeväisyyttä ja antaa katteja tappiolla vain siksi, että kaltaisillesi mulkuille pitää tuottaa ilmaisia elukoita?
Toisekseen edellä mainittu rimaa hipoen eläinten tuottaminen on pentutehtailua. Sitäkö sinä kuvotus haluat tukea? Asiallisesti ja eettisesti kasvatettu pentu on luovutusiässä jo rokotettu ja sirutettu. Se on myös terveystarkastettu, ruokittu laadukkaasti, opetettu vessalaatikolle, sen vanhemmat on terveystarkastettu jne. Asiallisesti kasvatetusta pennusta on tullut niin isot kulut kasvattajalle, ettei niitä tuosta noin vain ole ilmaiseksi kenelläkään jaella. Eikö järki sano tämän vertaa? Jos olet ilmaista vailla, niin olet auttamattomasti sen tason kissanpitäjä, ettet tarvitse minkäänlaista eläintä kontollesi. Hyi hitto.
- Anonyymi
Hei!
Minulla olisi 8kk poikakissa antaa.- Anonyymi
Missä?
Minkä värinen?
Onko leikattu, rokotettu ja madotettu?
Millaiset sen vanhemmat on?
- Anonyymi
Vieläkö etsit kissan pentua!
Mulla olisi 17vk Tyttö kisu- Anonyymi
Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?
Kohtla-Järve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtla-Järve
Liian kaukana
- Anonyymi
Kysykää Näkkäläjärveltä. On joku politrukki SDP..ssä
- Anonyymi
Onko koti vastuullinen kun maksaa pentutehtailijalle 800euroo pennust,kysyn vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810