Buffet aamiainen

Anonyymi-ap

Hei. Olen reissannut Thaimaassa ja Pattayalla useamman kerran, mutta tässä välissä on nyt ollut pieni tauko. Pian kuitenkin lähden taas ja asustelen second streetin poikkikujilla (jossain soi Honeyn lähellä = soi 11).
Ennen alueella oli tosi hyviä ja edullisa aamiaispaikkoja, buffet maksoi 150-200 bahtia, mutta viimeksi käydessäni helmikuussa -22 ne olivat kiinni ja useimmat sen näköisiä, etteivät ikinä enää aukeakaan ainakaan samalla nimellä. Voisiko joku joka on oikeasti paikalla kertoa onko tilanne sama vai onko uusia aamiaisbufet paikoja auennut.
Enkä nyt kaipaa mitään viisasteluja siitä että en ole ikinä käynytkään kuin korkeintaan Perähikiällä, enkä myöskään vittuilua siitä että todellinen matkailija löytää paikkansa ihan itse. Niin löydänkin, mutta on kiva fiilistellä kun matka lähenee.

16

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paras aamiaiseni on ollut miekkamiehen rottaburgeribaarissa.Itse Sacho Panza tarjoili.

• Anonyymi

Eipä juurikaan ole aamiaispaikkoja. Pahalta näyttää ettei avatakaan, jollei kiinalaisten juuri alkaneen viisumivapauden myötä tule kiinalaisryntäystä Pattayalle.
      Siinä tapauksessa varmaan aukeaa uusia paikkoja, mutta tuskin länsimaisen ruoan ystäville.

• Anonyymi

Joku hakee Thaimaasta länsimaista ruokaa? Omituisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku hakee Thaimaasta länsimaista ruokaa? Omituisia ihmisiä.

Länsimaiselle sopiva on eri asia kuin länsiruoka.
        Ei kaiken tarvitse olla niin maustettua että suu palaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Länsimaiselle sopiva on eri asia kuin länsiruoka.
        Ei kaiken tarvitse olla niin maustettua että suu palaa.

Tuota... Missäs olet syönyt niin että "suu palaa" ja mitä? Ei thairuoka ole tulista lähtökohtaisesti ja usein ojennetaan erikseen chilisoosi jos sellaista kaipaa.
        Oletko käynyt kerran ja yhdessä ravintolassa vai peräti kahdessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota... Missäs olet syönyt niin että "suu palaa" ja mitä? Ei thairuoka ole tulista lähtökohtaisesti ja usein ojennetaan erikseen chilisoosi jos sellaista kaipaa.

Varmaan kerran, kun Suomesta tuotu ruisleipä ja hernekeitto loppui ;-)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen asunut kymmenen vuotta ja jokainen ruoka on ollut tulinen, jollet ole edeltäkäsin ilmoittanut no chili no spicy.

• Anonyymi

Pattis on ihan paikka ja hyvät pikkupojat.

• Anonyymi

"Joku hakee Thaimaasta länsimaista ruokaa? Omituisia ihmisiä."

On niitä muitakin omituisia asioita;
      "Menen Thaimaahan panemaan golfari akkoja!" sanoi eräs kaverini.

On kuulemma vientiä ja akat maksaa kaiken! On Suomesta, Ruotsista ja paljon Saksasta. Kaikki 50-65v, pyyleviä ja haluavat naida.
      Ovat katkeria kun mies golfarit panee vain Thaikkuja! Siksi antavat Euro miehille mielellään.

• Anonyymi

Jaa, pitää varmaan ens kerralla käydä golf kentällä.

Tapaa aina jäädä Thaimaassa kun on niin pirun kuuma ettei jaksa lähteä pelaamaan.

• Anonyymi

Tämäkin ketju on jälleen osoitus siitä, että tällä palstalla on mahdotonta keskustella asioista asiallisesti. Taas kerran meni pelkäksi v***uiluksi.

• Anonyymi

"Toiset menee naimaan, toiset syömään".

Syödä voi Suomessakin:
      On ABCn erinomaista "lampölamppu" ruokaa, on RAXia, on vaikka mitä jolla ahtaa itsensä mursuksi....

Thaimaassa viisaat ja viriilit nai!

• Anonyymi

Ja tuo hiviä kotio vaimolle.

• Anonyymi

Oli kiinalaisia tai ei, Pattayalla on satoja aamiaispaikkoja joissa "länsimaiset" saavat ne paahtoleipänsä ja nakkinsa eteensä. Ei kiinalaiset sitä miksikään muuta. Montako kertaa edes olette olleet kiinalaisten kanssa samalla aamiaisella? Heidän ryhmämatkansa ovat eri hotelleissa yleensä Jomtienin isoissa ja halvoissa 3 tähden hotelleissa.

Täällä tuntuu olevan äänessä ihmiset jotka ovat käyneet max yhden kerran Pattayalla ja haaveilevat ja suunnittelevat tulevaa matkaa jota ei näytä olevan tulossa kun "liput maksaa paljon, on liian kuuma, kukaan ei hymyile ja aamiaispaikatkaan ei ole auki"
      Kaikki kuulostaa kuin psykologian oppikirjasta, kuinka valehdella itselleen ja keksiä tekosyitä sille miksi ei mukamas haluakaan matkustella. Todellinen syy on että kukkaro on tyhjä ja terveys on huonolla tolalla, kaikki rahat menee viinaan.

• Anonyymi

Koronakriisin alkaessa oli aamiaisella ryhmä kiinalaisia (liekkö Wuhanista) samaan aikaan aamiaisella. Ainoat päivät kun riisikeitto kuului aamiaispöytään. Tyttö paistoi asiakkaan toiveen mukaan munia, itselle runsaasti chiliä ja sipulia, ei noissakaan suu palanut.
        Kotiin tultua olin kuukauden kammottavassa flunssassa, testejä ei koskaan otettu, mutta paikallisella terveyskeskuksella peruttiin kaikki ajat koronakriisin takia. Siitä lähtien käyttänyt astmalääkitystä, jonka itse määräytin itselleni puhelinvastaanotolla perutun ajan jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      125
      4071
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2962
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2504
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2071
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      249
      1669
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      45
      1603
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1557
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1406
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1390
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe