Olen transvestiittimies. Etsin transvestiittiyhteisöä Riihimäen keskustan kapakoista. Löytyykö? Muinainen PR-klubi oli sellainen. Onko vastaavaa enää?
Transvestiitteja Riksussa
13
835
Vastaukset
- Anonyymi
Oliks pr klubi siinä leffateatteri talossa vai missä.
Joskus tuli käytyä mut siel ei koskaan ollu alkuillasta ketään ja minä ihan hetero olin ja oon. - Anonyymi
Hyi olkoon, järkyttävää mihin tämä maa on mennyt. ;(
- Anonyymi
Me ollaan poikaystävän kanssa transuja. Mikäs sen kiehtovampaa kuin herkutella riksun baareissa vastakkaista sukupuolta. Vielä ulko-ovella koettaavat mukaan molemmille mutta eiii… hyvin saa kyl humalat illan aikaan ilmaiseksi ja sen on tämän jutun suola 😉
- Anonyymi
On tämäkin kaupunki jo pilalla jos tuollaisia ei hakata.
- Anonyymi
Mä vaihdoin transitin hiaceen
- Anonyymi
Onkos uusia paikkoja?
- Anonyymi
alkaa p-kirjaimella sen baarin nimi, jossa voi tapahtua mitä vain milloin vain.
- Anonyymi
Löytyy radiosta transistoreita
- Anonyymi
Se yks transsu muutama vuosi sitten käveli aina Peltsin suoralla mekon ja kukkahattunsa kanssa. Ei ole nyt näkynyt pitkään aikaan?
- Anonyymi
Yksi transu paljastui naiseksi, vaikka oli pukeutunut kuin mies, mutta kamelinvarpaat näkyivät.
- Anonyymi
Ollaan tyttöporukalla tääl pubilla, just tultiin istumaan tänne iltaa
- Anonyymi
siellä on miehet kiinnostuneimpia toistensa elimistä kuin naisten vastaavista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siellä on miehet kiinnostuneimpia toistensa elimistä kuin naisten vastaavista.
Tää on aika hot ajatus… tykkään pukeutua kauniisti ja naisellisesti ja keskimäärin aina kun käyn paikallisissa olisi mukaan lähtijöitä useampi.
En mä ole kehdannut nolostuttaa näitä paikallisia ukkoja.
Kivempi on ottaa sopivasti kiinnostunut nainen seuraksi, oikein kiva yhtälö tuntea itsensä naiseksi ja sitten mieheksi ja toinen tyydyttää
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1512496Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n742353Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi682005EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1041783- 1141698
Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1021538Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241504Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki351345Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191201- 811174