Tarviiko Jonkun Gameloaderin Tai Action Replayn Et pääsee GTA San Andreakses Liberty Cityy`?
Apúu
7
380
Vastaukset
itelläni on kyseinen "vekotin" enkä ole ainakaan sielä listassa huomannut mitään kohtaa jossa puhuttain libertty citystä mut jos joku tietää paremmin kertokoot tänne sen
- Jeesus
Luin Tommosen jutun Tiltin Foorumilta.
- jajaa
Jeesus kirjoitti:
Luin Tommosen jutun Tiltin Foorumilta.
Mä ainaki oon päässy libertycityy ilman mitään lisälaitteita.. Lentää vaan sinne koilliseen jos en nyt väärin muista. Siis eka menee sinne koillisen asemalle joskus aamulla. Ja sitte siel aidan takana seisoo semmone keltalakki mies, nii menee sen luokse ja painaa nuolta oikeelle niin siltä saa jonkun lipun tai avaimen tai jotain. Sitte ottaa sen koneen siitä ja lähtee lentää koillisee. Sitte ku on lentäny vähä aikaa nii radiost tai jostai kuuluu jotai puhetta, nii sitte ku se puhe loppuu nii sitte tulee hetkeks pimeet ja sitte peli jatkuu siit ku laskeutuu liberty cityyn. Sitte vaa lähtee seikkailee jonnekki liberty cityy =) Mut siis se ei oo mikää tehtävä tai mitää.. Siel saa vaa seikkailla. Sitä en ny muista miten sielt pääsee pois.. Kai sillä samalla koneella millä sinne liberty cityy tultiiki. Mut tarvii vaa rahaa paljo tai jtn.
nyt en oikee kerkee enempää selittää. Kysykää vaa jos on jotai kysyttävää - mudmen
jajaa kirjoitti:
Mä ainaki oon päässy libertycityy ilman mitään lisälaitteita.. Lentää vaan sinne koilliseen jos en nyt väärin muista. Siis eka menee sinne koillisen asemalle joskus aamulla. Ja sitte siel aidan takana seisoo semmone keltalakki mies, nii menee sen luokse ja painaa nuolta oikeelle niin siltä saa jonkun lipun tai avaimen tai jotain. Sitte ottaa sen koneen siitä ja lähtee lentää koillisee. Sitte ku on lentäny vähä aikaa nii radiost tai jostai kuuluu jotai puhetta, nii sitte ku se puhe loppuu nii sitte tulee hetkeks pimeet ja sitte peli jatkuu siit ku laskeutuu liberty cityyn. Sitte vaa lähtee seikkailee jonnekki liberty cityy =) Mut siis se ei oo mikää tehtävä tai mitää.. Siel saa vaa seikkailla. Sitä en ny muista miten sielt pääsee pois.. Kai sillä samalla koneella millä sinne liberty cityy tultiiki. Mut tarvii vaa rahaa paljo tai jtn.
nyt en oikee kerkee enempää selittää. Kysykää vaa jos on jotai kysyttävääonks siel talvi
- Jeesus
mudmen kirjoitti:
onks siel talvi
Mikä Mahtaa olla se Asema?
Ja Minkä Seinän Takana Se Jätkä on? - **a*n*t*e*r*o**
jajaa kirjoitti:
Mä ainaki oon päässy libertycityy ilman mitään lisälaitteita.. Lentää vaan sinne koilliseen jos en nyt väärin muista. Siis eka menee sinne koillisen asemalle joskus aamulla. Ja sitte siel aidan takana seisoo semmone keltalakki mies, nii menee sen luokse ja painaa nuolta oikeelle niin siltä saa jonkun lipun tai avaimen tai jotain. Sitte ottaa sen koneen siitä ja lähtee lentää koillisee. Sitte ku on lentäny vähä aikaa nii radiost tai jostai kuuluu jotai puhetta, nii sitte ku se puhe loppuu nii sitte tulee hetkeks pimeet ja sitte peli jatkuu siit ku laskeutuu liberty cityyn. Sitte vaa lähtee seikkailee jonnekki liberty cityy =) Mut siis se ei oo mikää tehtävä tai mitää.. Siel saa vaa seikkailla. Sitä en ny muista miten sielt pääsee pois.. Kai sillä samalla koneella millä sinne liberty cityy tultiiki. Mut tarvii vaa rahaa paljo tai jtn.
nyt en oikee kerkee enempää selittää. Kysykää vaa jos on jotai kysyttävääOnks se keltalakki mies sen saman aidan takana kun joulupukki ja batman keskiviikkosin klo. 21.00-23.00? Ja onks se kone siinä samassa kohdassa kun batmobile??
- niinpä!
jajaa kirjoitti:
Mä ainaki oon päässy libertycityy ilman mitään lisälaitteita.. Lentää vaan sinne koilliseen jos en nyt väärin muista. Siis eka menee sinne koillisen asemalle joskus aamulla. Ja sitte siel aidan takana seisoo semmone keltalakki mies, nii menee sen luokse ja painaa nuolta oikeelle niin siltä saa jonkun lipun tai avaimen tai jotain. Sitte ottaa sen koneen siitä ja lähtee lentää koillisee. Sitte ku on lentäny vähä aikaa nii radiost tai jostai kuuluu jotai puhetta, nii sitte ku se puhe loppuu nii sitte tulee hetkeks pimeet ja sitte peli jatkuu siit ku laskeutuu liberty cityyn. Sitte vaa lähtee seikkailee jonnekki liberty cityy =) Mut siis se ei oo mikää tehtävä tai mitää.. Siel saa vaa seikkailla. Sitä en ny muista miten sielt pääsee pois.. Kai sillä samalla koneella millä sinne liberty cityy tultiiki. Mut tarvii vaa rahaa paljo tai jtn.
nyt en oikee kerkee enempää selittää. Kysykää vaa jos on jotai kysyttävääkuukauden kusetus nro 1 xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437