Eilen illalla Elämäni biisi , Satumaa tango, meinasi kyllä telkka mennä kiinni. Ihan kamala tulkinta Ilta nimiseltä laulajalta. Olisi kyllä Väyrysen täytynyt saada toivomalleen kappaleelle Oikean laulajan jolla on laulu ääni. Kamala tulkinta. Muutenkin vaikka vieraat olivat ihan Suomalaisia tunnettuja julkisuudessa, kuinka vaisu ohjelma olikaan .
Elämäni biisi
10
323
Vastaukset
- Anonyymi
Saionmaa swedu biisi se vasta kamalaa kuunneltavaa oli.
- Anonyymi
Laulutaito tarkoittaa nykyään jotain muuta kuin ennen vanhaan. Ininä ja huokailu on tavallista.
- Anonyymi
Nykyartistit myös luottaa ihan liikaa että autotune paikkaa virheet.
- Anonyymi
Minusta taas oli todella hyvä veto Iltalta.
Hyvä laulaja ja kaunis nainen.
Sopii oikein hyvin ohjelmaan. - Anonyymi
Kyllä Saijonmaata ei voi kuunnella! Siinä lopussa yhdessä laulavat eihän se pysy mukana huomaa et suu käy eritahtiin!! Kyllä ilta hyvä piristävä !! Kasmir ja jv westerinen👍
- Anonyymi
Samaa mieltä että Ilta on kaunis nuori nainen.
Mutta Satumaa esitys oli surkea, ääni ei riitä kyseisten kappaleiden tulkintaan.
Toivottavasti ei enää samanlaista. - Anonyymi
Saionmaa oli taas todella kamalaa kuultavaa, pistäkää nyt jo se pihalle ohjelmasta.
- Anonyymi
Aivan Saijonmaa kyllä ei voi kuunnella!
- Anonyymi
Ilta on ihana saksatar.
- Anonyymi
Saionmaan eilinen esitys oli kyllä kalmalaa katsottavaa/kuunneltavaa. Eikö sitä nyt voisi vaan laittaa pihalle tästä ohjelmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043