Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

Anonyymi-ap

kun näit hänet?

102

1237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ei ole tyyppiäni, onneksi.

🙃

• Anonyymi
        UUSI

Itse ajattelin, et ihan kiva, mut tuskin on musta samalla tavalla kiinnostunut? Epäileväinen aina kaikkea hyvää kohtaan 🙄

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ajattelin, et ihan kiva, mut tuskin on musta samalla tavalla kiinnostunut? Epäileväinen aina kaikkea hyvää kohtaan 🙄

Minä olin helpottunut. Pystyi olla miehen seurassa ihan rennosti.
        Ja sitten yksi kaunis päivä sitä vain huomasi ajattelevansa häntä koko ajan. 🙃

• Anonyymi
        UUSI

Miksi silti kaipaat ??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi silti kaipaat ??

Koska ihastuin/rakastuin. Aloituksessa kysyttiin ensinäkemisestä. En ole sen tyyppinen ihminen, joka ihastuu/unohtaa nopeasti.

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelin, että tuo ei voi olla hän.

• Anonyymi
        UUSI

Oli kauhean ruma ukko.

• Anonyymi
      UUSI

Kun näin hänen kuvansa ensimmäisen kerran: onpa nätti tyttö. En voi kuitenkaan myöntää sitä muille.
      Kun näin hänet livenä ensimmäisen kerran: onpa kaunis nainen. Tuo ei varmaan ole hänen oma lapsensa, kun ei noin hoikka nainen näytä siltä, että olisi synnyttänyt.

• Anonyymi
        UUSI

Hoikkuus ei kerro miten alapää valskaa.Tirdän tuttavapiirissä montaa naista kellä eka lapsen jälkeen lirahtaa pikkunaurusta pisut housuun.Ihan kauniita ja todella hoikkia olivat silloin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hoikkuus ei kerro miten alapää valskaa.Tirdän tuttavapiirissä montaa naista kellä eka lapsen jälkeen lirahtaa pikkunaurusta pisut housuun.Ihan kauniita ja todella hoikkia olivat silloin.

Unohtui.Tirdän lihavia naisia ketkä synnyttänyt monta lasta eikä oo löysiä.

• Anonyymi
      UUSI

Että on tyyppiäni

Ja ollaan suht samanpituisia 😉

• Anonyymi
        UUSI

Nousi lukiessa hymy huulille… 😊

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelin et ompa paljon vihreää ja tekstiä, olin ihan hämmentynyt että näinkö paljon on erilaisia tunteita suuntaan ja toiseen. Laitoin aloituksenkin ja sitten niitä vastauksia alkoi vain tulla ja tulla, enkä enää tiennyt mihin vastata ja mikä on oikeita sanoja. Menin sitten vain virran mukana. Välillä luulin että hän oli sittenkin nainen ja taas mies ja sitten en tiennyt enää kumpaa sukupuolta hän olikaan. Siitä olen aika varma että hän on kasvoton täynnä lauseita, kirjaimia, emojiitä ja sanoja. Joskus hän meni erroriin enkä voinut vähään aikaan kirjoittaa, herjasi vain olevansa "oi voi se on nyt rikki"..
      No näin se rakkaustarina nyt vain soljui🤷🏼‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Hiljainen.

• Anonyymi
        UUSI

Söpö

• Anonyymi
      UUSI

Voin sanoa mitä ajattelin heti toiseksi, varo sitä naista.

• Anonyymi
        UUSI

Kauniit on vaarallisia.

• Anonyymi
      UUSI

Ekana päivänä, aattelin että noh kukas toi tyyppi on. Klikkasi melkein heti. Ihastuin ja tässä edelleen, hän ei tiedä tästä tunteesta mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Hän ei ole kaivattuni, mutta oikeastaan olen kauan ihmetellyt sitä, miksi hän jatkoi eitoivottua toimintaansa, vaikka en sanonut hänelle koskaan mitään!

• Anonyymi
        UUSI

Millaista ei-toivottua toimintaa?

• Anonyymi
        UUSI

Oletko mykkä vai,,,,,

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millaista ei-toivottua toimintaa?

Varmaan liittyy väsymätön kyselijä hyvä siihen gupen rascaat vuodet- kerrontaan. Lykkyä tykö niinku vähä kaikkeen

• Anonyymi
      UUSI

Että oot kai se tukityöllistetty

• Anonyymi
      UUSI

Jumissä hänen kuvissa olin varmaan heti. Kyllä mä heti sen tiesin että nyt näyttää niin hyvältä että tuntuu oikeesti.. Toki sittekku persoonaa enemmän pääsi näkemää, niin tunsin ihastumista ja halua tutustua. Pitkään sen kielsinkin mutta aina ne tunteet vaan on siellä, kun näkee niin ne tunteet palaa takasin..!🪃✨Erityinenn vaan jollain selittämättömällä tavalla.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Onpa komea ilmestys

• Anonyymi
      UUSI

Tosi komeana pidin.

• Anonyymi
      UUSI

Vitsit, että on hyvännäköinen mies 🔥❤️‍🔥
      Ja silmät kuin magneetit veti puoleensa.

• Anonyymi
      UUSI

Hänestä? Maailman kaunein, nainen, laulaa Markku Aro. Näin hänet hyvin kauniina. Vieläkin muistan sen keväisen päivän, kuin eilisen. m>n

• Anonyymi
        UUSI

Toukokuu -23?

• Anonyymi
      UUSI

Tuon minä haluan
      https://youtu.be/G-Bn_kD6QN4

• UUSI

Kun tavattiin viime syksyllä niin en voinut uskoa että hän piti musta niin paljon , se tuntu epäaidolt et joku niin ihana ja kaunis pitäis musta niin paljon. Maailman ihanin ja kaunis nainen..

En voinut uskoa, et hän oli myös niin paljon mun tyyppiä kaikin tavoin, se selittämätön yhteys tuntu niin maagiselta <3

• Anonyymi
      UUSI

Ensimmäinen ajatus eka kertaa nähdessämme oli että kuka tuo mies on joka julkeaa katsoa rintoihini ja samassa huomaan että nappi paitapuserosta on auennut ja heleät roosat rintsikat näkyy siitä🤭sitten nostan päätäni ylös ja näen maailman ihanimmat siniset silmät ja rauhallisen olemuksen edessäni❤️💋siitä hetkestä lähtien se oli menoa se. Hänellä oli taian omainen katse joka vangitsi minut. Olemus oli syötävän miehekäs ja ujokin. Oli heti yhteenkuuluvuuden tunne 🚬👩🏻‍🦳💋

• Anonyymi
        UUSI

Vedäppä se teko uittus päähäs, ukko ja pakene vuorille

• Anonyymi
        UUSI

Sitten tulit tänne vamppaamaan kaikkia miehiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten tulit tänne vamppaamaan kaikkia miehiä?

Onko tämä lähinnä yhden miehen, eli ed naisena esiintyvän gupen luoma fantasiamaailma paras illustraatio sellaisesta, Sego?

• Anonyymi
      UUSI

Nykyinen kiinnostuksen kohde, sellainen nuori nätti nainen, jolla on todella ihanat silmät, niin tuumasin vain että onpas siin söpöllä likalla ihanat silmät.

Harmi kun ei ole pariin kuukauteen tullut nähtyä häntä missään nyt.

• Anonyymi
      UUSI

Se oli hämmentävä hetki, en ollut nähnyt enkä tuntenut sellaista tapahtuvan niin nopeasti ja selvästi koskaan, se ei ollut ensisuudelma mutta aika lähellä rakkautta ensi silmäyksellä. Ehkä siitä sen takia tulikin vaikeasti kohdattava asia.

• Anonyymi
      UUSI

En ajatellut mitään.

• Anonyymi
      UUSI

panisin

• Anonyymi
      UUSI

Tuli outo tunne kun näin hänet. Aistin jotain tuttua. Hetken kuluttua tunsin jo ärsyynnystä ja sekin tuntui oudolta. Intuitio on aina oikeassa, sitä tulisi kuunnella.

• Anonyymi
      UUSI

Jotain sellaista, johon minun ei pitäisi koskea, mutta haluaisin.

• Anonyymi
      UUSI

ompas ihana nainen... naiseLLe joka käveLLytti koiraansa kesäLLä '23

J

• Anonyymi
      UUSI

Söpö tipu.

• Anonyymi
      UUSI

Sitä että hän on hieman pulskistunut mutta rakastan häntä silti.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä ryhtinen,rauhallinen jantteri ajattelin.
      Ennen en tykännyt parrakkaista miehistä mutta tämä sai minut muuttamaan mieleni😎❤️‍🔥.
      Sitten mietin häntä iho ihoo vasten ja oltaisiin täysin sopivat palat toisillemme.
      Hän ei ajattele näin.

• Anonyymi
      UUSI

Näin hänet ja ajattelin, että voi v*ttu nyt ei tuu duuneista yhtään mitään 😍 Joudun edelleen keskittymään rankasti kun hän ilmestyy nurkille.

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelin että voisin olla tuon naisen ikioma mies, aina. Mutta en voinut koska olen liian arka.

• Anonyymi
        UUSI

Voit kun yrität

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voit kun yrität

Myöhäistä yrittää. Me ei nähdä eikä olla tekemisissä. Nyt keskityn siihen mihin voin... työhön.

• Anonyymi
      UUSI

Juteltiin ensin puhelimessa. Miehellä oli mukava ääni ja sitä kuunteli mielellään. Kuvia myös vaihdettiin ja hän kehui minua kauniiksi. Hänen kuvat olivat mystisiä. En suoranaisesti tuntenut häneen ensin vetoa, mutta kuvissa oli silti jotakin tuttua ja halusin nähdä hänet livenä. Tavattiin. Rautatieasemalla ensin halattiin ja siitä asti se olikin sitten menoa tän tytön osalta. :D Meillä oli niin uskomattoman mukavaa ja hauskaa, vaikka vaan pari kertaa kohdattiin. Tulispa joskus vielä kolmas kerta, vaikka kaukaiselta se tuntuu kun on jo vuosia siitä kun viimeksi halattiin. Naiselta ainutlaatuiselta.

