Kuparipannu

Anonyymi-ap

Miks ihmiset maksaa jostain kuparipannuista älyttömiä hintoja, ei oo mitään järkee.
Muutenkin sais jo koko touhu loppua. Aikansa kutakin

20

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihmiset alkavat kyllästyä tähän vuosikausia jauhettuun ohjelmaan, joka pyörii neljäkin kertaa vuorokaudessa näitä samoja juttuja. Kenellä on näinä aikoina laittaa rahaa johonkin kuparipannuun, vaikka siinä olisi minkälainen teksti. Kaikella on aikansa, ja Akin ainaista valittamista jos rahaa ei tule niin paljon kuin he haluaisivat, on näinä aikoina ällöttävää seurata. Ei heidän bisneksensä ole yhdestä kuparipannusta enää kiinni, joten ei kannata itkeä, ehkä ihmiseetkin viisastuvat, vaikka jotkut ostavat mitä vain, että naama näkyy tvssä.

      • Anonyymi

        Kysymys kuuluu miksi sitten katsot ohjelmaa. Siksi että pääset kirjoittamaan tänne eikö niin, sitä paitsi ostaja on tyhmä ei myyjä


    • Anonyymi

      Nyt sinne huutokauppaan tarvitsisi tulla niitä "viisaita" ostajia.

    • Anonyymi

      Sen sänkipään paitatekstit ja jutut eivät kuulu perheohjelmaan. Käytöksessä näkyy yksinkertaisen duunarin tausta, vaikka yritetään niin kokkariporvaria näytellä. Se on säälittävää.

    • Anonyymi

      Kuparipannu arvo 0,1 senttiä, huutoja?
      - huutopappa

    • Anonyymi

      kohta lähtee jo irrallinen tuolin jalkakin hintaan 333343535EUR, signeerannut MArkku.

    • Anonyymi

      Kuparipannu on pilalla kun siihen on töhritty maalia.

      • Anonyymi

        Niin on , , ois arvokkaaman näkönen kiilotettuna . . sitäpaitsi jos kesälomalle ollaan menossa ei kävis mielessäkään huuta 500 € ! kuparipannusta kyllä kesälomarahalle öytys parempaakin käyttöö. Sitäpaitsi ei kehtai esitellä sitä pannua muile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on , , ois arvokkaaman näkönen kiilotettuna . . sitäpaitsi jos kesälomalle ollaan menossa ei kävis mielessäkään huuta 500 € ! kuparipannusta kyllä kesälomarahalle öytys parempaakin käyttöö. Sitäpaitsi ei kehtai esitellä sitä pannua muile.

        No ei tuolla kielioppitaidolla kannattaisi kirjoitellakaan. Edes pannun kylkeen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tuolla kielioppitaidolla kannattaisi kirjoitellakaan. Edes pannun kylkeen!

        Oikeessahan hän on , , mennä nyt kesälomalle huutokaupankautta ja huutaa 500 € ! sehän on markkoin 3000 mk ! ei helekkari sitten vielä esitellä sukulaisille ja tuttaville . . ihan puistattaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeessahan hän on , , mennä nyt kesälomalle huutokaupankautta ja huutaa 500 € ! sehän on markkoin 3000 mk ! ei helekkari sitten vielä esitellä sukulaisille ja tuttaville . . ihan puistattaa,

        Mitä ihmettä sulle kuuluu mun ja muitten rahat jokaisella on oikeus laittaa rahansa mihin haluaa ei jumankauti mikä kateus asuu Uuraisilla


    • Anonyymi

      Palsanmäet on täyttä roskaa.

      • Anonyymi

        Sun äitis myös!


    • Anonyymi

      Käypä hinta kuparipannulle on 10e

    • Anonyymi

      Kai ne kolmen klovnin nimet siinä nostaa hintaa pari €uroa.

    • Anonyymi

      Taitaa olla siitiötlaiskoja kun ei mitää tapahdu

      • Anonyymi

        En usko että impotenttisi johtuu siittiöidesi laiskuudesta. Syynä lienee ikä, elintapasi ja lääkityksesi. Muista onanoida ainakin kerran päivässä, jotta vaihtuvuus säilyy optimaalisena.


    • Anonyymi

      Mikä se tollikka on joka nikkaroi kaikkea

      • Anonyymi

        Olisiko joku kehityshäiriöinen palkattu kunnan kustannuksella tekemään kuntouttavaa työharjoittelua?


    • Anonyymi

      Maksaahan ihmiset muistakin tavaroista aivan tyhmiä summia mm käsilaukuista,kengistä,muumimukeista jne

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      928
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      713
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      597
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      35
      511
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      46
      496
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe