Väliinputoaja

Anonyymi-ap

Tuntuu, että olen deittimaailmassa jonkunlainen väliinputoaja. Pidän itseäni ikäisekseni varsin komeana ja nuoren näköisenä. Luulen, että tästä syystä oman ikäiseni eivät ole minusta kiinnostuneet, koska kokevat ulkonäköpaineita ja haluavat "rosoisemman" miehen ja olla se kauniimpi sukupuoli.

Sitten taas nuorempien kanssa saan mätsejä, mutta heillä on toisenlainen elämä eivätkä he ole vielä valmiita asettumaan paikoilleen, rauhalliseen arkeen, lue: olen tylsä heille.
Toisaalta on varmaan yh-äitejä, jotka etsivät juuri sitä perusarjen turvallista ja luotettavaa miestä, mutta varmaan hekin pitävät habitukseni perusteella minua jonakin pleijerinä.

Näin karkeasti arvioituna. Tietysti otan vinkkejä vastaan minkälaiseen kohderyhmään minun kannattaisi keskittyä, millaisiin tinder-profiileihin kannattaisi kiinniittää huomiota.

49

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin niin, kaikkihan ne tätä valittavat. Jatka samalla tavalla. 0-kokemuksella Tinderistä vaikea mennä muuta neuvomaan.

    • Anonyymi

      Voin tietysti olla aivan väärässä, mutta mulle tulee tekstistäsi aika ylimielinen kuva ja se on itselleni turn off.

      "Luulen, että tästä syystä oman ikäiseni eivät ole minusta kiinnostuneet, koska kokevat ulkonäköpaineita ja haluavat "rosoisemman" miehen ja olla se kauniimpi sukupuoli."

      Esimerkiksi tuosta kohdasta herää mulle kysymys, että kuinka itseäsi täynnä sä olet. Itse en ole koskaan kokenut ulkonäköpaineita. Mä olen ihan tietoinen miltä näytän, eikä se vaikuta mitenkään siihen minkä näköisiä miehiä pidän viehättävinä. En jätä ketään lähestymättä siksi, että kokisin hänet jotenkin liian hyvä näköiseksi. Sen sijaan sen takia jätän lähestymättä, että ei nyt satu kiinnostamaan.

      • Anonyymi

        Ymmärrän, että voi vaikuttaa ylimieliseltä. Piti kirjoittaa noin, että saan pointtini esiin. En tietenkään sano, että muut olisi rumempia tai etten voisi olla itse jonkun mielestä ruma. Jokaisella kuitenkin makunsa. Koitan vain analysoida miksi ei tärppää. Vähiten sen syyn uskon olevan luonnepuoli. Usko pois, minäkin olen taistellut itsetuntoni kanssa, mutta nykyään tuntuu, että olen elämäni kunnossa, niin henkisesti kuin fyysisesti, vaikka olenkin sellainen, etten tykkää kehua itseäni. Mutta sitä se deittimaailma vaatii, hyvää itsetuntoa ja itsearvostusta, joita pitää opetella sanomaan ääneenkin.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että voi vaikuttaa ylimieliseltä. Piti kirjoittaa noin, että saan pointtini esiin. En tietenkään sano, että muut olisi rumempia tai etten voisi olla itse jonkun mielestä ruma. Jokaisella kuitenkin makunsa. Koitan vain analysoida miksi ei tärppää. Vähiten sen syyn uskon olevan luonnepuoli. Usko pois, minäkin olen taistellut itsetuntoni kanssa, mutta nykyään tuntuu, että olen elämäni kunnossa, niin henkisesti kuin fyysisesti, vaikka olenkin sellainen, etten tykkää kehua itseäni. Mutta sitä se deittimaailma vaatii, hyvää itsetuntoa ja itsearvostusta, joita pitää opetella sanomaan ääneenkin.

        -ap

        Hyvä itsetunto on täysin eri asia, kuin yrittää polkea muita alemmas. Tuo jälkimmäinen tapa kielii heikosta itsetunnosta. Nimenomaan siinä tuo analyysisi menee pieleen, että oletat, että olisit itse sellainen, joka valittaisiin ennemmin ja ne toiset ovat alempana. Jos sut rajastaan jätetään valitsematta, niin tuolle oletukselle ei ole juuri perusteita. Tietysti jokainen mielummin yrittää perustella sitä jollain tuollaisella, että "eivät ne vaan uskalla valita mua, kun ovat itse niin heikkoitsetuntoisia". Tuntuu se tietysti paremmalta, kuin ymmärtää, että omasta mielestä rumat valitaankin siitä vierestä ensiksi, sillä mitä se itsestä tekeekään. Pikemmin kannattaisi pyrkiä pohtimaan sitä, että ehkä siellä luonnepuolella hyvinkin on jotain sellaista, joka aiheuttaa ongelmaa.

        Mä en juurikaan ole koskaan taistellut itsetuntoni kanssa. Pikemmin mua on moni (yleensä naiset) moittineet, että olen liian itsevarma. Vielä en itse ole siihen ongelmaan törmännyt, mutta kyllä mä senkin ymmärrän, että se voi ulkopuolisen ja heikommin mut tuntevan silmiin siltä näyttää. Ja kyllä, on ihan ok sanoa ääneen, että on omasta mielestään hyvä. Siitä vaan tuleekin helposti vastenmielistä, jos alkaa yrittää nostaa itseään muiden kustannuksella, kuten tuossa yritit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että voi vaikuttaa ylimieliseltä. Piti kirjoittaa noin, että saan pointtini esiin. En tietenkään sano, että muut olisi rumempia tai etten voisi olla itse jonkun mielestä ruma. Jokaisella kuitenkin makunsa. Koitan vain analysoida miksi ei tärppää. Vähiten sen syyn uskon olevan luonnepuoli. Usko pois, minäkin olen taistellut itsetuntoni kanssa, mutta nykyään tuntuu, että olen elämäni kunnossa, niin henkisesti kuin fyysisesti, vaikka olenkin sellainen, etten tykkää kehua itseäni. Mutta sitä se deittimaailma vaatii, hyvää itsetuntoa ja itsearvostusta, joita pitää opetella sanomaan ääneenkin.

        -ap

        Ai niin, sanoin, että en jätä ketään lähestymättä siksi, että hän olisi liian hyvännäköinen. Sen sijaan sen vuoksi olen kyllä jättänyt useinkin lähestymättä, että oma ulkonäkönsä vaikuttaa olevan jollekin tyypille liiankin iso asia. Myös sen takia olen antanut aika montakin kertaa pakit, että tyyppi on selkeästi kuvitellut olevansa paremman näköinen kuin onkaan. Tietysti myös se, että mies näyttää siltä kuin viettäisi valtaosan päivistään peilin edessä jne. on vastenmielistä.Ulkonäöstään huolehtiminen on ihan hyvä juttu ja teen minä sitä itsekin. Kaikella on kuitenkin rajansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, sanoin, että en jätä ketään lähestymättä siksi, että hän olisi liian hyvännäköinen. Sen sijaan sen vuoksi olen kyllä jättänyt useinkin lähestymättä, että oma ulkonäkönsä vaikuttaa olevan jollekin tyypille liiankin iso asia. Myös sen takia olen antanut aika montakin kertaa pakit, että tyyppi on selkeästi kuvitellut olevansa paremman näköinen kuin onkaan. Tietysti myös se, että mies näyttää siltä kuin viettäisi valtaosan päivistään peilin edessä jne. on vastenmielistä.Ulkonäöstään huolehtiminen on ihan hyvä juttu ja teen minä sitä itsekin. Kaikella on kuitenkin rajansa.

        Niin, luulen että me kaksi tulemmekin hieman eri lähtökohdista. Tuossa aiemmin sanoit (jos olet sama kirjoittaja), ettet koskaan ole kokenut ulkonäköpaineita. Tämä on minusta outoa tai sitten tämä iso emävale.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, luulen että me kaksi tulemmekin hieman eri lähtökohdista. Tuossa aiemmin sanoit (jos olet sama kirjoittaja), ettet koskaan ole kokenut ulkonäköpaineita. Tämä on minusta outoa tai sitten tämä iso emävale.

        -ap

        Ei siinä ole minusta mitään outoa. Kaikille ihmisille ulkonäkö ei ole maailman suurin asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, luulen että me kaksi tulemmekin hieman eri lähtökohdista. Tuossa aiemmin sanoit (jos olet sama kirjoittaja), ettet koskaan ole kokenut ulkonäköpaineita. Tämä on minusta outoa tai sitten tämä iso emävale.

        -ap

        Mulla ei noin yleisesti ole tapana kilpailla, eikä mulla ole juurikaan kilpailuviettiä. Se voi hyvinkin selittää, miksi mä en koe ulkonäköpaineita, kun en mä vertaa ulkonäköäni keneenkään.


    • Anonyymi

      Sinun varmaan kannattaisi hommata nainen jostain aasian maasta jossa perinteiset arvot perhe, koti, lapset ovat vielä naiselle tärkeitä statusarvoja. Sitten vaan aasialaisneitokaisen kanssa ydinperhettä pykäämään.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Kannattaa olla tarkkana sen maan kanssa. Aasiakin on iso alue ja sieltä löytyy monta maata, jossa ydinperheen perustaminen on likipitäen viimeisiä asioita, jota naiset haluavat. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla tarkkana sen maan kanssa. Aasiakin on iso alue ja sieltä löytyy monta maata, jossa ydinperheen perustaminen on likipitäen viimeisiä asioita, jota naiset haluavat. 🙂

        On joo mutta kyllä niissä perhearvot ja suku ovat tärkeitä yleensä. Googlasin, tuolla vaikkapa vaimosta filippiineillä ihan kokemuspohjaista kertomaa:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/1399118/vaimo-filippiineilta

        "Elämä filipiinonaisen kanssa on ollut kuin satua. Hieno suhde, hieno luottamus ja molemminpuolinen arvostus.Ja käsittämättömän lempeä paratiisi kivoine ihmisineen kaupan pälle. Ei tarvitse käyttää lainkaan aikaa ilkeiden kerrostalokyttääjien ja synkkien jöröttäjien kanssa kyräilemiseen.
        Ei pitäisi vertailla, mutta kyllä täältä käsin suomalaisen miehen elämä Suomessa näyttää todella kurjalta. Jokin on mennyt pahasti pieleeen siinä, kuinka suomalaiset naiset käsittävät perheen, parisuhteen ja miehen aseman siinä.
        Joku kirjoitti tällä palstalla, ettei kiva, kunnollinen perhe-elämän vakavasti ottava mies tahdo löytää Suomessa enää partneria ja se on ihan totta. Aasiassa ei juosta materian ja ulkonäön perässä, joten jokaiselle kunnon miehelle löytyy oma kiva kaunotar ja ihan oikea toimiva suhde. Se on vain ajan, paikan ja oikeanlaisen kohtaamisen kysymys. Filippiineillä on yli 95 miljoonaa asukasta, joista yli puolet on naisia."

        Ei se nyt ehkä ihan noin auvoista aina ole mutta tunnen pari tyyppiä joilla aasialaisvaimot, ei ole valitelleet. Lapsi/lapset, perhe ja suku yleensäkin on kuulemma tärkeitä eli jos haluaa haittoja etsiä niin sitten voisi vaikka ajatella että joutuu sinne suuntaan reissuamaankin jonkun verran sukua näkemään.

        -harmiseikirj-


      • Ainakin Japanissa, naiset ovat yhtä nirsoja kuin Suomessa ja varmasti myös muissa paremman elintason saavuttaneissa maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo mutta kyllä niissä perhearvot ja suku ovat tärkeitä yleensä. Googlasin, tuolla vaikkapa vaimosta filippiineillä ihan kokemuspohjaista kertomaa:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/1399118/vaimo-filippiineilta

        "Elämä filipiinonaisen kanssa on ollut kuin satua. Hieno suhde, hieno luottamus ja molemminpuolinen arvostus.Ja käsittämättömän lempeä paratiisi kivoine ihmisineen kaupan pälle. Ei tarvitse käyttää lainkaan aikaa ilkeiden kerrostalokyttääjien ja synkkien jöröttäjien kanssa kyräilemiseen.
        Ei pitäisi vertailla, mutta kyllä täältä käsin suomalaisen miehen elämä Suomessa näyttää todella kurjalta. Jokin on mennyt pahasti pieleeen siinä, kuinka suomalaiset naiset käsittävät perheen, parisuhteen ja miehen aseman siinä.
        Joku kirjoitti tällä palstalla, ettei kiva, kunnollinen perhe-elämän vakavasti ottava mies tahdo löytää Suomessa enää partneria ja se on ihan totta. Aasiassa ei juosta materian ja ulkonäön perässä, joten jokaiselle kunnon miehelle löytyy oma kiva kaunotar ja ihan oikea toimiva suhde. Se on vain ajan, paikan ja oikeanlaisen kohtaamisen kysymys. Filippiineillä on yli 95 miljoonaa asukasta, joista yli puolet on naisia."

        Ei se nyt ehkä ihan noin auvoista aina ole mutta tunnen pari tyyppiä joilla aasialaisvaimot, ei ole valitelleet. Lapsi/lapset, perhe ja suku yleensäkin on kuulemma tärkeitä eli jos haluaa haittoja etsiä niin sitten voisi vaikka ajatella että joutuu sinne suuntaan reissuamaankin jonkun verran sukua näkemään.

        -harmiseikirj-

        "Aasiassa ei juosta materian ja ulkonäön perässä, joten jokaiselle kunnon miehelle löytyy oma kiva kaunotar ja ihan oikea toimiva suhde."

        Mitä ristiriitaisen oloista tässä lauseessa on 🤔 Ahaa, se onkin vain suomimiehen vaatimus siitä, että nainen ei saa olla pinnallinen, mutta suomimies tietenkin saa olla.

