Hyvää huomenta ja mukavaa tiistai päivää. 🍁🍂🎑
Syksyn viileään aamuun
25
240
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin 🌤
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Raikasta aamupäivää😊 mulla on täällä tuoreita mansikoita puurossa ja täytetty croissant. Parasta kahvin kanssa☕️🍓🥐
Kohta pitää lähtee koululle.Raikasta keliä on. 🍁🍂 no talvea kohti... Minä syön nyt makaronilaatikkoa. 😆
Hyvää koulupäivää. 😊- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Raikasta keliä on. 🍁🍂 no talvea kohti... Minä syön nyt makaronilaatikkoa. 😆
Hyvää koulupäivää. 😊Mitä sä susi valehtelit ettei prinsessa juttele sulle. Juurihan hän kirjoitti sulle. Haukut hänet heti kun hän ei kirjoita sulle.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvää koulupäivää. 😊Moi mites tänne👩yhteys turkista pelaa. Pakko levätä välillä tuo kuumuus vie voimat.
Anonyymi kirjoitti:
Moi mites tänne👩yhteys turkista pelaa. Pakko levätä välillä tuo kuumuus vie voimat.
Siellä on usein päivällä vähän liian kuuma... mites on loma mennyt? 😊
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä susi valehtelit ettei prinsessa juttele sulle. Juurihan hän kirjoitti sulle. Haukut hänet heti kun hän ei kirjoita sulle.
Sori, mutta en ole haukkunut, vaan kertonut miltä minusta on tuntunut ja vaikuttanut... Minulla ei ole mitään syytä haukkua ketään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Siellä on usein päivällä vähän liian kuuma... mites on loma mennyt? 😊
Hyvin eka päivänä kärysi nahka😉👩🙈
, muuten hyvin, Säikähdyksellä selvittiin. Anonyymi kirjoitti:
Hyvin eka päivänä kärysi nahka😉👩🙈
, muuten hyvin, Säikähdyksellä selvittiin.No sitä sattuu helposti. 😁
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sitä sattuu helposti. 😁
Kohta pitää lähteä kreisibailaa moikka👩🦋
Anonyymi kirjoitti:
Kohta pitää lähteä kreisibailaa moikka👩🦋
Kuulostaa hyvältä 😁 pitäkää hauskaa.
mustasusi kirjoitti:
Hyvää koulupäivää. 😊Kiitos, nyt kotona. Vettä sataa🌧
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitos, nyt kotona. Vettä sataa🌧
😃 täällä poutaa. Minä otin unet... kohta täytyy lähteä harrastamaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sori, mutta en ole haukkunut, vaan kertonut miltä minusta on tuntunut ja vaikuttanut... Minulla ei ole mitään syytä haukkua ketään.
sanoit että prinsessa on hylännyt sut kuten kaikki muutkin. Ei nyt noilla sanoilla mutta sanoit että prinsessa on samanlainen kuin muutkin naiset.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin mutta sitten aletaan välttelemään ja ollaan hiljaa. Ei mitään kommenttia mihinkään. Ei edes sanota että missä teen väärin. Lakkaa vaan olemasta kaveri. Tämmöisiä naiset ovat.
Näin sanoit prinsessasta. Anonyymi kirjoitti:
sanoit että prinsessa on hylännyt sut kuten kaikki muutkin. Ei nyt noilla sanoilla mutta sanoit että prinsessa on samanlainen kuin muutkin naiset.
En tarkoittanut ihan sitä kuitenkaan... Nyt minulla ei satu olemaan aikaa selittää sitä paremmin, kun jodun lähtemään liikenteeseen. Selitän joskus.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tarkoittanut ihan sitä kuitenkaan... Nyt minulla ei satu olemaan aikaa selittää sitä paremmin, kun jodun lähtemään liikenteeseen. Selitän joskus.
Niin mutta sitten aletaan välttelemään ja ollaan hiljaa. Ei mitään kommenttia mihinkään. Ei edes sanota että missä teen väärin. Lakkaa vaan olemasta kaveri. Tämmöisiä naiset ovat.
Näin sanoit prinsessasta.
Mitä siis tarkoitat ylläolevalla?
- Anonyymi
Kiitos samoin. Itsellä ei niin mukava kun flunssa alkoi eilen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos... No sairastelu ei ole kyllä yhtään mukavaa. Pikaista toipumista. ⚜️
Kiitos. Kun jaksaa pari-kolme päivää pysyä sisällä ja levätä, niin menee yleensä ohi nopeasti. Korona oli kyllä poikkeus noin vuosi sitten, kesti yli viikon.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Kun jaksaa pari-kolme päivää pysyä sisällä ja levätä, niin menee yleensä ohi nopeasti. Korona oli kyllä poikkeus noin vuosi sitten, kesti yli viikon.
Joo korona oli kovempi tauti selvästi. Olin vuoteen omana 3 päivää. Ei jaksanut mitään... minullakin on vuosi siitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo korona oli kovempi tauti selvästi. Olin vuoteen omana 3 päivää. Ei jaksanut mitään... minullakin on vuosi siitä.
ihanaa kun ollaan taas samiksia. oon vähän kade kun itellä ei ole ollut koronaa ja en ole teidän kanssa samiksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192330- 1482194
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522079Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292032Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191625Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3741510Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään901467Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121346- 2681339
- 1301336