Olen juuri pitkän odotuksen jälkeen onnistunut vaihtamaan luokkaa, jossa on kaikki ystäväni. Mutta kapps vain. Tietysti sieltä tulee myös vihaisia epäkypsiä kakaroita. Jotain muutoskipuja varmaankin. Joka tapauksessa. He tönivät minua ohi mennen ja kotiin päästyä viestittelevöt minulle ja kyselevät tietoa minusta? Tuntuu että yrittävät saada mut puhumaan paskaa muista ja sitku on saanu nii levitellä sen kaiken.
Oon luonteeltani tosi arka, en ollenkaan sanavalmis, helposti loukkaantuva ja nyt ahdistaa mennä tuolle luokalle. Muutuin araksi kun minua ei tietenkään olla kiusattu koskaan ennen. Mutta esimerkikisi niitten tönimistwn jälkeen haluaisin sanoa jotain, mutta en ikinä keksi mitään ja jos he tulisivat puhumaan minulle kasvotusten, menisin varmaan aivan lukkoon.
Onko vinkkejä miten oppisin puolustamaan itseäni ja olemaan sanavalmis? Fyysistä puolustusta en tarvitse kun harrastan jo itsepuolustus lajia :D
Sanavalmius? Miten oppisin puolustamaan?
Anonyymi-ap
1
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897