Ostin Scart >>> Hdmi -muuntimen että voisi katsoa vanhoja videoita nyky-TV:ssa. TV kuitenkin ilmoittaa ”No signal” ja tulee sininen ruutu. Ääni toimii. Osaisiko joku neuvoa missä vika? Tässä laite:
https://infshop.fi/hdmi/9815-scart-hdmi-muunnin-7314280040261.html
Scart muutos Hdmi
10
725
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun TV:si ei todennäköisesti tue videoidesi formaattia.
Sama minulla vaikka muistitikulta syötettynä. Tukee vain yhtä tiedotomuotoa, joten joudun nuokkaamaan video-ohjelmalla.- Anonyymi
VHS on analoginen videoformaatti. Tuo Scart->HDMI on se suurin asiaan vaikuttava tekijä että tunnistaako tv sen oikein,.
- Anonyymi
Kuukleta lontooksi "scart hdmi converter doesn't work" jos löytyisi jotain. Löysin alla olevan videon mutta auttaako asiaan. Laite näyttää täsmälleen samalta.
https://youtu.be/DtzCLfrOr-E - Anonyymi
Tarkoittaisiko tämä, että koska video on analoginen mutta TV on digi, niin ei näy siksi?
Mutta ennen (kuin vanha adapteri meni rikki) niin SamsungTV:n oma EXT(RGB)-adapteri toimi.
Olisi pitänyt erittää etsiä sellainen netistä, mutta se on vaikeampi löytää kuin Hdmi-adapteri…..- Anonyymi
Tuo palikkahan juuri muuntaa VHS:n analogisignaalin digitaaliseksi.
- Anonyymi
Tuossa yputubessa kaikki toimii OK, niin ei siitä tähän hyötyä saa. Muuten kyllä sama kattaus
- Anonyymi
Voisikohan adapteri olla rikki
- Anonyymi
Itsellä oli noita mutta ne lakkasi ajan kuluessa toimimasta.
Sitten hommasin näitä kalliimpia ja ne tuntuu kestävän paremmin.
https://infshop.fi/hdmi/121601-hdmi-hdmiav-muunnin-musta-7314280296293.html- Anonyymi
Halvoilla ei yleensä teekään mitään varsinkaan tässä jossa analoginen signaali muutetaan digitaaliseksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750