Puolison vanhemmat yllättää.

Anonyymi-ap

Olen lomalla ja ajattelin yllättää heidät käymällä päiväkahvilla ja sahaa lainaamassa.
Saapuessani katson pellon takaa kuinka traktori nostaa jotain etukuormaajalla paalien välissä.
Pihalla appiukko juoksee luokseni mikä on varsin ihmeellistä häneltä.
Kyselen missä anoppi mahtaa olla kun en näe sisällä.
Hakemassa porkkanoita pellolta saan vastaukseksi.
Tunnelma vaikuttaa jotenkin jännittyneeltä.
Menemme sisälle ja appiukko tarjoaa oluen käskien odottamaan hakiessaan sahan niin pääsen lähtemään jatkamaan matkaa ja hän jatkamaan hommia.
Olisihan minä voinut lähteä mukaan?
Ei käy odota nyt vaan.
Muistan puhelimen jääneen autoon ja lähden hakemaan sitä appiukon poistuttua.
Traktorin suunnalta kuuluu kummallisia ääniä ja appiukko lähti eri suuntaan.
Näen suuria pestyjä porkkanoita maassa ja ajattelen että mitä ihmettä se anoppi siellä touhuaa.
Kävelen katsomaan onko hän kaatunut ja pysähdyn katsomaan näkemääni saamatta sanaa suustani.
Anoppi roikkuu käsistään kiinnitettynä etukuormaajaan pipo silmillä ja kuulosuojaimet korvilla.
Housut on laskettu nilkkoihin ja hän huojuu tasapainoa hakiessaan pylly paljaana.
Samassa appiukko tarttuu olkapäähäni ja käskee olemaan hiljaa.
Hän menee anopin luokse ja puhuu kovaan ääneen kiskoessaan häneltä housut kokonaan pois jalasta heittäen märät pikkuhousut jalkojeni juureen.
Muistithan että otit vain viisi ensimmäistä porkkanaa etkä vaihtanut yhtään varsinkaan pienempiin appiukko saarnaa.
Anoppi nyökyttää vastaukseksi.
Ymmärrän että hän ei ole saanut valita porkkanoiden kokoa vaan niiden koko on täysin sattumaa.
Appiukko on myös erittäin julman oloinen joten anoppi tuskin on uskaltanut uhmata ohjeita.
Vielä kun näen hänen repivän paidan päältä jonka seurauksena näen anopin rinnat suurissa rintaliiveissään.
Hän katkaisee vielä puukolla olkaimet ja käskee minun tulla poistamaan liivit.
Kädet täristen tartun hakasiin ja vapautan anopin rinnat roikkumaan vapaasti.
Saunareissulla olen vilauksen nähnyt rinnoista mutta nyt ne ovat aivan silmieni edessä nännit uhmakkaasti sojottaen.
En pysty hillitsemään itseäni vaan otan nuo nappulat sormieni väliin puristettavaksi.
Venytän rintoja ylöspäin ja tunnen kuinka raskaat ne ovat kunnes otteeni irtoaa ja ne läpsähtävät vasten vatsaa.
Anoppi alkaa vaikertaa älä ne porkkanat on niin suuria… pitkiä...
Samassa käteeni annetaan porkkana ja käsky täytä reiät...
Suippo pää edellä lähestyn pillua kun saan ohjeen korjata porkkana toisin päin.
Sovitan paksua päätä ja se luiskahtaa pari senttiä sisälle pilluun enkä tiedä kuinka syvällä sen uskallan työntää.
Huomaan hänen jännitäessään että porkkana imeytyykin suipon muodon vuoksi itsestään syvemmälle.
Toinen porkkana perään ja saan ohjeen kokeilla myös taempaa reikää.
Porkkanan koskettaessa peräaukkoa alkaa pyllyn pyöritys estääkseen aikeeni.
Ei sinne ne on niiiin suuria anoppi kiljuu mutta samalla äänessä tuntuu olevan enemmän seksikästä kiihkoa kuin todellista paniikkia.
Ääni vaimenee muminaksi ja huomaan porkkanan löytäneen suuhun.
Lisään painetta ja sulkijalihas antaa periksi. Aukon supistellessa porkkana häviää nykien syvemmälle pakaroiden väliin.
Vielä yksi porkkana ja reiät täynnä katson appiukkoa.
Ei auta kun alkaa sovittaa kolmatta porkkanaa pilluun huomaten ettei se paksu pää edelle mene.
Saan luvan kokeilla suippo pää edellä.
Samalla anopin alkaessa puhua porkkanan pudotessa suusta. 
Ne on niiiin pitkiäkin hän voihkii alapää nykien.
Huomaan appiukon saapuneen polaroid kameran kanssa ja kohta hän näyttää minulle kuvaa jossa katson kameraa ja pidän kiinni anopin pillussa ja pyllyssä olevista porkkanoista. Housuissa havaittavissa älytön pullotus.
Ei helvetti jos tuo joutuisi vaimoni näkyville.

3

4842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuva katoaa taskuun appiukon taskuun ja hän ottaa vierestään läpinäkyvän pakkausmuovirullan aloittaen pujottamisen anopin jalkojen välistä olkapään yli ja uudelleen toisen olkapään.
      Saan käskyn tulla kiristämään ja vedän muovien päistä nähdessäni samalla kuinka porkkanat uppoavat syvemmälle anopin haukkoessa henkeä.
      Rinnat puristuvat samalla kiihoittavan näköisesti vasten toisiaan muovin puristuksessa.
      En tosiaankaan saisi ajatella näin anopista ja sallia tämän tapahtuvan hänelle.
      Minut käsketään traktoriin ja saan ohjeet kuinka käyttää etukuormaajaa. 
      Olen kovin epävarma koska en ole tehnyt tätä aikaisemmin ja nyt etukuormaajassa roikkuu vielä alaston anoppi.
      Seuraan kuinka molempiin rintoihin kiinnitetään sidonta liinat saaden suuret rinnat muistuttamaan jalkapalloja. 
      Appiukko näyttää vielä kuinka saan laskemaan kuormaajaa ja saan laskettua anopin alas.
      Kädet irroitetaan ja viedäänkin samantien selän taakse kiinnittäen kyynärpäistä sidontaliinalla.
      Rinnat tulevat nyt  todella törkeästi esille ja tajuan housuissani sykkivän penikseni katsoessani avutonta anoppia rinnot törröttäen.
      Seuraavaksi nostoketjut kiinnittyy rinnoissa oleviin kiristys hihnoihin ja näin hän on vangittuna rinnoistaan etukuormaajaan.
      Saan käskyn nostaa ylöspäin ja samalla appiukko tarttuu rintoihin kuormaajan noustessa.
      Anoppi tajuaa nyt että paikalla on joku ulkopuolinen koska yhtä aikaa ei voi nostaa ja pitää kiinni rinnoista. 
      Ei ei minua voi näyttää näin kenellekkään kuka siellä on?
      Kädet vapisten kuormaaja nousee ja näen kuinka anopin selkä kaareutuu rintojen noustessa ylöspäin. 
      Hän seisoo tasajaloin maassa eikä pysty liikkumaan enää yhtään.
      Käsi näyttää vielä vähän.
      Ei ei en voi tehdä tätä anopille mutta appiukon taskussa oleva kuva ei anna vaihtoehtoja.
      Vedän vivusta liian voimakkaasti ja anoppi nousee ilmaan rinnoista roikkuen jalat sätkien ilmassa. 
      Äkkiä kuormaaja alas ja menen ulos katsomaan kuinka anopin kävi.
      Saan käskyn purkaa pakkausmuovit ja poistaa porkkanat. Siinä olisi minulle kuulemma illaksi purtavaa. Tilanteessa on purtavaa muutenkin kuin anopin sisällä olleiden porkkanoiden muodossa.
      Olen irroittamassa anoppia kun appiukko hyökkää traktoriin ja taas anoppi nousee ilmaan rinnoistaan roikkuen.
      En saa sätkivistä jaloista kiinni vaan menen hänen jalkojen väliin puristaen toiselta puolelta perseestä. 
      Tunnen kuinka jäykkä penikseni hankaa housujen läpi paljasta pillua.
      Tunnen kuinka hän tärisee ja yrittää sulkea jalkojaan mutta seison niiden välissä estäen sen.
      Appiukko tulee viereeni katsomaan kuinka yritän keventää rintoihin kohdistuvaa painetta.
      Tunnen hänen kätensä vyötäröllä samassa housuni ovat laskeutumassa ja yritän seurata perässä mutta penikseni ponnahtaa vapauteen.
      Jalkani kramppaa kyykky asennossa ja ponnistan ylös...
      Samassa en voi olla huutamatta koska penikseni uppoaa voimalla sätkivän anopin pilluun.
      Appiukko ottaa vieressä vielä kuvan polaroid kameralla tilanteesta.
      Menetän hallinnan ja panen anopin pillua niin kovaa kuin pystyn vaikka hän sai jo orgasmin ja lasken spermani sisään.
      Lysähdän maahan ja näen edessäni kuinka anoppi sätkii pyörien ilmassa sperman roikkuessa pitkinä rihmoina häpyhuulista.
      Siis se pervo nauttii käsittelystä?
      Kuormaaja laskeutuu ja anoppikin jää makaamaan maahan.
      Saan käskyn poistua porkkanoiden ja sahan kanssa ja muistutuksen kuvasta. 
      Sain ohjeen tulla illalla raveja katsomaan. 
      Ymmärsin etten voinut kieltäytyä kutsusta.

    • Anonyymi

      Viimein mökillä.
      Olen hämilläni millainen petoeläin minusta tuli ja huomaan kiihoittuvan vaikka tapahtuma on täysin väärin. 
      Herään puhelimen hälytykseen puolisoni soittaessa.
      Hänen siinä avautuessa rouskautan äänekkäästi pöydällä olevaa porkkanaa... 
      Tajuan samalla sekunnilla mitä tein. 
      Puoliso kysyy onko äiti antanut sinulle jotain mistä minun pitäisi tietää? 
      En meinaa saada sanotuksi koska maku suussani saa miettimään kummassa reiässä mahtanut olla.
      Vai isäkö se käski ottamaan anopin pellosta kunnolla? hän jatkaa. 
      Joo tuli nostettua ihan anopin lupaa kysymättä... 
      Tajuan että nyt jos tytär kertoo äidilleen. Anoppi saa tietää salaisen hyväksikäyttäjän olevan minä.
      Kerron meneväni katsomaan raveja ja saan pyynnön kertoa terveisiä siitä kuinka hän olisi mielellään anopin seurana.
      Jostain syystä tämä saa kylmät väreet nousemaan.
      Minua jännittää ajaa maatilalle ja nähdä anoppi tapahtuneen jälkeen ensimmäisen kerran.
      Kohtaaminen tapahtuu kuin mitään ei olisi tapahtunut.
      Appiukon puhelin soi.
      Mitä nyt hän kyselee?
      Tammaa tulossa kuvaamaan? 
      Itse saat kyllä varustaa ja pestä kuvia varten.
      Ei en ole saanut varsaa vielä mutta näyttää että myöhemmin voisi olla mahdollista hän sanoo minulle silmää iskien. 
      Mitä tuo nyt oli?
      Mikä ihmeen varsa ihmettelen mutta en tiedä hevosista niin paljoa.
      Hetken kuluttua pihaan saapuu auto ja anoppi käsketään näyttämään hevoskarsinaa vieraalle.
