On täysin käsittämätöntä ylimielisyyttä Venjää ja sen liittolaisia kohtaan, eikä Suomikaan Nato petoksellaan kauaksi jää !?
Kyllä ne suojelusodan ymmärtää, mutta kateellisina ne kansan mieltä muokkaa sopivaksi Mediainkin avulla !?
Biden hyvinvoitivaltion Libyan-ja Kaasuputken tuho käskyttäjä, on Venjä kateus yllyttäjä !?
9
166
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt Suomikin Naton kanssa ja omilla varoilla Libyaa miehittämässä ja mennyt salaa kansalta,kuin Irakiin yn muihin !?
- Anonyymi
Käsittämätöntä pöpellystä!
Taso säilyy! - Anonyymi
Suomen pitäisi pysyä kaukana Natosta.
- Anonyymi
Suomi on Naton täysivaltainen jäsenvaltio.
Onneksemme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on Naton täysivaltainen jäsenvaltio.
Onneksemme.Mitä hienoa on päästä mukaan USAsta johdettuihin operaatioihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hienoa on päästä mukaan USAsta johdettuihin operaatioihin?
NATO päättää itse operaatioistaan, ei USA.
Niitä johtavat Naton monikansalliset esikunnat Naton ylipäällikön alaisina.
Jäsenmaan sotavoimat ovat sen omassa päätösvallassa.
- Anonyymi
Jos Vrnjä olisi saman tehnyt Yhdysvaltain putkistolle,niin meilläkin mediain kanssa sodan raivo olisi kymmenkertainen ja päättömästi mukana !?
Eihän Ukrainassa kysytä ja toteuteta kansan rauhantahtoa,vaalien mukaan,vai onko länsi todellisuudessa Olikarkkiarmeijoiden julma pyörittaja !?- Anonyymi
Eräs julma armeija tuhoaa Ukrainaa yötä päivää.
Ovatko kyseessä nuo "Olikarkkiarmeijat"?
Sinulla kun tuntuu olevan ainutlaatuiset tiedot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600