Hei, mihin aikaan vuodesta selviää indeksikorotuksen määrä ja onkohan ensi vuodelle odotettavissa suurta korotusta? Kuinka kauas takautuvasti lähivanhempi voi periä elatusmaksuja, koska minulta jäänyt indeksit kokonaan huomioimatta ainakin. 7 v ajalta. En edes tiennyt sellaisista kuin vasta juuri nyt. Lapsi on 12 vuotias.
Elatusmakaun indeksikorotus
6
490
Vastaukset
- Anonyymi
Indeksit on jäädytetty pois Suomen valtion taloudellisen tilanteen vuoksi vuodesta 2010 alkaen toistaiseksi.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18018371Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ihan googlettamalla selvisi että 1.1.2023 tulee 8,3% korotus.Takavuosia kun itse makselin ruokkoja ,korotuksista ilmoitti vouti niille ketkä ei maksuja hoitaneet .Muut sai itse kysellä sossun muijilta,Itse ppin tämän kun exä ilmoitti että
- Anonyymi
Koskaan ei ole elatuksia ja indeksejä maksettu vieraannuttaja äidille ja Raision kaupungin lapsia vieraannuttaville, aivopeseville sekopäisille "lastensuojelun" viranomaisille". Indeksit on jäädytetty pois Suomen valtion taloudellisen tilanteen vuoksi vuodesta 2010 alkaen toistaiseksi. Sossun muijat eivät ole asiassa asianosaisia, oikeustoimikelpoisia ja
ja sopimusosapuolena!! - Anonyymi
Myöskään vouti ei ole asiassa asianosaisia, oikeustoimikelpoisia ja
ja sopimusosapuolena!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ei ole elatuksia ja indeksejä maksettu vieraannuttaja äidille ja Raision kaupungin lapsia vieraannuttaville, aivopeseville sekopäisille "lastensuojelun" viranomaisille". Indeksit on jäädytetty pois Suomen valtion taloudellisen tilanteen vuoksi vuodesta 2010 alkaen toistaiseksi. Sossun muijat eivät ole asiassa asianosaisia, oikeustoimikelpoisia ja
ja sopimusosapuolena!!Olet oikeassa, ettei aikuisia ihmisiä ja viranomaisia tarvitse elättää. He saavat kyllä työstään palkkaa. Elatushan on tarkoitettu alaikäisten eli lapsien elättämiseen .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634