        Miksi harmis ei hae emäntää Aasiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aasiassa ei juosta materian ja ulkonäön perässä, joten jokaiselle kunnon miehelle löytyy oma kiva kaunotar ja ihan oikea toimiva suhde."

        Mitä ristiriitaisen oloista tässä lauseessa on 🤔 Ahaa, se onkin vain suomimiehen vaatimus siitä, että nainen ei saa olla pinnallinen, mutta suomimies tietenkin saa olla.

        Miksi harmis ei hae emäntää Aasiasta?

        Kuten olen palstalla kertonut viihdyn ihan hyvin sinkkuna ja olen kai suhteellisen sitoutumiskammoinen. Aasialaisemännän kanssa varmaan asiat etenisi aika nopeasti, pitäisi solmia elinikäinen avioliitto (filippiineillä avioero laissa kielletty) ja varmaan aika hetipian pitäisi lapsi/lapsikin pyöräyttää niin siinä olisi turhan paljon ohjelmaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten olen palstalla kertonut viihdyn ihan hyvin sinkkuna ja olen kai suhteellisen sitoutumiskammoinen. Aasialaisemännän kanssa varmaan asiat etenisi aika nopeasti, pitäisi solmia elinikäinen avioliitto (filippiineillä avioero laissa kielletty) ja varmaan aika hetipian pitäisi lapsi/lapsikin pyöräyttää niin siinä olisi turhan paljon ohjelmaa.

        -harmiseikirj-

        Olet jo ilmeisesti sen verran iäkäs, että suhteen olisi hyväkin edetä melko nopeasti. Vanhan miehen on haastavaa saada jälkikasvua, etenkään tervettä jälkikasvua. Kuulostaa kyllä tekosyiltä, mikä on se oikea syy...liittyyköhän jälleen siihen pinnallisuuteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo ilmeisesti sen verran iäkäs, että suhteen olisi hyväkin edetä melko nopeasti. Vanhan miehen on haastavaa saada jälkikasvua, etenkään tervettä jälkikasvua. Kuulostaa kyllä tekosyiltä, mikä on se oikea syy...liittyyköhän jälleen siihen pinnallisuuteen...

        Mies voi saada jölkikasvua vaikka miten vanhana, Kuinkas se saulinkin kohdalla oli, 69 sanoo google, eihän tässä ole mitään kiirettä :D Sekin vaan ongelma että minä en halua lapsia, noille aasialaisnaisille se on käsittääkseni aika must juttu.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi saada jölkikasvua vaikka miten vanhana, Kuinkas se saulinkin kohdalla oli, 69 sanoo google, eihän tässä ole mitään kiirettä :D Sekin vaan ongelma että minä en halua lapsia, noille aasialaisnaisille se on käsittääkseni aika must juttu.

        -harmiseikirj-

        Haluat vanhanaikaisen naisen, joka ei saisi haluta lapsia? Kuka koittaa poimia rusinat pullasta. Miehelle paras lapsensaanti-ikä on 25-30 ikävuotta. Jo hiemankin tuosta korkeampi ikä vaikuttaa tutkimusten mukaan haitallisesti lapsen terveyteen ja aleneehan toki miehen hedelmällisyyskin huomattavasti iän myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo mutta kyllä niissä perhearvot ja suku ovat tärkeitä yleensä. Googlasin, tuolla vaikkapa vaimosta filippiineillä ihan kokemuspohjaista kertomaa:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/1399118/vaimo-filippiineilta

        "Elämä filipiinonaisen kanssa on ollut kuin satua. Hieno suhde, hieno luottamus ja molemminpuolinen arvostus.Ja käsittämättömän lempeä paratiisi kivoine ihmisineen kaupan pälle. Ei tarvitse käyttää lainkaan aikaa ilkeiden kerrostalokyttääjien ja synkkien jöröttäjien kanssa kyräilemiseen.
        Ei pitäisi vertailla, mutta kyllä täältä käsin suomalaisen miehen elämä Suomessa näyttää todella kurjalta. Jokin on mennyt pahasti pieleeen siinä, kuinka suomalaiset naiset käsittävät perheen, parisuhteen ja miehen aseman siinä.
        Joku kirjoitti tällä palstalla, ettei kiva, kunnollinen perhe-elämän vakavasti ottava mies tahdo löytää Suomessa enää partneria ja se on ihan totta. Aasiassa ei juosta materian ja ulkonäön perässä, joten jokaiselle kunnon miehelle löytyy oma kiva kaunotar ja ihan oikea toimiva suhde. Se on vain ajan, paikan ja oikeanlaisen kohtaamisen kysymys. Filippiineillä on yli 95 miljoonaa asukasta, joista yli puolet on naisia."

        Ei se nyt ehkä ihan noin auvoista aina ole mutta tunnen pari tyyppiä joilla aasialaisvaimot, ei ole valitelleet. Lapsi/lapset, perhe ja suku yleensäkin on kuulemma tärkeitä eli jos haluaa haittoja etsiä niin sitten voisi vaikka ajatella että joutuu sinne suuntaan reissuamaankin jonkun verran sukua näkemään.

        -harmiseikirj-

        Fiippiineissäkin on asiat mitkä kannattaa tajuta. Esimerkiksi Filippiineillähän eroaminen on laitonta. Avioeroa on likipitäen mahdotonta saada. Filippiineilläkin eroaminen on kuitenkin hyvin tavallista ja siellä on ihan on ihan normaalia, että ollaan virallisesti naimisissa, mutta erottu. Molemmilla uudet perheet ja ehkä lapsiakin ja vaikkapa perinnönjaossa on edessä helvetillinen sotku. Ja siis pettäminen on tuikitavallista, sillä erota ei voi jne. Että ihan sellaisiin "arvostamme perinteisiä perhearvoja" yms. yms. ei kannata mitenkään sinisilmäisesti uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi saada jölkikasvua vaikka miten vanhana, Kuinkas se saulinkin kohdalla oli, 69 sanoo google, eihän tässä ole mitään kiirettä :D Sekin vaan ongelma että minä en halua lapsia, noille aasialaisnaisille se on käsittääkseni aika must juttu.

        -harmiseikirj-

        Mistäs tiedät miten helppoa se on ollut? Mehän emme tiedä vaikka siittiö olisi viety keinotekoisesti munasolun sisään. Ei kannata olettaa sen olevan niin helppoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluat vanhanaikaisen naisen, joka ei saisi haluta lapsia? Kuka koittaa poimia rusinat pullasta. Miehelle paras lapsensaanti-ikä on 25-30 ikävuotta. Jo hiemankin tuosta korkeampi ikä vaikuttaa tutkimusten mukaan haitallisesti lapsen terveyteen ja aleneehan toki miehen hedelmällisyyskin huomattavasti iän myötä.

        Et halua lapsia mitäh. Nyt harmittaa todella paljon puolestasi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Et halua lapsia mitäh. Nyt harmittaa todella paljon puolestasi.

        Tuli väärään kohtaan valtsikka. Harmittele harmikselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi saada jölkikasvua vaikka miten vanhana, Kuinkas se saulinkin kohdalla oli, 69 sanoo google, eihän tässä ole mitään kiirettä :D Sekin vaan ongelma että minä en halua lapsia, noille aasialaisnaisille se on käsittääkseni aika must juttu.

        -harmiseikirj-

        Et halua lapsia mitäh. Nyt harmittaa todella paljon puolestasi.

        Kirjoitin jo väärään kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli väärään kohtaan valtsikka. Harmittele harmikselle.

        Valtakunta olen mutta joo näköään tuli.😅 eipä se mitään pyyntöä saa vai saako?


    • Anonyymi

      Niinpä tietysti. Ihan tiedoksesi, että minä kiinnostun miehistä, jotka ovat mun mielestäni hyvännäköisiä. Sä saat olla omasta mielestäsi heitä paremman näköinen, mutta ei se mun mielipidettäni muuta.

    • Ei oo kokemusta deittimailmasta, paitsi se yks. Mutta miksi mulle sana VÄLIINPUTOAJA vie ajatukset jotenkin koulumaailmaan. Eli luokassa yks opppilas on pudonnu pulpetin alle ja pulpetin kansi on jääny auki. Meidän aikaan oli vielä ne hassut kannelliset pulpetit.

    • Anonyymi

      Mikään ei koskaan tunnu riittävän, joko itselleen tai vastapuolelle. Väitän että suurin osa ihmisistä ei edes tiedä parisuhdemielessä mitä elämältään haluavat. Hyvä ulkonäkö ei yksissään riitä sillä itsekin olen siitä elävä esimerkki. Minä ainakin olen täynnä päänsisäisiä estoja ja henkisiä lukkoja. Elämme some-aikakautta mutta se ei ole yhtään minun juttuni. Siksi en olekaan siellä. "Some on roskaväelle." - Keskari. Sielunmaisemani taitaa olla muinainen tai ainakin eläkeläisikäisen tasolla vaikka elämä on periaatteessa vasta alle puolivälissä. Naisia saa kun on itsevarma ja positiivinen ja että menee oikeasti juttelemaan heille. Ylienerginen duracell-pupu, juuri sellainen tulisi parisuhdemarkkinoilla olla. Meille toisille sellainen käyttäytyminen olisi teeskentelyä, joten jääköön se puoli elämästä sitten sikseen. Tää on hyvä pliisu - https://www.youtube.com/watch?v=0IVbtZCqTuY. - Mies sivusta.

      • Anonyymi

        Kyllä, se vähän vaatii "teeskentelyä". Olla sosiaalisempi mitä on. Yleensähän se alku juuri on pyrkimystä antaa itsestä hyvä ensivaikutelma, koska se ensivaikutelma ratkaisee paljon. Mutta kun vähän lämpiää, niin sittenhän on hyvä vaikka tunnustaa toiselle millainen luonne on ja katsoa vieläkö toista kiinnostaa. Loppujen lopuksi ei voi lähteä kuin voittajana; ainakin katsoit kortin, tai jos ei tärpännyt, niin voit todeta, ettette sopineet toisillenne.


    • Anonyymi

      Olet valitettavasti jäävi arvioimaan omaa ulkoista olemustasi, joten kuva ois kiva ennen minkäänlaista kannanottoa tai neuvonantoa.

    • Minä olen aina kaikissa suhteissani muuttunut alun ai ja oi niin ihanasta tylsäksi ilmaksi. Liian tasainen kyyti ja luonne on pahempi asia, kun hyvä ulkonäkö. Joten hyvällä ulkokuorella voit vielä edetä.

      Näin oon kokenut.

    • Anonyymi

      Ehkä kiinnostut itsellesi vääränlaisesta naisista. Ulkonäkö on keskiössä lähinnä tutustuessa ei myöhemmin. Ellei tutustu liutaan ihmisiä tavallisessa elämässä niin ei koskaan pääse sille asteelle kenen kanssa kaikki muukin natsaa.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Tosin minä kiinnostun kyllä eri ikäisistä ja eri näköisistä naisista. Aika paljon merkkaa se henkinen puoli. Sitä minä tässä just ihmettelen, että miksi oman ikäiseni eivät mätsää, ja arvelin tässä sitä oman ulkonäön vaikutusta. Pitäisi ehkä tässä kohtaa vielä enemmän alleviivata sitä nuorekkuutta ulkonäössäni kuin komeutta. Naisethan monesti ihastuvat vanhempiin miehiin. Mielelläni tutustuisin oman ikäsiin. Tai sitten aliarvioin oman ikäisiäni naisia, jos heilläkin on vielä menovaihde päällä eikä tarviikaan perusarkea.


    • Anonyymi

      Olisi perin ikävää tavata ihminen, jolla on noin valmiit lokerot (ja niiden välitilat) määriteltyinä sekä itselleen että muille. 🤭

      Siispä suosittelen: mitäs jos aloittaisit vaikka siitä, että vähentäisit muiden ihmisten mielipiteiden profilointia vähäsen?

      🦄

      • Anonyymi

        Kiitos neuvosta. Asioiden ylianalysointi on varmasti yksi heikkouteni. Vaikka se myös auttaa Tinderissä. Pitäähän sun ensin miettiä millaista ihmistä haet ja sen pohjalta sulla on itsellä kriteerit.
        Itse laitan tinderöinnin vähän kahteen tapaan, joita teen molempia: 1. suorittava pyyhkiminen: sulla on ne tietyt kriteerit/periaatteet millaisia profiileja pyyhit oikealle/vasemmalle 2. tunnepohjainen pyyhkiminen: esim. joku hänen ulkonäössä vain vetää sut puoleensa, silmät tai vaikka joku mielenkiintoinen paita tai jokin tekstissä uppoo suhun, joka saa sut unohtamaan suorittavan pyyhmisen ja tekemään kriteerejäsi vastaan.
        Epäonninen tulos, sitten saa sut aina palaamaan tarkistamaan kriteerejäsi ja tässäpä sitä taas ollaan. Elämähän on jatkuvaa toisten profilointia.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos neuvosta. Asioiden ylianalysointi on varmasti yksi heikkouteni. Vaikka se myös auttaa Tinderissä. Pitäähän sun ensin miettiä millaista ihmistä haet ja sen pohjalta sulla on itsellä kriteerit.
        Itse laitan tinderöinnin vähän kahteen tapaan, joita teen molempia: 1. suorittava pyyhkiminen: sulla on ne tietyt kriteerit/periaatteet millaisia profiileja pyyhit oikealle/vasemmalle 2. tunnepohjainen pyyhkiminen: esim. joku hänen ulkonäössä vain vetää sut puoleensa, silmät tai vaikka joku mielenkiintoinen paita tai jokin tekstissä uppoo suhun, joka saa sut unohtamaan suorittavan pyyhmisen ja tekemään kriteerejäsi vastaan.
        Epäonninen tulos, sitten saa sut aina palaamaan tarkistamaan kriteerejäsi ja tässäpä sitä taas ollaan. Elämähän on jatkuvaa toisten profilointia.

        -ap

        Teet profiloinnin liian aikaisessa vaiheessa. Ylianalysoinnilla tukahdutat toisesta ihmisestä hänen mielipiteensä ja näkemyksensä.

        Jos etsit jotain muuta kuin seksiä, en suosittele käyttämään Tinderiä lainkaan.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teet profiloinnin liian aikaisessa vaiheessa. Ylianalysoinnilla tukahdutat toisesta ihmisestä hänen mielipiteensä ja näkemyksensä.

        Jos etsit jotain muuta kuin seksiä, en suosittele käyttämään Tinderiä lainkaan.

        🦄

        Jos kaikki olisi Tinderissä etsimässä vain seksiä, aika äkkiä sieltä kaikkoaisi naiset kokonaan ja kaikilta kuvat.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kaikki olisi Tinderissä etsimässä vain seksiä, aika äkkiä sieltä kaikkoaisi naiset kokonaan ja kaikilta kuvat.

        -ap

        Ajatteletko etteivät naiset ole siellä seksin vuoksi? Minä luulen että ovat.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko etteivät naiset ole siellä seksin vuoksi? Minä luulen että ovat.

        🦄

        Suurin osa etsii muutakin kuin seksiä

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa etsii muutakin kuin seksiä

        -ap

        Mun kokemukseni on hieman eri, kun naispuolisia ystäviäni mietin. Kyllä heistä jokainen on siellä enemmän silleen kivojen kokemusten perässä, kuin varsinaisesti vakavasti etsimässä parisuhdetta. Ei se tietenkään sulje pois parisuhteen mahdollisuutta, mutta ei se myöskään ole sen homman tärkein pointti, vaikka ei toki pelkkä seksikään ole. Enemmän se on sellasta "iloa ja valoa elämään" touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun kokemukseni on hieman eri, kun naispuolisia ystäviäni mietin. Kyllä heistä jokainen on siellä enemmän silleen kivojen kokemusten perässä, kuin varsinaisesti vakavasti etsimässä parisuhdetta. Ei se tietenkään sulje pois parisuhteen mahdollisuutta, mutta ei se myöskään ole sen homman tärkein pointti, vaikka ei toki pelkkä seksikään ole. Enemmän se on sellasta "iloa ja valoa elämään" touhua.

        Näin minäkin olen Tinderin idean ymmärtänyt.

        🦄


    • Kuulosta ihmiseltä, joka on 35-45v, jos nuorempien elämä tuntuu erilaiselta. Useimmat naiset siirtyvät keski-ikäisen elämään 25-35v, eivätkä enää halua bailata joka viikonloppu vaan koti-illat ja yhdessä ulkoilu yms. alkaa nousta arvotukseen harrastuksen ja ystävien rinnalle.

      Jos olet 30v ja valitat et löydä jo jälkiteiniydestä rauhoittunutta naista, luultavasti vika on siinä, että itse kiinnostus naisista, jotka on kuin J. Tukiainen nuorempana. Kaikki ei rauhoitu koskaan. Maanläheinen koti-ihminen ei näytä missiltä, tuskin meikkaa kovin paljon ja tuskin köy punttisalilla 5 krt/vko, ei käytä tekoripsiä, -kynsiä, hiuksen pidennyksiä vaan viihtyy luultavasti paljon luonnollisemmassa olotilassa. Sama asia voi toki estää vanhemmankin keski-ikäistä perhe-elämää etsivät miehen matchejä.

      Suurin tekijä mikä vaikuttaa siihen kuka kiinnostuu, on luultavasti kuvien tunnelma. Oletko aidon näköinen? Viestitätkö pinnallisuutta tai jotain muuta kuvillasi? Se, että on komea tuskin on este, mutta jos kuvat näyttää siltä, että olet itseään täynnä oleva komea, iso osa katsiutuu pois, Ja myös se mitä itsestään kertoo ja mitä se viestittää.

      Kysynpä sinulta ap, jos tiedät kerran mitä haluat, minkälainen ilmoitus ja kuvat samaa etsivänä vetoaa sinuun? Mitkä ovat sinulle must-juttuja ja mistä asioista voit joustaa, jos tärkein osuu?

      En ole koskaan edes avannut Tinder, joten vastaukseni ei kumpua kokemuksista vaan on pelkkää yleistä mietittävää siitä miten ihmismieli toimii.

      • Anonyymi

        Olen 39v.
        Kyllä mä mielestäni aidon näköinen olen. Jos tarkoitat sillä, että käytänkö filttereitä tai meikkaanko tms :D Joo en.
        Kyllä nulla on 5 kuvaa, hyvin arkisia selfietä joissa hymyilen ja pari kuvaa jossa näkee miehen myös kokonaan. Kaikissa vaatteet fiksut päällä kauluspaitaa, t-paitaa , shortsit, farkut. Ihan tavallista siis, ei salikuvia tai mitään pullisteluja. Kyllä mä siis koitan viestiä sitä mitä itsekin profiileista haen. Vähintään muutama kuva ja tekstiä, misså kertoo itestään jotain. Teksti/kuvat mistä välittyy luottamus, huumorintaju ja lämpö, positiivisuus, järkevän ihmisen profiili. En osaa sen paremmin varmaan selittää. Mutta yhtä lailla minua ohjaa myös tunne, eli säännöt voi heittää romukoppaan, jos joku juttu kiinnitää huomion.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 39v.
        Kyllä mä mielestäni aidon näköinen olen. Jos tarkoitat sillä, että käytänkö filttereitä tai meikkaanko tms :D Joo en.
        Kyllä nulla on 5 kuvaa, hyvin arkisia selfietä joissa hymyilen ja pari kuvaa jossa näkee miehen myös kokonaan. Kaikissa vaatteet fiksut päällä kauluspaitaa, t-paitaa , shortsit, farkut. Ihan tavallista siis, ei salikuvia tai mitään pullisteluja. Kyllä mä siis koitan viestiä sitä mitä itsekin profiileista haen. Vähintään muutama kuva ja tekstiä, misså kertoo itestään jotain. Teksti/kuvat mistä välittyy luottamus, huumorintaju ja lämpö, positiivisuus, järkevän ihmisen profiili. En osaa sen paremmin varmaan selittää. Mutta yhtä lailla minua ohjaa myös tunne, eli säännöt voi heittää romukoppaan, jos joku juttu kiinnitää huomion.

        Niinhän se on jos kolahtaa, niin se kolahtaa vaikka ennalta odotetut asiat ei kohtaa täysin.

        Keskimäärin sinua 10v nuoremmat jo on valmiita perhe-elämävaiheeseen. Siis tietämättä totuutta, veikkaan, että ”vika” on siinä minkälaiset naiset saa oman klikkauksesi oikealle. Kokeile ihan huviksesi, onko asiassa se syy miksi ei löydy mitä etsit.


    • EMT. Ehkä vika on tekstissäsi. Tee selväksi millaista naista haet itsellesi. Eihän kuvasi vaan ole sellaisia teinimäisiä, mikä sitten katkottaa ikäisesi naiset?

      • Anonyymi

        Tekstiä on helppo aina syyttää, onko se liian lyhyt tai pitkä, liian klisee tai liian outo. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää, siksi siinä ei pitäs olla mitään vikaa ja siitä selviää mitä haen ja millainen olen, mitä teen. Sellainen minimitieto siis löytyy.

        -ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekstiä on helppo aina syyttää, onko se liian lyhyt tai pitkä, liian klisee tai liian outo. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää, siksi siinä ei pitäs olla mitään vikaa ja siitä selviää mitä haen ja millainen olen, mitä teen. Sellainen minimitieto siis löytyy.

        -ap

        Päinvastoin. Teksti on hyvin tärkeä osa hakemustasi, sillä se kertoo juuri sinusta. Jos kerta ei tunnu tärppäävän, jossain on vikaa. Kannattaa yrittää löytää se vika, niin on suuremmat mahdollisuudet löytää joku.

        Jos vika ei ole tekstissä, niin sitten kuvissa?


    • Anonyymi

      No veikkaan että kun täällä tuota kyselet ni niihin perseensä jakajiin kun keskityt ni etköhän kaltaistasi seuraa löydä

    • Anonyymi

      Jos sinulla on profiilissasi kuva ja näytät komealta, minä kartan sitä. En olisi asiaa ajatellut ennenkuin nyt sanot. Olen itse pikkusievä, mutta katson kaveriksi tavallisen näköisen, juuri sellaisen jota ei kukaan sano komeaksi. Tosin olen aina uskotellut etten piittaa ulkonäostä vaan katson miestä sisältä päin. Onkohan siinä pelko että tuollainen komistus ei kauan minua katsele vaan etsii toisen. No ehkä minun kohdallani on, miksi ainut tällä mielipiteellä varustettu olisin. Ehkä tämä on yhden naisryhmän syy, miksi ei komialle kumppaniksi ala.

      • Anonyymi

        Aivan. Mä oon niinku nuorempana ollut ujompi ja epävarmempi. Koen, että olen komistunut iän myötä. Kehotan siis jotenkin tutkimaan ja tunnistamaan tämmösiä kasvutarinoita.

        -ap


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      941
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe