Tänään puhutaan rakkaudesta ja lämmöstä

Anonyymi-ap

Minulla on kokemusta puhua Aasian lämmöstä ja rakkaudesta. Aloitetaan täältä Kambodzasta ja Siem Reapista.

Minä seurasin yhden tuttavan ero prosessia ja sekään ei sujunut ihan helposti. Tuttavan naisystävä oli minulle myös hyvin vihainen, vaikka minulla ei ollut juuri mitään osaa eikä arpaa heidän suhteestaan. Huvittavinta siinä oli, että tämä mies oli single noin 5 minuuttia. Ihan oikeasti hän ei ollut koskaan nähnyt tätä uutta rakkautta aikaisemmin. Tämä tapahtui noin 3 - 4 aikaan iltapäivällä.

Minä vitsailin Pattayalla usein, että kun menen tuohon kadulle ja nostan käden pystyyn, niin kumpi minulla on ennemmin nainen vai taksi.

Olen kertonut jo aiemmin näistä tapauksista mitä olen nähnyt. Mutta lukekaa ne kirjat " Rahasta lähimmäistä" ja " hullun paratiisi".

Sitten tulee se opetus ja tärkeää asiaa. Ihmiset tarvitsevat läheisyyttä ja lämpöä ja tuntea, että joku huomaa ja välittää ja Rakastaa sinuakin. Se on inhimillinen tarve ihmisillä ja se on kaikilla myös naisilla. Mutta muista, että monella Pattayan naisella on vanhemmat ja voi olla useita lapsia. Olen kysellyt baari-tytöiltä ja usein kuulee 2 tai kolme. Ne tarvitsevat ruokaa ja vaatteita ja koulutusta sun muuta. Olen nähnyt Aasiassa aika usein, että ei täällä sillä lailla missään olla säädyllisiä ja peitellä luonnollisia tarpeita esim. Vessa käynti. Kiinassa myös usein jätkät istuu pöntöllä ja paskoo ja sylkee lattialle ja vaikka siinä ihmisiä menee ja tulee.

Täällä Aasiassa on vähän toisenlaisia nuo käytöstavat ja muutenkin siveettömyys. Kiinassa jätkä voi tulla hieromaan sinun harteilta, kun kuset ja odottaa saavansa siitä tippiä. En minä sitä sano, Kiinassa oli ihan kivaa silti. Taksissa oli Kiinassa tupakointi kielto merkit ja edessä ja kuskin takana oli molemmilla tupakka kädessä ulkona... ( otin kuvan).

Ette te voi ymmärtää sitä, kun pääsette viikon matkalle, kun olette saaneet sen säästettyä. Suomessa kommunismin ja valtion järjestelmän takia ihmisillä on paljon vihaa ja katkeruutta. Se myös tarkoittaa, että ihmiset ei puhu ja kaikki vetäytyä omiin lokeroihin Suomessa. Naurettavia videoita on myös tubella, kun tullaan ensimmäisen kerran kohteeseen ja ollaan siellä 2 tai kolme päivää ja tiedetään mitä... no, todellisuudessa ei mitään mikä on turisti hotellin ulkopuolella ja turisti ravintolan ulkopuolella... sitten käydään jossakin nähtävyydessä ja kiroillaan, kun kaikki maksoi paljon ja on vedetty. No, mitä muuta niistä voi odottaa. Se on samaa kaikkialla.

Yksinäisyyden ja lämmön saamiseen Pattaya on hyvä paikka ja samoin oikeastaan koko Aasia. Toki samasta syystä naiset valitsevat myös kohteensa minne mennä. Sitten tulee ne elämän tärkeimmät kysymykset. Mitä sinä haluat elämältä ja millaista elämää sinä haluat elää ja missä ja miten. Yksi kaveri kertoi aikaisemmin, että hän vain käy Thaimaassa lomalla ja inhosi paikkaa muuten asua siellä. No, valehtelee, koska kuka nyt haluaa maksaa lomasta roska ja paska läjään. ( Todennäköisesti ei vain voi viettää Thaimaassa elämäänsä syystä että... ).

Minä olen kertonut, että minä saan eläke rahalle täällä Kambodzassa hyvin vastiketta ja täällä on kaikki mitä tarvitsen. Tuttava Suomessa tuhlaa kaikki rahansa uuteen mersuun ja asuu vuokralla... säälittävää... minä en ikinä laittaisi rahoja sellaiseen. Perus kysymys on, että mihin minä sillä olisin ajamassa ja asunnosta, että mitä minä siellä tekisin. Asun vuokralla Bungalowissa Kampotissa ja maksan 150 dollaria vuokraa ja vastaavasti olen asunut täällä jo 5 vuotta. Mitä minulta puuttuu... ei mitään.

Matkustella tykkään ja siihen minulla onkin mennyt paljon rahaa. Mutta vaimo ja tyttökaveri maksaa myös jos sellaiseen haluat kiintyä. Siinä voi sitten mennä kaikki ja sydän surut päälle. Mutta katso, kuten aloitin, niin kaveri oli 5 minuuttia single ja koeta muistaa se täällä Aasiassa.

Täällä Aasiassa ja Thaimaassa ja Kambodzassa on paljon koettavaa ja ihana hintataso ja ihana lämpö ja kivoja ihmisiä.

Minä ymmärrän kyllä, että täällä saattaa ote kartata ja kaikki saattaa mennä hetkessä väärään suuntaan. Älä metsästä mitään kaatoja, kuin vajaat. Etsi sitä lämpöä ja nauti, joka hetkestä mitä elämä tarjoaa. Pyri toki muuttamaan elämäsi pois Suomesta. Ei Suomi ole mikään maailman napa. Eikä mitään suomalaista ole olemassa ja se on sama, kuin Obelix... sarjakuva hahmo. Toki letit sopii paremmin, kuin kalju.. vesi pää.

Huomaa, että naiset tarvitsevat myös rakkautta ja lämpöä. Uskonnollisuus on myös hyväksi parisuhteissa. Rakkauden kriteerit löytyvät yllätys, yllätys Raamatusta. Nauttikaa rakkaudesta. Nauttikaa elämästä ja siinä ei ole mitään pahaa, sillä näin on Jumala luonut.

11

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Herrasi Jumala on luonut sinusta totaalisen idiootin, joka ei vieläkään tajua mikä on Aasia ja missä kaikkialla se on. Samat yhdyssanavirheet kuin Hankasalmen Pasasella ja yhtä typerä tapa oikoa ajatuksissa. Alzheimer jyllää ja sekakäyttö vie lopun järjen.
      Sinulla ei ole kokemusta mistään ja luulet että sitä tulee käymällä jossakin tai istumalla jonkun pahvipään taksikuskin kyydissä.

      "Kiinassa oli kivaa"? Milloin, missä, miksi? Kiina on valtava maa jossa on useita täysin toisistaan poikkeavia kulttuureja, joista edes tutkijoilla ei ole kaikista samaan aikaan kokemusta ja sinä apinanraato sanot että "Kiinassa oli kivaa" ja esität kaiken nähnyttä kiinanmatkailijaa. Pasanen ja Tapsa... Siinä on sellainen voimakaksikko josta Hankasalmen kunta tulee kärsimään vielä...

      • Anonyymi

        Totta ... Kiinassa on kuusi eri Kiinan kieltä. Kokemuksia on Shanghaista, Kanttonista ja Sanyalta. Hong Kongissa olen myös ollut 3 kertaa.

        Kiinassa minulla ainakin oli ihan kivaa . . . Ei mitään valittamista. Miksi poltat päreitä.. enkö ole sinun tapaisesi ihminen.. eikö me ollakaan suomalaisia? Kyllä me ollaan ihan eri isästä ja äidistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ... Kiinassa on kuusi eri Kiinan kieltä. Kokemuksia on Shanghaista, Kanttonista ja Sanyalta. Hong Kongissa olen myös ollut 3 kertaa.

        Kiinassa minulla ainakin oli ihan kivaa . . . Ei mitään valittamista. Miksi poltat päreitä.. enkö ole sinun tapaisesi ihminen.. eikö me ollakaan suomalaisia? Kyllä me ollaan ihan eri isästä ja äidistä.

        "Aasian lämpö"?

        Aasiassa Itä-Siperiassa Jakutskissa alin mitattu lämpötila on ollut –64,4 astetta vuodelta 1891. Maailman kylmin kaupunki.
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009331983.html
        Aasia on Tapsa aika paljon muutakin kuin lämpöisiä paikkoja ja googletietosi eivät ole kokemusta eikä turistina hengailu muutenkaan.
        Turistikohteissa piipahtelu ei ole muuta kuin turismia. Olet varmasti sukua Pasaselle. Auot päätäsi aivan samaan malliin, jopa samoilla sanoilla ja olet samanlainen täysin munaton ja rahaton erakko. Teillä molemmilla on samanlainen maantiedon taito, eli täysin olematon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aasian lämpö"?

        Aasiassa Itä-Siperiassa Jakutskissa alin mitattu lämpötila on ollut –64,4 astetta vuodelta 1891. Maailman kylmin kaupunki.
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009331983.html
        Aasia on Tapsa aika paljon muutakin kuin lämpöisiä paikkoja ja googletietosi eivät ole kokemusta eikä turistina hengailu muutenkaan.
        Turistikohteissa piipahtelu ei ole muuta kuin turismia. Olet varmasti sukua Pasaselle. Auot päätäsi aivan samaan malliin, jopa samoilla sanoilla ja olet samanlainen täysin munaton ja rahaton erakko. Teillä molemmilla on samanlainen maantiedon taito, eli täysin olematon.

        Se on hyvä, että olet koulussa oppinut jotain. Maastohousut ja maastopuku on tarkoitettu, että vihollinen eikä eläimet havaitse sinua. Kalju on Armeijassa tarkoitettu, että ei tule täitä, kun eletään kenttä olosuhteissa.

        Pattayalla on aika monessa paikassa suihku ja usein myös hotelli huone sisältää tämän mukavuuden.

        Miehen esikuvia on tietysti Elvis ja Marlon Brando ja Tom of Finland... esim.


    • Anonyymi

      2010 polttaa päreensä kun Tapsa saa huomiota!

      • Anonyymi

        Mitä ihmeen huomiota täällä on kukaan keräämässä? Tapsa on aivotoimintansa sekakäytöllä menettänyt umpijuntti joka kuvittelee olevansa jonkinlainen matkailun Jeesus ja aukoo tyhmää päätään ihan samaan malliin kuin läskimooses Pasanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen huomiota täällä on kukaan keräämässä? Tapsa on aivotoimintansa sekakäytöllä menettänyt umpijuntti joka kuvittelee olevansa jonkinlainen matkailun Jeesus ja aukoo tyhmää päätään ihan samaan malliin kuin läskimooses Pasanen.

        No mutta mutta, täällähän juntitellaan toisiaan, aikamoista juntin puuhaa junttilasta vaihteen vuoksi.


    • Anonyymi

      Katsotaan mitä kaunista minä kerron Kampotista huomenna...

      • Anonyymi

        Et mitään, tämä on thaimaan matkailupalsta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe