Miksi suljettiin ?Rakennushan oli terve .Kokkolassa on muutenkin vähän majoitustilaa.Tontilla ei ole tapahtunut mitään purkamiseen liittyvää.Ihme virkamiesten sekoilua .
Nukkum Matti motelli.
14
435
Vastaukset
- Anonyymi
Taidetaan kaikki hoitokodit ja majoitusasunnot rakentaa nykyään niin halvalla heppoisesti että ne puretaan sitten kun toiminta hiljenee.
- Anonyymi
Tuo tontti olisi loistava sijainniltaan KPO: n uudelle hotellille, mutta taitaa olla muut suunnitelmat ko tontille?
- Anonyymi
Gryndereiden touhua ja ehkä jämähti koska kaikki muukin rakennustoiminta on jäissä.
- Anonyymi
Hiljaa poika, Persut päättää mitä mihinkin tulee
- Anonyymi
Persvakojen takinkääntö on nyt jopa räikeämpää kuin Soinin aikana. Toivottavasti kansa ei ole tällaiseen turtunut taikka ole vaan nii saatanan välinpitämättömiä.
- Anonyymi
Persuista vaan ei ole päättäjiksi, kapasiteetti ei riitä.
- Anonyymi
Tontille piti tulla puutaloja.Taitaa mennä vuosia ennenkuin toteutuu .Puukerrostalojen suosio romahti Suomessa .
- Anonyymi
Kerrostaloja tilalle. Rakentavat, kunhan saavat ensiksi myytyä tietyn määrän asuntoja tulevasta talosta.
- Anonyymi
Kiinteistönvälitysyhtiö hakeutui konkurssiin – asuntokauppojen määrä romahti: ”Aivan käsittämätöntä”
Varattujen uudisasuntojen kaupoista toteutui loppuvuonna tasan yksi, kertoo yrittäjä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteistönvälitysyhtiö hakeutui konkurssiin – asuntokauppojen määrä romahti: ”Aivan käsittämätöntä”
Varattujen uudisasuntojen kaupoista toteutui loppuvuonna tasan yksi, kertoo yrittäjä.Hieno homma. Markkinat ei muuten tervehdy.
- Anonyymi
miksi virkamiesten sekoilua? ymmärtääkseni virkamiehet ei ole pistänyt mattia pimeeksi...jos joku omistaa tontin ja haluaa purkaa ym jne niin onhan se vapaa maa? mikä dille ajattelee noin?
- Anonyymi
RAKENNUSTEOLLISUUS sukeltaa. Rakennuslupien ja aloitusten määrä laski kesällä lähes finanssikriisin tahtiin. Alaa uhkaa suurtyöttömyys ja konkurssien aalto. Ensi vuosi on jo menetetty.
- Anonyymi
Sanovat että siellä olisi syytä sysissö ja sepissä.
Lakkohommat pisti suunnitelmat uusiksi kokonaan! Siellä on nähty siististi pukeutunut musta pukuinen mies attasea salkun kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996