Tällä oisit hyvä ja rakastava koti kissanpennulle. Mieluiten Ilmainen. Tulisi kaveriksi 2 vuotiaalle leikatulle poika kissalle.
Kissalle koti
14
685
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole, eikä saa olla ilmaisia.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Siksi Ilmainen kun me itse käymme leikkauttaa, rokottaa ja siruttaa.
- Anonyymi
Normaaleja kissanomistajan menoeriä. Ei ole ilmaisia lounaita.
- Anonyymi
Eli "hyvä ja rakastava koti" olikin sitten täyttä paskanjauhantaa.
Ensinnäkin sillä kasvattajallakin on ollut kulueriä, vähimmilläänkin ainakin pentujen itsensä ruokinta sekä emon lisäruokinta tiineyden ja imetyksen ajalta. Eli pitääkö muiden sinusta harrastaa hyväntekeväisyyttä ja antaa katteja tappiolla vain siksi, että kaltaisillesi mulkuille pitää tuottaa ilmaisia elukoita?
Toisekseen edellä mainittu rimaa hipoen eläinten tuottaminen on pentutehtailua. Sitäkö sinä kuvotus haluat tukea? Asiallisesti ja eettisesti kasvatettu pentu on luovutusiässä jo rokotettu ja sirutettu. Se on myös terveystarkastettu, ruokittu laadukkaasti, opetettu vessalaatikolle, sen vanhemmat on terveystarkastettu jne. Asiallisesti kasvatetusta pennusta on tullut niin isot kulut kasvattajalle, ettei niitä tuosta noin vain ole ilmaiseksi kenelläkään jaella. Eikö järki sano tämän vertaa? Jos olet ilmaista vailla, niin olet auttamattomasti sen tason kissanpitäjä, ettet tarvitse minkäänlaista eläintä kontollesi. Hyi hitto.
- Anonyymi
Hei!
Minulla olisi 8kk poikakissa antaa.- Anonyymi
Missä?
Minkä värinen?
Onko leikattu, rokotettu ja madotettu?
Millaiset sen vanhemmat on?
- Anonyymi
Vieläkö etsit kissan pentua!
Mulla olisi 17vk Tyttö kisu- Anonyymi
Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä etsin. Missä päin tämä kisu on?
Kohtla-Järve
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtla-Järve
Liian kaukana
- Anonyymi
Kysykää Näkkäläjärveltä. On joku politrukki SDP..ssä
- Anonyymi
Onko koti vastuullinen kun maksaa pentutehtailijalle 800euroo pennust,kysyn vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137882- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44775Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704