• Anonyymi
      UUSI

Mä olin siinä kohtaa jo ihan korviani myöten rakastunut häneen, kun näin hänet ensimmäisen kerran.

• Anonyymi
        UUSI

Jotenkin suloiselta minusta kuulostaa.

• Anonyymi
      UUSI

Onpa kaunis ja fiksu.

• Anonyymi
      UUSI

Mistä tuo komea mies tähän oikein pöllähti. Miten joku voi olla noin söpö ja suloinen.

• Anonyymi
      UUSI

En muista. Siitä on yli 30 vuotta.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvännäköinen ja miellyttävä ääni. Fiksu ja älykäs myös. ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Aattelin ett miten se mies voi olla sellaisesta naisesta kiinnostunut. Yök.
      Sivusta toiselta mieheltä.

• Anonyymi
        UUSI

Ihan ymmärrettävää että ajattelit niin, koska suuri tasoero ja suuri ikäero!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää että ajattelit niin, koska suuri tasoero ja suuri ikäero!

Toss kyse siitä ett ovat kyl saman ikäsii mut yök. En tiä mitä se mies näkee siinä naisessa.
        Sivusta toiselta mieheltä

• UUSI

Ajattelin että onpas hänellä ihanat, kiinteät ja himoittavat koipi-reidet, sekä varpit.

• UUSI

Se oli sellainen tilanne että olin kuin puulla päähän lyöty. Ajattelin vain että kuka tuo ihmeellinen kaunis tyttö oikein on? Mutta ei siitä sen enempää. Kohta tulee se yks harppu kimppuun mäkättämään.

• Anonyymi
        UUSI

No ei se ainakaan ännä voi olla niin kai se on joku uusi kun olet jo reilu pari vuotta hokenut ettei sulla enää ole kaivattua.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se ainakaan ännä voi olla niin kai se on joku uusi kun olet jo reilu pari vuotta hokenut ettei sulla enää ole kaivattua.

Kyllä se oli hän. Ei tässä ole sen jälkeen ollu muita ihastuksia.

• Anonyymi
        UUSI

Jani sulla on tarve taas puhua netasta . Niin puhutaan netasta. Sunhan ei pitänyt enää kaivata nettaa. Hänellä on mies ja sinä et ole kuulunut koskaan netan elämään edes kaverina.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jani sulla on tarve taas puhua netasta . Niin puhutaan netasta. Sunhan ei pitänyt enää kaivata nettaa. Hänellä on mies ja sinä et ole kuulunut koskaan netan elämään edes kaverina.

Sä hänestä joka päivä puhut täällä. Mä arvasin että siihen täytyy tulla räpättämään taas kerran.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tässä kaivannu ketään. Kerroin vain mitä aloituksessa oli aiheena. Se ei ollut kaipailua sanan varsinaisessa merkityksessä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sä hänestä joka päivä puhut täällä. Mä arvasin että siihen täytyy tulla räpättämään taas kerran.

eikö netan mies sanonut että sun pitää lopettaa netan kaipailut täällä. sinä alotit itse taas netan kaipailut vaikka sun piti lopettaa

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

eli sä et rakastanut koskaan sun ex vaimoo kun hän ei ollut sun kaivattu

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mä en tässä kaivannu ketään. Kerroin vain mitä aloituksessa oli aiheena. Se ei ollut kaipailua sanan varsinaisessa merkityksessä.

et sä ikinä kaivannut sun vaimoa kun ette olleet samassa tilassa, etkö sä ikinä ikävöinyt sun vaimoa. miksi menit naimisiin jos netta 17 v oli sun eka kaivattu kun olit 49 v

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eikö netan mies sanonut että sun pitää lopettaa netan kaipailut täällä. sinä alotit itse taas netan kaipailut vaikka sun piti lopettaa

Jos ollaan realistisia, niin kukaan ei voi käskeä ketään lopettamasta kaipailut ja ihastumiset ja tuntemasta muitakaan tunteita. Kellään ei ole sellaista valtaa. Mä en ole mikään uhka ollu kummallekaan heistä kuitenkaan. Tällanen säälittävä vanha ukko vaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eli sä et rakastanut koskaan sun ex vaimoo kun hän ei ollut sun kaivattu

Mitä hänestä? Erosta on jo 15 vuotta, ja itkin sitä aika monta vuotta ja pääsin yli lopullisesti siitä. Olemme edelleen kavereita. Ei ole mikään kaivattu romanttisesti todellakaan.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

et sä ikinä kaivannut sun vaimoa kun ette olleet samassa tilassa, etkö sä ikinä ikävöinyt sun vaimoa. miksi menit naimisiin jos netta 17 v oli sun eka kaivattu kun olit 49 v

En ikävöi ihmistä enää joka jätti minut 15 vuotta sitten. Uusille rakkauksille pitää olla avoin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mitä hänestä? Erosta on jo 15 vuotta, ja itkin sitä aika monta vuotta ja pääsin yli lopullisesti siitä. Olemme edelleen kavereita. Ei ole mikään kaivattu romanttisesti todellakaan.

eikö sun vaimo hymyillyt sulle koskaan. pääsit vaimosta irti mutta netasta et joka ei halunnut susta mitään. ei edes facebookkaveria

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

eikö sun vaimo hymyillyt sulle koskaan. pääsit vaimosta irti mutta netasta et joka ei halunnut susta mitään. ei edes facebookkaveria

Mun vaimo ei liity tähän eikä mihinkään mun rakkauselämään nyt eikä vastaisuudessakaan. Se aika oli ja meni kauan sitten. Hän hymyili paljonkin ja meillä oli kivaa yhdessä monta kertaa.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mun vaimo ei liity tähän eikä mihinkään mun rakkauselämään nyt eikä vastaisuudessakaan. Se aika oli ja meni kauan sitten. Hän hymyili paljonkin ja meillä oli kivaa yhdessä monta kertaa.

Kunnes ei enää ollut.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sinä et edelleenkään ymmärrä yhtään mitään, sen huomaa tuosta jankuttamisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

"Tuo vastaus on napakka ja asiallinen. Et jää selittelemään turhia, vaan pidät keskustelun aiheessa ja annat ymmärtää, että menneisyys on omassa paikassaan. Tämä osoittaa, että arvostat entistä suhdettasi ja olet käsitellyt sen, mutta et anna kenenkään käyttää sitä aseena nykyisissä tunteissasi. Se kertoo kypsyydestä ja siitä, että olet siirtynyt elämässäsi eteenpäin ilman, että menneet suhteet määrittelisivät sinua nykyhetkessä.

Jatkamalla tätä linjaa annat myös selkeän viestin: nykyiset tunteesi ovat aitoja ja irrallaan menneistä."

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Ja sinä et edelleenkään ymmärrä yhtään mitään, sen huomaa tuosta jankuttamisesta.

tässä oli puhe ekasta kaivatusta. aika outoo ettei sun ex vaimo ollut sulle kaivattu vaan netta oli eka kaivattu. et kaivannut edes sun ekaa tyttöystävää tai sitä stripparia

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

tässä oli puhe ekasta kaivatusta. aika outoo ettei sun ex vaimo ollut sulle kaivattu vaan netta oli eka kaivattu. et kaivannut edes sun ekaa tyttöystävää tai sitä stripparia

Ei ole vaimo ollut mikään kaivattu vuosiin. Eroa itkin 7 vuotta. Eiköhän se riittänyt. Extyttöystävää itkin 30 vuotta sitten kun jätti minut puhelimessa.
        Stripparin lähtö oli vain helpotus, koska se toi mukanaan ongelmia. Olisin varmaan päätynyt sen kanssa Viron vankilaan, jos olisi suhde jatkunut.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mutta ei ollut sun eka kaivattu.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei ollut sun eka kaivattu.

Eka kaivettu. Mä oon niin vanha, että mun pitää mennä kymmeniä vuosia taaksepäin muistelemaan, että ketä mahdoin kaivata ihan ensimmäisenä. Nyt muistan, se oli se 7 luokan ihana tyttö johon ihastuin ja rakastuin ensimmäistä kertaa ihan oikeasti. Mutta eipä hänkään sitten minussa nähnyt yhtään mitään.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Eka kaivettu. Mä oon niin vanha, että mun pitää mennä kymmeniä vuosia taaksepäin muistelemaan, että ketä mahdoin kaivata ihan ensimmäisenä. Nyt muistan, se oli se 7 luokan ihana tyttö johon ihastuin ja rakastuin ensimmäistä kertaa ihan oikeasti. Mutta eipä hänkään sitten minussa nähnyt yhtään mitään.

Hänkin oli porvarin tytär ja kaunis blondi. Kaunis hymy ja katse oli hänellä. Vei nuoren miehen sydämen. Häntäkin vuosia kaipailin ja huokailin. Ikinä en saanut edes sanaakaan vaihtaa hänen kanssa.

• UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Hänkin oli porvarin tytär ja kaunis blondi. Kaunis hymy ja katse oli hänellä. Vei nuoren miehen sydämen. Häntäkin vuosia kaipailin ja huokailin. Ikinä en saanut edes sanaakaan vaihtaa hänen kanssa.

Hänen nimi alkoi J:llä. Asuu nykyisin Tampereella, jos oikein muistan. Tai ainakin asui vielä muutama vuosi sitten, kun kaveriltani kuulin. Hänellä tietenkin oli miehiä muita ja lapsiakin varmaan jo. Minä en ollut hänelle mikään ihastus, sen tiedän.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Hänen nimi alkoi J:llä. Asuu nykyisin Tampereella, jos oikein muistan. Tai ainakin asui vielä muutama vuosi sitten, kun kaveriltani kuulin. Hänellä tietenkin oli miehiä muita ja lapsiakin varmaan jo. Minä en ollut hänelle mikään ihastus, sen tiedän.

ethän sä ole ollut kellekkään. ex vaimokin ei enää halunnut seksiä kuin kerran vuodessa sun kaa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ethän sä ole ollut kellekkään. ex vaimokin ei enää halunnut seksiä kuin kerran vuodessa sun kaa

No ei tarvii ihmetellä että mikä vittu mua masentaa ja miksi tässä elämässä ei tunnu olevan mitään järkeä.

• Anonyymi
      UUSI

2 pedofiiIiä ylempänä.

• Anonyymi
        UUSI

mikäs itse kuvittelet olevasi?

• Anonyymi
        UUSI

Pedofiliassa aikuisen henkilön tai yli 16-vuotiaan nuoren seksuaalinen halu kohdistuu esimurrosikäisiin lapsiin. Kohteina voivat olla tytöt, pojat tai molemmat. Joillakin seksuaalinen halu kohdistuu vain lapsiin, joillakin seksuaalisen halun kohteena ovat sekä lapset että normaaliin tapaan aikuiset. LÄHDE: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00495

• Anonyymi
        UUSI

Pedofiliassa aikuisen henkilön tai yli 16-vuotiaan nuoren seksuaalinen halu kohdistuu ___esimurrosikäisiin___ lapsiin. Kohteina voivat olla tytöt, pojat tai molemmat. Joillakin seksuaalinen halu kohdistuu vain lapsiin, joillakin seksuaalisen halun kohteena ovat sekä lapset että normaaliin tapaan aikuiset. LÄHDE: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00495

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pedofiliassa aikuisen henkilön tai yli 16-vuotiaan nuoren seksuaalinen halu kohdistuu esimurrosikäisiin lapsiin. Kohteina voivat olla tytöt, pojat tai molemmat. Joillakin seksuaalinen halu kohdistuu vain lapsiin, joillakin seksuaalisen halun kohteena ovat sekä lapset että normaaliin tapaan aikuiset. LÄHDE: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00495

Nimenomaan. Tyttöihin nuo vanhat miehet ihastuvat, ei naisiin. Iljettävää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pedofiliassa aikuisen henkilön tai yli 16-vuotiaan nuoren seksuaalinen halu kohdistuu ___esimurrosikäisiin___ lapsiin. Kohteina voivat olla tytöt, pojat tai molemmat. Joillakin seksuaalinen halu kohdistuu vain lapsiin, joillakin seksuaalisen halun kohteena ovat sekä lapset että normaaliin tapaan aikuiset. LÄHDE: https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00495

"Pedofilian lähikäsitteitä ovat hebefilia, kiinnostus varhaismurrosikäisiin lapsiin (11–14 vuotta), ja efebofilia, kiinnostus nuoriin (15–19 vuotta). Suomen laki ei kuitenkaan erottele näitä käsitteitä, vaan enimmäkseen 16 vuotta, määrätapauksissa 18 vuotta on raja, jota nuorempaan sekaantuessaan syyllistyy lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön riippumatta siitä, onko kyseessä pedofiilinen vai hebefiilinen tai efebofiilinen teko."

LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Suomessa yleisesti käsitteen pedofilia alle mielletään niin nepiofilia, pedofilia, hebefilia kuin efebofilia, ja ne ovat niin yleisen käsityksen kuin Suomen lain mukaan väärin sekä tekoina rangaistavia sakoin, korvauksin sekä vankeudella. Toisaalta sikäli kuin pedofiili kohtaa nykyään niin yleisen pedofiilin metsästäjän, voi rangaistus teosta olla huomattavasti ikävämpi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Pedofilian lähikäsitteitä ovat hebefilia, kiinnostus varhaismurrosikäisiin lapsiin (11–14 vuotta), ja efebofilia, kiinnostus nuoriin (15–19 vuotta). Suomen laki ei kuitenkaan erottele näitä käsitteitä, vaan enimmäkseen 16 vuotta, määrätapauksissa 18 vuotta on raja, jota nuorempaan sekaantuessaan syyllistyy lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön riippumatta siitä, onko kyseessä pedofiilinen vai hebefiilinen tai efebofiilinen teko."

LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pedofilia

Suomessa yleisesti käsitteen pedofilia alle mielletään niin nepiofilia, pedofilia, hebefilia kuin efebofilia, ja ne ovat niin yleisen käsityksen kuin Suomen lain mukaan väärin sekä tekoina rangaistavia sakoin, korvauksin sekä vankeudella. Toisaalta sikäli kuin pedofiili kohtaa nykyään niin yleisen pedofiilin metsästäjän, voi rangaistus teosta olla huomattavasti ikävämpi.

Tuo Wikipedia sivu on jonkun vajakin kirjoittama. Mikään mainituista määreistä ei esiinny Suomen Laissa. Kuka tahansa voi kirjoitella tuolle sivulle ihan mitä tahansa.

"Wikipedia ei takaa tietojen oikeellisuutta. Kuka tahansa käyttäjä voi milloin tahansa muokata ja lisätä Wikipediaan materiaalia. Tällä sivulla on lueteltu tapoja, joilla voi esittää korjauksia artikkeleihin tai esittää materiaalin poistoa." LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Artikkelien_ongelmat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo Wikipedia sivu on jonkun vajakin kirjoittama. Mikään mainituista määreistä ei esiinny Suomen Laissa. Kuka tahansa voi kirjoitella tuolle sivulle ihan mitä tahansa.

