Miks ihmiset maksaa jostain kuparipannuista älyttömiä hintoja, ei oo mitään järkee.
Muutenkin sais jo koko touhu loppua. Aikansa kutakin
Kuparipannu
20
989
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset alkavat kyllästyä tähän vuosikausia jauhettuun ohjelmaan, joka pyörii neljäkin kertaa vuorokaudessa näitä samoja juttuja. Kenellä on näinä aikoina laittaa rahaa johonkin kuparipannuun, vaikka siinä olisi minkälainen teksti. Kaikella on aikansa, ja Akin ainaista valittamista jos rahaa ei tule niin paljon kuin he haluaisivat, on näinä aikoina ällöttävää seurata. Ei heidän bisneksensä ole yhdestä kuparipannusta enää kiinni, joten ei kannata itkeä, ehkä ihmiseetkin viisastuvat, vaikka jotkut ostavat mitä vain, että naama näkyy tvssä.
- Anonyymi
Kysymys kuuluu miksi sitten katsot ohjelmaa. Siksi että pääset kirjoittamaan tänne eikö niin, sitä paitsi ostaja on tyhmä ei myyjä
- Anonyymi
Nyt sinne huutokauppaan tarvitsisi tulla niitä "viisaita" ostajia.
- Anonyymi
Sen sänkipään paitatekstit ja jutut eivät kuulu perheohjelmaan. Käytöksessä näkyy yksinkertaisen duunarin tausta, vaikka yritetään niin kokkariporvaria näytellä. Se on säälittävää.
- Anonyymi
Kuparipannu arvo 0,1 senttiä, huutoja?
- huutopappa - Anonyymi
kohta lähtee jo irrallinen tuolin jalkakin hintaan 333343535EUR, signeerannut MArkku.
- Anonyymi
Kuparipannu on pilalla kun siihen on töhritty maalia.
- Anonyymi
Niin on , , ois arvokkaaman näkönen kiilotettuna . . sitäpaitsi jos kesälomalle ollaan menossa ei kävis mielessäkään huuta 500 € ! kuparipannusta kyllä kesälomarahalle öytys parempaakin käyttöö. Sitäpaitsi ei kehtai esitellä sitä pannua muile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on , , ois arvokkaaman näkönen kiilotettuna . . sitäpaitsi jos kesälomalle ollaan menossa ei kävis mielessäkään huuta 500 € ! kuparipannusta kyllä kesälomarahalle öytys parempaakin käyttöö. Sitäpaitsi ei kehtai esitellä sitä pannua muile.
No ei tuolla kielioppitaidolla kannattaisi kirjoitellakaan. Edes pannun kylkeen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuolla kielioppitaidolla kannattaisi kirjoitellakaan. Edes pannun kylkeen!
Oikeessahan hän on , , mennä nyt kesälomalle huutokaupankautta ja huutaa 500 € ! sehän on markkoin 3000 mk ! ei helekkari sitten vielä esitellä sukulaisille ja tuttaville . . ihan puistattaa,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeessahan hän on , , mennä nyt kesälomalle huutokaupankautta ja huutaa 500 € ! sehän on markkoin 3000 mk ! ei helekkari sitten vielä esitellä sukulaisille ja tuttaville . . ihan puistattaa,
Mitä ihmettä sulle kuuluu mun ja muitten rahat jokaisella on oikeus laittaa rahansa mihin haluaa ei jumankauti mikä kateus asuu Uuraisilla
- Anonyymi
Palsanmäet on täyttä roskaa.
- Anonyymi
Sun äitis myös!
- Anonyymi
Käypä hinta kuparipannulle on 10e
- Anonyymi
Kai ne kolmen klovnin nimet siinä nostaa hintaa pari €uroa.
- Anonyymi
Taitaa olla siitiötlaiskoja kun ei mitää tapahdu
- Anonyymi
En usko että impotenttisi johtuu siittiöidesi laiskuudesta. Syynä lienee ikä, elintapasi ja lääkityksesi. Muista onanoida ainakin kerran päivässä, jotta vaihtuvuus säilyy optimaalisena.
- Anonyymi
Mikä se tollikka on joka nikkaroi kaikkea
- Anonyymi
Olisiko joku kehityshäiriöinen palkattu kunnan kustannuksella tekemään kuntouttavaa työharjoittelua?
- Anonyymi
Maksaahan ihmiset muistakin tavaroista aivan tyhmiä summia mm käsilaukuista,kengistä,muumimukeista jne
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483