Hei, mihin aikaan vuodesta selviää indeksikorotuksen määrä ja onkohan ensi vuodelle odotettavissa suurta korotusta? Kuinka kauas takautuvasti lähivanhempi voi periä elatusmaksuja, koska minulta jäänyt indeksit kokonaan huomioimatta ainakin. 7 v ajalta. En edes tiennyt sellaisista kuin vasta juuri nyt. Lapsi on 12 vuotias.
Elatusmakaun indeksikorotus
6
340
Vastaukset
- Anonyymi
Indeksit on jäädytetty pois Suomen valtion taloudellisen tilanteen vuoksi vuodesta 2010 alkaen toistaiseksi.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18018371Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ihan googlettamalla selvisi että 1.1.2023 tulee 8,3% korotus.Takavuosia kun itse makselin ruokkoja ,korotuksista ilmoitti vouti niille ketkä ei maksuja hoitaneet .Muut sai itse kysellä sossun muijilta,Itse ppin tämän kun exä ilmoitti että
- Anonyymi
Koskaan ei ole elatuksia ja indeksejä maksettu vieraannuttaja äidille ja Raision kaupungin lapsia vieraannuttaville, aivopeseville sekopäisille "lastensuojelun" viranomaisille". Indeksit on jäädytetty pois Suomen valtion taloudellisen tilanteen vuoksi vuodesta 2010 alkaen toistaiseksi. Sossun muijat eivät ole asiassa asianosaisia, oikeustoimikelpoisia ja
ja sopimusosapuolena!! - Anonyymi
Myöskään vouti ei ole asiassa asianosaisia, oikeustoimikelpoisia ja
ja sopimusosapuolena!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan ei ole elatuksia ja indeksejä maksettu vieraannuttaja äidille ja Raision kaupungin lapsia vieraannuttaville, aivopeseville sekopäisille "lastensuojelun" viranomaisille". Indeksit on jäädytetty pois Suomen valtion taloudellisen tilanteen vuoksi vuodesta 2010 alkaen toistaiseksi. Sossun muijat eivät ole asiassa asianosaisia, oikeustoimikelpoisia ja
ja sopimusosapuolena!!Olet oikeassa, ettei aikuisia ihmisiä ja viranomaisia tarvitse elättää. He saavat kyllä työstään palkkaa. Elatushan on tarkoitettu alaikäisten eli lapsien elättämiseen .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816