SAK-laisen teollisuusliiton Riku Aalto oli viime poliittisten lakkojen jälkeen päässyt televisioon kehumaan toimintaansa. Yle on vieläkin punainen, joten ruutuaikaa annetaan vasemmiston propagadalle, jota voi verrata Putinin tarinoihin.
Poliittisilla lakoilla ei saavutettu mitään, mutta Riku Aalto kehui, että näytettiin ainakin joukkovoimaa. Naurettavaa. Lakot olivat laittomia, koska ihmisiä pakotettiin lakkoihin ja työrauhavelvollisuus oli voimassa. Se oli hyökkäys Eduskuntaa vastaan, demokratiaa vastaan. Yrityksille tuli miljoonatappiot. Lapset jäivät päiväkodeissa ilman ruokaa, ihmiset eivät päässeet töihin, koska joukkoliikenne takkuili. Vaikutus lainsäädäntöön oli sama, mitä Trumpin vastaavassa pullikoinnissa Capitol-kukkulalla. Ei mitään. Pelkästään vahinkoa, ei mitään hyvää, Sitä se oli, sitä se on. Kuka kannattaa? Kukaan ei halua lakkoilla.
Mikä on ay-pomojen motivaatio järjestää lakkoja ruudussa paistattelun lisäksi? Kolme syytä: oma palkka, oma palkka ja oma palkka. Narsismia ja oman edun tavoittelua.
Ei ole saavutettuja etuja. Jo huomenna voi tulla lopputili tai lomautuslappu kouraan. Liitot eivät työllistä, yritykset työllistävät. Työnteko on parasta sosiaaliturvaa. Työllisyyttä pitää edistää. Työllisyystoimien vastustaminen on hyvinvointiyhteiskunnan syöpä.
Työllisyystoimien vastustaminen on hyvinvointiyhteiskunnan syöpä
3
185
Vastaukset
- Anonyymi
Lindtmanin demarit ovat SAK:n tukijoita. Samoin vasemmistolainen ylioppilaskunta järjesti älämölöötä Helsingin yliopistolla. Banderolaissa luki yleislakko, On nuoriso tietämätöntä ja vedätettävissä.
SDP ja Vasemmistoliitto ovat vaalien huonoja häviäjiä, mutta se ei oikeuta rikolliseen hyvinvointivaltion rakenteiden vastaiseen toimintaan.
Seuraavat vaalit ovat neljän vuoden päästä. Niiden vaalien hallitus joutuu jatkamaan leikkauslinjalla. Valtion talous on niin heikoissa kantimissa, että kuntoon laittaminen vie hyvinkin kaksi vaalikautta. Ajatelkaa, velkojen korkoihin menee jo 3 miljardia. Siinä pitää leikata aika paljon, että saa korot maksettua. Entäs lyhennykset? Valtio tuottaa 10 miljardia tappiota. Aattele vähän. - Anonyymi
Mitkään lapselliset toimet ei nyt auta yhtään, vaikka onhan moni saanut töitä työttömien haastattelijana. Ehkä ideaa voisi vielä kehittää. Virkailijathan voisivat esim. ulkoilla työttömien kanssa työkunnon ylläpitämiseksi. Työtähän voi olla tulevaisuudessa enemmänkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332