Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän sinusta irti ja annan elämän viedä sinut minne ikinä viekään. Luotan oikeaan valintaan nyt, ja tiedän että tämä on oikein myös sinulle.
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
47
4916
Vastaukset
- Anonyymi
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi
Mitä näytät keskaria? Tajua nyt että minua KOSKEE ja se että revit kättäni ei sitä lievitä.😡 Päinvastoin, satutat minua välittämättä yhtään miltä minusta tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä näytät keskaria? Tajua nyt että minua KOSKEE ja se että revit kättäni ei sitä lievitä.😡 Päinvastoin, satutat minua välittämättä yhtään miltä minusta tuntuu.
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
😌 😌 😌 😌 😌 😌 😌 😌 😌 😌 😌 😌
- Anonyymi
Milloin meinaat tämän kertoa hänelle?
- Anonyymi
Hän tuntee sen kyllä. Universumi välittää viestin nopeammin kuin yksikään viesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tuntee sen kyllä. Universumi välittää viestin nopeammin kuin yksikään viesti.
Tuntee sen??? Ootko joku nössö joka ei uskalla suoraan sanoa. Nyt hei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntee sen??? Ootko joku nössö joka ei uskalla suoraan sanoa. Nyt hei.
Nössöä olisi vain kuunnella sinua. Rohkeutta on luottaa itseensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nössöä olisi vain kuunnella sinua. Rohkeutta on luottaa itseensä.
Ei. Jos ei osaa sanoa suoraan on kyllä erikoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Jos ei osaa sanoa suoraan on kyllä erikoista.
Kysy jos asia noin paljon vaivaa. Minä kuitenkin tiedän jo hänen tietävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Universumi yrittää juuri viestittää, että varmuuden tunteillesi voit saada vasta, kun puhut hänen kanssaan asiat selviksi. Ei Universumi ole mikään ihmisten epäsuorien viestien viejä. Aika alentavaa ajatella siitä niin. No, tiedän, että ei ollut tarkoituksellista, vaan koska ihmiset eivät ymmärrä Universumia. Voi hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Universumi yrittää juuri viestittää, että varmuuden tunteillesi voit saada vasta, kun puhut hänen kanssaan asiat selviksi. Ei Universumi ole mikään ihmisten epäsuorien viestien viejä. Aika alentavaa ajatella siitä niin. No, tiedän, että ei ollut tarkoituksellista, vaan koska ihmiset eivät ymmärrä Universumia. Voi hyvin!
Kyllä tiedän tunteeni. En tarvitse muiden mielipiteitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 Siis joku joka ei ole edes kiinnostunut sinusta ja josta vaan mielikuvissasi haaveilet. Hän taitaa vähät välittää siitä mitä täällä tarinoit.
Ja oikein universumin otit välittäjäksi 😆 jospa palautuisit nyt sieltä universumista maanpinnalle ja hyväksyisit sen ettei häntä nyt vaan kiinnosta.
Kaikenlaisia elämäntapainkkareita täälläkin.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 Siis joku joka ei ole edes kiinnostunut sinusta ja josta vaan mielikuvissasi haaveilet. Hän taitaa vähät välittää siitä mitä täällä tarinoit.
Ja oikein universumin otit välittäjäksi 😆 jospa palautuisit nyt sieltä universumista maanpinnalle ja hyväksyisit sen ettei häntä nyt vaan kiinnosta.
Kaikenlaisia elämäntapainkkareita täälläkin..Olet katkera jollekin ja purat sitä minuun. Ihan miten vain. Jos helpottaa niin anna tulla vaan. Tällä palstalla voit päästää paineita ihan miten paljon haluat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysy jos asia noin paljon vaivaa. Minä kuitenkin tiedän jo hänen tietävän.
Mutta, mä en tiedä!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, mä en tiedä!!!
Onneksi olkoon. Aloitus ei sitten koskenut sinua.
- Anonyymi
Ette siis enää näe?
- Anonyymi
Älä kysy mahdottomia. Ei tuohon kukaan voi varmaa vastausta antaa.
- AnonyymiUUSI
Kyllä mä näen ainaki, toi universumi ei vaan tavoittanu minua, eikä saanu kerrottua mulle!
- Anonyymi
Ja ajattelit, että täältä lukemalla saa tietää asiasta?
- Anonyymi
Kuten jo sanoin, niin hän tuntee sen kyllä. Tiedän sen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuten jo sanoin, niin hän tuntee sen kyllä. Tiedän sen.
Väärin taas...en tunne, enkä tiedä, ja universumi lagaa nii paljo, etten saanu selvää....
- Anonyymi
Minä olen samaa mieltä, en halua tätä enää jatkaa. En halua sinua loukata mutta uskon, että näemme asiat samalla lailla. Onhan tätä kestänyt jo tovi. Pärjään kyllä ja uskon, että sinäkin pärjäät. Kaikki on hyvin minulla ja uskon, että myös sinulla.
- Anonyymi
Et sinä minua ole koskaan loukannut. Älä edes ajattele niin. Kiitos sinulle, kuten kaikille muillekin että tänä päivänä olen tässä ja kohti parempaa joka sekunti. Olen kiitollinen ja jos Jumala kuulee tahtoni, niin hän siunaa sinua ja palkitsee sinut. Kiitollinen olen.🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä minua ole koskaan loukannut. Älä edes ajattele niin. Kiitos sinulle, kuten kaikille muillekin että tänä päivänä olen tässä ja kohti parempaa joka sekunti. Olen kiitollinen ja jos Jumala kuulee tahtoni, niin hän siunaa sinua ja palkitsee sinut. Kiitollinen olen.🤍
Jos olisit minun rakkauteni, sanoisin että ei soci
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi hyvä nainen, mutta mikä ei sovi? En ymmärrä mitä haluat sanoa.
- Anonyymi
Höpö höpö, me tullaan mieheni kanssa näkemään. Rakastan
- Anonyymi
Olen onnellinen puolestanne. Rakkaus kuuluu kaikille. Jos voin jotenkin auttaa, niin kerro vain.
- Anonyymi
Olisitpa minun rakas. Haleja ja Suukkoja.
- Anonyymi
Hieno ajatus!
- Anonyymi
Ehkä sinun olisi kannattanut vain puhua kaivatun kanssa. Ei jäisi arvailujen varaan. Voi hyvin!
- Anonyymi
Säästin hänet pettymykseltä. Parempi ettei koskaan tiedä miksi ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästin hänet pettymykseltä. Parempi ettei koskaan tiedä miksi ei.
Ok. Jos noin todella päätit, puhumatta ja tutustumatta paremmin. Jokaisella on vapaus päättää. Voi hyvin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Jos noin todella päätit, puhumatta ja tutustumatta paremmin. Jokaisella on vapaus päättää. Voi hyvin!
Kiitos samoin.
- AnonyymiUUSI
Ahaa.
:) - AnonyymiUUSI
Sellainen ajatustenlukija siellä joka tietää myös muiden parhaan heidän puolestaan.
- AnonyymiUUSI
Kaikki hyvin kiitti ja moido
- AnonyymiUUSI
Aika raakaa peliä jollakin.
- AnonyymiUUSI
Oletko ylpeä itsestäsi?
- AnonyymiUUSI
Pakko olla.
- AnonyymiUUSI
Päästä pieru
- AnonyymiUUSI
Ethän sinä ole se joka pitää kiinni joten et voi päästää irti. Ravistat pois. Julmasti. Kiinni pitäjän kuuluu itse huomata ettei ole enää mitään mistä pitää kiinni.
- AnonyymiUUSI
Olet kyllä oikeassa. Itse kyllä olen pitänyt kiinni ja etsinyt syitä pitää kiinni, mutta kun se ei ole terveellistä. Silti en ole kuitenkaan ollut tässä yksin, joten miehenä minun on tehtävä se, mitä miehen on tehtävä. Terästä jos muu ei auta. (Itselleni)
- AnonyymiUUSI
Oletko S? Jos, niin viesti tuli perille. Haluaisin kylläkin tietää enemmän.
- AnonyymiUUSI
En ole S. Vastasin vain koska ajattelin sen tiedon lohduttavan.
- AnonyymiUUSI
Joo tehdään niin, morjens
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän474906- 3261898
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131768Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut681440Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681417- 811174
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh301147- 361036
- 421005
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21954