Sastamala sprint

Anonyymi-ap

Olipa huonosti järjestetty kisa. Oikein pohjanoteeraus.
Tässä muutama..Katsastus,ajanotto. ,yleisö päästettiin parkkeeraamaan ja tukkimaan varikon tiet. Olipa aluksi yleisön autoja lähtöviivalla asti, No edes ne käskettiin siirtämään että päästiin lähtöön ;) Pelto huoltoparkki sateella voi huh huh..

40

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No oli kyllä kisa ;( Kats. 10 äijää hyökkää auton kimppuun ja repii penkkiä niin että aattelin että jos mun uus penkki hajoo niin sitte alkaa läski tummumaan.
      Etitään jotain vyön sokkia suurennuslaseilla 15 minuuttia .

    • Anonyymi

      Toi oli kyllä typerää ku pääsisi yleisö lähtöön tukkii. Ja varikkotie tukos yleisön autojen takia.

    • Anonyymi

      Kun talkoo väkeä ei ole voi välillä joku kisa tuntua erilaiselta. Älkää valittako jos talkoohommat ei kiinnosta. Sitten kun nämä viimeisetkin sydämellään talkoita tekevät ei enää jaksa/halua/lähde kisoihin saatte järjestellä ihan omat kisat sinne omalle hiekkalaatikolle.

      • Anonyymi

        Joku valittaa aina!


      • Anonyymi

        Pitikö se koko talkoot väki pistää katsastukseen? Ainaki 10 äijää hyökkäsi auton kimppuun ja meno oli ainaki samanlaista tai jopa pahempaa kuin AKK katsastuksessa!


    • Anonyymi

      Laittakaa ne autot kuntoon ennen kisoja niin ei pelota 10 henkinen katsastusporukka.

      • Anonyymi

        Oli kunnossa mutta silti syynätään että jos kuitenkin jotain löytyy eivätkä itsekkään tienneet säännöistä. Tana mitä porukkaa. Ei kiitos enää tuonne ajamaan. Akk kisoissakin on nykyään leppoisempi meininki.


    • Anonyymi

      Just näin

    • Anonyymi

      Joo kyllä olisi järjestäjän pitänyt pitää kisa päivänä jolloin ei olisi satanut!

      • Anonyymi

        Katsastus oli hanurista kun syynätään ja epäillään vaikka auto oli kunnossa.


    • Anonyymi

      Ajakaa nitä akk kisoja . Ei siellä enää katsastuksessa rutista turhista niin kuin ennen.

    • Anonyymi

      Älkää valittako katsastuksesta se tehdään kuljettajan turvallisuuden vuoksi.
      Sitten kun jotain sattuu, niin kuin joskus lähiaikoinakin on sattunut niin ollaan mittailemassa mutkalle menneitä kaariputkia ja selitetään niiden laillisuudesta vaikka ei tiedetä asiasta yhtään mitään. Autot kuntoon, että ne voidaan todetä kunnossa olevaksi (laillisuus ja laittomuus todetaan muulloin) vaikka 10 katsastajan voimin.
      Pekalle ja turvalliseen paikkaan (ei piiloon puskaan) ne jotka on vain katsojia ja heidän ei tarvi näitä katsastusasioita kommentoida.

      • Anonyymi

        Turha katsastusmiesten lässytystä se on . Tehdään vain itsestään tärkeitä. En lähde kisaan kuuntelemaan kettuilua. Haluan että päivä on mukava.
        Ja sille tolffille joka intoutuu taas lässytäämään että auto pitää olla sääntöjenmukainen NIIN SANON ETTÄ MINUN AUTO ON AINA SÄÄNTÖJEN MUKAINEN!


      • Anonyymi

        Kaikki on ollu laillisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha katsastusmiesten lässytystä se on . Tehdään vain itsestään tärkeitä. En lähde kisaan kuuntelemaan kettuilua. Haluan että päivä on mukava.
        Ja sille tolffille joka intoutuu taas lässytäämään että auto pitää olla sääntöjenmukainen NIIN SANON ETTÄ MINUN AUTO ON AINA SÄÄNTÖJEN MUKAINEN!

        Joo, ja sit jäit kiinni eikä ollukkaa....🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha katsastusmiesten lässytystä se on . Tehdään vain itsestään tärkeitä. En lähde kisaan kuuntelemaan kettuilua. Haluan että päivä on mukava.
        Ja sille tolffille joka intoutuu taas lässytäämään että auto pitää olla sääntöjenmukainen NIIN SANON ETTÄ MINUN AUTO ON AINA SÄÄNTÖJEN MUKAINEN!

        Mitähän haittaa siitä on jos auto tutkitaan kunnolla...Jos se on sääntöjen mukainen ja kunnossa.....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha katsastusmiesten lässytystä se on . Tehdään vain itsestään tärkeitä. En lähde kisaan kuuntelemaan kettuilua. Haluan että päivä on mukava.
        Ja sille tolffille joka intoutuu taas lässytäämään että auto pitää olla sääntöjenmukainen NIIN SANON ETTÄ MINUN AUTO ON AINA SÄÄNTÖJEN MUKAINEN!

        Epäilen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän haittaa siitä on jos auto tutkitaan kunnolla...Jos se on sääntöjen mukainen ja kunnossa.....?

        Juhan mä sanoin että kettuillaan ja ammattitaidottonat syyttää eka ennen kuin joku niille sanoo että tämä on okei.
        Kotona akka nalkuttaa.ei sitä huvita harrastuksessa enää lässytystä kuunnella.
        Eikö meinaa mennä jakeluun!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ja sit jäit kiinni eikä ollukkaa....🤣🤣

        Kaikki on autossa kunnossa. Eikö mee jakeluun idiootti!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhan mä sanoin että kettuillaan ja ammattitaidottonat syyttää eka ennen kuin joku niille sanoo että tämä on okei.
        Kotona akka nalkuttaa.ei sitä huvita harrastuksessa enää lässytystä kuunnella.
        Eikö meinaa mennä jakeluun!!

        Ei näille urpoille mene mikään jakeluun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on autossa kunnossa. Eikö mee jakeluun idiootti!!

        Kannattaisko vaihtaa lajia....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhan mä sanoin että kettuillaan ja ammattitaidottonat syyttää eka ennen kuin joku niille sanoo että tämä on okei.
        Kotona akka nalkuttaa.ei sitä huvita harrastuksessa enää lässytystä kuunnella.
        Eikö meinaa mennä jakeluun!!

        Akka nalkuttaa samasta syystä🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko vaihtaa lajia....?

        Ai jos sulla ei mee jakeluun? Joo en sen takia vaihda lajia. Ajan vain AKK kisoja tästä edespäin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhan mä sanoin että kettuillaan ja ammattitaidottonat syyttää eka ennen kuin joku niille sanoo että tämä on okei.
        Kotona akka nalkuttaa.ei sitä huvita harrastuksessa enää lässytystä kuunnella.
        Eikö meinaa mennä jakeluun!!

        Kannattaa varmaan vaihtaa harrastus tai nalkutava akka. Päätä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha katsastusmiesten lässytystä se on . Tehdään vain itsestään tärkeitä. En lähde kisaan kuuntelemaan kettuilua. Haluan että päivä on mukava.
        Ja sille tolffille joka intoutuu taas lässytäämään että auto pitää olla sääntöjenmukainen NIIN SANON ETTÄ MINUN AUTO ON AINA SÄÄNTÖJEN MUKAINEN!

        Ne katsastusmiehet on siellä sitä varten, että myös he katsovat sen että SINUN AUTO ON KILPAILUUN SOPIVA JA SÄÄNTÖJENMUKAINEN. Älä yritä ola jotenkin katsastusmiesten yläpuolella vaikka autosi onkin kunnossa. Missä ryhmässä muuten ajelet ja miten on kisat menneet ?? Nuori/nainen/junnu/yleinen/seniori ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa varmaan vaihtaa harrastus tai nalkutava akka. Päätä itse.

        Ei näköjään menny jakeluun.. no en ihmettele.
        En vaihda harrastusta sinun takia. AKK kisoissa ei nysvätä turhia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos sulla ei mee jakeluun? Joo en sen takia vaihda lajia. Ajan vain AKK kisoja tästä edespäin..

        Kuule, ketään ei kiinnosta mitä sinä ajat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on autossa kunnossa. Eikö mee jakeluun idiootti!!

        No ehkä autossa mutta ei varmaan kuskissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, ketään ei kiinnosta mitä sinä ajat!

        Eikä ketään kiinnosta mitä mieltä sinä olet!! Köyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne katsastusmiehet on siellä sitä varten, että myös he katsovat sen että SINUN AUTO ON KILPAILUUN SOPIVA JA SÄÄNTÖJENMUKAINEN. Älä yritä ola jotenkin katsastusmiesten yläpuolella vaikka autosi onkin kunnossa. Missä ryhmässä muuten ajelet ja miten on kisat menneet ?? Nuori/nainen/junnu/yleinen/seniori ??

        nuorissa 1wd 1400cc, kaksi kisaa takana ja maailmanmestaruus edessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne katsastusmiehet on siellä sitä varten, että myös he katsovat sen että SINUN AUTO ON KILPAILUUN SOPIVA JA SÄÄNTÖJENMUKAINEN. Älä yritä ola jotenkin katsastusmiesten yläpuolella vaikka autosi onkin kunnossa. Missä ryhmässä muuten ajelet ja miten on kisat menneet ?? Nuori/nainen/junnu/yleinen/seniori ??

        Vai että älä yritä olla katsastus miesten yläpuolella. Ylimielisin kommentti mitä olen ikinä kuullut. Kertoo sinusta paljon. En enää yhtään ihmettele miksi jotkut arvosteli katsastus miesten toimintaa. Jos sinä olit sielläja lauot tuollaisia kommentteja. Te olette siellä kuskeja varten. Kuskit eivät ole siellä sinua varten!! Muista se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että älä yritä olla katsastus miesten yläpuolella. Ylimielisin kommentti mitä olen ikinä kuullut. Kertoo sinusta paljon. En enää yhtään ihmettele miksi jotkut arvosteli katsastus miesten toimintaa. Jos sinä olit sielläja lauot tuollaisia kommentteja. Te olette siellä kuskeja varten. Kuskit eivät ole siellä sinua varten!! Muista se.

        Kuskit maksaa ja katsastusmiehille maksetaan. En usko, että olet ajanut itse yhtään kilpailua millään kikottimella. Jos olisit ajanut oikeasti kilpaa olisit tyyttyväinen, että kikottimesi katsastetaan aina vaikka kymmenen miehen voimin ja todetaan, että SINÄ suuressa persoonassasi olet turvassa vaikka vauhtisi ei miltään näytäkkään. Uskon että olet ollut vain jonkun mukana jonka kaveri on ollut ajamassa kilpaa jossain kyläkisassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että älä yritä olla katsastus miesten yläpuolella. Ylimielisin kommentti mitä olen ikinä kuullut. Kertoo sinusta paljon. En enää yhtään ihmettele miksi jotkut arvosteli katsastus miesten toimintaa. Jos sinä olit sielläja lauot tuollaisia kommentteja. Te olette siellä kuskeja varten. Kuskit eivät ole siellä sinua varten!! Muista se.

        No ei kyllä ihme jos tutkivat tarkemmin, jos äijällä on tommonen asenne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että älä yritä olla katsastus miesten yläpuolella. Ylimielisin kommentti mitä olen ikinä kuullut. Kertoo sinusta paljon. En enää yhtään ihmettele miksi jotkut arvosteli katsastus miesten toimintaa. Jos sinä olit sielläja lauot tuollaisia kommentteja. Te olette siellä kuskeja varten. Kuskit eivät ole siellä sinua varten!! Muista se.

        Ei ihme jos tutkitaan tarkemmin, jos äijällä on tommonen asenne!🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuskit maksaa ja katsastusmiehille maksetaan. En usko, että olet ajanut itse yhtään kilpailua millään kikottimella. Jos olisit ajanut oikeasti kilpaa olisit tyyttyväinen, että kikottimesi katsastetaan aina vaikka kymmenen miehen voimin ja todetaan, että SINÄ suuressa persoonassasi olet turvassa vaikka vauhtisi ei miltään näytäkkään. Uskon että olet ollut vain jonkun mukana jonka kaveri on ollut ajamassa kilpaa jossain kyläkisassa.

        Katsastusmiehet on makkara palkalla. Joku ei saa sitäkään. Se on eriasia katsastaa tai vittuilla. Pilataan toisten hauska päivä. Jos olet sellainen katsastusmies olet narsisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä ihme jos tutkivat tarkemmin, jos äijällä on tommonen asenne...

        Ylimielinen narsisti olet kun tuolla asenteella katsastat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsastusmiehet on makkara palkalla. Joku ei saa sitäkään. Se on eriasia katsastaa tai vittuilla. Pilataan toisten hauska päivä. Jos olet sellainen katsastusmies olet narsisti.

        Kerroppas miksi sinulle vittuiltiin jos autosi oli kunnossa. Epäilen käytöstäsi?


    • Anonyymi

      Tää on taas näitten runki runkkareiden näkemys ....

      • Anonyymi

        Runkirunkkarit on niitä jotka ei itse tohdi ajaa. He ovat narsisteja.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe