Olen transvestiittimies. Etsin transvestiittiyhteisöä Riihimäen keskustan kapakoista. Löytyykö? Muinainen PR-klubi oli sellainen. Onko vastaavaa enää?
Transvestiitteja Riksussa
13
762
Vastaukset
- Anonyymi
Oliks pr klubi siinä leffateatteri talossa vai missä.
Joskus tuli käytyä mut siel ei koskaan ollu alkuillasta ketään ja minä ihan hetero olin ja oon. - Anonyymi
Hyi olkoon, järkyttävää mihin tämä maa on mennyt. ;(
- Anonyymi
Me ollaan poikaystävän kanssa transuja. Mikäs sen kiehtovampaa kuin herkutella riksun baareissa vastakkaista sukupuolta. Vielä ulko-ovella koettaavat mukaan molemmille mutta eiii… hyvin saa kyl humalat illan aikaan ilmaiseksi ja sen on tämän jutun suola 😉
- Anonyymi
On tämäkin kaupunki jo pilalla jos tuollaisia ei hakata.
- Anonyymi
Mä vaihdoin transitin hiaceen
- Anonyymi
Onkos uusia paikkoja?
- Anonyymi
alkaa p-kirjaimella sen baarin nimi, jossa voi tapahtua mitä vain milloin vain.
- Anonyymi
Löytyy radiosta transistoreita
- Anonyymi
Se yks transsu muutama vuosi sitten käveli aina Peltsin suoralla mekon ja kukkahattunsa kanssa. Ei ole nyt näkynyt pitkään aikaan?
- Anonyymi
Yksi transu paljastui naiseksi, vaikka oli pukeutunut kuin mies, mutta kamelinvarpaat näkyivät.
- Anonyymi
Ollaan tyttöporukalla tääl pubilla, just tultiin istumaan tänne iltaa
- Anonyymi
siellä on miehet kiinnostuneimpia toistensa elimistä kuin naisten vastaavista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä on miehet kiinnostuneimpia toistensa elimistä kuin naisten vastaavista.
Tää on aika hot ajatus… tykkään pukeutua kauniisti ja naisellisesti ja keskimäärin aina kun käyn paikallisissa olisi mukaan lähtijöitä useampi.
En mä ole kehdannut nolostuttaa näitä paikallisia ukkoja.
Kivempi on ottaa sopivasti kiinnostunut nainen seuraksi, oikein kiva yhtälö tuntea itsensä naiseksi ja sitten mieheksi ja toinen tyydyttää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342724Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612297Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151072
- 971040
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13922Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55828Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277752