Me kuntalaiset vaadimme avoimuutta kuntapolitiikkaan. Se, joka pitää luurankoja kaapissa, siihen ei voi luottaa.
Avoimuutta kuntapolitiikkaan
11
654
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä luurankoja kaapeissa edelleen on !!??
- Anonyymi
Kummalan kunnan potku-lauta. Vai veiköhän mukanaan läksiäis-lahjana itselleen kuvitellen sen ansainneensa. Ei kukaan valvo mitään tai ketään eikä koirat perään hauku mitä kaikkia lahjuksia tuo talo sisältää. Leikkuu-lautoja, polttopuita, hirsiä, tontteja, museoita, useita kouluja, opettajan virkoja, opiskelua työajalla, laitureita, hoitopaikkoja, ilmaisia tontteja, alihintaan valtuutetuille vuokrattuja kunnan tiloja … you name it !
- Anonyymi
Jos aloittaja tarkoitti yksityiselämän luurankoja. Ihminen joka valehtelee yksityiselämästään voi tehdä muutakin vilunkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloittaja tarkoitti yksityiselämän luurankoja. Ihminen joka valehtelee yksityiselämästään voi tehdä muutakin vilunkia.
Valitut valtuutetut voine valehdella, valinneilleenko vain, vai voiko vielä vedättää väkeäkin valtuustossa. Voi voi VV.
- Anonyymi
Avoimuus ei kuulu Kuhmoisten kuntapolitiikkaan. Alamaisia hallitaan nimenomaan pimittämällä tietoa.
- Anonyymi
Kauan kesti muun muassa viranhaltijapäätösten julkaiseminen kunnan verkkosivuilla. Päätöksiä salailtiin kuntalain vastaisesti vuosikaudet, kunnes oikeuskansleri huomautti.
- Anonyymi
Koska kunnanvaltuuston kokoukset videoidaan, pitää ennen kokousta järjestää valtuustoseminaari, jotta valtuutetut eivät kyselisi tyhmiä videolla?
- Anonyymi
Alamaisia hallitaan nimenomaan pimittämällä tietoa. -
ja nitistämällä totuudentorvet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alamaisia hallitaan nimenomaan pimittämällä tietoa. -
ja nitistämällä totuudentorvet.Perästä kuuluu sanoi torvensoittaja. Totuuden torvi, kun kerran vielä törähtää, se monet vääristä - ja peitetyistä tiedoista herättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perästä kuuluu sanoi torvensoittaja. Totuuden torvi, kun kerran vielä törähtää, se monet vääristä - ja peitetyistä tiedoista herättää.
Avoin Kuhmoinen on, ei tikku sormessa tai malka silmässä, vaan ihan seiväs kokomustalaisten ahterissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avoin Kuhmoinen on, ei tikku sormessa tai malka silmässä, vaan ihan seiväs kokomustalaisten ahterissa.
Onko puolueessa itse aiheutettu seivästys ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026