      Kohta appiukko hyppääkin ylös hakien suuren kassin.
      Hän käskee minun viedä varustekassi talliin mutta hiljaa etten säikäytä arkaa tammaa.
      Roteva isäntä odottaakin tallin ovella ja anoppia ei näy missään. 
      Hän myös käskee olemaan hiljaa poistuen karsinaan.
      Kohta kuulen anopin kieltävän äänen ja perään läpsähdyksen ja kirkaisun.
      Kohta karsina aukeaa ja mies ohjaa anoppini ulos käytävälle.
      Hänelle on puettu hevosen korvahuppu ja laput peittävät silmät joten hän ei näe mitään.
      Isäntä vetää ratsupiiskaa pakarallani ja kuiskaa korvaani riisu.
      Pyöräytän päätä kieltääkseni mutta samalla tunnen ratsupiiskan kevyen napautuksen.
      Siinä tutustun taas anopin vartaloon riisuessani hänet alastomaksi edessäni.
      Isäntä saapuu letkun kanssa väistän hänen alkaessa suihkuttamaan ympäri anoppia.
      Vesisuihkun osuessa pilluun näen kuinka voihkeen saattelemana hän polvistuu maahan.
      Seuraavaksi letku leikkii pakaroiden välissä ja housuissani on ahdasta katsoessani tätä tosi elämän fantasiaa.
      Kohta anoppi rojahtaa maahan jalat sätkien letku perseessään.
      Äänessä on kiihkon ja kivun sekoitusta veden virratessa sisälle.
      Isäntä nappaa taskustaan anustapin ja sulkee reiän letkun poistaessaan.
      Huojuvin askelin vaikertaen poistuvat wc:n puolelle.
      Takaisin tultua saan öljypurkin käteeni ja aloitan levittämään sitä ympäri anopin vartaloa.
      Tunnen housujen kastuvan kiimatipoista rintoja pyöritellessäni. Vielä loraus pakaroiden väliin ja pillulle.
      Isäntä piinaa anoppia kyselemällä ketä tekisi mieli?
      Eikös sillä varsallasi siis tytölläsi ole varsin raamikas ori?
      Hän selvästi reagoi kysymykseen mutta ei saa vastausta.
      Saatuani rasvauksen tehtyä varustekassista tulee hevosen hännällä varustettu anustappi joka täytyy sovittaa paikalleen.
      Tappia asentaessa korvissa soi anoppi, varsa, tyttö. 
      Mies siis puhuu puolisostani ja appiukko tarkoitti häntä puhuessaan myöhemmästä varsan näyttämisestä isännälle.
      Nipun hihnoja käteen saadessani jään pyörittelemään niitä keksimättä kuinka ne menisi anopin päälle.
      Isäntä tarttuu niihin ja suuhun tulee kuolaimet jonka kuminen rengas pakottaa suun auki ja kiinnittyy hihnalla anustapissa olevaan renkaaseen vieden päätä taaksepäin lukiten paikoilleen.
      Metallisia renkaita sisältävistä hihnoista isommat pujotetaan rintojen juureen ja kiristetään hihnalla selän taakse.
      Pienemmät asetellaan nännien ympärille.
      Erikoisimmat rintaliivit mitä olen koskaan nähnyt.
      Hihnoja metallirenkaiden välillä kiristetään ja rinnat puristuvat hihnojen välistä nännien turvotessa ulos pienemmistä renkaista.
      Kevyt läpsyttely pillulle saa vartalon muodot tärähtelemään voihkeen saattelemana.
      Seuraavaksi katson kuinka isäntä ottaa valokuvia kuin myynti-ilmoitusta tehdäkseen.
      Sitten hän sitoo hihnoilla anopin pään vielä kiinni käytävän seiniin.
      Katson edessäni olevaa näkyä enkä voi pitää käsiäni erossa vaan hivelen hihnojen kiristämiä rintoja.
      Isäntä tulee viereeni ja nykäisee päässä olevasta hihnasta.
      Välittömästi alkaa suunnaton mumina ja rimpuilu.
      Katson ylöspäin ja näen kuinka silmälaput on avattu ja hän näkee minut rintojensa kimpussa.
      Silmät suurentuneina hän tuijottaa minua koska ei voi kääntää päätänsä pois.
      Isännän ilmestyessä viereeni siirryn sivummalle ja näen kuinka hän sovittaa ison kyrpänsä auki levitettyyn suuhun.
      Hän ei tarvitse kuin hetken pannakseen avuton suuta kunnes laukeaa ja näen kuinka sperma valuu anopin suusta.
      Tapahtumat ovat liikaa ja laukean housuihini ajatellessa penistäni anopin suussa.
      Juoksen autolleni ja kaahaan mökille.
      Minut on lopullisesti viety mukaan tahtomattani tähän toisten fantasiaan.
      Miten ihmeessä tämä vielä jatkuu?

    • Anonyymi

      Seuraavana päivänä yhdessä anopin kanssa yritämme vielä puhua ettei vaimoani tarvitsisi sotkea tähän mukaan.
      Tilanne tuntuu toivottomalta mutta saamme kuitenkin sovituksi että paikalla ei ole muita kuin minä ja yhdyntää ei tarvitse suorittaa.
      Varsan eli vaimoni alaston vartalo on esiteltävä kunnolla ja päällä on pidettävä tämän jälkeen riittävän paljastavia vaatteita jotta varsan muodot tulevat selvästi esille sen liikkuessa.
      Tämä on tapahduttava seuraavan viikonlopun lauantai iltana.
      Muistan anopin kuntoutukseen hommatun crosstrainerin ja tästä saan idean. 
      Varmistan että puolisollani ei ole kuntoiluun sopivia vaatteita mukana ja valitsen itse hänelle tilanteen vaatimat vaatteet. 
      Löysin vanhat pesussa kutistuneet vaaleat shortsit jotka näyttää aivan läpikuultavilta varsinkin kiristyessään.
      Valkoiset rintaliivit näyttävät kuultavan läpi. Vaalean värin etuna myös että kastuessaan läpikuultavuus lisääntyy.
      Löysään jo rintaliivien olkaimia.
      En tiedä vielä miten saan hänet riisuuntumaan ja pukemaan ne ylleen.
      Maalle lähtiessä muistan sanoa crosstrainerin kokeilusta vasta autossa johon saan odotetun vastauksen vaatteiden puuttumisesta ja pyynnön kääntyä takaisin hakemaan.
      Hän on kuitenkin hyvillään kun kerron ottaneeni hänelle sopivia vaatteita mukaan.
      Maatilalle saavuttaessa näen saman isännän auton kuin aikaisemmin ja jännitykseni nousee.
      Teennäisesti kompastun pihassa muka satuttaen jalkaani ja harmittelen ettei crosstrainerin käytöstä taida tulla osaltani mitään.
      Sisälle päästyämme näen kuinka isännän katse polttaa puolisoni vartalon läpi.
      Anoppi ohjaa minut sivummalle ja kertoo lähtevänsä sitten samalla kyydillä miesten kanssa saunalle jääden kylpemään heidän jälkeen.
      Kahvi on kuulemma vielä kuumaa joten varoa polta ketään tai kaataa vaatteille.
      Saan käskyn soittaa videopuhelu kun valmista.
      Ymmärsin anopin juonen...
      Siirrymme olohuoneen viereen makuuhuoneeseen ja matkalla soitan puhelun asettaen puhelimen kuvaamaan huonetta.
      Otan kahvin vierestä ja valittelen kuinka jalka on kipeä ja samassa horjahdankin kahvit puolisoni päälle.
      Oikeasti kahvi ei tulikuumaa mutta siirryn hänen selän taakse kääntäen hänet kohden kameraa ja onnistun kerralla vetämään paidan ja topin pois paljaiden rintojen heilahtaessa esille.
      Vielä housut pois ja kysymättä vien vaatteet pesuhuoneeseen jättäen veteen likoamaan.
      Hihkaisen alastomalle puolisolle että käyn autolta vaatteita tuoden tosin vain rintaliivit ja shortsit.
      Saavuttuani nappaan puhelimen ja kuljetan sen paljaita rintojaan nännejä hipoen laskien sitten alas ottamaan lähikuvaa pillusta.
      En käsitä miten pystyn tekemään tämän hänelle.
      Shortsit on kuulemma saumattomat pikkuhousut hän kiroaa asuvalintaani.
      Vielä kuvaa pepusta kun pikkarit nousevat ja kiristyvät pakaroiden väliin.
      Hän meinaa kiristää liivejä mutta sanon ettei siihen ole aikaa anoppi ei jaksa saunalla ja kuulemme miesten saapuvan olohuoneeseen.
      Puoliso asettuu crosstraineriin.
      Perse näyttää hyvälle kuvassa ja nostan kuminauhasta saaden kankaan uppoutumaan tuoden pillun muodot esille.
      Siirryn eteen ja nähden rintojen heiluvan liivien valuessa löysien olkaimien vuoksi.
      Käsken vain jatkamaan yrittäessään korjata tilannetta.
      Näen kuinka nännit tulevatkin esille.
      Miehet huutavat katsomaan varsalähtöä ja unohdan puhelimen kuvaamaan.
      Olohuoneeseen päästyäni järkytyn kun näen kuinka miehet tyydyttävät itseään videopuhelua vaimosta katsoessaan.
      Minut käsketään tekemään samoin.
      Isäntä laukeaa ensin lasiin todeten että sitten ensikerralla sisään asti...
      Appiukko ähkäisee saisipa pakaroiden väliin minun seuratessa perässä.
      Siis minun pitäisi juottaa spermat varsalle että vahvistuu...
      Yritän piilottaa seisovan penikseni ojentaessa spermalasin puolison huulille.
      Uutta energiageeliä suu auki keksin.
      Käsiään tangoista irrottamatta kaadan äkkiä spermat hänen suuhunsa osan valuessa leualla ja tippuen siitä rinnoille.
      Onpas jotenkin erikoisen makuista ja lämmintä hän toteaa. Jotain tuttuakin...
      Hän ei ole aikaisemmin saanut kuin tippoja spermaa suuhunsa kun olen lauennut ulkopuolelle.
      Kohta saunaan anoppi odottaa jo tyttöä siellä.
      Vaimoni kulkee hiestä märkänä miesten ohi häpeillen paljastavaa asuaan.
      Isäntä kutsuukin luokseen ojentaen kätensä tervehtiäkseen saaden näin toisen vaimon käsistä pois rinnan edestä.
      Toinen käsi meinaa suojata mutta otan siitä kiinni lähteäkseni viemään häntä eteenpäin vaikka isäntä pitää kiinni toisesta.
      Näen kuinka olkain valuu olkapäältä ja vaimoni ravistaa kättä irti saadakseen tilanteen korjattua.
      Seurauksena liivien kuppi tippuu isännän nenän edessä ja hän häpeilemättä tuijottaa tärisevää rintaa pitkältä tuntuvia sekunteja laskien katseensa kastuneille pikkuhousuille joiden läpi näkyy selvästi...
      Viimein hän pääsee poistumaan saunomaan äitinsä kanssa.
      Isäntä kehuu näyttelykelpoista varsaa ja miettii ääneen kuinka mielensä tekisi sovittaa tamma ja varsa yhteen...
      Appiukko kehuu myös kuvausta ja miettii mistä naiset mahtaa keskustella saunassa?
      Tämä loppuu kyllä tähän mietin mielessäni.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe