Onko leidit,,,siis sedät keksinyt uuden satuilu paikan?
Missä nyt kokoontuu Teboilin juoruryhmä
13
2063
Vastaukset
- Anonyymi
Käsityötalolla on hamekankaat valmiina.
- Anonyymi
Onko ompelussa mielestäsi jotain noloa?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18016190I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Täällä vähä-älyset karstuset aloittaneet uuden aiheen.
- Anonyymi
Aiheen jota älykkäät kommentoi.
- Anonyymi
Tarvikekeskuksessahan ne istuu..
- Anonyymi
Uskomattomia juttuja siellä kyllä vuosien varrella keksitty. Itseltäkin vuosia sitten työantaja eräs aamu kyseli useasti että miten menee. Hämmästelin kovasti kun normaalisti ei kysellyt. Sitten selvisi että olin juoruporukan mukaan ollut humalaisten auton kyydissä ulosajossa edellisenä yönä. Täysin vieras porukka ja itse en juuri edes Alkoa käytä. Työnantajani aamukahvit kyseisessä kuppilassa siis joi ja juttuja kuunteli..
- Anonyymi
Eikös keput kokoonnu tupailloissa?
- Anonyymi
Wetkassa, eräässä hallissa kokoontuvat neuvonpitoon.
- Anonyymi
Polttopulloja ikkunasta sisään.
- Anonyymi
On hyvä että miehet pitävät yhtä,ei tule patoutumia,keskustelu hyvästä ihan jokaiselle.
- Anonyymi
Antakaa ihmisten pitää kokoontumispaikkansa,vaikkatarviketalossa sosiaalista kanssakäymistä.
- Anonyymi
Voisiko se paikka olla tarvikekeskuksessa siellä peremmälle.
Aika monta asiakasta jättää kauppaan menemättä kun pitää kävellä sen arvostelu porukan ohitse.
Moni ei käynyt Teboillikkaan sen saman syyn takia.
Kauppiaan kannattaa miettiä asiaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372383
- 561362
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586