Olen transvestiittimies. Etsin transvestiittiyhteisöä Riihimäen keskustan kapakoista. Löytyykö? Muinainen PR-klubi oli sellainen. Onko vastaavaa enää?
Transvestiitteja Riksussa
13
812
Vastaukset
- Anonyymi
Oliks pr klubi siinä leffateatteri talossa vai missä.
Joskus tuli käytyä mut siel ei koskaan ollu alkuillasta ketään ja minä ihan hetero olin ja oon. - Anonyymi
Hyi olkoon, järkyttävää mihin tämä maa on mennyt. ;(
- Anonyymi
Me ollaan poikaystävän kanssa transuja. Mikäs sen kiehtovampaa kuin herkutella riksun baareissa vastakkaista sukupuolta. Vielä ulko-ovella koettaavat mukaan molemmille mutta eiii… hyvin saa kyl humalat illan aikaan ilmaiseksi ja sen on tämän jutun suola 😉
- Anonyymi
On tämäkin kaupunki jo pilalla jos tuollaisia ei hakata.
- Anonyymi
Mä vaihdoin transitin hiaceen
- Anonyymi
Onkos uusia paikkoja?
- Anonyymi
alkaa p-kirjaimella sen baarin nimi, jossa voi tapahtua mitä vain milloin vain.
- Anonyymi
Löytyy radiosta transistoreita
- Anonyymi
Se yks transsu muutama vuosi sitten käveli aina Peltsin suoralla mekon ja kukkahattunsa kanssa. Ei ole nyt näkynyt pitkään aikaan?
- Anonyymi
Yksi transu paljastui naiseksi, vaikka oli pukeutunut kuin mies, mutta kamelinvarpaat näkyivät.
- Anonyymi
Ollaan tyttöporukalla tääl pubilla, just tultiin istumaan tänne iltaa
- Anonyymi
siellä on miehet kiinnostuneimpia toistensa elimistä kuin naisten vastaavista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä on miehet kiinnostuneimpia toistensa elimistä kuin naisten vastaavista.
Tää on aika hot ajatus… tykkään pukeutua kauniisti ja naisellisesti ja keskimäärin aina kun käyn paikallisissa olisi mukaan lähtijöitä useampi.
En mä ole kehdannut nolostuttaa näitä paikallisia ukkoja.
Kivempi on ottaa sopivasti kiinnostunut nainen seuraksi, oikein kiva yhtälö tuntea itsensä naiseksi ja sitten mieheksi ja toinen tyydyttää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33430154
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602526Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien651892- 2071757
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1661655- 341371
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881223- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031001Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962