Illalla ravintolassa

Anonyymi-ap

Setä on tuijottanut minua koko ruokailunsa ajan. Lipoo huuliaan ja tuijottaa minua, kun työskentelen kassalla. Vinkkaa vähän silmääkin. Mies on varmasti viisissäkymmenissä ja hieman toista sataa kiloa, ikää ja painoa on siis tuplasti se, mitä itselläni.

Menköön ovulaation piikkiin, mutta huomaan sedän tuijotuksen kiihottavan minua kaikesta huolimatta. Kokki siivoilee jo keittiötä, sillä ilta on ollut hiljainen, ja pian mennään kiinni. Pyyhin pöytiä, ja parhaani mukaan valitsen asentoni niin, että rintavakoni tai pyllyni on setää kohti. Kun olen varma, ettei kokki näe, saatan lipoa sormiani tai kosketella omia rintojani, katsoen sedän reaktioita.

Kun keittiö menee kiinni puoli tuntia ennen ravintolan sulkemista, on kokki jo liki valmis siivouksissaan ja kysyy, pärjäänkö yksin, jos hän lähtee jo kotiin. Nyökkään, ja toivottelen hyvät illat, ja lasken kassassa olevat käteiset valmiiksi samalla sedän irstaasta tuijotuksesta nauttien.

Kellon ollessa vihdoin tasan käyn lukitsemassa ulko-ovet ja laskemassa sermin kauppakeskuksen puolelle, ja olen ravintolassa kahdestaan tuon pervosti tuijottelevan, ruokailunsa jo tovi sitten lopettaneen setämiehen kanssa. Pyyhin kahvipisteen puhtaaksi ja kävelen miehen pöydän ääreen keräämään tämän lautasta. Huomaan, että miehellä on jo housut auki, ja oma käsi runkkaamassa puolikovaa kyrpää.

"Eihän tuollainen nyt sovi ravintolassa." sanon miehelle teennäisen paheksuvaan sävyyn. "Mitä minä sitten saan, jos sinä hoidat ihan itse itsesi?" kysyn mieheltä. Tämä hämmentyy hetkeksi, ja päästää otteen kyrvästään irti. Ilmeisesti hän ei ollut ajatellut loppuun asti, missä määrin olin valmis lähtemään mukaan hänen juttuunsa. Koska minähän olen.

Siirrän vetämällä koko ravintolapöydän hieman sivummalle, ja istun hajareisin hänen syliinsä. Normaalisti minulla olisi työhameen alla sukkahousut, mutta helpottamaan suunnitelmaani, olen käynyt vaivihkaa ottamassa ne pois jo ennen kokin lähtemistä. Suutelen miestä suulle, ja siirrän käteni miehen kyrvälle. Mies maistuu bearnaisekastikkeelta, mikä ei tässä tilanteessa liene mikään ihme. Kyrpä kasvaa käsissäni entisestään, mies on selkeästi kunnon grower. Kun kyrpä on täydessä tanassa, siirrän stringini edestä, ja istun varovasti sen päälle. Asento on huono, enkä pysty varsinaisesti ratsastamaan miehen sylissä, mutta setä nostaa minua ylös alas, ja hytkyn kyrvän varressa. Avaan kauluspaitani napit, ja mies vapauttaa käsillään rintani ja kourii niitä samalla, kun hytkyn hänen kyrvällään. Jyystämme hetken, mutta mies ei osoita laukeamisen merkkejä. Nousen miehen päältä ja käännyn nojaamaan pöytään kyynerpäilläni, mies takanani. Pyydän miestä nousemaan taakseni ja panemaan minua takaapäin.

Mies nouseekin ja alkaa panemaan kuin viimeistä päivää. Kassit hakkaavat jalkojani, ja rytylle kääritty hameeni repeää äänistä päätellen hieman. Mies vetää kyrpänsä ulos sisältäni, ja olen kääntymässä ympäri ottaakseni mulkun suuhuni, kun mies painaa minut takaisin samaan asentoon, ja työntää voimalla kyrpänsä perseeseeni. Huudan järkytyksestä ja kivusta, mutta miehen jatkaessa työntelyään, alan jälleen nauttia. Huohotan orgasmin partaalla, kun hän laskee lastinsa perseeseeni. Autan itseni omilla sormillani huipulle, ja jään makaamaan pöytää vasten sedän vetäessä mulkkunsa pois minusta.

Hän sulkee housunsa, heittää muutaman lounassetelin pöydälle maksuna annoksestaan, ja työntää yhden lounassetelin hameeni vyötärönauhan alle. Iskee silmää, ja lupaa tulla toistekin, jos sedän pikkunarttu vain haluaa uudet kyydit.

Ja minähän haluan.

3

3784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä märkä pillu sulla olikin Lotta:)
      Kysyit aina ennen, tuliko vielä jotain muuta,nyt tuli ,kiitos!

      Naatitaan :)
      60v setämiäs

    • Anonyymi

      Vieläkin sun runsaita muotojas muistelen Lotta
      Ja kalu kohoaa kun mielessäni äen paljaat pakarasi edessäni ja valuvan pillun niiden välissä
      Muistan kuinka hyvältä tuntui työntyä hiljalleen ahtaaseen vakoosi,nauttia sen imusta ja kuumuudesta.

      Setä 60

    • Anonyymi

      Tuollaiset pikkunartut on niin ihania. M41

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2062
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1936
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe