Me kuntalaiset vaadimme avoimuutta kuntapolitiikkaan. Se, joka pitää luurankoja kaapissa, siihen ei voi luottaa.
Avoimuutta kuntapolitiikkaan
11
700
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä luurankoja kaapeissa edelleen on !!??
- Anonyymi
Kummalan kunnan potku-lauta. Vai veiköhän mukanaan läksiäis-lahjana itselleen kuvitellen sen ansainneensa. Ei kukaan valvo mitään tai ketään eikä koirat perään hauku mitä kaikkia lahjuksia tuo talo sisältää. Leikkuu-lautoja, polttopuita, hirsiä, tontteja, museoita, useita kouluja, opettajan virkoja, opiskelua työajalla, laitureita, hoitopaikkoja, ilmaisia tontteja, alihintaan valtuutetuille vuokrattuja kunnan tiloja … you name it !
- Anonyymi
Jos aloittaja tarkoitti yksityiselämän luurankoja. Ihminen joka valehtelee yksityiselämästään voi tehdä muutakin vilunkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos aloittaja tarkoitti yksityiselämän luurankoja. Ihminen joka valehtelee yksityiselämästään voi tehdä muutakin vilunkia.
Valitut valtuutetut voine valehdella, valinneilleenko vain, vai voiko vielä vedättää väkeäkin valtuustossa. Voi voi VV.
- Anonyymi
Avoimuus ei kuulu Kuhmoisten kuntapolitiikkaan. Alamaisia hallitaan nimenomaan pimittämällä tietoa.
- Anonyymi
Kauan kesti muun muassa viranhaltijapäätösten julkaiseminen kunnan verkkosivuilla. Päätöksiä salailtiin kuntalain vastaisesti vuosikaudet, kunnes oikeuskansleri huomautti.
- Anonyymi
Koska kunnanvaltuuston kokoukset videoidaan, pitää ennen kokousta järjestää valtuustoseminaari, jotta valtuutetut eivät kyselisi tyhmiä videolla?
- Anonyymi
Alamaisia hallitaan nimenomaan pimittämällä tietoa. -
ja nitistämällä totuudentorvet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alamaisia hallitaan nimenomaan pimittämällä tietoa. -
ja nitistämällä totuudentorvet.Perästä kuuluu sanoi torvensoittaja. Totuuden torvi, kun kerran vielä törähtää, se monet vääristä - ja peitetyistä tiedoista herättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perästä kuuluu sanoi torvensoittaja. Totuuden torvi, kun kerran vielä törähtää, se monet vääristä - ja peitetyistä tiedoista herättää.
Avoin Kuhmoinen on, ei tikku sormessa tai malka silmässä, vaan ihan seiväs kokomustalaisten ahterissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avoin Kuhmoinen on, ei tikku sormessa tai malka silmässä, vaan ihan seiväs kokomustalaisten ahterissa.
Onko puolueessa itse aiheutettu seivästys ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403