Kunnon kimppailta

Anonyymi-ap

Järjestin vaimoni pyynnöstä kimppapanon. Meillä on ollut silloin tällöin vieras panemassa rouvaa, joskus kaksikin, mutta nyt hän halusi koittaa useampaa. Kutsuin paikalle viisi, jo entuudestaan tuttua miestä, ja tein toki ajatuksen selväksi heti alkuun kaikille. Yksi mies kerrallaan, ei kumia, laueta saa joka paikkaan leuasta alaspäin.
Aloittaja arvottiin korttia vetämällä. Isoimman kortin veti Jani, hertta jätkän, hän riisui vaatteensa, otti kultaani kädestä ja vei tämän makkariin. Katselin ovelta kun hän riisui vaimoni mekon, hyväili rintoja ja suuteli suulle. Vaimo asettui sängylle, avasi jalkansa ja pyysi Jania tulemaan sisäänsä. Jani työnsi peniksensä vaimooni ja alkoi nussia. Rakkaani voihki tuntiessaan Janin sisällään, ja aivan liian nopeasti Janin selkä köyristyi ja hän laukesi vaimoni sisään. "Joko sulta tuli?" kysyi hän. Joo vastasi Jani ja veti pehmenneen elimensä ulos vaimostani.
Seuraavana jonossa oli Juha, hän käänsi kultani kontilleen, asetti kalunsa vaimoni pimpin huulille ja työntyi kerralla pohjaan asti. Hän työsti kultaani takaapäin huolella, katselin kun vaimoni tissit heiluivat työntöjen tahdissa. Vaimo nautti miehestä sisällään silmät kiinni. Juha veti ulos, käänsi vaimon selälleen ja runkkasi lastinsa vaimoni rinnoille. Spermaa valui pitkin kultani kylkiä enkä voinut enää vastustaa kiusausta, vaan kävin nuolemassa niin pimpin kuin tissitkin puhtaiksi...
Arton vuoro. Vaimo makasi sängyllä jalat levällään, Arto kävi haarojen väliin ja aloitti nuolemisen. Vaimoni oli jo aika lailla hyvin lämmitetty, joten en yllättynyt kun hetken päästä kuulin tutun ulinan kun hän laukesi Arton suulle. "Voi kun se teki hyvää." Vaimo huokasi. "Halaa mua", hän pyysi, ja Arto kietoi kätensä hänen ympärilleen. Arto suuteli vaimoni niskaa, hyväili tämän rintoja ja vatsaa. "Saanko mä panna sua?" Hän kysyi. "Saat, tuu mun sisään", vastasi vaimoni ja avasi haaransa. Katselin kuinka illan kolmas mies työntyi vaimooni. Kultani pimppi venyi kun Arton elin työntyi pohjaan asti. Arto hyväili vaimoni rintoja, työnteli kaluaan tämän sisään ja puri tämän niskaa. Aikansa pantuaan hän laukesi urahtaen vaimooni. "Ihanaa, sulla on niin ihanan iso..." huokasi kultani. Itselläni ei nyt niin iso penis ole... Vaimoni lepäsi hetken, nousi ja käveli alasti suihkuun, Arton spermat valuen reisiä pitkin...
Käytyään suihkussa hän tuli pyyhe päällään olohuoneeseen, annoin hänelle lasin valkkaria ja kyselin tuntumisia. "Oikein hyvät fiilikset tähän asti" hän vastasi. Hän joi viinin, katseli Markoa jolla oli jo ihan kunnon seisokki ja siirtyi tämän eteen. Hän tiputti pyyhkeen, vilkaisi minua ja asettui Markon syliin. Hän työnsi rintansa Markon suuhun ja ohjasi tämän seisovan kalun sisäänsä. Me muut saimme seurata tätä näytelmää aitiopaikalta. Marko imi ja nuoli kultani rintoja, vaimo ratsasti tämän seisovalla elimellä. "Tule tänne" hän sanoi Tonille... Toni siirtyi rakastelevan parin luo, ja vaimoni otti Toni peniksen suuhunsa. Saimme katsella kun Markon kalu kirnusi vaimoni herkintä samalla kun tämä tyydytti Tonia suullaan. Kaikki tämä oli kai Markolle liikaa, hän laukesi kultani pimppiin. Katselin kuinka hänen peniksensä sykki laskien lastin syvälle lasteni äidin sisään. Vaimoni nousi, kävi selälleen matolle ja avasi jalkansa, Toni kävi hänen päälleen ja työntyi Markon vasta spermaamaan pimppiin. Hän alkoi panna vaimoani rajusti, imi rintoja, kouri kultaani. Ja nussi. Vaimo huokaili, voihki ja Toni nai raivokkaasti. Jani runkkasi kaluaan katsellessaan, siirtyi kohta vaimoni vierelle ja laski satsin tämän rinnoille. Toni kiihdytti tahtia, ja hetken pantuaan veti ulos ja laukesi vaimoni vatsalle.
Rakkaani makasi olohuoneen matolla, haarat levällään, spermat valuen vatsalla ja tisseillä. Harrastettuaan juuri seksiä viiden miehen kanssa. "Jospa käyn suihkussa, jatketaan myöhemmin..." hän sanoi ja nousi ylös. Ohi kulkiessaan hän työnsi rintansa kasvoilleni, sain maistaa Janin mehut tisseiltä.
Ilta jatkui, pienen tauon jälkeen, samoissa merkeissä. Pojat nussivat kultani kanssa vuorotellen, vaimoni sai toisenkin kerran, tällä kertaa hieroen itse klittaansa, Juhan kanssa rakastellessaan. Tonin kanssa sattui illan päätteeksi pikku vahinko, hän ei ehtinyt vetää kaluaan ulos vaimoni suusta kun tämä antoi hänelle suuseksiä samalla kun Arto oli panemassa. Tosin, ei vaimokaan hellännyt otettaan Tonin pakaroista vaikka varmasti huomasi että tältä tulee. Toni laukesi ulahtaen vaimoni suuhun...

0

3546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 107
        2092
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        56
        1966
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        15
        1905
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1677
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        20
        1608
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        12
        1398
      7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        26
        1340
      8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        11
        1326
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        15
        1321
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1262
      Aihe