Kännykkäni on alkanut aina autoon astuttuani lähettää viestiä 'Sallitaanko Bluetooth yhteyden jako ? My XX Car pyytää lupaa jaetun yhteyden muodostamiseksi puhelimeen. Bluetooth yhteyden jako otetaan käyttöön jos suostut tähän pyyntöön. '
Ja sitten näkyy vaihtoehdot 'Estä' tai 'Salli'.
Koska en tiedä mistä on kysymys, olen aina painanut 'Estä', mutta kännykkään tulee koko ajan uudestaan vain tuo kysymys, heti painettuni em. tavoin.
Mistä tässä on kysymys ja mitä tapahtuu, jos valitsen 'Salli'.
Puhelimeni on yhdistetty autoon niin, että voin puhua ottamatta itse puhelinta käteen.
Kiitos avusta !
Bluetooth, kännykkä ja auto
6
226
Vastaukset
- Anonyymi
No miksi et lue ohjeita?
- Anonyymi
Mitähän ohjeita tarkoitat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän ohjeita tarkoitat ?
No mitäs luulisit?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs luulisit?????
Miksi vaivaudut kirjoittamaan tänne, jos haluat vain kiukutella ja viisastella etkä oikeasti auttaa ? Et siis taida tietää mitään asiasta...
- Anonyymi
Ilmeisesti autosi haluaa käyttää puhelimesi internet-yhteyttä Bluetoothin kautta. Auton tietokonejärjestelmä haluaa etsiä päivityksiä tai jotkin sen toiminnot tarvitsevat internet-yhteyden. Paina Salli-painiketta, jos liittymäsi ei ole prepaid tai käytön mukaan laskutettava liittymä. Joissain tapauksissa voi tulla kallis lasku, jos datasiirtoa tapahtuu satoja negatavuja esimerkiksi auton järjestelmän ohjelmistopäivityksen takia.
- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989