Kenen koirat haukkuvat ympäri vuorokauden Väihkölän/Veijolanmäellä ?
Pitääkö poliisille vai valvovalle eläinlääkärille ilmoittaa ?
2 villakoira juoksentelee vapaina tienoolla ilman ulkoiluttajaa.
Koirien hoito
14
1119
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin pitää ilmoittaa , kun meillä haukkuu emäntä ?
- Anonyymi
Se on Sinun päänsärky.
Koirat aih.häiriötä ympäristöönsä. - Anonyymi
Osta sille pitkä matka, saat vähän huilata.
- Anonyymi
tiedätkö että oikesti ovat villakoiria? https://fi.wikipedia.org/wiki/Villakoira
- Anonyymi
Tiedän.
- Anonyymi
Löytyisikö täältä vanhempaa naista nuorelle miehelle?
- Anonyymi
Koiran kanssa vai ilman
- Anonyymi
Suomessa on liikaa koiria. Koiravero ja tarpeeksi korkea, tulee valtiolle rahaa.
- Anonyymi
Ja sellaisia koiranomistajia jotka eivät osaa pitää koiraansa kurissa ja nuhteessa ! Olen nähnyt kun jotkut lyövät koiraansa nyrkillä ja talutus remmillä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sellaisia koiranomistajia jotka eivät osaa pitää koiraansa kurissa ja nuhteessa ! Olen nähnyt kun jotkut lyövät koiraansa nyrkillä ja talutus remmillä !
Siihen voi kyllä puuttua, jos menee homma överiksi.
- Anonyymi
Nesteen missi.
- Anonyymi
Ai onkse oikee missi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai onkse oikee missi?
Ken on tämä Nesteen missi ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903406Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3422981Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911596Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2441410Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 741020
- 791017
- 117980
- 72944