kiertäkää subland kaukaa!!!!!

kasi

ja taas iski troijalainen kun tuli käytyä kattomassa onko sublandissa uusia subeja!!!Meni muuten boikottiin koko sivu!!VÄLTTÄKÄÄ!!!!!

27

42506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nääsnui

      Ishtar-matoa pukkaa selaimen cache-kansioon. Onhan se ihan perseestä, mutta ei hirveen vakavaa jos virusohjelmisto on ajantasalla.

    • mozillaa

      ite ainakin olen välttynyt troijalaisilta jos menen sivuille firefoxilla. muutaman kerran vahingossa mennyt explorerilla ja samantien sieltä niitä pöpöjä näyttää tulevan.

      • Nääsnui

        minä sen Ishtarin sieltä saan. Voi tosin olla Normanin virheellinen tunnistuskin.


      • Teräs
        Nääsnui kirjoitti:

        minä sen Ishtarin sieltä saan. Voi tosin olla Normanin virheellinen tunnistuskin.

        Kun mä meen firefoksilla sinne subland hommaan niin nod virustutka ilmoittaa ett sivut yrittää asentaa jotakin trojanhorsea,onneks on pystyny sen estämään,elikkä tulee sieltä niitä pöpöjä!


      • User1234
        Nääsnui kirjoitti:

        minä sen Ishtarin sieltä saan. Voi tosin olla Normanin virheellinen tunnistuskin.

        Kannatasko miettiä parempaa virusturvaa =DD


    • SpiT

      Kantsii olla muuten Nod, jep jep :P

      • Henull

        Paskat sieltä mitää tuu. Ooon käyttäny sitä sivua niin kauan ku se on ollu pystyssä ja vain MCAfee sillon alkuaikoina valitti ja se nyt valitti wordistaki. Nortoni on tähämennes pysäyttäny kaikki ja ei oo mitää itkeny siitä sivusta. Paras subi sivu se on edellee


    • madrebel

      piähä virustorjunnat ja suojaukset ajantasalla ni ei tuu niitä troijalaisia;)

    • HeimurSjonna

      Tai menkää sinne Ubuntulla

    • Neocool

      Joo ei oo mulla ikinä tullu sublandin sivulta minkää laista viirusta tai troijalaista tai mitää muutakaa, viiruksentorjunta ja muut on ajan tasalla ja muitaki viiruksentorjunta ohjelmia käyttäny.

    • MkD

      Se on vaan hankalaa kun ei osaa

    • evo

      evo

      • daadelis

        niinpä..


    • Vii-Rus

      itsekin olen käyttänyt sublandia ties kuinka kauan ilman että olis tullu mitään, nyt taas pikästä aikaa kävin firefoxilla nii alko lataamaa jotai ihme tiedostoa ja viirusturva sekos samantien, konekkin lakkas vastaamasta. :(

      • Henull

        No mitäs käytät jotain hikistä firefoxia, reikiä puolta enempi ku internet exploreris, näin ovat todenneet kaikki tietoturva yhtiöt. http://www.opera.com siitä kunnon selain.


      • Nazarel
        Henull kirjoitti:

        No mitäs käytät jotain hikistä firefoxia, reikiä puolta enempi ku internet exploreris, näin ovat todenneet kaikki tietoturva yhtiöt. http://www.opera.com siitä kunnon selain.

        joo ei sieltä kyllä mitään viiruksia tuu koska ne on zippejä mitä sieltä imutetaan ja niissä zipeissä on pelkät tekstit ja teksteistä näätkin jo heti jos ne ei oo tekstejä ni ne on jotain muuta paskaa ja jos tulee jotain hikisii viruksia ni ne tulee sit sielt popup ikkunast.
        ja hankkikaa opera ja norton ni ei pitäis mitään valitella.


      • mitäs viddua
        Henull kirjoitti:

        No mitäs käytät jotain hikistä firefoxia, reikiä puolta enempi ku internet exploreris, näin ovat todenneet kaikki tietoturva yhtiöt. http://www.opera.com siitä kunnon selain.

        mistähän lähtien firefoxissa on ollu puolta enemmän aukkoja kun jossain hikisessä IE:ssä? firefoxistakin löytyy aukkoja mikä ei ole mikään ihme kun on suosituin selain, kai suosituimmasta selaimesta etitään eniten aukkoja. JA sitä paitsi firefoxin kaikki aukot on korjattu noin päivässä, kun taas jollain operalla aukon tukkimiseen on aina mennyt vähintään se viikko ja IE:llä niitä ei näytetä tukkivan ikinä, ja kaikki tietoturva yhtiöt on kylläkin todennut että IE:ssä on puolta enemmän aukkoja ku tuliketussa, että sellain


      • Henull
        mitäs viddua kirjoitti:

        mistähän lähtien firefoxissa on ollu puolta enemmän aukkoja kun jossain hikisessä IE:ssä? firefoxistakin löytyy aukkoja mikä ei ole mikään ihme kun on suosituin selain, kai suosituimmasta selaimesta etitään eniten aukkoja. JA sitä paitsi firefoxin kaikki aukot on korjattu noin päivässä, kun taas jollain operalla aukon tukkimiseen on aina mennyt vähintään se viikko ja IE:llä niitä ei näytetä tukkivan ikinä, ja kaikki tietoturva yhtiöt on kylläkin todennut että IE:ssä on puolta enemmän aukkoja ku tuliketussa, että sellain

        Siitälähtien siinä on ollu niitä reikiä ku se tuli. Ja tietenki niitä kokoajan paikataan mutta lisää löytyy vähintää samaa tahtia.Operalla menny tähän mennes kait 3-4 päivää vian paikkaamiseen, kuten tuliketullaki..

        Opera ei tarvi hakee mitää plugineita jos haluaa pitää nuo välilehet tallessa ku sulkee selaimen, kute ff tarvii..


      • sargofagi
        Henull kirjoitti:

        Siitälähtien siinä on ollu niitä reikiä ku se tuli. Ja tietenki niitä kokoajan paikataan mutta lisää löytyy vähintää samaa tahtia.Operalla menny tähän mennes kait 3-4 päivää vian paikkaamiseen, kuten tuliketullaki..

        Opera ei tarvi hakee mitää plugineita jos haluaa pitää nuo välilehet tallessa ku sulkee selaimen, kute ff tarvii..

        Hankkikaa applen koneet ni ei tarvii huolehtia viruksista, troijalaisista tai siitä että "kone ei vastaa". Kun on kerran omaksunut applen idean, ei pc enää houkuta millään tavalla, oli sitten mikä vaio tahansa. Apple vaan yksinkertaisesti toimii.


    • Nimimerkki

      itse olin vähää aikaa käyttämättä kun f-secure on alkanut valittaan troijalaisista, mutta nyt kun olen yleensä googlen kautta menny eli hakuun "subland (leffan nimi)" niin ei oo tullu troijalaisia. Google

      • Henull

        Haeppas googlesta "goolag" ja lueppa se cDc Sivuston artikkeli asiasta. Googlea ei tueta :/


      • hmph
        Henull kirjoitti:

        Haeppas googlesta "goolag" ja lueppa se cDc Sivuston artikkeli asiasta. Googlea ei tueta :/

        Eikö se johdu kiinan valtiosta, että ne joutuu sensuroimaan? Ilman sensurointiahan kiinassa ei sais/pystys käyttään googlea ollenkaan.. ?!?


    • Pölhötys

      Kierrä vaan rauhassas kaukaa se sivusto, omapahan on ongelmas, jos sun elämäs on noin vaikeeta :)
      Ku oot noin maaninen skeptikko :D

    • osku.93

      En usko tuohon ollenkaan!!! oon käyny sublandissa monta kertaa ja tarkistanu onko sieltä yritetty lähettää viiruksii mutta koskaa siis ei koskaan oo tullu mitää!!

      • loponen

        se virus juttu tulee vaa etu sivult ni laittakaapa kirjan merkki vaikkapa u:n kohdalle niin ei tuu mitää. mutta nykyään koko sivustoa ei taida olla olemassa


    • when im tolking u shut up!!

      ihan paska puhetta mulle ei ainakaa oo mitää vitun viiruksia tullu

    • Anonyymi

      GOOGLAG TARJOO VAAN HUONOLAATUSIA HAKUTULOKSIA JA EI OO YHTEISTYÖHALUINEN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe