Moikka.
Juhannuksena 84 Riksussa oli tarkoitus järjestää rock-festarit, joissa piti esiintyä esim. Lita Ford, Blackfoot ja Girlschool. Aikansa legendaarisia rocktähtiä!
Käsittääkseni tämä tilaisuus kuitenkin peruuntui. Kuka tietää tai muistaa jotain tästä asiasta? Oliko festarit tarkoitus pitää Riksun raviradalla? Vai jossain muualla? Vai toteutuiko tämä tapahtuma sittenkin?
Asia on minulle tärkeä ja merkityksellinen. Kiitos jos joku osaa kertoa asiasta.
Etsin tietoa juhannus 1984
4
811
Vastaukset
- Anonyymi
käyty ja katsottu on, mutta ei tietoa annettu
- Anonyymi
Suosikissa 6/1984 esittely tapahtumasta Sundance-84 festivaali 21.-23.6.1984.En ole keltään kuultu tapahtumasta tms,luulen että peruuntui.Mutta faktoja mulla ei ole.T:Riksulainen vuosimallia 1978
- Anonyymi
Raviradalla oli/olisi järjestetty.Kovat bändit joka päivälle buukattu,mainitsemiesi lisäksi mm Europe,Smack,Dingo,Popeda..Suosikki lehti 6/1984 sivu17 minun ainoa tietolähteeni koskaan tästä mystisestä erittäin tod.näköisesti peruuntuneesta juhannusfestivaalista.T:Riksulainen vuosimallia 1978
- Anonyymi
Taisi mennä järjestäjä ns.konkurssiin,liput ei vissiin myyneet riittävästi,ja ennakkoliput vaihdettiin koivu ja tähti festari lippuun?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486268Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694195- 443481
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213196- 1972960
- 402632
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132509törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202472- 1531516
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251488