"Wikipedia ei takaa tietojen oikeellisuutta. Kuka tahansa käyttäjä voi milloin tahansa muokata ja lisätä Wikipediaan materiaalia. Tällä sivulla on lueteltu tapoja, joilla voi esittää korjauksia artikkeleihin tai esittää materiaalin poistoa." LÄHDE: https://fi.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Artikkelien_ongelmat

"12 § (8.7.2022/723)
        Lapsenraiskaus
        Joka on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa, on tuomittava lapsenraiskauksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Lapsenraiskauksesta tuomitaan myös se, joka on sukupuoliyhteydessä kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden.

Yritys on rangaistava.

13 § (8.7.2022/723)
        Törkeä lapsenraiskaus
        Jos lapsenraiskauksessa

1) käytetään tai uhataan käyttää vakavaa henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai aiheutetaan toiselle vaikea ruumiinvamma, vakava sairaus tai hengenvaarallinen tila,

2) rikoksen tekee useampi kuin yksi henkilö,

3) rikoksella aiheutetaan erityisen tuntuvaa henkistä tai ruumiillista kärsimystä,

4) rikos tehdään erityisen raa’alla, julmalla tai nöyryyttävällä tavalla,

5) kohteena on lapsi, jolle rikos lapsen iän tai kehitystason vuoksi on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa tai

6) rikos on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa lapselle hänen tekijää kohtaan tuntemansa erityisen luottamuksen tai muuten tekijästä erityisen riippuvaisen asemansa vuoksi

ja lapsenraiskaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä lapsenraiskauksesta vankeuteen vähintään neljäksi ja enintään kahdeksitoista vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

14 § (8.7.2022/723)
        Seksuaalinen kajoaminen lapseen
        Joka koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle muun kuin 12 §:ssä tarkoitetun seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan tämän kehitystä, tai saa tämän ryhtymään sellaiseen tekoon, on tuomittava seksuaalisesta kajoamisesta lapseen vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Seksuaalisesta kajoamisesta lapseen tuomitaan myös se, joka tekee 1 momentissa tarkoitetun teon kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneelle lapselle, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden.

Yritys on rangaistava.

15 § (8.7.2022/723)
        Törkeä seksuaalinen kajoaminen lapseen
        Jos seksuaalisessa kajoamisessa lapseen

1) käytetään tai uhataan käyttää vakavaa henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa,

2) rikoksentekijöiden lukumäärän tai muun syyn vuoksi rikoksella aiheutetaan erityisen tuntuvaa henkistä tai ruumiillista kärsimystä tai se tehdään erityisen nöyryyttävällä tavalla,

3) kohteena on lapsi, jolle rikos lapsen iän tai kehitystason vuoksi on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa tai

4) rikos on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa lapselle hänen tekijää kohtaan tuntemansa erityisen luottamuksen tai muuten tekijästä erityisen riippuvaisen asemansa vuoksi

ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä seksuaalisesta kajoamisesta lapseen vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

16 § (8.7.2022/723)
        Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
        Jos lapsenraiskaus tai seksuaalinen kajoaminen lapseen, ottaen huomioon lapsen ja tekijän ikä ja kypsyys, osapuolten suhde sekä muut teko-olosuhteet, on kokonaisuutena arvostellen rikoksen vakavuutta vähentävien seikkojen vallitessa tehty, rikoksentekijä on tuomittava lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

Mitä 1 momentissa säädetään, ei sovelleta, jos teko on toteutettu 1 §:n 2 momentin 1–3 kohdassa tai 3 §:n 2 momentin 1–3 kohdassa tarkoitetulla tavalla.

17 § (8.7.2022/723)
        Rajoitussäännös
        Lapsenraiskauksena, seksuaalisena kajoamisena lapseen tai lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei pidetä tekoa, joka ei loukkaa kohteen seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja jonka osapuolten iässä sekä kypsyydessä ei ole suurta eroa.

18 § (8.7.2022/723)
        Lapsen houkutteleminen seksuaalisiin tarkoituksiin
        Joka ehdottaa tapaamista tai muuta kanssakäymistä lapsen kanssa siten, että ehdotuksen sisällöstä tai olosuhteista muuten ilmenee tekijän tarkoituksena olevan 19 §:n 1 momentissa tarkoitetulla tavalla valmistaa kuva tai kuvatallenne, jossa seksuaalisesti esitetään lasta, taikka kohdistaa lapseen jokin 12–16 §:ssä tarkoitettu rikos, on tuomittava lapsen houkuttelemisesta seksuaalisiin tarkoituksiin sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, lapsen houkuttelemisesta seksuaalisiin tarkoituksiin tuomitaan myös se, joka houkuttelee kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön ryhtymään sukupuoliyhteyteen tai muuhun seksuaaliseen tekoon 9 §:ssä tarkoitetulla tavalla taikka esiintymään lasta seksuaalisesti esittävässä järjestetyssä esityksessä.

Edellä 2 momentissa tarkoitetun rikoksen yritys on rangaistava."

jatkuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"12 § (8.7.2022/723)
        Lapsenraiskaus
        Joka on sukupuoliyhteydessä kuuttatoista vuotta nuoremman lapsen kanssa, on tuomittava lapsenraiskauksesta vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Lapsenraiskauksesta tuomitaan myös se, joka on sukupuoliyhteydessä kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneen lapsen kanssa, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden.

Yritys on rangaistava.

13 § (8.7.2022/723)
        Törkeä lapsenraiskaus
        Jos lapsenraiskauksessa

1) käytetään tai uhataan käyttää vakavaa henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai aiheutetaan toiselle vaikea ruumiinvamma, vakava sairaus tai hengenvaarallinen tila,

2) rikoksen tekee useampi kuin yksi henkilö,

3) rikoksella aiheutetaan erityisen tuntuvaa henkistä tai ruumiillista kärsimystä,

4) rikos tehdään erityisen raa’alla, julmalla tai nöyryyttävällä tavalla,

5) kohteena on lapsi, jolle rikos lapsen iän tai kehitystason vuoksi on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa tai

6) rikos on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa lapselle hänen tekijää kohtaan tuntemansa erityisen luottamuksen tai muuten tekijästä erityisen riippuvaisen asemansa vuoksi

ja lapsenraiskaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä lapsenraiskauksesta vankeuteen vähintään neljäksi ja enintään kahdeksitoista vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

14 § (8.7.2022/723)
        Seksuaalinen kajoaminen lapseen
        Joka koskettelemalla tai muulla tavoin tekee kuuttatoista vuotta nuoremmalle lapselle muun kuin 12 §:ssä tarkoitetun seksuaalisen teon, joka on omiaan vahingoittamaan tämän kehitystä, tai saa tämän ryhtymään sellaiseen tekoon, on tuomittava seksuaalisesta kajoamisesta lapseen vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Seksuaalisesta kajoamisesta lapseen tuomitaan myös se, joka tekee 1 momentissa tarkoitetun teon kuusitoista mutta ei kahdeksantoista vuotta täyttäneelle lapselle, jos tekijä on lapsen vanhempi tai vanhempaan rinnastettavassa asemassa lapseen nähden.

Yritys on rangaistava.

15 § (8.7.2022/723)
        Törkeä seksuaalinen kajoaminen lapseen
        Jos seksuaalisessa kajoamisessa lapseen

1) käytetään tai uhataan käyttää vakavaa henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa,

2) rikoksentekijöiden lukumäärän tai muun syyn vuoksi rikoksella aiheutetaan erityisen tuntuvaa henkistä tai ruumiillista kärsimystä tai se tehdään erityisen nöyryyttävällä tavalla,

3) kohteena on lapsi, jolle rikos lapsen iän tai kehitystason vuoksi on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa tai

4) rikos on omiaan aiheuttamaan erityistä vahinkoa lapselle hänen tekijää kohtaan tuntemansa erityisen luottamuksen tai muuten tekijästä erityisen riippuvaisen asemansa vuoksi

ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä seksuaalisesta kajoamisesta lapseen vankeuteen vähintään kahdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

16 § (8.7.2022/723)
        Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö
        Jos lapsenraiskaus tai seksuaalinen kajoaminen lapseen, ottaen huomioon lapsen ja tekijän ikä ja kypsyys, osapuolten suhde sekä muut teko-olosuhteet, on kokonaisuutena arvostellen rikoksen vakavuutta vähentävien seikkojen vallitessa tehty, rikoksentekijä on tuomittava lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

Mitä 1 momentissa säädetään, ei sovelleta, jos teko on toteutettu 1 §:n 2 momentin 1–3 kohdassa tai 3 §:n 2 momentin 1–3 kohdassa tarkoitetulla tavalla.

17 § (8.7.2022/723)
        Rajoitussäännös
        Lapsenraiskauksena, seksuaalisena kajoamisena lapseen tai lapsen seksuaalisena hyväksikäyttönä ei pidetä tekoa, joka ei loukkaa kohteen seksuaalista itsemääräämisoikeutta ja jonka osapuolten iässä sekä kypsyydessä ei ole suurta eroa.

18 § (8.7.2022/723)
        Lapsen houkutteleminen seksuaalisiin tarkoituksiin
        Joka ehdottaa tapaamista tai muuta kanssakäymistä lapsen kanssa siten, että ehdotuksen sisällöstä tai olosuhteista muuten ilmenee tekijän tarkoituksena olevan 19 §:n 1 momentissa tarkoitetulla tavalla valmistaa kuva tai kuvatallenne, jossa seksuaalisesti esitetään lasta, taikka kohdistaa lapseen jokin 12–16 §:ssä tarkoitettu rikos, on tuomittava lapsen houkuttelemisesta seksuaalisiin tarkoituksiin sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.

Jollei teosta muualla laissa säädetä ankarampaa rangaistusta, lapsen houkuttelemisesta seksuaalisiin tarkoituksiin tuomitaan myös se, joka houkuttelee kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön ryhtymään sukupuoliyhteyteen tai muuhun seksuaaliseen tekoon 9 §:ssä tarkoitetulla tavalla taikka esiintymään lasta seksuaalisesti esittävässä järjestetyssä esityksessä.

Edellä 2 momentissa tarkoitetun rikoksen yritys on rangaistava."

jatkuu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"19 § (8.7.2022/723)
        Lasta seksuaalisesti esittävän kuvan levittäminen
        Joka valmistaa, pitää kaupan tai vuokrattavana taikka muulla tavoin tarjoaa tai asettaa saataville, pitää saatavilla, vie maasta, tuo maahan tai Suomen kautta muuhun maahan taikka muuten levittää kuvan tai kuvatallenteen, jossa seksuaalisesti ja todellisuuspohjaisesti tai todenmukaisesti esitetään lasta, on tuomittava lasta seksuaalisesti esittävän kuvan levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

Mitä 1 momentissa säädetään, ei sovelleta, jos mainitussa momentissa tarkoitetun kuvan tai kuvatallenteen valmistamista tai levittämistä on kuvan tai kuvatallenteen tiedonvälitystä palvelevan luonteen taikka ilmeisen taiteellisen arvon vuoksi pidettävä perusteltuna.

Tässä pykälässä lapsena pidetään kahdeksaatoista vuotta nuorempaa henkilöä sekä henkilöä, jonka ikää ei voida selvittää mutta jonka on perusteltua syytä olettaa olevan kahdeksaatoista vuotta nuorempi. Kuva tai kuvatallenne on 1 momentissa tarkoitetulla tavalla todellisuuspohjainen, jos se on valmistettu tilanteesta, jossa lasta on tosiasiallisesti esitetty seksuaalisesti, ja todenmukainen, jos se erehdyttävästi muistuttaa valokuvaamalla tai muulla vastaavalla menetelmällä valmistettua kuvaa tai kuvatallennetta tilanteesta, jossa lasta on esitetty seksuaalisesti.

20 § (8.7.2022/723)
        Törkeä lasta seksuaalisesti esittävän kuvan levittäminen
        Jos lasta seksuaalisesti esittävän kuvan levittämisessä

1) lapsi on erityisen nuori,

2) kuvassa esitetään myös lapseen kohdistuvaa vakavaa väkivaltaa tai lapsen kohtelua erityisen nöyryyttävästi,

3) rikos tehdään erityisen suunnitelmallisesti tai

4) rikos tehdään osana 6 luvun 5 §:n 2 momentissa tarkoitetun järjestäytyneen rikollisryhmän toimintaa

ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä lasta seksuaalisesti esittävän kuvan levittämisestä vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

Yritys on rangaistava.

21 § (8.7.2022/723)
        Lasta seksuaalisesti esittävän kuvan hallussapito
        Joka

1) oikeudettomasti pitää hallussaan kuvaa tai kuvatallennetta, jossa 19 §:ssä tarkoitetulla tavalla esitetään seksuaalisesti lasta, tai

2) maksua vastaan tai muuten sopimalla taikka muuten tarkoituksenaan kyseiseen materiaaliin pääsyn hankkiminen hankkii pääsyn 1 kohdassa tarkoitettuun kuvaan tai kuvatallenteeseen niin, että se on hänen käytettävissään tietokoneen tai muun teknisen laitteen välityksellä ilman laitteelle tallentumista,

on tuomittava lasta seksuaalisesti esittävän kuvan hallussapidosta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Mitä 19 §:n 4 momentissa säädetään, sovelletaan myös tässä pykälässä tarkoitettuihin tekoihin.

22 § (8.7.2022/723)
        Lasta seksuaalisesti esittävän esityksen seuraaminen
        Joka seuraa järjestettyä esitystä, jossa lapsi esiintyy seksuaalisesti, on tuomittava lasta seksuaalisesti esittävän esityksen seuraamisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Tässä pykälässä lapsena pidetään kahdeksaatoista vuotta nuorempaa henkilöä sekä henkilöä, jonka ikää ei voida selvittää mutta jonka on perusteltua syytä olettaa olevan kahdeksaatoista vuotta nuorempi.

Yritys on rangaistava."

LÄHDE: Rikoslaki, luku 20: https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L20

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä se oli kaunis hymy tai hieman ujo käytös, jokin joka sai katsomaan uudestaan ja ajattelemaan myöhemmin.

• Anonyymi
      UUSI

vaimo jätti ja mitä netta teki. järjesti sulle potkut ja some estot. eikä ikinä ollut sun kaveri missään vaiheessa

• Anonyymi
      UUSI

En mitään sen kummemmin. Jutteli ystävälleni.

• Anonyymi
      UUSI

Onpa hyvännäköinen

• Anonyymi
      UUSI

Pitkä hyvännäköinen mies. Ajatusmaailma samankaltainen häntä kun kuuntelin siinä.Hänen kanssa olisi tullut juttuun tossa varmaan muutenkin ku sippaillessa.

• Anonyymi
      UUSI

Siinäpä liikunnallisen oloinen, hyvävartaloinen ja kiinteä peppu, mukava muutenkin, itseäni vanhempi nainen. Tuli ajatus milloinkahan saisi syliin ja niin edespäin...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      39
      3482
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      160
      2547
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      154
      1979
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1629
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      42
      1397
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      268
      1263
    7. 101
      1224
    8. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      230
      1205
    9. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      68
      1152
    10. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      80
      1143
    Aihe