Apúu

Jeesus

Tarviiko Jonkun Gameloaderin Tai Action Replayn Et pääsee GTA San Andreakses Liberty Cityy`?

7

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itelläni on kyseinen "vekotin" enkä ole ainakaan sielä listassa huomannut mitään kohtaa jossa puhuttain libertty citystä mut jos joku tietää paremmin kertokoot tänne sen

      • Jeesus

        Luin Tommosen jutun Tiltin Foorumilta.


      • jajaa
        Jeesus kirjoitti:

        Luin Tommosen jutun Tiltin Foorumilta.

        Mä ainaki oon päässy libertycityy ilman mitään lisälaitteita.. Lentää vaan sinne koilliseen jos en nyt väärin muista. Siis eka menee sinne koillisen asemalle joskus aamulla. Ja sitte siel aidan takana seisoo semmone keltalakki mies, nii menee sen luokse ja painaa nuolta oikeelle niin siltä saa jonkun lipun tai avaimen tai jotain. Sitte ottaa sen koneen siitä ja lähtee lentää koillisee. Sitte ku on lentäny vähä aikaa nii radiost tai jostai kuuluu jotai puhetta, nii sitte ku se puhe loppuu nii sitte tulee hetkeks pimeet ja sitte peli jatkuu siit ku laskeutuu liberty cityyn. Sitte vaa lähtee seikkailee jonnekki liberty cityy =) Mut siis se ei oo mikää tehtävä tai mitää.. Siel saa vaa seikkailla. Sitä en ny muista miten sielt pääsee pois.. Kai sillä samalla koneella millä sinne liberty cityy tultiiki. Mut tarvii vaa rahaa paljo tai jtn.

        nyt en oikee kerkee enempää selittää. Kysykää vaa jos on jotai kysyttävää


      • mudmen
        jajaa kirjoitti:

        Mä ainaki oon päässy libertycityy ilman mitään lisälaitteita.. Lentää vaan sinne koilliseen jos en nyt väärin muista. Siis eka menee sinne koillisen asemalle joskus aamulla. Ja sitte siel aidan takana seisoo semmone keltalakki mies, nii menee sen luokse ja painaa nuolta oikeelle niin siltä saa jonkun lipun tai avaimen tai jotain. Sitte ottaa sen koneen siitä ja lähtee lentää koillisee. Sitte ku on lentäny vähä aikaa nii radiost tai jostai kuuluu jotai puhetta, nii sitte ku se puhe loppuu nii sitte tulee hetkeks pimeet ja sitte peli jatkuu siit ku laskeutuu liberty cityyn. Sitte vaa lähtee seikkailee jonnekki liberty cityy =) Mut siis se ei oo mikää tehtävä tai mitää.. Siel saa vaa seikkailla. Sitä en ny muista miten sielt pääsee pois.. Kai sillä samalla koneella millä sinne liberty cityy tultiiki. Mut tarvii vaa rahaa paljo tai jtn.

        nyt en oikee kerkee enempää selittää. Kysykää vaa jos on jotai kysyttävää

        onks siel talvi


      • Jeesus
        mudmen kirjoitti:

        onks siel talvi

        Mikä Mahtaa olla se Asema?
        Ja Minkä Seinän Takana Se Jätkä on?


      • **a*n*t*e*r*o**
        jajaa kirjoitti:

        Mä ainaki oon päässy libertycityy ilman mitään lisälaitteita.. Lentää vaan sinne koilliseen jos en nyt väärin muista. Siis eka menee sinne koillisen asemalle joskus aamulla. Ja sitte siel aidan takana seisoo semmone keltalakki mies, nii menee sen luokse ja painaa nuolta oikeelle niin siltä saa jonkun lipun tai avaimen tai jotain. Sitte ottaa sen koneen siitä ja lähtee lentää koillisee. Sitte ku on lentäny vähä aikaa nii radiost tai jostai kuuluu jotai puhetta, nii sitte ku se puhe loppuu nii sitte tulee hetkeks pimeet ja sitte peli jatkuu siit ku laskeutuu liberty cityyn. Sitte vaa lähtee seikkailee jonnekki liberty cityy =) Mut siis se ei oo mikää tehtävä tai mitää.. Siel saa vaa seikkailla. Sitä en ny muista miten sielt pääsee pois.. Kai sillä samalla koneella millä sinne liberty cityy tultiiki. Mut tarvii vaa rahaa paljo tai jtn.

        nyt en oikee kerkee enempää selittää. Kysykää vaa jos on jotai kysyttävää

        Onks se keltalakki mies sen saman aidan takana kun joulupukki ja batman keskiviikkosin klo. 21.00-23.00? Ja onks se kone siinä samassa kohdassa kun batmobile??


      • niinpä!
        jajaa kirjoitti:

        Mä ainaki oon päässy libertycityy ilman mitään lisälaitteita.. Lentää vaan sinne koilliseen jos en nyt väärin muista. Siis eka menee sinne koillisen asemalle joskus aamulla. Ja sitte siel aidan takana seisoo semmone keltalakki mies, nii menee sen luokse ja painaa nuolta oikeelle niin siltä saa jonkun lipun tai avaimen tai jotain. Sitte ottaa sen koneen siitä ja lähtee lentää koillisee. Sitte ku on lentäny vähä aikaa nii radiost tai jostai kuuluu jotai puhetta, nii sitte ku se puhe loppuu nii sitte tulee hetkeks pimeet ja sitte peli jatkuu siit ku laskeutuu liberty cityyn. Sitte vaa lähtee seikkailee jonnekki liberty cityy =) Mut siis se ei oo mikää tehtävä tai mitää.. Siel saa vaa seikkailla. Sitä en ny muista miten sielt pääsee pois.. Kai sillä samalla koneella millä sinne liberty cityy tultiiki. Mut tarvii vaa rahaa paljo tai jtn.

        nyt en oikee kerkee enempää selittää. Kysykää vaa jos on jotai kysyttävää

        kuukauden kusetus nro 1 xD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe